Klusbabes 34 *********************************

Bieb... woww, dat wil ik ook!!!! misschien over 4 weekjes heb ik ook wel zo'n foto, ik blijf duimen hahahaha

Jacqy, heel veel succes morgen en met net zo'n mooie foto als bieb terug komen he!

Ik ga brood smeren en me bedje is, lekker slapen!

Welterusten!

Liefs Phoebe

Pffffffffffffff, kruip mijn bedje in!!

Maar natuurlijk niet nadat ik jacqy succes heb gewenst voor morgen!!
Veel plezier lieverd, lekker genieten...........(ik ga er gewoon van uit dat alles goed is!!!)

Tot morgen!!!

goeiemorgen meiden

bieb; ik zou het ook nog niet tegen je vriendin zeggen, eerst tegen je ouders en schoonouders en dan de rest, tenminste dat vind ik hahahaha, en je wil gaan zwemmen, zwemmen is altijd lekker, ikzelf doe niet aan zwangerschapszwemmen, volgens mij is dat niet eens hier bij ons haha, ik doe wel peuterzwemmen met joey dus dan ben ik toch in beweging.

phoebe; ik hoop zo erg dat jij over 2 weken een mega positieve test in handen hebt meid, trek je het ngo een beetje? hoe is het metje temperatuur?

klaasje; het zwemmen was dus leuk, en je bent er moe van geworden hahah, heerlijk meid, en je hebt jeuk aan je borsten en buik,   ik heb ook af en toe erge jeuk aan me borsten, maar mocht het jeuk nou erger worden zou ik effe contact met de gyn of ha opnemen misschien dat die nog tips hebben, ik kan je helaas niet helpen,

jacqy: succes vandaag meid met de echo, en ook jij krijgt een hele mooie echo te zien vandaag,

heb ik eindelijk een nacht doorgeslapen wordt ik me toch vannacht om half 4 kots en kotsmisselijk wakker niet normaal meer, en ik ben nogal misselijk. pfff, en ik heb buikpijn, maar dat komt omdat me ontlasting als beton in me darmen zit en eruitmoet, dus ik ben gisteren maar weer met lactulose zakjes begonnen.
zometeen effe naar de slager en dan met joey naar het ziekenhuis   naar de dermatoloog, zal wel weer een ander zalfje krijgen, maar goed,

fijne dag meiden en tot later vandaag

xxx linda

Ha meiden,

Jacq! hoe was het??

Lin: weer zo verrot geslapen.........succes met joey in het VU vandaag! lullig dat je daar voor alleen een zalfje heen moet!

Bieb: kan me voorstellen dat het lastig is qua planning om mensen te gaan vertellen, je wil je ouders niet passeren door het hen veel later te vertellen, das logisch.
En mij is altijd verteld dat de kans dat het misgaat kleiner wordt als het hartje eenmaal geklopt heeft.........hou je daar nou maar aan vast...........alles komt vast goed, en ik hoop dat het niet zo'n hete zomer wordt........whahaha!!!

Nou, ik ga mijn meiske uit bed plukken voor haar fruithap, ze is vandaag weer ontzettend gezellig en leuk! Hoop dat ze haar sprongetjee gemaakt heeft maar dat zou wel snel zijn.
Vanavond weer aan het werk, en dan morgen nog en dan lekker 4 dagen vrij!!
Ga wel naar grootebroek vrijdag en zaterdag maar verder hoef ik niets, buiten wat leren om dan, voor mijn werk........
Tot later!!!

Jacq!!! Waar zit je meid?? Ben je je ook aan het volproppen met abrikozenvlaai!!!
Brand van mijn stoel van nieuwsgierigheid!!!
En moet zo aan het werk................

he meiden,

wat een rust hier!

De echo was echt geweldig! eerst heeft ze het uitwendig geprobeerd, maar daar was nog niets op te zien. Daarna inwendig, en al snel zagen we een mooi hartje kloppen!
Ook nog even gehoord. loop 4 dagen achter op schema, maar dat geeft niet zij ze.

Heb meteen even gevraagd hoe groot de kans nu nog is dat het een mk word.
Ze zei, als je net zwanger bent, is de kans 50 %. maar zodra het hartje klopt, is dit nog maar 3%. !!!! was wel heel blij dit te horen.
Tom en ik hebben ook daarom besloten het gewoon aan de hele wereld te vertellen. Was zo blij vanmorgen!  kon niet ophouden met smilen!

Ga zo even naar mijn schoonouders... jippie.... niet zo heel veel zin in... maarja, tom wil het graag
vannacht mijn ouders ophalen van schiphol. half 2!! dus heb een gebroken nacht!!

fijne avond meiden!

ik ga even verder met smilen!

x jacqy

Terug
Bovenaan