Klusbabes 34 *********************************

goeiemorgen meiden

bieb; nog 2 uurtjes meid en dan een mooie echo, veel succes alvast meid, en laat effe weten hoe het is gegaan,
en gisteren met de halve schoonfamilie op het ijs geweest, en lekker op de slee gezeten hhah terug in de kindertijd heerlijk hahahaah

rimke; heb je gisteravond nog wat kunnen leren en heb je nog lekker geslapen? hoe gaat het nu met maudy?

phoebe; hoe is het nou??

ik lag om kwart over 9 op bed en ik heb tot kwart voor 1 geslapen vannacht toen moest ik naar de wc toe en toen was het feest weer gehouden en heb me tot kwart over 3 zwaar liggen irriteren over tom zijn gesnurk en ben om kwart over 3 op me pa zijn bed gegaan want die was al van bed af. dus heb wel wat geslapen.
straks effe boodschappen halen en schoonmaken en voor de rest heb ik nergens zin in .

xxx linda

Jemig, maudy zit zo in een sprongetje!!
Slecht en wild drinken, vanmorgen maar 60 cc in eerste instantie, ben nog maar even met haar blijven liggen en uiteindelijk toch nog 150cc erin...........en nu begint het gejengel weer van voor af aan...........ben blij dat fons thuis is. Is wel zielig voor haar natuurlijk, zo benader ik het ook wel, maar ik ben er wel even klaar mee zullen we maar zeggen.

Bieb: succes zometeen!!!
Linda: waarom moest je vader zo vroeg zijn bed uit????

Nou, ik moet even boodschappen doen als fons thuis is en maudy in bed ligt.......
Dan om 14.45 aan   het werk tot 23.15.........zal wel om 23.45 thuis zijn.....
Kom later nog wel even buurten!

rimke; jeetje zeg zit maudy zo erg in een sprongetje, wel lekker dat fons thuis is want dna kan je haar even aan fons geven en dat zou ik ook gewoon doen want jij hebt haar al een hele dag, en voor vandaag alvast werkse
mijn vader doet 3x in de week sprotvisjes fileren, en dat wordt om 3 uur ind e nacht gebracht, hij kan ook later beginnen hoor, maar als hij zo ongeveer om half 4 in de nacht begint is ie zo rond 9 uur in de ochtend klaar, en dan nog even de keuken helemaal met chloor schoonmaken en douchen en dan kan om 11 uur zijn dag beginnen, dus vandaar

bieb; ik ben zo benieuwd hoe het is gegaan, en of je al een uitgerekende datum hebt gehad,

zo ik heb de bedden verschoond, en die zijn alweer schoongewassen, ik heb de boodschappen gedaan zometeen nasi maken, en ik heb nog effe wat lekkers naar tom en me schoonvader gebracht want die zijn alweer druk met alle stenen aan het opruimen.

xxx linda

joehoe!!!!!!!!!!! De echo was super....zie foto.

Ukkie  zit goed op zn plekkie, zelfs het hartje kon je al zien kloppen. Werd beetje emo natuurlijk, maar niet alles nat gejankt hoor haha.
Mannetje kon meekijken op groot scherm, dus die zag het gelijk al. Ik kon wel op klein scherm meekijken, maar stond beetje te schuin, maar verder zag ik alles prima. Alles zag er goed uit. Al 3,2  mm groot haha. Pfff wat een opluchting zeg.
Uitgerekende datum 9-9-9, maar dat is nu natuurlijk, en zoals ik al ook wist nu 5,5 week.
Kreeg trouwens wel inwendige echo. over 2 weken mag ik al terug, dus kan mannetje fijn weer mee. IK mag dan ook aangeven of ik gyn van het ziekenhuis wil, of een andere gyn. Nou, dat zie ik dan wel
Ik gaf ook aan dat ik een soort van druk voel in linkerlies, maar ze kon niets bijzonders vinden op echo, dus zal er wel bij horen

We gingen daarna naar outlet, en om het te vieren heb ik een lekkere kop chocomel met slagroom en abrikozenvlaai met slagroom gegeten, burp...was er misselijk van...heb dan ook maar niet alle slagroom opgegeten haha

Dames, ik ben zo blij......het blijft natuurlijk nog spannend, maar dat het goed zit is al een pak van mn hart.....

JEEEEEEEJ!!!!
Zie!!! Super hoor! Geweldig nieuws!!
Lekker gaan genieten meis! Het is je gegund!!!

Leuke uitgerekende datum trouwens!! Maudy is op 8-9-2008 geboren.........lieve kindjes hoor! Leeuwtjes!

Nou, hier ligt alles in diepe rust, Fons op de bank naast me en Maudy in haar bedje. Goed van de fruithap gegeten, toen even gespeeld, daarna met papa onder de douche, toen de fles en nog even gespeeld en nu knockout in haar bedje, hopelijk nog een uur.
Ik moet om 14.45 rijden, dus de fles dan is voor Fons.
Heb al eten gekookt, voor mij om mee te nemen en voor fons ook natuurlijk. Lekker in de magnetron et voila. Pasta met zalm, tomaat en rucola. En veel knoflook. Zullen mijn collega's blij mee zijn, maar dat is dan jjammer, ben dol op knoflook.
Maudy zal er ook snel aan moeten wennen,   een baby met een knoflookluchtje........wahahaha!!! Zo!! knoflook gegeten gister??...............

jeeee bieb, helemaal super.. wilde nog even spieken, moet zo weg voor de begrafenis dus.

rimke, ehm maudy is toch maagd ? hahaha.. leeuwen zijn ook leuk hoor, maar dat je niet vergist he.

heb de rest ook ff snel gelezen, maar moet nu echt weg.
.
tot snel..

xx bambi

Terug
Bovenaan