Klusbabes 34 *********************************

Ha meisjes!!

Ik ben verbijsterd........heeft niemand ooit pompoensoep gegeten? Rare zaak, ik ga toch eens een pompoensoepen avond organiseren, ipv ons uitje..........whahaha!!!

Bieb: morgen al om half 10, ideaal, hoef je niet zolang te wachten, beetje uitslapen, even ontbijten en heen................en je hebt gelijk hoor wat je man betreft. Ze zijn echt allemaal hetzelfde......had gister fons zijn moeder aan de telefoon, hoe de eerste week was gegaan en of fons zich een beetje had gered zo alleen met zijn kind (?????), dus ik vertelde dat ik al het huishouden er nog naast kon doen........wat zei ze: Ach ja, het is ook vreselijk wennen voor hem, dat thuiszitten.....................AAAaRGH, kon het mens wel door de telefoon trekken! Is het voor mij niet wennen dan? Ik ben met een nieuwe baan begonnen, heb een kindje gekregen EN (ik zeg EN!!!) moet voor het huishouden en het eten zorgen? Luiwammesen zijn het, vreselijk. Als het deze week weer zo is ga ik echt stampij maken want dit vind ik niet oke! Ben twee dagen bezig om hier alles weer op orde te krijgen, de mango zit in Maudy haar oren, en ik kan alles schoonmaken.........zucht.

Linnie: hetzelfde verhaal voor jou dus........hou je maar kalm, je bent zwanger...........

Phoebs: een giga hoge temp! Weet ook niet wat het zegt, zo vroeg na de inseminatie...........maar ik hoop het beste natuurlijk!!

Nou, ik kom amper aan leren toe, maudy is alleen maar aan het janken, ik moest mijn haren verven, het bed is verschoond, de afwas weg gewerkt, moet natuurlijk ook zelf eten en drinken............ik zit nu op de bank met een kop thee en een broodje en hoop dat het nog effe rustig blijft boven........even tijd voor mezelf.
Moet nog wat rekeningen betalen, moet de opgevouwen en schone was nog opruimen, wil eigenlijk nog even stofzuigen.........zal wel morgen worden........ik lig in ieder geval in een schoon bedje vanavond!

He meiden,

Hier een rustig dagje, dus lekker even bij de 'babes' kijken

Bieb: wat vervelend dat je zo onzeker bent! Ik kan het me zelf niet zo goed voorstellen, maar begrijp wel dat echt genieten nog niet aan de orde is. Goeie echo morgen!
En mijn vent is tot nu toe overal mee naar toe geweest. Omdat het echocentrum en de verloskundige aan de andere kant van de stad liggen, moet ik toch met de auto. En hij is timmerman in de stad en rijdt dan gewoon ff snel heen en weer. Mocht van de baas. Moet wel zeggen dat we alle afspraken met de verloskundige nu gewoon 's avonds hebben, rond 19 uur. Dan kan hij altijd mee, vind ik wel gezellig ook. Hij vind het zelf wel leuk ook als stelt de verloskundige-controle niet zo heel veel voor. Sta meestal met 5 min. weer buiten....

Ja Linda, zwemkleding... Ik wil morgen gaan beginnen met zwemmen voor zwangeren, maar ben zeker een cupmaat gegroeid. En op het moment zijn er nauwelijks bikini's te krijgen! En zo'n badpak... vind ik niet zo charmant. Maar m'n moeder had nog een wat netter badpak waar ik nu nog inpas, aangezien ik nog totaal geen buik heb. Maar over een poosje zal ik toch iets anders moeten verzinnen, hopelijk liggen de bikini's vroeg in de winkels dit voorjaar...

Verder ben ik het geloof ik ff vergeten....

klaasje; even een rustig dagje vandaag, en die positiebadpakken zijn niet zo charmant maar ja het is voor het goede doel hahaha, en ik zwem op zaterdag altijd met joey dan doen we aan peuterzwemmen, kan ie goeod aan het water wennen voor als hij volgend jaar op zwemles moet,
en je kan een netter badpak van je moeder lenen hahaha,

rimke; heb je ondertussen nog wat kunnen leren? of is maudy nog steeds niet helemaal in haar hum, hoe is het met haar koorts?
en wat een uitspraak van je schoonmoeder zeg, hoe is het fons vergaan met maudy want hij moet nog wennen , pfff ze zijn ook allemala hetzelfde hahahaha

ik ben moe en moe en moe, heb niet geslapen want joey had besloten om maar niet te gaan slapen, die had een vuilnisemmertje van zijn kamertje gepakt en ging daar op trommelen haha dus ik dacht ik haal hem er maar weer vanaf want dat had ook geen zin,
vanavond maar lekker vroeg me bedje in duiken

xxx linda

He meiden,

Ik heb kostelijk gelachten om jullie verhalen over de mannen! Komt me zooooo bekend voor! hahaha De laatste weken valt het wel mee gelukkig!

Rimke, pompoensoep, ook nog nooit gegeten! waar smaakt t naar?

Bieb, nog maar 1 nachtje slapen, en dan eindelijk je echo. Heel veel succes morgen meis. Ik denk aan je!

Klaasje, ook al een cupmaat gegroeid! en ach, die buik komt nog wel toch?? Wel fijn dat je moeder nog een redelijke badpak heeft! haha

Phoebe, hoge temp! o, meis, duim   heeeeel hard voor je!

Lin, weer dat gesnurk!! je hebt bij de apotheek pleisters voor op de neus, misschien helpt dat! dan krijgen ze meer lucht...

Hier alles goed... nog maar 2 nachtjes slapen tot echo! spannend! Mijn schoonmoeder is irritant aan het doen! Ik wil het nog niet vertellen aan anderen. Ook niet na echo.. wil nog een paar weekjes wachten. En dat vind zij erg vervelend, en ze is er onwijs chago van! Is toch onze keus?!?!? ga me echt niets van haar aantrekken hoor. de laatste tijd is ze zich zo met ons aan het bemoeien! gelukkig hoef ik er voorlopig niet naar toe... scheelt weer.

Ga zo lekker chinees halen! jumjum!

x jacqy

Zo, voordat ik vreselijk vroeg mijn bed induik.............

Klaasje: ook al een cupmaat gegroeid, wahahaha!!! Uiteindelijk is het bij mij bij een cupmaat gebleven.........er is hoop!!!

Jacq: ook al een schoonmoeder die irritant aan het doen is, hangt het in de lucht ofzo!?
En waar smaakt pompoen naar.......................whahaha!!! Pompoen?? Nee, het lijkt een beetje op worteltjes, een beetje zoetig. Best lekker hoor! Maar voor maudy is het natuurlijk alleen pompoen, in pompoensoep gaan nog meer smaakmakers.........die mag zij nog niet!

Linnie: succes vannacht!!

Bieb! Succes morgenochtend he!! Veel plezier ook, zo leuk om te zien........een klein wurmpje in je buik!!!

Nou, ik ga er op zometeen, neem mijn leerwerk mee naar bed, hopelijk kan ik het een keer goed doornemen voordat ik in slaap val. Zet lekker mijn dekentje aan en hoop lekker en lang te slapen. Morgen, dinsdag en woensdag een avonddienst. Is fons thuis om voor maudy te zorgen. Donderdag gaat ze naar de oppasmoeder, dan kunnen fons en ik even het huis doen en de bedden verschonen, even lunchen met zijn tweetjes............maar ik denk dat ik haar lekker vroeg weer ophaal........whahaha!!!
Ben ik na drie dagen werken vrij, gaat mijn meisje naar de oppas.....

jacqy: ik heb alles al in huis gehaald voor dat gesnurk van hem maar als hij die dingen op zijn neus doet dan gaat ie klagen dat het niet lekker zit en dat ie geen lucht krijgt , en het is een tijd goed gegaan maar hij is nu zo verkouden, maar goed, als ik vroeg wakker ben vannacht/morgenochtend dan ga ik me pa gezellig helpen met visjes fileren dat doet me pa 3x in de week in de keuken, daarna moet de hele keuken met chloor worden schoongemaakt en je ruikt er niks van haha

rimke; hopelijk krijg je er ngo een beetje leerwerk in   en slaap je lekker, en 3 nachtdiensten, pffff en je hebt gelijk dat je als j edonderdag vrij bent maudy eerder bij de oppas haalt haah, weltrusten meid

bieb; nog een paar uurtjes meis,

straks lekker even een broodje eten en lekker niks doen vanavond en vroeg op bed, heerlijk zal je altijd zien dat ik dan niet in slaap val, maar ja dat zie ik straks wel wer haha

ik weet niet of ik er vanavond nog ben maar anders iedereen alvast een fijne avond en lees ik morgenochtend bij.

xx linda

Rimke; hou jij die pompoensoep maar, yech
Heb je nog een beetje kunnen leren?
En dan ben je een dagje vrij, en dan gaat je meisje naar de oppas. Ach, heb je ef de tijd om flink te soppen
Jij ook al zo een 'leuke' schoonmoeder. Achja, ze komen natuurlijk altijd op voor hun zoontjes....grr schoonmoeders...af en toe....

Phoebe; een superhoge temp, misschien van de medicijnen, maar misschien ook goed nieuws. Ik was trouwens tijdens mijn eisprong erg ziek deze maand, misschien een voorteken denk ik achteraf?

Klaasje; Nu is het niet echt de tijd voor zwemkleding, maar je kan die van je ma tenminste aan. Nou, in de zomer zal ik echt een pos.badpak of bikini nodig hebben, dan keuze zat haha

Jacqy; voor jou ook spannend, bijna de echo...maar ik eerst haha
Jeetje, het is toch jullie keuze dat je het nog niet verder wilt vertellen. Hopen maar dat je schoonmoeder het niet 'per ongeluk' doorvertelt. Wanneer wil je het aan iedereen vertellen?

Linda; dat wordt weer een bankje opzoeken vanavond. Lijkt wel of hij niet echt meewerkt met dat gesnurk zeg, misschien kan bij beter op de bank gaan

Mijn mannetje kookt gelukkig wel altijd dus dat scheelt, maar verder in het huishouden...nee niet echt veel. Als ik vraag als hij een dag vrij is om te stofzuigen, dan zegt hij al, ja hoor ik heb vrij...nou laat dan maar weer
In de vakantie heeft hij gelukkig wel de gang geverfd...maarja, dat is het dan ook...
Vanmiddag heeft hij klusje gedaan, maar moet toch nog een aanpassing gedaan worden....zal wel weer worden als Pasen en Pinksteren op 1 dag valt....

Vanmiddag naar het ijs geweest, was gezellig. Halve schoonfamilie was er met de kids. Ik heb op de slee gezeten (en mijn zwager trekken haha), maar ik heb ook de kids nog even voortgetrokken. was wel leuk hoor. Schoonzus had gluhwein, maar gezegd dat ik dat echt niet lekker vindt haha, voor mij geen drank...en trouwens, vindt het ook niet lekker
Daarna nog een kop warme chocomel bij schoonzus gehad, miste alleen de slagroom haha

Ben nog niet zo heel zenuwachtig voor morgen, maar dat zal morgen wel komen.
Ik hoop dat ik niet te laat thuis ben om hier een berichtje achter te laten, maar misschien gaan we nog wel ergens heen, dus even geduld misschien

dames, welterusten alvast en tot morgen
Duim voor me!!!

Terug
Bovenaan