Klusbabes 34 *********************************

Zo, lekker bezig geweest in huis en met Maudy, koorts zakt gelukkig wel iets.......heb het niet zo op koorts bij die kleintjes.......

Bieb: whihihihi, zo te horen heb je dezelfde tieten als ik toen ik zwanger was........vooral niet loslaten.......ik sliep vaak met een meegroeibh aan........misschien een tip. Bij de HEMA hebben ze ze, en die vond ik erg fijn....en gesport. Stoere vrouw.

Lin: gelukkig is de temp bij joey weg. Hoe was het bij de huisarts??

Nou, zogezegd, hier even met een stofzuiger door het huis gerend. De vloer in de hal gedweild, mocht wel eens.........zeker nu fons buiten zout heeft gestrooid.........allemaal vlekken in het hout. Moest ik niet te lang mee wachten voordat het zout gaat bijten.
Ben ook wasjes aan het wegwerken, doe er vanavond nog 1. De witte is in ieder geval weg........maudy is vanmorgen lekker in bad   geweest, helaas zit ze nu weer helemaal onder de mango...........althans, haar kleertjes want haar koppie heb ik al gewassen. Zo blijf je wassen natuurlijk. Morgen stop ik haar in een vuilniszak met alleen haar koppie eruit als ze gaat eten.
Het eten en drinken is vandaag dus wel prima gegaan, ze heeft tot nu toe alles gegeten. Oke, de fruitmoes van vanmorgen niet, een paar happen. Banaan en peer. Heb niet het idee dat ze nou zo dol is op banaan......
Maar goed, de mango van zojuist heeft ze goed gegeten. Over een week of wat wordt dit tweede fruithapje een warme prak.........
En zo blijf je bezig.

Tot later!!

hallo meiden,

even snel een bericht van mij want moet zo weer weg

PHOEBE: allereerst succes meid ik duim voor je
BAMBI: gecondoleerd
RIMKE: hopelijk gaat het snel beter met maudy
LINDA: heb het even gemist maar je woont bij je vader ben je aan het verbouwen?
BIEB en JACQY: lekker samen keuvelen over zwanger zijn, top
HAPPY: is niet zo happy meid onze tijd komt echt zou het jammer vin den als je niet meer zo vaak komt maar snap je wel, want heb soms hetzelfde. maar kop op meid.

ik ben eergister weer ongesteld geworden ben gister met mijn man bij de fertiliteitspolie geweest en chlomid gekregen puur voor het feit dat mijn cycles helemaal ontregeld is op het moment. en ze gaan het zo in de gaten houden. ben er erg blij mee vooral in mijn hoofd zit het nu goed gewoon over het feit dat ze iets doen......

jullie zijn weer bij

hopelijk heb ik van de week meer tijd..

liefs anoeska

hey meiden

rimke; gelukkig is de koorts een beetje gezakt bij maudy en drinkt ze wel goed, en de mango vind ze dus lekker hahah, en je bent lekker bezig geweest in huis. ook wel weer lekker als alles klaar is,
ik heb net bij me pa aan het schoonmaken geweest en me vriendin komt straks op visite dan gaan we chinezen.

nou de dokter zei dat joey een beginnende oorontsteking heeft en een virus op zijn luchtwegen, zijn longen zijn schoon, en als ie van de week weer koorts krijgt moet ik weer terug komen maar dit is gewoon die griep die heerst. en joey is gewoon levendig en eet goed, dus we wachten maar weer af,

xx linda

anoeska; jeetje meid wat ontzettend balen dat je weer ongi bent geworden. en je bent nu wel aan de clomid, ik hoop echt meid dat het heel snel raak is, en dat het met de clomid werkt, hopelijk krijg je niet al teveel bijverschijnselen van die troep

phoebe: hoe is het gegaan vandaag? hebben ze nog wat gezegd over hoe en wat?

xxx linda

he meiden,

Rimke, arme schat heeft koorts Maar wel lekker gegeten gelukkig! En dat zout, ja dat is echt drama!!

Bambi, wat een geweldige foto's weer! Wat een mooi meisje!

Anous, weer ongie geworden, balen zeg! Wel fijn dat ze nu iets gaan doen, hoop voor je dat de clomid gaat werken!

Lin, gelukkig nu alleen maar de griep, maar wel ff in de gaten houden dus. arme schat!! Hoe voel je je verder?

Phoebs, hoe is het gegaan vandaag??? heb aan je gedacht hoor!

ehm... ben ik nog wat vergeten??

Heb hart gewerkt vandaag! Nu lekker weekend, en dan bijna de echo!!! vind het wel erg spannend worden nu... maar hopen dat alles goed is..

liefs jacqy

Ha meisjes!

Anoes: kut, kut, kut. Nu dus clomid........hoop met mijn hele hebben en houwen dat het gaat werken voor jullie........neem je tijd he?

Lin: gelukkig zijn de longetjes van joey nog schoon, dat is vaak alle elende....hoop dat ie geen koorts meer krijgt.

Jacq: bijna echo!! spannend!! Wanneer ook al weer precies........sorry!!
En heel hard gewerkt vandaag, dan is je weekend deste lekkerder.........

Meiden ik lig er lekker vroeg op. Maudy ligt al een half uurtje op bed, ik heb een broodje kaas met tomaat gegeten, misschien bak ik zo nog wat bitterballen voor mezelf,, en dan kruip ik er in.......ik hoop op een lange warme nacht. Zet mijn dekentje aan.......heerlijk!!
Tot morgen maar weer!!

Terug
Bovenaan