Klusbabes 34 *********************************

Essey; leuk dat je hier ook ef komt buurten...als tegenprestatie haha
Ook al weer aan het werk, ja, dat zal wel even geregel zijn in het begin. En dan vooral een poepbroek bij het weggaan haha

Linda; lekker geyahtzeet met je pa? moet je natuurlijk wel winnen haha
En je broer al gebeld?
En moet je werken vandaag?

Bambi; volgens mij kom je wel regelmatig op Hyves?? Kom je hier ook weer ef buurten??

Ik heb ook weer raar gedroomd. Over onze katten.Dat we er eentje kwijt waren en met de hele familie gingen zoeken, Maar achteraf bleek dat we er geen kwijt waren....gekke dromen ook altijd hihi

over kwartiertje hoef ik pas weg, dus had nog even tijd om te internetten

heb wel vaker last van rug hoor, en volgens mij krijg ik allemaal puisten op mn kop....NEEEE dat wil ik niet

Ola meisjes, ff een teken van leven....hier gaat alles goed ! Merk dat het me goed doet om ff afstand te nemen maar denk wel heel veel aan jullie hoor ! Heb de afgelopen dagen ook niet bijgelezen, ff helemaal geen baby is nu het beste ! Denk aan jullielieve schatten, tot de volgende keer maar weer....fijne dag allemaal brrrrrrr, koud he !

Liefs happy

Ha meisjes!!

Ochtendje vrij.........slecht geslapen maar nu wordt het even zwaar, heb vanavond tot 23.15 dienst, en dan morgen om 7.30 beginnen.........de wekker dus weer op 6 uur..........korte nacht.........gadver. Dan ben ik wel drie daagjes vrij.

Ik heb alles wel bijgelezen maar ben het inenen straal vergeten............wat erg!!!
ik heb bieb, linnie en happy gezien!
Happy lieverd, doe wat jij denkt dat goed voelt!! Denk aan je meisje!!!
Bieb: je kon dus niet eerder voor een echo? Heb je bloedverlies? Niet he? En ook geen knallend positieve test ver voor je nod? Geen pijn bij je eierstok? Flauw he? Maar ik denk dat het gewoon goed zit meis, want anders had je vast al klachten gehad?!! Nogmaals, pas na de 20 weken echo had ik rust, dus ik kan me je onrust goed voorstellen hoor!!

Lin: fijn een goede echo!! volgens mij had ik het al gezegd. En jullie hele huis kaal...............raar gezicht he?

Nou, ik heb net appelmoes voor mijn meiske gemaakt, ben benieuwd of ze het zo lekker vindt.......

hey meiden

bieb: ik moest vandaag werken en me spaarzegeltjes doen, dus ik heb weer een druk dagje achter de rug haha. hoe was het op jouw werk, wordt het alweer iets drukker? en jij had ook een rare droom zeg, haha ik noem het maar zwangerschapsdromen haha

happy: blij wat van je te horenmeid, en als je je er goed bij voelt om afstand van het forum te doen dan moet je dat doen meid, ik hoop echt dat je zo snel zwanger bent dat je weer snel komt kletsen, ik denk aan je en doe rustig aan

rimke; jeetje meid dat is laat klaar met werken en weer vroeg van bed af, dat zal zeker niet meevallen zeg, en hoe vond maudy de zelfgemaakte appelmoes?

nou ben weer effe langs huis geweest en het dak van het schuur is er zo goed als af en dan de rest van de schuur om, wat een troep daar zeg hahaah
voor de rest geen nieuws, heb gewerkt en me spaarzegels en boodschappen en naar de fysio en nu blijf ik lekker in huis

xxx linda

Bieb: je kon dus niet eerder voor een echo? Heb je bloedverlies? Niet he? En ook geen knallend positieve test ver voor je nod? Geen pijn bij je eierstok? Flauw he? Maar ik denk dat het gewoon goed zit meis, want anders had je vast al klachten gehad?!! Nogmaals, pas na de 20 weken echo had ik rust, dus ik kan me je onrust goed voorstellen hoor!!

Nee, kon niet eerder, geen bloedverlies, heb pos getest op NOD, geen pijn bij eierstok maar soms denk ik wel dat het gevoeliger is daar. Vorige x kreeg ik ook pas klachten bij 6 weken, ik heb zelfs nog een halve week voor MvM geplast, toen voelde ik pijn bij linkerlies tijdens het rennen, verder geen pijnklachten. Dus het kan altijd nog....Maar morgen alweer donderdag, dus weer een dag dichterbij de echo haha

Linda; ze zijn lekker flink bezig bij je huissie. Ach, over paar maanden krijg je er iets moois voor terug

Happy; ben blij dat je je goed voelt, en we blijven hopen voor jou. dikke hug

mannetje is nu aan het werk, Had vanmorgen paar uurtjes gewerkt, en nu moet hij weer tot half 10 ofzo. Lekker alleen thuis, beetje rommelen en dan denk filmpje kijken. He heb nog saw 5, lekker bloody haha

het is hier wel rustig he de laatste tijd?

he meisjes!

Rimke, appelmoes gelukt?? Wat een uren moet je werken vandaag en morgen zeg! pff moet er niet aan denken!

Happy, meis fijn dat het je goed doet, een beetje afstand! Denk steeds aan je hoor!
Dikke kus!!!

Bieb, jammer dat je niet eerder kon komen. Gelukkig is het bijna maandag! en daarna dinsdag   want dan ben ik aan de beurt! hihi vind t ook wel erg spannend worden zeg!

Essy, gezellig dat je even kwam buurten! En tja, snap dat je wel weer in het ritme moet komen!

Lin, drukke dag dus! En het dak er al af! Ze gaan lekker! hahaha

Ik ben gesloopt!! en wat heb ik gedaan?? niets bijzonders. En ben me toch misselijk in de ochtend! hhaha en mijn tieten zijn au! en weet je wat het gekke is, de ene is onwijs aan het groeien en de ander niet! Tom zag t zelfs!!

Voel me dus goed zwanger! En met die MvM kannen nu al zat! haha ach... nog 10 weken te gaan!

morgen lekker vrij!

liefs Jacqy

hey meiden

bieb; balen dat het nog niet echt drukker is op je werk, en je man aan het werk tot laat heb je wel de afstandsbediening voor jezelf haha
ik had ook steken hoor aan de eierstok/eileider tenminste die richting, ik was toen ook zo bang zelfs na de echo nog, maar dat kan gewoon rekking zijn van alles wat groeien gaat,

tom is nog niet thuis en ik heb honger, we zouden kruidenboter met stokbrood eten maar zometeen dan begin ik er alvast zelf aan.
voor de rest geen nieuws van deze kant, misschien nog tot later en anders lees ik morgen weer bij

xxx linda

Terug
Bovenaan