Ha!!
Jacq: waardeloos dat je zo slecht geslapen hebt........en elke keer plassen, moet je er nog uit ook........hoop dat je verder een rustige dag hebt zodat je bij kunt komen.
Phoebs: daar ben je! Fijn dat het zo is meegevallen! En dat het zaad van je mannetje goed was.......hoop dat dit eenmalig was, gewoon zwanger aan het einde van de maand oke?
Linnie, goed geslaagd dus! En een carsbroek voor joey, hebben ze daar tegenwoordig ook al broeken van??
Nou, de pompoen is gekookt, smaakt best lekker, ben benieuwd wat maudy er van vindt, whahaha! Zijn al mijn inspanningen niet voor niets geweest zullen we maar zeggen!
God, ik vind het erg koud buiten, maudy ook, want die keek me heel boos aan toen ik met haar naar buiten liep, whahaha!!
Maar goed, luiers weer in huis voor de komende 1,5 maand. Ook weer voeding, nog effe en ze moet over op de opvolgmelk. Met 6 maanden mag ze daar mee beginnen dus ik koop geen al te grote voorraden meer......zou zonde zijn.
Ze is behoorlijk drakerig vandaag, slecht slapen enzo........maar goed, ik heb alle tijd voor haar en ze eet wel goed, dus dat scheelt...........ze zit midden in een sprongetje dus ze mag even van me uitrazen..........lekker wijffie. Ze jankt echt om alles, als ik haar rechtop zet, als ik haar neer leg, als ik een speeltje voor haar gezicht hou, als ik haar naar bed breng begint ze op de trap al te jammeren, als ik haar dan neerleg zijn de rapen helemaal gaar............maar goed, het hoort dus allemaal bij het sprongetje en dan heeft ze nog koorts ook................ze ligt nu ook al weer te sputteren maar ze moet echt nog een uurtje in bed blijven. Die middag slaap blijft er in. In de ochtend en middag mag ze best iets korter in bed, maar die middag slaapt is tot haar 18de heilig, wahahaha!!!