Klusbabes 34 *********************************

Phoebe; oh, wat spannend voor jullie zeg. Hoeveel kans is er dat het in 1x aanslaat? Ik zou ook gelijk na 14 dagen testen hoor haha.
Moest je niet een kwartier blijven liggen ofzo?

Linda; lekker geshopt voor zw.kleding. Ja, dat is natuurlijk ook nodig haha

Rimke: ef streng wezen tegen Maudy haha. Ze zit nu in een soort puberfase haha
Heb trouwens maandag om half 10 echo

Dames, ik weet het. Ik voel me ook echt een zeikerd als ik hier zit te klagen....maar ik ben ook zo onzeker!!!!....
En ik heb helemaal geen pijn ofzo, maar je gaat toch denken dat er wat is, elke keer als je wat voelt
Gister in bed had ik trouwens wel een paar steken die pijnlijker waren dan normaal. Bij onderbuik en bij darmen, maar daar maak ik me gek genoeg geen zorgen over.

Vannacht kwam onze kater weer lekker bij me kroelen. Dan gaat ie echt met zn kop op mn gezicht liggen, echt zo dat ik geen adem kan halen, en dan met zn poot ook zo mn gezicht vasthouden. Normaal ligt hij nooit bij me.De laatste weken dus weer vaker.
Ik had ook gedroomd over de katten, en dat onze kat die vorig jaar is ingeslapen er nog was, en ik had nog een rare droom. Oja, dat ik dus te laat was voor werk. Moet om 10 uur beginnen, en droomde dat het al half 12 was, en ik wilde bellen dat ik er aan kwam, maar het lukte me niet om dat nr te draaien.....
Rare is trouwens dat mijn mannetje ook over onze katten had gedroomd, echte zielsverwanten haha

Niet druk op werk. had 3 afspraken waarvan 2 geannuleerd ivm ziek zijn, grrrr
Kan wel naar huis gaan, maarja kost me weer uren

Vandaag ook weer koud, vanmorgen rond 10 uur was het -15...

ga maar weer verder niksen...nog ef paar telefoontjes plegen....

De Roze Wolk

Zwangere:
2007:
Aug: Bianca 1e ronde
Sept: Sterretje 4e ronde  : Uitgerekend  17 mei 2008
Sept: 25) Rimke 5e ronde
Oktober: 8) April 2, 10e ronde  : uitgerekend 10 juni 2008
November:  2)  Bambi 4e ronde  : Uitgerekend 13 juli 2008                                    
December: 23) Rimke, ronde 7, 2de ronde na mk , uitgerekend 30 augustus 2008
2008:
Januari: 7) Essy, 4e ronde  : Uitgerekend 10 september 2008
                              23) Linda 2  : Uitgerekend 27 september 2008
Maart: 12) Kruimels 11de ronde  : uitgerekend 16 November 2008
Mei: 23) Linda 2de kindje,ronde 6 met clomid    , een bbz geworden
      30) Pip 11e maand, 1e kindje, 2e ronde clomid (1e eisprong):uitgerekend 6 febr. 2009
Juni: 5) Renee na 12 maanden : uitgerekend  7 februari  2009

sept: 5) Linda 1 miskraam
               28) Klaasje !!! zwanger : uitgerekend   11 juni 2009
Okt : 22) Mamoetje na iets maar als 1 jaar
Nov: ..) Linda
Dec: 25) Jacqy na 19 rondes, uitgerekend 1 september!!
                31) Bianca na 16 rondes, uitgerekend 9 september!!
2009:

Bevallen klusbabes :
2008:
Sterretje op  23 mei - meisje
April op 13 juni                - jongetje
Bambi op 10 juli           - meisje
Essy op 29 augustus -jongetje
Rimke op 8 september - meisje
Kruimel                                             - jongentje
Linda 2  op 30 september   - meisje
.        

December
25)Jacqy 19e ronde, 1e kindje
26)
27) Phoebe ronde  20 1e kindje
28)
29)
30)
31)Happy, ronde 17, 1ste kindje
        Bieb 16e ronde, 1e kindje

januari
1)
2)
3)
4)
5)
6)
7) anoeska 16 e ronde 1e kindje (sorry bieb niet meer tegelijk)
8) anoeska fertiliteitspoli
9)
10)
11)
12)Bieb echo
13)Jacqy echo
14)
15)
16)
17)
18)
19)
20)
21)
22)
23) Klaasje 20 weken echo
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)
31)

Miskraam
Sept 07: Bianca miskraam
Okt 2008: Rimke miskraam van tweeling
Mei 2008: Linda miskraam
Sept 2008: Linda miskraam

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten

bieb; je bent absoluut geen zeikerd meid het is gewoon heel logisch dat je onzeker bent meid,   en nog effe en het is maandag hopelijk ben je daarna wat geruster, en jeetje zeg denk je dat je op je werk 3 afspraken hebt dan zeggen er 2 af dat is flink balen en inderdaad je kan wel naar huis toe gaan maar dan heb je weer zelf die uren aan je gat hangen dat is ook zonde

rimke; maudy een klein draakje vandaag en midden in een sprongentje, en heeft ze inmiddels de pompoen al gehad? en hoe vond ze het? en hahah je hebt gelijk dat dat middagslaapje erin blijft tot haar 18de hahah ik vind het ook heerlijk als joey effe op bed ligt,

Joey en ik zijn vanmiddag even heerlijk met z'n tweetjes op bed gegaan hij wilde samen met mama op mama haar plekje dus dat hield in dat joey heerlijk sliep en ik een vinger in me oor neus en oog had hahaha de lieverd,

vanavond hebben we een verjaardag van tom zijn oom en tante.
ik ga effe de was uit de wasmachine halen.

xx linda

Bieb: je bent geen zeikerd joh! Het is al hartstikke   spannend allemaal en dan heb jij je voorgeschiedenis ook nog..........maandag gelukkig al een echo, daarna lekker gaan genieten.
Hoop dat je inmiddels lekker thuis bent, waardeloos als je je zo verveelt op je werk. Kan me voorstellen dat je geen zin hebt om overuren op te nemen........fijne avond!!

Linnie: wihihihi, hoop dat je geen snotneus had? Die vingertjes van joey in je neus.....whahaha!!! Wel lekker effe met zijn tweetjes op bed, heerlijk toch!
Het joch heeft gelijk, lekker tegen mama aan, zalig!

Maudy was zeer verrast door de pompoen, had hem als warm prakje gedaan vanmiddag om 16.30. Die ben ik nu ook aan het invoeren, smorgens een fruitprak en savonds een warm prakje.........maar goed, de pompoen was iets minder slap als de fruitmoesjes die ze krijgt dus ze trok een erg vies gezichtje, whahaha! Morgen weer, dus langzaam zal ze er aan wennen denk ik. Morgenochtend weer mango, die was ik vandaag vergeten te ontdooien dus een fabrieksprakje. En dan smiddags dus weer pompoen.........en zo blijf je bezig.
Ze viel nu om 17 uur wel als eeen blok in slaap, dus ze zal als standaard zometeen om 18.15 wel weer wakker worden..............of niet natuurlijk, ik hoor haar al........whaha, denk dat ik haar effe in bad gooi.........heb ik dat ook alweer gehad!!
En zij ook, lekker warm, dan de fles en dan lekker slapen..........

Tot later!!!

Rimke; ik heb zelf nog nooit pompoen gegeten en eerlijk gezegd lijkt het me niet eens lekker.....maar Maudy schijnbaar wel haha

Jij had het laatst trouwens over bh's die je s nachts aandeed? Bij de hema te koop?moet ik toch s naar kijken dan. Maarja, heb toch al grote maat, dus die zullen ze wel niet in grote maten hebben

Maandag gaat gelukkig mijn mannetje mee voor echo. Ik stond erop dat hij meeging. Hele dag vrij, dus misschien nog wat leuks doen....mits we natuurlijk goed nieuws hebben.....gaan we gewoon van uit...
Gingen jullie mannen ook altijd mee met echo?? Kan me voorstellen van niet eigenlijk...
Als mijn man vrij wil, dan moet hij gelijk hele dag nemen. Maar als alles goed is, dan ga ik er vanuit dat ik met 8 weken weer voor echo mag,en dan kan hij weer mee. Hij moet nl dan voor oogcontrole, dus probeer ik de 2 afspraken gewoon te combineren.

Vandaag trouwens om de haverklap naar de wc.....Jacqy, heb jij dat ook dat je soms urine lekt?? haha klinkt zo raar....klein beetje hoor....

misschien dat we morgen even naar het ijs gaan, kijken of er bekenden zijn, Ga zelf niet schaatsen hoor, heb die niet eens meer

kreeg net berichtje van een vriend van ons of we 14 maart weekendje weg kunnen naar Ardennen. Willen al een tijdje met zn allen weg

komt weer niet veel soeps op tv.....

hoi meiden,

leef nog, maar kan mezelf soms echt niet tot het forum zetten, maar goed dan mis ik jullie soms dus laat ik toch maar ff lezen..

als ik van het weekend niet meer buurten kom wil ik bieb heel veel succes voor maandag wensen..het zit vast helemaal goed...en goed dat je vent mee gaat. dat hoort zeker een 1e keer haha..bij echo's moet de man mee vind ik..en voor controle;s niet persee.

jacqy jij voor dinsdag heel veel succes..ook bij jou zit het gewoon goed..ik voel het.

rimke maudy al wat opgeknapt ? en aan de pompoen ? nooit op...

linda hoest met joey al wat beters nu ? zielig he als ze ziek zijn.

phoebe wat snel allemaal gegaan zo..klinkt allemaal vrij gemakkelijk en nu hopen dat het ook een eitje word..letterlijk en figuurlijk hahaha..kan niet missen zou je zeggen he,...erg hoor 2 wk wachten..

ehm rest weet ik niet meer..

Lois is vandaag presies 6 maanden oud..en morgen gaan we over op de opvolg melk..ze is vandaag niet te genieten..en doet wat moeilijk met drinken..eten daarintegen...gaat wel goed...ze vergt momenteel veel aandacht van me..en dat maakt me moeeeeeeeee...verder geniet ik wel elke minuut hoor, maar weet soms niet waar de tijd blijft..om te ontspannen kijk ik dan lekker tv..en heb dan soms gewoon geen zin om me laptop aan te slingeren..krijg de laatste tijd ook last van me ogen als ik achter me laptop zit..zou me bril moeten opzetten, maar geen zin in...

het is zaterdag avond en denk dat ik zo maar slapen ga...ben bekaf en heb geen fuck gedaan vandaag..behalve dat kind voeden hahah en boodschappen vanmorgen vroeg..
nog even bij shoonouders geweest...maar met me scoonvader ben ik ff klaar..die man kan er natuurlijk niks aan doen dat ie de griep heeft..maar van dat zielige gedoe moet ik kotsen..en als je medicijnen krijgt voor de griep moet je ze wel innemen..wat ie dus niet doet...eten niet, drinken niet...ja wijn..alchohol dus..die man is een wandelend wrak...en ik wil niet dat me dochter zulke dingen ziet.,..dat ie zichzelf zo verwaarloosd..ik begrijp het niet..
mijn schoonmoeder is gehandicapt..ze heeft ms en kan niks meer zelf..maar haar man momenteel ook niet..dus wie geeft haar eten, juist niemand...Len is haar vanavond een prakkie gaan geven en morgen krijgt ze verse soep van Len zijn zus..maar goed ..schoonpa..daar zijn we dus ff klaar mee...
is namelijk al jaren aan de gang.en die man wil duidelijk niet geholpen worden...leeft in zelfmedelijden momenteel...geloof ik..

maandag de begrafenis van me tante..heel gedoe met een kerkdienst...das wat minder..dat gezwam over het geloof..daar doe ik niet aan ...maar goed...voor de nabestaanden he.,..voor me vader..

Lois word ziek geloof ik..vanaaf wat verhoging en momenteel ligt ze goed te hoesten...hoor haar zelfs ff huilen..oje...ga er maar even kijken..

xx bambi

Terug
Bovenaan