Klusbabes 34 *********************************

hey meiden

jacqy: jeetje meid helemaal super top, een kloppend hartje en al en die 4 dagen op achter lopen is niet erg hoor, haalt die uk wel weer in, en jullie gaan het aan iedereen vertellen, veel plezier met het vertellen meid,   en vannacht je ouders ophalen pff zeker een gebroken nacht

rimke; maudy weer lief, gelukkig maar, en nog 2 avonden werken en heerlijk 4 dagen vrij, en van het weekend ga je naar grootebroek toe dat is gezellig.

meiden ik heb me vanmorgen voordat we naar het ziekenhuis meosten me toch een partij gekotst niet normaal meer ben zo verschrikkelijk ziek geweest, IN het ziekenhuis niks wijzer geworden gewoon doorgaan met smeren bij joey, we waren pas om 12 uur thuis en toen vliegend eten koken om 1 uur eten en om 2 uur moest ik bij de logopediste zijn en daarna boodschappen gedaan nog effe bij ons huis gekeken, en toen moest ik me spaarzegelstas halen en werd me weer een partij kotsmisselijk maar kon alles binnen houden gelukkig, zit nu aan een broodje.

xx linda

Jacqy; o, wat een goed nieuws!! ben natuurlijk ook superblij voor jullie. En wat kan jou t schelen in-of uitwendig, als de echo maar goed is haha. En wat bedoel je precies met 4 dagen achterlopen? dat het nog niet zo gegroeid is, of dat de eisprong 4 dagen later was, dus 4 dagen later uitgeteld????
En die smile...weet precies wat je bedoeld, haha
Stom he, dat ik dat niet gevraagd heb hoeveel kans op een mk, maar daar ben jij nu voor. Jeetje, 3% , dat is toch een stuk minder. Prettig gevoel.....

Linda; lekker aan de kots!!!! Ik wil ook best beetje misselijk zijn, maar niet de hele boelo onderkotsen...
Mannetje wil ook niet dat ik het aan vriendin vertel, maar voor mij is het gewoon nu dat ik het aan iemand kwijt kan, gewoon om te delen zeg maar

Phoebe';we gaan ervoor duimen dat jij over een maand ook een mooie echo krijgt!!

Klaasje; heerlijk dat zwemmen. ga ik ook doen hoor! heb vriendin al gevraagd of ze ook mee gaat, maarja straks wordt het voor mij zw,schaps zwemmen hihi

Rimke; heerlijk straks 4 daagjes vrij. En maudy was weer lief vandaag. gelukkig dat er ook van die dagen zijn

stom he, de ene dag ben je nog zo onzeker en de volgende dag is alles anders. Ga er nu echt van genieten, en ik weet gewoon dat alles goed zit. Net als Jacqy loop ik met een smile rond, en met het leuke gevoel dat ik een klein geheimpje in mijn buik heb. Mijn collega vroeg vandaag hoe het met de lijn ging, sja maar gezegd dat ik sinds de kerst niet meer de kans heb gehad daarvoor. En dat t wel weer komt haha. Nou niet dus hihi

Heb echt al de hele dag honger!!!! als ik wat at, dan was het een half uur later weer raak....
en ik nies een stuk vaker, Heb gegoogled en kan er ook allemaal bij horen

JACQY, wanneer mag je eigenlijk weer voor een echo???

he!

Lin, jeetje zeg, zo kotsen! arme jij. En niets opgeschoten in het zh.... schiet niet op!

Bieb, ga nu verder naar de VK. Heb daar begin feb een afspraak. Dus zal wel met een week of 12 weer een echo hebben. En die vier dagen achter lopen, is inderdaad dat ik waarschijnlijk 4 dagen later mijn ei heb gehad. maar omdat het niet meer dan een week scheelt, passen ze niet de uitgerekende datum aan... en die drie procent is natuurlijk geweldig!!! haha
Lekker gevoel he dat alles goed is?! Kan echt alleen maar stralen.

ga zo mijn bed in, moet natuurlijk straks weer op! haha

x jacqy

hoi meiden,

jacqy meid, wat een goed nieuws...alles oke...ben zo blij voor jou en bieb..echt super.
ga lekker genieten en verteld de hele wereld maar dat je zwanger bent..

bieb snap best dat je mannetje het nog even stil wil houden..en lastig als de familie niet om de hoek woont ...wanneer is dan de beste tijd he..succes.

rimke aan het werk nog ? maar zo weer lekker 4 dg vrij..bevalt het een beetje ? werken blijft stom he..zelfs als je het zo naar je zin heb als ik hahah

phoebe..lastig he zolang wachten..trek je het nog. ?

linda zo moeten kotsen vanmorgen..balen meid..maar dat komt omdat je geen rust neemt he...beetje aan jezelf en je beeb denken he

klaasje dus lekker gaan zwemmen, wel leuk dat je met 'lotgenoten'haha kan kletsen.

zo moet me bed ook weer in, morgen weer werken.
de begrafenis zelf was wel oke..de kerkdienst was niet te harden, maar goed...dat zei zo...je neemt toch even afscheid he..en dit heeft ze zelf allemaal geregeld...ze wist natuurlijk al dat ze ging, dus heeft ze alles zelf uitgezocht en geregeld. knap hoor.

vandaag is onze nieuwe bank gekomen....jeee ben er zo blij mee..hij zit super..en is zo mooi..alleen de oude is nog niet verkocht..grr, die staat nu op zijn kant gruwelijk in de weg...de stoelen ook, maar die gaan morgen weg..
en ben zo bang dat de hond op de bank gaat morgen als we werken zijn...ik heb geen kleed wat groot genoeg is om er op te leggen...mmmhhh...duimen dat ie dus niet op de bank gaat...maar vrees met grote vreesen...

verder zijn we met lois over naar 3 flessen sinds het weekend en die gaan zelfs niet leeg...miss vind ze de opvolg melk niet zo lekker...??? of omdat ze teveel andere dingen eet..kleine vreetzak is het...somrgens krijgt ze pap..van de opvolgmelk met rijstebloem en granen..das ong..120 , omdat ze dat niet allemaal eet, doen we een 120 flesje maken, maar die drinkt ze voor de helft leeg..nog een beetje zoeken zeg maar..dan rond 10 uur een grote fruithap.ze eet een potje van 200 vanaf 6 mnd helemaal leeg...waar is me ambitie voor vers gebleven ? aan het begin ging het zo goed...die potjes van de kruitvat zijn trouwens heeeeel goed...als ik het zelf lekker vind hahaha..ook de groente is echt super..
romd 12 uur krijgt lois een beetje brood met boter en daar eet ze echt al stukjes van..toch knap zonder tanden, waar blijven die krengen trouwens ?? denk al maanden , nu komen ze hahah... na het brood een grote fles van 200. wat ze er van drinkt wisselt...vandaag helemaal dus..
dan slapen tot half 3/3 uur en dan een liga of rijstewafel, of soepstengel..doet ze beetje soppen enzo..en dan een beetje sap 60 cc of louwe thee....ze mag een paar slokken zelf drinken uit een beker, en de rest doen we in een flesje...dan is ze weer even zoet...dan maken we een ruk tot 5 uur ong..al die tijd moet je haar wel bzig houden of zelfs spelen...dan krijgt een 100 gr. groeten..denk dat ze ook wel een heel potje opkan tegewoordig..vanaaf een danootje met opvolgmelk erachteraan...toen slapen tot 20 uur...laatste fles...met rijste bloem..geen succes vanaaf..halve fels laten staan..miss teveel gegeten hahaha..maar goed zo kijken we elke dag een beetje aan he..

ga nu me haar fhonen en dan slapen..
xxxx bambi

goeiemorgen meiden

pfff ben weer kostsmisselijk, ik denk dat bij mij de zwangerschapskwaaltjes pas na 14 weken komen hahaah,maar ja moet zometeen wel aan het werk dus ik hoop dat het zakt

jacqy: hebben jullie het al verteld?? en hebben je ouders een mooie vakantie gehad? en ze hebben zeker een mooie thuiskomst gehad hahha

bieb; lekker genieten meid, en de hele dag honger, toevallig he dat dan zo in ene je collega gaat vragen hoe het met lijnen gaat, zal je altijd zien, soms denk je dat ze door je heen kunnen kijken ofzo hahaha

bambi: lois over op 3 flessen, is zeker efe een gezoek, en die tanden die komen vanzelf, joey was 10 maanden toen hij zijn eerste tandje kreeg, maar die was vrij laat met zijn tanden krijgen hahaha, en de begrafenis ging wel, knap hoor dat je tante het zelf allemaal heeft geregeld, dat is zeker een hele zware en moeilijke klus, dat hebben wij ook allemaal samen met mijn moeder gedaan, over de andere kant voelt het wel goed, want dan is het precies allemaal naar wens van de overledene.
werkse vandaag, en oja jullie bankstel is er, en nu maar hopen dat je de oude bank snel verkoopt dan heb je weer ruimte in huis haha,

ik ga me klaarmaken voor te werken, en vanmiddag me spaarzegels doen, en nog effe langs ons huis, o meiden we lopen voor op schema met de verbouwing, heerlijk, over 2 weken zouden ze komen palen slaan en ze gaan vandaag bellen of het deze week al kan, maar dat zal dan volgende week wel worden, maar goed, me aanbouw en schuur en funderingen liggen er allemaal al uit, en ze zijn gisteren binnen met slopen begonnen, heerlijk geeft me een heerlijk gevoel dat het zo voorspoedig loopt.

xxx linda

Bambi; mooi idee dat je tante het allemaal zelf geregeld heeft. Dan gaat het precies zoals ze het wilde.
En wat een kleine veelvraat haha. Ach, die tandjes komen ook nog wel

Linda; je bent een beetje verlaat met je zw.schaps kwaaltjes haha, Hopen maar dat het niet te lang aanhoudt

Jacqy; ik krijg nog de 8 weken echo bij de fert,arts, en dan mag ik ook kiezen of ik toch een gyn in het ziekenhuis wil of ergens anders.

Ik heb echt geen in in het werk vandaag. het is zo rustig. Heb allemaal taken om na te bellen, maar daar heb ik echt een bloedhekel aan.
En heb alweer honger. Werd vanmorgen om 5 uur al wakker met honger en een plasbui.
Ach, het hoort erbij. Liever dit dan niet zwanger haha
maar goed, heb een sjaggo bui en het liefst neem ik vrij en ga ik lekker naar huis. maarja, daar staat het huishouden op me te wachten waar ik ook geen zin in heb haha

ga maar weer s wat doen...

Terug
Bovenaan