Klusbabes 34 *********************************

Zo, drukke ochtend achter de rug hier!
Eerst uitgeslapen tot 8.45. Fons had zich een uur vergist, dus maudy was een uur eerder wakker gemaakt dan normaal...........dus dat uur zijn we nu aan het inhalen, door alles wat uit te rekken, ze ligt er nu in, op de redelijk normale tijd! Toch knap......
Vanmorgen boodschappen gedaan, luiers en billendoekjes in de aanbieding dus flinke voorraad ingekocht, toch 55 euro korting, nou daar spugen we niet op!
Ook groenten en fruit gekocht voor maudy dus meteen klaar gemaakt en ingevroren. Appelmoes en bloemkool met appeltjes, ben benieuwd. Had gister al 4 porties zoete aardappel gemaakt, dus we hoeven even niets te maken voor haar........

Linnie: oe, zo misselijk........jemig. Hoop dat het snel weer afzakt.....want dit is waardeloos.
Maar gelukkig wel voor op schema qua verbouwing, hoef je je daar iig niet ongerust over te maken!

bieb: geen zin om te werken meis, ik ook niet. Zullen we samen de stad in gaan? Gaan we lekker gebakjes eten ofzo..........kom je zo wel ophalen.

Bambi: leuk he, al dat mee eten! Wel een hoop geregel maar toch.......wel gezellig, over een maand of wat eet ze gewoon met jullie schema mee, ontbijt, lunch, diner. Ben je van al dat gedoe af. En joh, ze groeit prima dus al ze eens wat melk laat staan is het ook geen drama toch? En de begrafenis was mooi dus, helemaal volgens de wensen van je tante, mooie gedachte  lijkt me zo.

Klaasje: lekker gezwommen, ideaal! Goed voor je spieren enzo.........

Sterretje: waar ben je meisje? En hoe gaat het met jullie ziek zijn? Hoop dat het jullie goed gaat!

April! Hoe is het bij jullie??

Happy: meis, ik mis je hier wel hoor! Maar neem lekker je tijd......

Jacq: je ouders een lekkere vakantie gehad?? En heb je het ze al verteld? En wisten ze dat jullie voor IVF zouden gaan? Ben benieuwd!

Nou, ik ga zo aan het werk, laatste avondje en dan 4 dagen vrij. Druk zat maar toch, lekker niet aan het werk.
Fons gaat zo naar zijn moeder, met maudy..........ben ik het niet mee eens maar toch. Ze moet maar eens deze kant opkomen, maar ze lijkt elke keer wel iets te verzinnen waardoor fons die kant op moet, en nu ik aan het werk ben, moet maudy dus mee.....ben pissig maar goed. Hoop dat hij alles goed regelt en het hapje mee neemt enzo, anders is dat kind over de zeik, en dat verdient ze niet. Dus ik hoop dat hij aan alles denkt..........

hoi meiden..

hoe is het met een van jullie, ik zag dat bieb en jacky de echo hebben gehad, en dat alles goed was!! heerlijk meiden lekker genieten..

bambi heeft begrafenis gehad van haar tante en het was een mooi afscheid geweest zoals je tante het had gewild, dat is altijd een mooie gedachte.. nog veel sterkte ermee meid!

linda is bezig met de verbouwing, jeetje weet waar je aan begint, wij hebben het net achter de rug!! bahbahbah.. maar je krijgt er wat moois voor terug!

ik moet even iets met jullie delen, ik dacht maandag ongi te zijn geworden, omdat ik een hele kleine bloeding had, wat ouder bloed.. maar tot op vandaag niets meer te zien..
ik dacht vandaag doe maar even testen voor de zekerheid, dan ben ik weer uit mijn illusie.. MAAR NEE HOOR HIJ WAS POSITIEF!!!!!!! EN DE TWEEDE OOK!!!!
ik kan het niet bevatten.. mijn mannetje is nog op het werk.. helemaal hysterisch ben ik!!!!

nou hopen dat alles goed gaat !!

dikke kus

hey meiden

kleintje; van harte gefeliciteerd meid, helemaal top, en wat zal je mannetje als hij thuiskomt, ga lekker genieten meid,

rimke; nog 1 avondje werken en dan lekker 4 dagen vrij, je hebt je best weer gedaan met inkopen hahah je hebt gelijk dat je al die luiers en billendoekjes meeneemt uit de reclame dat scheelt weer, en die arme maudy een uur eerder uit haar bedje gehaald, maar gelukkig is het vannmiddag wel redleijk op schema gegaan,
fons gaat naar zijn moeder toe met maudy, ik snap dat je daar niet zo blij mee bent, je hebt gelijk dat ze maar eens jullie kant op moet komen,

zo dat was weer een drukke dag, vanmorgen gewerkt en daarna de spaarzegels gedaan, en daarna moest ik naar de fysio en ik moest bij mij thuis nog de beton van de straten vegen en nu ben ik thuis en ga ik eten haha

Volgende week donderdag komen ze de palen in de grond slaan en over   2weken komen ze funderingen leggen en het beton storten enz. dus we gaan goed heerlijk

xx xlinda

zo ik heb heerlijk gegeten en gedoucht, joey ligt op bed en ik ga effe gtst kijken en effe beginnen aan een boek,
fijne avond meiden en morgenochtend lees ik bij

xx xlinda

goeiemorgen meiden

wat een rust hier gisteravond zeg,

ik lag om 9 uur in de bank te slapen dus ben toen me bedje op gaan zoeken, tom die had cursus gisteravond en die heb ik dus neit meer gehoord, ik was kapot en nu nog steeds haha

joey moet straks naar de chreche en daarna gaan me pa en ik effe bij me jarige oom kijken.
iedereen een fijne dag en tot later

xx linda

Goeiemorgen meiden, hier alles goed hoor ! Mis jullie wel maar, is wel ff beter.......ik heb niks bijgelezen want dat is echt teveel.....heb ff gescrold en zag twee goed echo s, bieb en jacq, super meiden, wat een mooi nieuws ! Buuf, ik hou je in de gaten hoor, spannend he, mn duimen draaien......lieve lieve meisjes, tot de volgende keer weer ! Denk aan jullie.............rimke, hoe bevalt het werken weer ????

Liefs happy

Goedemorgen!

Zo, ik ben lekker 4 dagen vrij!
Ben kapot en lig er vanavond lekker vroeg in vrees ik, morgen weer vroeg dag en een lange autorit voor het logeer partijtje bij mijn ouders..........maar ja, ga ik later dan heeft het bijna geen zin........
Werken gister was rustig gelukkig...........
Maudy is nu bij haar oppasmoeder, met heel veel andere kindjes dus dat is leuk voor haar.
Ik heb haar bed afgehaald en matras staat nu lekker effe te luchten...........dan even goed haar kamertje doen en dan hebben we dat ook weer gehad.
Zometeen even een tripptrapp stoel voor haar kopen, daar hebben we geld voor gekregen en nu ze bijna begint met zitten enzo, lijkt me dit de juiste tijd en we hebben zelf nu ook tijd dus dat scheelt!
Nog even wat boodschappen doen enzo en dan zijn we weer klaar!!!

Lin: hoe is het met je misselijkheid meid??

Happy: ha, lieverd!! Denk nog steeds aan je hoor, maar dat weet je wel, neem lekker je tijd!!

Kleintje: wat een fantastisch nieuws lieverd!! Na zo'n lange tijd eindelijk een positieve test!! Hoop dat alles lekker voorspoedig gaat en over een maand of 8 eeen wolk van een kindje in jullie armen!!

Nou, wij gaan effe ontbijten, en daarna aan de slag!

Kleintje; wat een goed nieuws!!!! GEFELICITEERD!! Geniet er maar van!!!

Happy; toch leuk dat je nog af en toe komt buurten. Blijf aan je denken hoor

Rimke'flink geshopt , groot gelijk hoor met die hoge kortingen

Gister in pauze liep ik in Hema, hadden ze allemaal rompertjes in aanbieding voor een euro en 3 euries. Wilde er 1 meenemen, toch maar niet gedaan. dus ik vertelde dat thuis, zegt mannetje dat ik ze gewoon had moeten meenemen haha. maarja waren echt jongens of meisjes kleuren. Ach,er komen wel meer aanbiedingen...

Was gister echt moe, had geen zin om s avonds te computeren. Lekker film gekeken. Wel nog wat huishouden gedaan, gelukkig had mannetje gestofzuigd

beetje stomme vraag, maar hoe zat het met jullie sexleven ook alweer na de pos. test? Had je er zin in, of was je bang dat er wat mis ging. Ik heb er eigenlijk geen zin in, maar ook weer wel haha. Ik denk niet dat er door het sexen wat mis kan gaan, maar gewoon gek idee.

Vandaag weer rustig, ben niet zo sjaggo als gister.

Heb wel superhonger. Als ik wat gegeten heb, dan is het een half uur later alweer raak.
Collega vertelde laatst dat toen zij zwanger was, ze ook altijd honger had, en gewoon moest eten,. nou, dat heb ik nu ook haha.
Andere collega vond me er gisteren moe uitzien, nou dat was ik ook haha

ga weer verder

hugs

Terug
Bovenaan