Klusbabes 34 *********************************

Whihihihi, wist dat er iets niet klopte toen ik het tikte...........whahaha!!
Al die tijd er van uitgegaan dat maudy een leeuwtje werd, maar het is idd een maagd..............echt, hele lieve kindjes, whahaha!!!

Bambi: Sterkte zometeen!!! Hoop dat het een waardig afscheid wordt.

Rimke; ik vond het ook al zo vreemd...een leeuwtje??? Toch echt een maagd haha, ik ben van 1-9, dus kan het weten hoe lief die zijn haha. Mannetje is een leeuw, hij is van 14-8. Dat wordt dus alle verjaardagen samen vieren haha

Lekker zo een knoflookbaby whahaha

Bambi; alsnog sterkte met de begrafenis van je tante.....

Ik moet de hele tijd naar de echo kijken,...zo mooi

Ben trouwens erg moe. Heb net wel nog ef Saw 5 gekeken.Ons ukkie moet maar aan die bloederige films wennen haha

Mannetje wil sporten, maar heb echt geen zin

hey meiden

Bieb; helemaal super goed , en dat van je linkerlies dat hoort er gewoon bij allemaal rek, en daarna het nog even gevierd met chocomelk en slagroom, je hebt gelijk hahaha, en geen zin in te sporten gewoon lekker niet doen haha

rimke; heerlijk knoflook ik ben er ook zo gek op, lekker stinken hahaha, en jammer voor je collega'sn hun eten ook wel eens knoflook moet je maar denken, en vanmiddag lag het hele huis bij jullie in diepe rust heerlijk, en nu ben je aan het werk,

bambi: hoe was de begrafenis van je tante?

zo heb vanmiddag toen joey op de chreche zat effe lekkerin de bank gelegen en daarna heb ik effe 2 boeken bij de bieb gehaald, en ik ben nogn effe in ons huis geweest en joey heeft toenmet het buurjongentje gespeeld, zometeen broodje eten en vanavond weer yoga, morgenochtend moet ik weer met joey naar het vu ziekenhuis voor zijn eczeem.

ik denk niet dat ik er vanavond nog ben, maar morgenochtend lees ik alles bij

xxx linda

He meisjes!

Bieb, geweldig meis! o, ben zo blij voor je! Is het niet zo, dat als het hartje eenmaal klopt, de kans op een mk veel kleiner is?? Wanneer wil je het gaan vertellen aan de buitenwereld??
Ben zo gelukkig voor je!!!!

Bambi, hoe was de begrafenis??

heb verder nog niets bijgelezen.. sorry..
beetje druk gehad.

morgen ochtend half negen echo.. vind het nu toch wel heeeeel spannend!

kan het alleen pas na werk laten weten.. dus jullie zullen er even op moeten wachten.

liefs jacqy

Jacqy; ben ook echt superblij!!! En jij morgen de echo, spannend hoor. Alvast heel veel succes, en het zal er vast hartstikke goed uitzien! Weet ik eigenlijk niet of de kans op een mk kleiner is als je het hartje al ziet kloppen. Misschien kan jij dat morgen even navragen haha
Ik ben minder bang dat ik nu nog een mk krijg, dan dat ik een bbz zou hebben, raar he?

Eigenlijk wilde we het pas 8-2 vertellen (moeders verjaardag), want dan zien we mijn familie weer in levende lijve. Ze wonen natuurlijk zo ver weg, en telefonisch ga ik t zeker niet vertellen. En wil het niet eerst aan schoonfamilie vertellen dan dan pas veel later aan mijn familie, nee dat doe ik niet. Maar aan de ene kant vindt ik 8-2 nog zo ver weg. Ik zei al, misschien moeten we toch maar wat eerder heen gaan haha
Maar wil sowieso de 2e echo nog afwachten, en die is al de 26e. Nouja, we zien wel.....

Linda; veel plezier bij de yoga

Heb trouwens wel gesport vanavond. Maar zat er aan te denken om ook 1x in de week te zwemmen. Heb nu echt geen zin meer in fitness, maar zwemmen vindt ik dan wel leuk. Misschien wil vriendin wel mee.

Van mijn mannetje mag ik het nog niet tegen vriendin zeggen van zw.schap...oke, hou me nog wel ef in, maar weet niet hoe lang haha
Vorige x was hij ook boos dat ze het had doorverteld van mk aan haar schoonmoeder. Ja, daar heeft hij wel gelijk in, straks verteld ze het ook door dat ik zwanger ben...

ach , dat zien we ook wel weer

vanavond weer leuke series kijken.....

Hai babes,

Yeees!! Bieb, wat leuk die echo!! Super he, dat het hartje al klopt. Volgens mij klopt dat wel hoor, dat als het hartje eenmaal klopt de kans op een miskraam kleiner wordt (niet uitgesloten natuurlijk). Wij hebben de 1e echo met 7.3 wk gehad en met 8 wk verteld. Ook omdat ik zo ziek was.
En over dat zwemmen, ik ben net terug van de 1e keer. Was wel heerlijk hoor, lekker met  zo'n groepje zwangere vrouwen  bewegen en zwemmen en ondertussen over van  alles kletsen (zwanger worden / zijn / baby's / bevallen) Ik kan het zeker aanraden. Ben  er soort moe van...

Heb momenteel jeuk aan m'n borsten en buik!! Vreselijk, wordt er bij tijd en wijlen knettergek van. Moet echt oppassen  dat ik alles niet kapot krab. Nog mensen met tips, behalve insmeren??

Verder lekker de hele dag gewerkt (ben nog steeds aan 't opbouwen na ziekteperiode) en dat ging goed.

Meiden, ga lekker bankhangen,

Doei doei  

Terug
Bovenaan