Klusbabes 34 *********************************

Phoebe; jeetje dat gaat snel zeg. En ja, dat wachten erna duurt altijd het langst.....En een 2-ling zou ook welkom zijn. Zou ik ook zeggen haha
Ik zal voor je duimen!

Mijn mannetje heeft het er de hele tijd over dat ik zwanger ben van een 2-ling...Hoe hij daar aan komt??? Zou welkom zijn hoor haha. Maarja, hij had ook gelijk dat ik in deze ronde zwanger zou raken...dus wie weet

Linda: weer slechte nacht gehad.
heeft Joey vroeger antibiotica gehad? Schijnt toch ook slecht te zijn voor gebit?

Jacqy; bloeddruk niet helemaal zoals het moet, zou me ook niet te druk maken. En nu moet je toch extra op controle, ach kan nooit kwaad.

voel vanalles in buik vandaag. Geen pijn hoor! beetje alsof er een druk op zit, ook aan beide zijden.
Ik las dat pijn in schouder ook teken van bbz kan zijn, en nu voel ik natuurlijk een klein pijntje daar, eigenlijk meer richting nek, maarja, ik ga weer doemdenken haha.
Nee moet eerlijk zeggen dat ik er toch wel beetje vertrouwen in heb, en hopelijk krijg ik gelijk....

vanavond werken tot 8 uur. gaan lekker pizza eten hmm

doei meisjes

he bieb,

zou wat zijn als je mannetje gelijk zou hebben! Bij mij zou het ook welkom zijn hoor, twee guppies! haha
Ach, die bloeddruk, ik vind m super netjes! dus maak me daar niet druk om. Zal van de week op werk ff een druk curve doen.. kan ik die ook weer inleveren. Zal ie zien dat ie netjes is! hahaha

Zo, boodschapjes zijn weer in huis, samen met mannetje even geweest, en naar de stad. Lekker broodje gegeten daar! heerlijk en gezellig!

Vanavond visite, geen zin in maarja!!

liefs Jacqy

hey meiden

jacqy:? ik vind je je bloeddruk netjes hoor , mijn bovendruk was 110 en mijn onderdruk 75.   en het is wel goed dat het in de gaten wordt gehouden hoor, me hij kan beter te laag dan te hoog zijn zo is het toch.

bieb; niet gaan doemdenken meid, en wat die pijn bij je schouder kan betreffen voor een bbz, mij is verteld dat je dat pas gaat krijgen als de eileider gaat scheuren dus dan ben je al een week of 10 heen zeg maar, ik denk dat het gewoon allemaal goed zit bij je, en je man denkt dat je zwanger bent van een tweeling hahah, ik had dat toen ook gezegd en zelfs na de tweede echo bleef ik het volhouden maar nu ben ik echt overtuigd dat er maar 1 zit hahaha,

nou ben net nog eventjes in mijn huis geweest, en de schuur ligt om en het dak van de aanbouw is eraf en er zijn al houten panelen voor het afscheiden neergezet dus het wordt al wat hahaha,
joey is uiteindelijk niet naar de tandarts geweest hij hoest gewoon verschrikkelijk en ik ben langs de assistente van de ha geweest en als ie morgen nog steeds koorts heeft moet ik even langs het spreekuur komen, hij heeft nu steeds verhoging zo rond de 38,5 maar goed we zien wel.

xxx linda

hoi meiden,

heb nog niks bijgelezen..maar ik ga zo een poging doen..maar dat heb ik van de week al meerder malen geprobeerd maar steeds wat anders...druk druk..
vandaag weer naar het cb geweest..lois zit precies in het midden van de curve..ze is nu 66.5 cm en weegt 7305 gr.
Verder zijn we volop bezig met het bijvoeren..maar vind daar de tijd nog niet echt.in...heb het idee dat we heel de dag bezig zijn met voeren enzo...echt de toijd vliegt..
ook hebben we een nieuwe bank gekocht, geloof dat ik dat al had gemeld hahaha
en zijn we druk bezig met het verkopen van onze oude bank en stoelen...

ook minder goed nieuws..vanacht is een tante van me overleden..we wisten wel dat dat ging gebeuren op korte termijn, want ze hadden er in een soort slaap coma gebracht vanwege de pijn de die ze had..maandag dus de begrafenis..morgen op me werk proberen te regelen of ik ipv van maandag dan dinsdag kan werken..lijkt mij dat ze daar geen probleem van maken mbt een begrafenis...

straks weer douchen met lois en morgen weer werken...echt de week vliegt om..was vanmorgen toch echt om 7.15 uit bed en heb voor mijn idee geen seconde rust gehad en behalve de benedenboel grondig schoongemaakt is er voor de rest niet veel gedaan..en toch was die dag weer om...zucht...lois neemt ook steeds meer aandacht op, dus dat zal het wel zijn..

nou meiden ga eens pogen wat te lezen..ben wel benieud hoe rimke der 1e werkdag is bevallen..

miss tot vanaaf nog.

xxx bambi

Zo, voordat ik met de kippen op stok ga..........

Phoebs: spannend meid!! Ik duim en brandt kaarsjes, hopelijk 1 poging en dan zwanger van een tweeling............ben benieuwd hoe het gegaan is!!!

Bieb: geen angst meid, hoe makkelijk ook, ik heb zulke buikpijn ook gehad in het begin........ik was mezelf ook aan het opfokken maar moet je eens opzoeken hoe hard je uk nu groeit!! Dat doet wel zeer.........

Jacq: wat een waanzin!! 125 te hoog en 120 goed?? 125 is keurig! En scheelt niets met 120........bovendien, nogmaals, je bovendruk kan al hoger zijn doordat je trap hebt gelopen!! Is gevoelig voor stress, pijn en dat soort dingen, je onderdruk daarentegen zegt veel meer!! Niets van aantrekken, niets aan de hand! Keurige, en dus ook echt, een keurige bloeddruk!!

Linnie: ach, de arme joey!! Ook nog een gaatje boren............ben blij dat ze aan jullie huis begonnen zijn. Grote onderneming hoor!!

Bambi: ook zo druk meid! Jullie bank komt bijna he?? Leuk hoor!! Dacht dat jullie alles voor de verhuizing vorig jaar nieuw hadden gekocht? Wij hebben ook een hoekbank, wat zalig!!
Ook vandaag bij het CB geweest...........wij ook!! En weet je? Maudy is bijna even zwaar en lang als jouw meisje, whahahaha!!

Dus, ik ben kapot, heb net op het cb heel hard gehuild toen de wijkverpleegkundige vroeg hoe het met mij ging (staat in het dossier dat ik een trauma van de bevalling heb) ik was zo moe, dat ik alleen   nog maar kon huilen. Heb gvd 4 dagen achtereen gewerkt, fons heeft voor maudy gezorgd, maar kan er blijkbaar niet zoveel naast doen......dus dat heb ik ook nog gedaan, het huishouden, koken enzo..........gister een late dienst, vandaag een vroege dus jullie begrijpen.........ik ben kapot en kon dus alleen nog huilen.
Maudy is dus gewogen en gemeten........schrik niet, is twee maanden jonger dan Lois van Bambi.............7160 gram en 66 cm.................whahaha!! Ze zit dus bij de bovenste lijnen.........kreeg ook haar prikken weer...........krijssen dus, de arme schat....de rest van de middag ontroostbaar, en nu lekker knock-out op bed.
Ze zeiden niets van de grote flessen en de vroege hapjes.........ze moedigde het alleen maar aan...............
Ik ben nu drie dagen vrij, zou morgen eigenlijk naar grootebroek met maudy (fons moet morgen weer vliegen) en daar blijven slapen, maar ik denk dat ik lekker thuis blijf, het hele weekend..........
Nou, ik ga even een perenmoesje voor maudy maken, prak ik morgen een banaantje doorheen.......ze kreeg om een uur of half 6 van mij nog een beetje fruit, ging er ook weer in als een dolle............laatste fles dus iets minder gedronken maar al met al zit ze weer op de 270cc.............

Tot morgen!!!

Bambi: vergeet je helemaal te condoleren met je tante.........gecondoleerd.
Is dat de zus van je vader, waarover je laatst vertelde? Treurig hoor, hoop dat ze geen pijn heeft gehad.........sterkte!

he meiden,

bambi, gecondoleerd. Hopelijk heeft ze niet zo veel pijn gehad. En je hebt het maar druk,   logisch toch, is ook niet niets! Was dus goed op het CB!!

Rimke, meis, denk ook aan jezelf he! Probeer deze 3 dagen een beetje tot rust te komen! En je meisje doet het goed. Wel heel fijn om te horen denk ik he!
Rustig aan lieverd!!! en je kan hier altijd uithuilen!

Lin, nog ff bij je huisje geweest. En arme joey nog steeds niet opgeknapt.. anders morgen ff naar de HA

Rimke, vind mijn RR ook prachtig hoor! heb ze wel eens anders gehad! ahhah die 65 is voor mij zelfs laag! hihi

Heb het weer eens koud!! net even de wc een beurt gegeven. moest ik vanmorgen al doen, maar was er te misselijk voor! hahaha

x jacqy

Terug
Bovenaan