Klusbabes 34 *********************************

Anouska; kut dat je weer ongi bent geworden, nu krijg je chlomid. Hoop dat t een beetje aanslaat

Rimke; moest wel lachen dat je maudy een vuilniszak gaat aantrekken haha

ik zei wel dat ik me pos. ging opstellen, maar dat neem ik terug haha
Waarom voel ik toch een soort van druk bij mijn linkerlies? Is het toch een bbz, of is gewoon die eileider gevoeliger omdat ie verstopt zit? Soms denk ik dat het ik het ook rechts voel, maar ik focus de hele tijd op de linkerkant, omdat het daar toen fout is gegaan. Ik kan het niet anders omschrijven als een soort druk, alsof er iets op ligt ofzo, doet geen pijn ofzo.....

morgen werken, geen zin.....

goeiemorgen meiden

bieb; meisje ik wou dat ik wat onzekerheid bij je weg kon nemen meid, het enige wat ik kan zeggen is probeer je niet te druk te maken, ik heb ook een tijdje gehad dat het alleen aan de rechterkant zeer deed en niet links maar alles bleek goed, en dat is bij jouw ook het geval, een maandag krijg je een mooie echo. nog 2 dagen meis.

rimke; heb je een lekkere lange warme nacht gehad? hoe is het met maudy haar koorts?

jacqy: lekker een dinsdag een echo spannend meid, alles komt goed, en je hebt het druk gehad las ik op je werk, dan draait de dag wel een beetje hahaha

zo de chinees was lekker gisteravond en ik heb heel erg verloren met yathzee hahah, ik doe toch iets verkeerd hahah. zometeen met joey effe met de bus naar purmerend toe effe kijken voor een zwangerschapsbadpak dan kan ik weer op zaterdag zwemmen met me kleine kabouter, want me bikini kan ik al een tijdje niet meer aan hahaha
meiden fijne dag allemaal en ik ben er vanmiddag weer eventjes.

xxx linda

Goedemorgen!
Nou ik heb als een blok geslapen, 5 minuten nadat ik naar bed ging kreeg ik een sms van fons, dat heb ik dus al niet meer gehoord.........whahha! Telefoon ligt altijd onder mijn kussen........
Maudy haar koorts is gelukkig wat gezakt, nog wel verhoging maar geen koorts meer. komt goed uit want ik moet vandaag echt boodschappen doen, en ze kan niet alleen thuis blijven he?

Bieb: ik begrijp je zo goed.............ik had diezelfde onzekerheid. Ik kan niets zeggen waardoor het weggaat. Of toch wel? Ik had ook altijd pijn in mijn linkerzij. Later bleek dat maudy daar ook aan het groeien was...........zie je bij de echo natuurlijk. Wanneer mag je ook al weer??

Lin: shopze vandaag!!!

nou, ik moet dus ook even boodschappen doen. De luiers zijn bijna op en heb nog een kortingsbon voor de pampers. Ook moet ik even voeding hebben.....wil een pompoen halen voor ons grietje........en dan de gewone boodschappen nog. Moet toch ook eten vanavond.....
Ga zo eerst effe douchen als het meisje weer op bed ligt.

Goedemorgen meisjes!

Rimke, lekker geslapen dus! Had je het echt nodig! En de koort is al gezakt, fijn zeg.

Bieb, ik begrijp je onzekerheid zo! het enige dat ik kan zeggen is, maandag weet je meer..... hoe lastig dat wachten ook is. En ook nog werken vandaag... werkse meis.. dan verzet je wel ff je gedachten.

Lin, verloren! hahaha ik verlies altijd met spelletjes! hihi

Zo, mijn nacht was kut! ieder uur wakker geweest, de poezen waren strond vervelend! en moest steeds naar de wc.
straks even boodschapjes doen, en dan lekker niets!

fijne dag meiden!

x jacqy

Goedemorgen Meiden,

Nou... het zit erop (of erin, hoe je het ook wil noemen hahaha)

Gisterochtend is me vriendje zijn zaadjes gaan brengen en dat was prima, 55 miljoen per ml.
Om 11.30 uur waren we terug in het ziekenhuis.
Ik voelde echt duidelijk me eisprong, gister de hele dag buikpijn gehad, en zoals Linda al had gezegd was het erger dan normaal.
Nou, die zaadjes worden opgezogen in een spuit en daar gaat een soort lang rietje aan.
Dan gaat er zo'n eendenbek naar binnen, en dat blijft een rot gevoel.
Gelukkig lag mijn baarmoedermond goed voor de opening dus hoefden die niet gedraaid te worden.
Rietje naar binnen, die gaat ongeveer een centimeter of 4 je baarmoeder is en de zaadjes worden erin gespoten. That's it!
Aankleden en wegwezen, nog geen 5 minuten werk!
En nu afwachten.... als ik over 17 dagen niet ongesteld ben mag ik testen.
Als ik zwanger ben moet ik bellen voor een afspraak voor een echo met 7 weken en als ik ongesteld wordt moet ik bellen en beginnen we opnieuw...
Nou, die 17 dagen ga ik niet volhouden hoor hahaha
Ik weet nu precies dat me eisprong gisteren is geweest dus over 2 weken ga ik mooi testen hahaha
En nu maar wachten....

Liefs Phoebe

hey meiden

rimke; fjin dat je zo goed hebt geslapen en haha het smsje van fons niet eens meer gehoord, je had jhet nodig meid, en gelukkig heeft maudy geen koorts meer, en maudy gaat aan de pompoen haha hopelijk vind ze dat ook lekker,

jacqy ; een klote nacht gehad meid en steeds plassen, dat is wel heel vervelend, ik weet er alles van,

phoebe; o meid dat wordt heel spannend    zeg, ik hoop het zo en gelukkig is het meegevallen het inbrengen en hopelijk hoeft het niet nog een keertje

zo heb een positiebroek gekocht en een positieblouse en een badpak heel lelijk zeg zijn die dingen maar goed haah en een carsbroek voor joey dus goed geslaagd,

ik ga weer stoppen, ben er misschien later nog eventje,s vanavodn hebben we een verjaardag

xx linda

Ha!!

Jacq: waardeloos dat je zo slecht geslapen hebt........en elke keer plassen, moet je er nog uit ook........hoop dat je verder een rustige dag hebt zodat je bij kunt komen.

Phoebs: daar ben je! Fijn dat het zo is meegevallen! En dat het zaad van je mannetje goed was.......hoop dat dit eenmalig was, gewoon zwanger aan het einde van de maand oke?

Linnie, goed geslaagd dus! En een carsbroek voor   joey, hebben ze daar tegenwoordig ook al broeken van??

Nou, de pompoen is gekookt, smaakt best lekker, ben benieuwd wat maudy er van vindt, whahaha! Zijn al mijn inspanningen niet voor niets geweest zullen we maar zeggen!
God, ik vind het erg koud buiten, maudy ook, want die keek me heel boos aan toen ik met haar naar buiten liep, whahaha!!
Maar goed, luiers weer in huis voor de komende 1,5 maand. Ook weer voeding, nog effe en ze moet over op de opvolgmelk. Met 6 maanden mag ze daar mee beginnen dus ik koop geen al te grote voorraden meer......zou zonde zijn.

Ze is behoorlijk drakerig vandaag, slecht slapen enzo........maar goed, ik heb alle tijd voor haar en ze eet wel goed, dus dat scheelt...........ze zit midden in een sprongetje dus ze mag even van me uitrazen..........lekker wijffie. Ze jankt echt om alles, als ik haar rechtop zet, als ik haar neer leg, als ik een speeltje voor haar gezicht hou, als ik haar naar bed breng begint ze op de trap al te jammeren, als ik haar dan neerleg zijn de rapen helemaal gaar............maar goed, het hoort dus allemaal bij het sprongetje en dan heeft ze nog koorts ook................ze ligt nu ook al weer te sputteren maar ze moet echt nog een uurtje in bed blijven. Die middag slaap blijft er in. In de ochtend en middag mag ze best iets korter in bed, maar die middag slaapt is tot haar 18de heilig, wahahaha!!!

Terug
Bovenaan