Klusbabes 34 *********************************

jacqy; gesloopt lekker vroeg je bedje in, ik heb ook alweer moeite met me ogen op houden , en goed misselijk nu in de ochtend, probeer evengoed wat te eten want dat is wel belangrijk. en zere borsten, bij mij valt dat gelukkig allemaal wel mee, en haha de ene groeit sneller dan de andere, zal wel bij trekken denk ik hahaha

xx linda

jacqy; ik wil ook misselijk zijn haha, ach loop een week op je achter, dus kan nog hihi
En je tieten lekker aan t groeien, vindt je mannetje vast niet erg

ik ben mezelf gek aan het maken, zit weer te googlen als een gek over pijntjes hier en daar.
Linda, ik voel het wel meer aan linkerkant (waar dichte eileider zit), maar volgens mij is het niet echt op de plek waar ik altijd last had, iets erboven zeg maar, meer richting pijn. Is dat dan bandenpijn?

nou weg meidenavondje...wilde net saw 5 opzetten, komt mn vent eraan, Nouja dan maar een andere film kijken

dames, tot later!

Hey meiden, ff snel want ik moet zo de deur weer uit om de Pregnyl spuit te laten zetten!
Vanmorgen een follikel meting gehad en 2 goede eitjes, 1 van 16.5 mm en 1 van 17 mm
Gelijk de vraag of we een tweeling een probleem zouden vinden... nou nee hoor hahaha
Straks dus om 22.30 uur moet ik in het ziekenhuis wezen voor een die spuit en dan vrijdag inseminatie! Gaat snel he?
Tussen 8.00 en 9.00 uur moet me vriendje zijn zaadjes brengen en on 11.30 uur  wordt ik geinsemineerd... super spannend!
En dan 2 weken wachten.... echt verschrikkelijk maar ja zit niks anders op!  

Liefs Phoebe

Goedemorgen!

ikke ben de eerste!!!!! ahahahha

Phoebe, jeetje wat gaat dat snel! Wel super joh, maar die twee weken zijn het ergst... je weet dan niets he.... succes hoor meis! duim voor je!

bieb, ben je zo onzeker meis? kan je niets zeggen om je gerust te stellen, alleen dat je maandag meer weet! Maak jezelf niet gek he!!!

Lin, ook al moe, en hoelaat was tom nou thuis??

lekker vrij vandaag! Zalig! ga er ff lekker van genieten! hihi

kus jacqy

goeiemorgen meiden

jacqy: je was de eerste hahaah, geniet lekker van je vrije dag en tom kwam om 9 uur thuis gisteravond, en ging gelijk weer weg want hij moest een kangoo bij iemand ophalen om verder met het schuur te kunnen vandaag. ach ja,

bieb; kan gerust rekking en bandenpijn zijn, ik heb ook soms zo'n buikpijn dat ik helemaal inkrimp en dan ben ik zo bang dat het mis gaat maar dat kan ook allemaal met je darmen te maken hebben, probeer te genietne en ik weet zeker dat je maandag een mooie echo hebt,

ik heb nog weer eens hoofdpijn, blehg en een slechte nacht, tom heeft zowat de hele nacht niet geslapen dan zit ie te piekeren of wat dan ook, en joey was aan het spoken die hoest al ruim 2 weken en is nog steeds heel verkouden, ik zal even langs de ha rijden vragen of ik een afspraak moet maken of dat ik het nog even moet aankijken, en voor mezelf zal ik even lactulose halen want met me ontlasting gaat het helemaal niet goed, maar goed dat wist ik al
Straks joey naar de chreche brengen en dan ga ik even boodschappen voor de bouwvakkers halen, en kijken of ik wat kan doen, De wasmachine draait hier al en ik ga effe aardappelen schillen
vanmiddag moet ik met joey naar de tandarts, hij moet een gaatje boren in zijn kies, ik ben benieuwd hoe dat gaat, joey heeft een vrij slecht en gevoelig gebit, ik heb al 3 weken lang elke minuut van de dag op moeten schrijven wat hij eet en drinkt op een dag, en daar lag het niet aan, gelukkig maar dat wist ik al, ik probeeer zoveel mogelijk zoetigheid te vermijden en qua drinken krijgt hij heel veel water, maar hij heeft gewoon een slecht melkgebit de arme schat, hopelijk worden zijn grote mensen tanden wel sterk.
meiden fijne dag allemaal en tot later vandaag

xx linda

he lin!

Balen zo rot geslapen! en wat zielig voor joey dat hij naar de tandarts moet! ach.. hoop voor hem dat zijn grote mensen tanden beter zijn!

Net bij ha geweest. Kwam daar voor eczeem, maar vertelde natuurlijk meteen even dat ik zwanger ben..
vond ie onwijs leuk voor ons. Hij had net van de week brief van gyn gehad dat ze zouden starten met IVF. haha
meteen bloeddruk controle gehad. hij vond bovendruk te hoor (125 ipv 120) maak ik me niet druk over hoor... en onderdruk was 65, heb altijd 80!! vandaar dat ik zo moe ben! moet nu over 3 weken weer komen om het in de gaten te houden, ach, meet t op werk ook nog wel. Maar als hij daar gelukkig van word! hahaha

kus jacq

Terug
Bovenaan