goeiemorgen meiden
jacqy: je was de eerste hahaah, geniet lekker van je vrije dag en tom kwam om 9 uur thuis gisteravond, en ging gelijk weer weg want hij moest een kangoo bij iemand ophalen om verder met het schuur te kunnen vandaag. ach ja,
bieb; kan gerust rekking en bandenpijn zijn, ik heb ook soms zo'n buikpijn dat ik helemaal inkrimp en dan ben ik zo bang dat het mis gaat maar dat kan ook allemaal met je darmen te maken hebben, probeer te genietne en ik weet zeker dat je maandag een mooie echo hebt,
ik heb nog weer eens hoofdpijn, blehg en een slechte nacht, tom heeft zowat de hele nacht niet geslapen dan zit ie te piekeren of wat dan ook, en joey was aan het spoken die hoest al ruim 2 weken en is nog steeds heel verkouden, ik zal even langs de ha rijden vragen of ik een afspraak moet maken of dat ik het nog even moet aankijken, en voor mezelf zal ik even lactulose halen want met me ontlasting gaat het helemaal niet goed, maar goed dat wist ik al
Straks joey naar de chreche brengen en dan ga ik even boodschappen voor de bouwvakkers halen, en kijken of ik wat kan doen, De wasmachine draait hier al en ik ga effe aardappelen schillen
vanmiddag moet ik met joey naar de tandarts, hij moet een gaatje boren in zijn kies, ik ben benieuwd hoe dat gaat, joey heeft een vrij slecht en gevoelig gebit, ik heb al 3 weken lang elke minuut van de dag op moeten schrijven wat hij eet en drinkt op een dag, en daar lag het niet aan, gelukkig maar dat wist ik al, ik probeeer zoveel mogelijk zoetigheid te vermijden en qua drinken krijgt hij heel veel water, maar hij heeft gewoon een slecht melkgebit de arme schat, hopelijk worden zijn grote mensen tanden wel sterk.
meiden fijne dag allemaal en tot later vandaag
xx linda