Klusbabes 34 *********************************

He meiden!

Lin, fijn dat alles goed was! En over 4 weken alweer de 20 weken echo! jeetje zeg, dat gaat hard! Nu lekker genieten!

Klaasje, haha 2 cubmaten gegroeid! ach, die buik komt vanzelf hoor!

Hoe is het verder met iedereen?

Allemaal de groetjes van Happy. Gaat goed met haar, het geeft haar rust dat ze even niet komt buurten.....

met mij alles goed. Begin goed misselijk te worden in de ochtend... en nu ook nog een beetje! ach, geeft niet! hahaha

poesjes hebben net hun jaarlijkse check gehad. Zijn weer goedgekeurd! Ze moesten vorig jaar afvallen, en dat is gelukt, ze zijn nu goed!

fijne avond!

x jacqy

Godsamme, wat een kou hier in het oosten........

Lin nie: super dat de echo goed was, maudy was ook altijd vreselijk druk in mijn buik, en is nu een zoetertje, er is hoop!! leuk om te zien hoor!!

Klaasje: je klinkt goed en positief, fijn om te merken. Jezelf even goed verwend met wat nieuwe kleding en onderkleding! Heel goed. Die buik komt echt............maar kan me voorstellen dat het niet snel genoeg kan gaan hoor!

Jacq: misselijk, das minder he? Hoop dat je er voor de 12de week weer vanaf bent!
En de poesjes weer goedgekeurd! Ook fijn.........

Nou, het is hier dus enorm koud, heb zelfs onze haard aangeslingerd, vannacht in het zuiden -20!!! Jemig.........dat zijn we toch helemaal niet gewend??
Tweede dag op het werk zit er weer op, moet weer helemaal in de cursistenrol terwijl ik natuurlijk genoeg aan mijn hoofd heb..........maudy, huishouden, werken.........pffffffff. Ach moet ook even in het ritme komen. Als ik mijn rooster tot half maart zie, valt het allemaal erg mee, maar moet er blijkbaar gewoon een hoop naast doen, qua leren enzo...........en dat zie ik niet zo zitten. Even door de zure appel heen............
Ik heb morgen een late dienst, dus kan een beetje uitslapen.........tot half 8. Whahaha. Heb gezegd dat fons even lekker kon uitslapen, heeft drukke dagen achter de rug vind hij...................whahaha!!!
Ik ga morgen ochtend als maudy weer slaapt even snel appeltjes kopen en een appelmoesje maken............
Ach, zo blijf je bezig he? Ik wil haar nu eerst even een hoop fruit laten proeven en laten wennen er aan...........en dan over een week of drie over op groenten.........zoete aardappel, worteltjes, bloemkool met appeltjes..........ga zo   maar door.
Moet er even nieuwe kleine vriesbakjes voor kopen, dat wel...........whahaha!!!

Tot morgen maar weer!!

Klaasje'; toch volgehouden om de lessen te volgen. Pas je wel op met dat vallen? je bent wel zwanger
cup D; nou dat heb ik nu al, nog meer zelfs,zal wat worden straks haha

Jacqy; poesjes weer helemaal in orde. waren ze veels te zwaar? Onze kater weegt   7,5 kilo, en mocht m niet echt meer te zwaar laten worden, maarja het is een Maine Coon en die kunnen wel 10 kilo worden!!! Groeien tot hun 4e jaar en de mijne is nu 3,5. Poesje zit nu op 3,5 kilo denk ik
En lekker misselijk. Ja, nu komen de echte klachtjes hihi

Linda; echo helemaal toppie en een beweeglijk kindje. Haha leuk. ja nu kan het echte genieten beginnen.

Rimke; ja,. dat krijg je als je in het Zuiden woont (ik dus ook haha), -20 in de winter en + 30 in de zomer....is ook wel prettig hihi

Ben trouwens blij dat het goed gaat met Happy. Happy, ik denk nog aan je hoor!!!! Hoop dat je hier snel weer komt buurten!!!

Heb gebeld voor evt eerdere echo. maar ze gaven aan dat ze dat niet doen, omdat voor 6 weken eigenlijk niet veel te zien is, en om teleurstelling te voorkomen doen ze dat niet. En volgens haar zag je dan ook niet echt of het een bbz is, raar want Linda kon ook met 4 weken terecht, Nouja,nog een kleine week en dan kan ik alweer komen

Ik had de 1e paar dagen hongergevoel met maagzuur, maar dat is al minder, nu heb ik volgens mij juist minder honger!!! raar hoor

Mannetje is wel ongerust. Vanavond reed ik rechtstreeks naar sportschool, en natuurlijk met die sneeuw reed ik 30 op een binnenweg (mag je trouwens ook maar echt 30). En een auto achter me zat te duwen,. Moet je net mij hebben, dan ga ik ook echt 30 rijden. Dus op een gegeven moment doe ik knipperlicht naar links om te parkeren, haalt die eikel me in!! dus ik gelijk op die toeter!!! Ja, daar kan ik niet tegen hoor. Dus ik vertelde dat, maar dat moest ik maar niet meer doen, want tegenwoordig worden vrouwen ook zo maar om de minste reden in elkaar geslagen, en ik had nu een extra iemand om voor te zorgen. Ja, baas oke baas zal het niet meer doen...

Vindt het trouwens gelijk niet meer prettig om   te sporten. Doe nu fitness en kan zelf beslissen wat ik doe, maar toch...heb er gelijk geen zin meer in.....

zo dames, genoeg geklaagd. Ga zo lekker tv kijken, Ugly betty. Komt desp housewives trouwens ook weer??

xxx Bieb

hey meiden

bieb; ik was 5 weken toen ik die echo kreeg, maar je ziet elk ziekenhuis werkt anders, en ik snap dat je het sporten nu niet lekker meer vind, toch een beetje angstig, en hou je rustig in het verkeer he hahaha

rimke; nou meid je bent wat van plan appelmoes maken enz. wel lekker. en je werkdag zit er weer op en morgen een late dienst, uitslapen hahah, wanneer moet fons weer aan het werk?

jacqy: misselijk aan het worden meid. jakkes, en ik krijg niet over 4 weken de 20 weken echo maar dan gewoon een controle en 2 weken daarna als het goed is de 20 weken echo

klaasje; fijn dat je schoonmoeder even wat afleiding in het schaatsen kon vinden het is gewoon heel moeilijk allemaal, en je hebt de zwangerschapsgym enz. maar aangevraagd hahaha, ik heb gelijk bij de yoga wat ik elke maandag doe gezegd dat ik bij haar overga naar de zwangerschapsyoga dus dat is lekker makkelijk.

ik ben blij dat het met happy; goed gaat maa rik mis haar wel hoor, ik ben blij dat ze een beetje rust kan vinden zo.

het geyatzeet met me pa en heb wederom verloren hahah ik doe toch wat verkeerd met dat spel hahah, ik ga nog effe tv kijken en dan weer lekker vroeg me bedje in , morgenochtend moet ik weer werken of me baas moet weer bellen dat ik vrij heb maar dat verwacht ik eigenlijk niet , maar goed dat zien we morgen wel weer,
meiden allemaal een fijne avond en morgenochtend lees ik alles weer bij.

xxx linda

Hey klusbabes,

Het forum werkt weer en iedereen is weer op hyves verdwenen. Leuk hoor ! Nou ja, dan kom ik als tegenprestatie hier ook maar weer eens buurten.

Wat heerlijk dat er op het klusbabesforum nu lekker over baby's, zwanger en kwaaltjes wordt geschreven. Dat was wel eens anders. Toch is dat natuurlijk vervelend voor de babes die nog niet zwanger zijn. Hoop echt voor die dames dat 2009 jullie geluksjaar mag worden.

Bieb: Dat is toch geweldig dat je mannetje zo ongerust en zorgzaam voor je is. Geniet er maar van en buit het vooral uit . Sporten? Wat is dat? Vreselijk vind ik het. Vorige jaren squashde ik altijd, maar mag nu niet meer i.v.m. bekkeninstabiliteit. Heb geen idee wat ik nu moet gaan doen. Moet zeggen dat ik totaal niet actief op zoek ben. Haha.

Jacqy: Misselijk.......... Troost je, na een week of 13 is het van de een op de andere dag verdwenen.

Linda: Heb op hyves al even op je stuiterballenbaby gereageerd!

Klaasje: Net wat Rimke zegt: de buik komt vanzelf! Bij mij kwam die ook erg laat.

Rimke meid, hoe was het werken? Begrijp dat je ernaast aan de studie moet? Getsie!
Is jouw meisje ook zo aan de schijterij van het fruit?

Ik draai weer op volle toeren voor de klas sinds maandag. Wel een geregel. Eerst Marijn op tijd bij de creche zien af te leveren en dan ook nog op tijd op mijn werk zien te komen. Met de gladheid en bevroren autoramen bijna onmogelijk .En natuurlijk elke keer een poepbroek vlak voordat we weg gaan.......

Meiden een dikke knuffel voor jullie allemaal!

Essy

goeiemorgen meiden

essy; hahaha als tegenprestatie weer even op het forum haha, het is inderdaad een hoop geregel en geren met wat je allemaal moet doen voordat je aan het werk gaat, maar als dat ritme er eenmaal is gaat het vanzelf haha

het sneeuwt hier een beetje wat een takke weer blegh ik haat het, maar goed hopelijk is het vanmiddag allemaal weg want dan moet ik me spaarzegeltjes doen.
ik heb me toch een partij niet zo leuke dromen gehad vannacht, echt van die zwanger zijn dromen, de ergste was dat me broer een ernstig ski ongeluk kreeg en in zwitsterland in het ziekenhuis lag, pfff was blij dat ik wakker werd, me broer zit namelijk nu op de wintersport in zwitserland, ik ga hem toch effe bellen straks, haha,

meiden allemaal een fijne dag en tot later vandaag,

xxx linda

Terug
Bovenaan