Klusbabes 34 *********************************

zo ben weer redelijk bij....

rimke wohhhh je hebt echt een reus...wat groeit die griet van jou hard zeg...indd net zo groot als Lois hahahah.. wel leuk hoor..
en ff wenne   met je werk..niet gek hoor dat je gesloopt bent...en dat fons niet zoveel er bij doe is helemaal balen, maarja een vent he...die kenne niet 3 dingen tegelijk..

linda een mooie echo weer..heel fijn..is joey al wat opgeknapt ..en jij lekker vroeg erin zeker..

jacqy..last van ochtend misselijkheid..zou ik ook krijgen van dat gezeik in die kannen hahaha...nee hoor..hoop dat het snel beter word..volgende week je echo   toch ?

bieb ook volgenden week he...en wat is je mannetje lief voor jullie hahah..en dat sporten is nu niet belangrijk meer hahah

phoebe woh dat gaat snel meid...morgen dus insemineren en dan die verschrikkelijke wacht weken..

happy fijn dat alles goed met je gaat.

essy leuk ook ff hier..druk druk smorgens...het is even wennen..maar echt staks ben je helemaal gewendt en dan loopt het als een trein..

ooh meiden lois meld zich..tijd om te douchen..

xx bambi

oh was klaasje vergeten..sorry meid...niet vallen hoor.....moet je het niet ff laten checken..ben altijd best heuverig voor zulke dingen..beter een keer teveel naar de vk...maar als jij je er goed bij voelt , ach laat me maar lullen..

ga nu echt..

xx bambi

hey meiden

bambi: zo druk meid, een dag is ook niks eigenlijk haha, en gecondoleerd met je tante, het zat er al aan te komen maar het blijft toch onverwachts, ik hoop dat ze de laatste dagen geen pijn meer heeft gevoeld,
en het bijvoeden met lois meot je nog effe tijd voor vinden hahah

rimke; effe lekker gehuild op het cb, het moet er toch uit meid, en je hebt gelijk dat je dit weekend thuis blijft, je moet toch een beetje op regel komen met weer werken en huishouding en alles,
ga lekker vroeg je bedje in meid,

joey had weer hogere koorts 38.7 graden, morgenochend voordat ik naar me werk ga nog effe temperaturen   en dan even de dokter bellen,
meiden fijne avond en morgenochtend dan lees ik alles weer bij

xxx linda

ga me bed in, maar nog ff een paar verse foto's van Lois

dit setje wanten,muts en sjaal, nog iets te groot, heeft me oma gemaakt..zelf heb ik dezelfde sjaal ook..we matchen hahah

deze is van de kerst nog..

en mevrouw eet hier voor het eerst brood.

nou doei doei.

xx bambi

goeiemorgen meiden

zo dat was wederom weer een kutnacht, pfff ben gebroken, joey was weer aan het spoken en huilen en zijn longen uit zijn lijf aan het hoesten dus ik moest er 3x uit, maar goed straks de huisarts effe bellen want ze moeten nu echt effe naar hem kijken het duurt nu al ruim 2 weken de arme schat.

bambi: wat een ontzettende lieve en mooie foto's zeg, en wat wordt ze groot

phoebe; succes vandaag met de insinimatie, ik denk aan je.

zometeen weer naar me werk, en dan maar weer thuis blijven, ik ben met joey al dehele week thuis want ik laat hem niet met koorts naar buiten toe, ik zou morgen kijken voor positiekleding en badkleding maar dat gaat ook niet door als hij nog koorts heeft, nou ja dan volgende week maar.
meiden fijne dag allemaal en ik ben er vanmiddag weer even

xxx linda

Goedemorgen!!

Linnie je was er weer vroeg bij! Hoe is het met je kleine mannetje??

Bambi: wat een heerlijk grietje toch!! Kleine mensje met veel sjaal en muts op en om zich heen, leuk hoor!!

Phoebs: succes meid!! Kaarsje staat aan voor je!!!

Nou, maudy heeft hoge koorts gekregen van de prrikken. Gisteravond bedacht ik me dat ik toch maar naar grootebroek ging, alles klaar gezet enzo, klaar om in de auto te laten.
Haal ik vanmorgen mijn meisje met hoog rode koontjes uit bed......ik wist al genoeg, 39 graden...........tja, dan ga ik niet met haar lopen zeulen.........zielig.
Fons is weer naar het buitenland vertrokken, is maandag ochtend weer thuis. En ik heb maandag een avonddienst, dus dan lossen we elkaar mooi af.
Heb net snel even boodschappen gedaan, toen maudy lag te slapen, heb nu mango's voor haar gekocht, ga ik zo even moes van maken. Voor morgen en overmorgen.
Heb zometeen perenmoes voor haar. Ben benieuwd of ze wat eet. Vanmorgen dronk ze haar flesje wel gewoon leeg, gelukkig maar. Is wel jengelig, maar ja, van koorts voel je je natuurlijk ook niet zo goed. Hoop dat ze zich snel wat beter voelt. Lieve kleine meisje. Natuurlijk net nu fons weer weg is............ik heb altijd alle shit.......nou ja,   doe het met liefde voor haar.

Bambi; als 1e gecondoleerd met je tante. Het zat er aan te komen, maar evengoed toch naar.
Weer hartstikke leuke fotos van Lois. Ziet er schattig uit hoor! En alles goed verder, op gewicht enzo

Rimke; met Maudy ook alles goed, zelfde gewicht als lOis, en nog jonger ook, haha. Wat geef je? Krachtvoer? Kan me voorstellen dat je ef moest janken. Je hebt ook veel gewerkt en ook nog het huishouden erbij. en natuurlijk nieuw zo de 1e week.
Kan Fons dan niet wat meer doen als hij thuis is? Ach, vaak is het toch zo met mannen dat ze het gewoon niet zien dat er wat gedaan moet worden.
Hoest nu met Maudy haar koorts?

Linda; Joey ook nog steeds griep. Gaat goed in Nederland.....

Heb vandaag vrij. Eerst gepoetst, net terug van sporten (jaja....), ef vissie voor mijn mannetje op de markt gehaald. en nu even tijd voor jullie.

Nog 3 nachtjes slapen dan is het alweer maandag....spannend!!!!echo tijd!
Gisteravond maakte ik me weer druk, want voelde iets van een druk bij mijn linkereileider. Maar dan denk ik, zolang ik niet bloed of echt pijn heb, zal er (hopelijk) niets aan de hand zijn, maak mezelf echt gek. Dus nu ga ik ook niet meer googlen op allerlei klachtjes enzo, en gewoon maandag afwachten.

Heb gister nog wel een zw.test gedaan hihi. Gewoon voor de leukigheid. Natuurlijk een dikke vette streep. Voel me soms gewoon echt niet zwanger. Maar als ik s avonds bh uit doe, en mijn borsten doen pijn want dan hangen ze los na de hele dag opgesloten te hebben, dan weet ik het weer haha.

Ga nog ef wat eten, douchen en dan boodschapjes doen

xxx

hey meiden

rimke; ach jeetje maudy ook hoge koorts, ik hoop dat het snel zakt de arme schat, en hopelijk komt het dan van de prikken en niet van de stomme griep die heerst, blijf maar zoveel mogelijk thuis met de arme schat,
Is de koorts al iets gezakt? en hopelijk vind ze de nieuwe fruitmoes lekker wat je gaat maken,

bieb; niet meer googlen hahah, maandag komt alles goed, dat weet ik zeker, en gesport goed zo meid hahah, pfff als ik eraan denk wordt ik al moe

mijn vader had vanmorgen koorts gemeten en geen koorts meer, zal je altijd zien wnat ik had de huisarts al gebeld haha, net heb ik weer gemeten en gewoon 37,0 daar ben ik wel blij mee, maar ik ga toch vanmiddag even naar de huisarts toe want dat hoesten zint me ook niet. joey moest naar de fysio eigenlijk vanmiddag maar die heb ik ook afgebeld
meiden ik ga effe verder met me eten, en ik ben er vanmiddag nog even

xx linda

Terug
Bovenaan