Klusbabes 34 *********************************

Goedemorgen!!
pfffffffffff, zondag morgen 8 uur, whahaha!!

Bieb: ik heb ook vrij grote tieten van mezelf, cup D, maar bij de HEMA hebben ze de grotere maten meegroeibh's ook hoor..........er is niets aan, verre van sexy maar ze zitten wel lekker, heb ze nu zelfs nog wel eens aan........Fons ging altijd mee met echo's. Dat wilde hij zelf ook, is zo ontzettend leuk om je kindje te zien. met controles ging hij vaak wel, soms ook niet mee........kan natuurlijk niet altijd!

Bambi: lois idd alweer 6 maanden.........gaat hard he?? Kruipt ze al wat? Maudy doet verwoede pogingen maar komt niet vooruit, whahaha! Kontje omhoog en trappelen maar..zonder resultaat.
Waardeloos dat het zo slecht gaat bij je schoonouders!! Zou ik maudy ook niet graag mee naar toenemen denk ik.
Meid, hou je kalm, heb je tijd voor het forum gezellig, zo niet, dan niet! Het is allemaal druk zat.

Maudy heeft goed geslapen na haar badje van gisteren.   Nog wel een hysterische huilbui........vergat er gewoon van te drinken...
Vanmorgen weer slecht gedronken, maar 150cc, maar ja, zal zometeen wel weer goedkomen en anders morgen of overmorgen.......
Vandaag even mijn haar verven en ik moet even protocollen leren voor mijn werk. Verder een rustige dag.
Morgen is fons weer thuis.
Tot later!!

goeiemorgen meiden

bieb; mijn man is alleen met de eerste meegegaan de echo, en daarna gewoon me pa, met joey is ie ook alleen met de eerste meegegaan en met de 20 weken echo, voor de rest ben ik overal alleen heengegaan hij is nog nooit meegegaan voor de controles of wat dan ook.
en lekker 14 maart een weekendje er tussen uit in de ardennen,   altijd gezellig, en ben je nog bekende tegen gekomen op het ijs gisteren?

bambi:   dat is vervelend dat je schoonvader zo doet, medicijnen krijgen en dan niks innemen, klinkt echt als een soort zelfmedelijden, en vooral omdat je schoonmoeder niks kan, arme vrouw lijkt me heel zwaar voor haar ook,
lois alweer 6 maanden gaat echt snel hoor,   ga je nog een fles afbouwen of wacht je daar nog mee?, joey was 9 maanden toen kreeg ie helemaal geen pap of flessen meer maar alleen vast eten, maar dat kwam ook omdat ik het er met geen mogelijkheid in kreeg en hij brood en warm eten veel lekkerder vond haha

rimke; je was de eerste vanmorgen hahaha, en maudy gaat rustig aan de pompoensoep wennen haha, en vanmorgen weer aan de mango, zo kan je het wel lekker rustig allemaal opbouwen met het vastere voedsel.

de verjaardag was wel gezellig gisteravond maar ik kon me ogen niet meer openhouden, was kapot, we zijn om kwart voor 1 naar huis gegaan, en dan lig ik op bed en dan kan ik niet meer slapen heel irritant, en dan heb ik wederom weer een man naast me die weer snotverkouden is en mega snurkt dus ik ga vannacht de bank maar weer eens opzoeken, Tom is nou de hele week bij ons met -10 aan het slopen geweest in ons huis dus je dan wordt je vanzelf weer verkouden, ach ik zie het wel.

xxx linda

rimke: succes met leren vandaag, en hopelijk drinkt maudy later vandaag weer gewoon goed, of ze wil ook gewoon liever vast eten hebben haha

ik ga joey effe een boekje voorlezen de arme schat zit te wachten tot ik stop met computeren hahahah

xxx linda

Bambi'Lois alweer 6 maanden, gaat snel zeg. Kan me voorstellen dat je af en toe liever voor tv hangt dan op de laptop. Het is geen verplichting hoor!
En ik zou helemaal het zelfde als jou voelen met zo een schoonvader. Altijd zielig blijven doen. Kom op, beetje actie in de tent. Pff zo een schoonmoeder heb ik ook. Altijd maar binnen zitten op de bank, gaat nergens heen.Bah, ben ik ook zo klaar mee.
En de begrafenis van je tante. Ik heb ook niks met dat kerkgedoe, maarja soms hoort dat er bij.

Rimke; dan ga ik toch maar s kijken voor die bh, als jij zegt dat ze er ook voor grotere tieten zijn. Gisteravond deden ze helemaal pijn aaaauuwww. Dan trek ik die bh uit, en als ik dan moet bukken voor iets, dan doet het helemaal pijn, dan ondersteun ik ze maar haha

Linda; verjaardag gezellig maar wel moetjes. En dan nog je vent die verkouden is....dus niet lekker geslapen
Ben trouwens gister niet naar ijs gegaan, maar vamniddag denk ik

Vanmorgen weer ef ruzie met mn vent gemaakt. aLS IK vrij ben dan moet ik ook van alles doen, poetsen, boodschappen weet ik veel. En vanmorgen zat ventje weer prinsheerlijk op de bank, ef uitrusten van het slapen (...). Maar dan wordt ik weer boos, want ik ben bezig en hij doet weer niks. En mij gaat het er gewoon om dat hij s de klusjes afmaakt die er nog liggen. tenslotte hoeft hij eindelijk s niet over te werken, en door de weeks blijft het ook liggen. Maar als hij vrij is, dan doet hij ook niet veel. Of hij begint er aan, en blijft de helft weer liggen. Nu is hij dus aan het klussen, maar nu kan ik niet stofzuigen haha. En hij hoeft echt niet de hele dag te klussen, maar paar uurtjes kan toch wel? En over paar weken krijgen we de nieuwe kast, en we moesten nog van alles daarvoor opruimen, en dat kan ik niet alleen, want er moeten zware dingen getild worden.....grr schiet niet op.....
Oke, genoeg gezeurd

Is het al morgen half 10??? haha. Heb vandaag soort van steekje net beetje naast navel.Althans, voel het de hele tijd.

He kings of leon op tv, zo een goeie groep, ef harder. Joehoe!!
ik ga ef gek doen haha

doeiii

Goedemorgen allemaal.... oeps middag alweer hahaha

Rimke, pompoensoep.... ieww vies hahaha
Maudy vond het dus wel appart als ik zo lees van voor een gezichtje ze trok hahahah
En die afspraak wil ik wel met je maken hoor, einde van de maand zwanger !
Leer ze vanaag!

Linda, zw. kleding gekocht, inclusief lelijk badpak hahahahaha
Gezellige maar vermoeiende verjaardag gehad dus.
En logisch dat je vent verkouden wordt van werken in - 10.....brrrr

Bieb, wat is dat toch met die mannen, ik heb er ook zo 1... moet echt aan hem vragen of hij wat wil doen, hij doet niks uit zich zelf. Maar als ik het vraag doet hij het wel hoor.
Succes met je echo morgen! spannend zeg!
Ik hoefde trouwens niet te blijven liggen, ik mocht gelijk weer opstaan.
De kans dat je zwanger bent is ongeveer 20% per keer, dus net zo veel als "normaal" zwanger worden zeg maar.

Bambi, Lois alweer 6 maanden joh, wat gaat de tijd toch snel zeg...
Vervelend van je schoonvader, tuurlijk is griep vervelend, maar er is nog niemand beter geworden van zelfmedelijden!
Sterkte morgen met de begrafenis.

Zal zo ook ff mijn nod weer op de wolk zetten.
Vanmorgen was mijn temp echt hoog joh, zo hoog is hij nog nooit geweest!
Ik weet niet of dat wat zegt natuurlijk, maar het is duidelijk dat de medicijnen zijn werk hebben gedaan.
Ik had eigenlijk van de week wat ovulatie testen moeten doen, die heb ik toch nog liggen, kan ik goed in de gaten houden of het allemaal klopt en of we nog een beetje moeten naklussen zeg maar

Fijne dag allemaal!

Liefs Phoebe

De Roze Wolk

Zwangere:
2007:
Aug: Bianca 1e ronde
Sept: Sterretje 4e ronde  : Uitgerekend  17 mei 2008
Sept: 25) Rimke 5e ronde
Oktober: 8) April 2, 10e ronde  : uitgerekend 10 juni 2008
November:  2)  Bambi 4e ronde  : Uitgerekend 13 juli 2008                                    
December: 23) Rimke, ronde 7, 2de ronde na mk , uitgerekend 30 augustus 2008
2008:
Januari: 7) Essy, 4e ronde  : Uitgerekend 10 september 2008
                              23) Linda 2  : Uitgerekend 27 september 2008
Maart: 12) Kruimels 11de ronde  : uitgerekend 16 November 2008
Mei: 23) Linda 2de kindje,ronde 6 met clomid    , een bbz geworden
      30) Pip 11e maand, 1e kindje, 2e ronde clomid (1e eisprong):uitgerekend 6 febr. 2009
Juni: 5) Renee na 12 maanden : uitgerekend  7 februari  2009

sept: 5) Linda 1 miskraam
               28) Klaasje !!! zwanger : uitgerekend   11 juni 2009
Okt : 22) Mamoetje na iets maar als 1 jaar
Nov: ..) Linda
Dec: 25) Jacqy na 19 rondes, uitgerekend 1 september!!
                31) Bianca na 16 rondes, uitgerekend 9 september!!
2009:

Bevallen klusbabes :
2008:
Sterretje op  23 mei - meisje

April op 13 juni                - jongetje
Bambi op 10 juli           - meisje
Essy op 29 augustus -jongetje
Rimke op 8 september - meisje
Kruimel                                             - jongentje
Linda 2  op 30 september   - meisje

.        

December
25)Jacqy 19e ronde, 1e kindje
26)
27) Phoebe ronde  20 1e kindje
28)
29)
30)
31)Happy, ronde 17, 1ste kindje
        Bieb 16e ronde, 1e kindje

januari
1)
2)
3)
4)
5)
6)
7) anoeska 16 e ronde 1e kindje (sorry bieb niet meer tegelijk)
8) anoeska fertiliteitspoli
9)
10)
11)
12)Bieb echo
13)Jacqy echo
14)
15)
16)
17)
18)
19)
20)
21)
22)
23) Klaasje 20 weken echo
24) Phoebe ronde  21 1e kindje  1ste ronde IUI
25)
26)
27)
28)
29)
30)
31)

Miskraam
Sept 07: Bianca miskraam
Okt 2008: Rimke miskraam van tweeling
Mei 2008: Linda miskraam
Sept 2008: Linda miskraam

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten

hey meiden

bieb; bijna morgenochtend half 10 joehoe hahah, en je hebt gelijk hoor wat je man betreft, mijn man doet ook niks, ik draai altijd overal alleen voorop, en nu zitten we bij me pa en draai ik er nog steeds allemaal alleen voorop want me pa is ook heel erg makkelijk, me pa doet wel stofzuigen maar voor de rest doe ik het allemaal. maar goed, ik laat nu oook wel eens wat liggen tot de dag erna.

phoebe; o meid wat spannend zeg, en een super hoge temp, kan natuurlijk ook met de medicijnen te maken hebben dat ie zo hoog is, maar mijn duimen draaien gigantisch voor je.

joey en tom liggen op bed, me pa is schaatsen aan het kijken en ik ga denk ik effe in de bank slapen zometeen, ik kan wel naast tom gaan liggen maar ja dan snurkt ie toch, hij vroeg of ik boos was, ik zei ja want het is alweer de zoveelste nacht dat ik niet slaap , en dan wordt hij weer boos, van toen je vannacht steeds sssst zei ademde ik gewoon maar dat was niet zo want hij snurkte als een gek, maar goed vannacht maar weer het bankje opzoeken,

xxx linda

Terug
Bovenaan