Klusbabes 34 *********************************

hey meiden

happy: was je er weer effe, ik mis je wel hoor, doe maar rustig aan

rimke; lekker 4 dagen vrij en je gaat maudy haar kamertje even goed onder handen nemen haha, en morgen naar je ouders toe wel gezellig hoor, maar wel een rit voor jullie. met mijn misselijkheid gaat het wel, heb echt van die heftige vlagen dat ik wel een pot bij de hand moet hebben voor het geval dat, maar na dinsdag heb ik gelukkig niet meer overgegeven.

bieb; je collega vond je er moe uit zien hahah, nou dat kan dan ook kloppen, en de moeheid begint bij jouw toe te slaan, ik wilde dat ik er nu onderhand eens vanaf was, hopelijk duurt dat niet zo lang meer, en je vraag over het sexleven, nou ik kan je vertellen dat ik me er echt naar toe moet verzetten want ik heb er echt geen zin in, en dat vind ik echt erg, maar ik heb er gewoon echt geen fut voor hopelijk komt het wel weer terug haha,

ik ga de tafel effe dekken we gaan zo eten, lekker gebakken aardappelen en me pa heeft kip gebakken.

xx linda

He meiden,

Kleintje, gefeliciteerd meis!

Happy, fijn dat je af en toe even komt buurten.

Rimke, ook druk meis!

Bieb, mijn sexleven staat op nul! ik heb geen zin, en tom durft niet! hahaha Gewoon doen wat je goed lijkt hoor!

Lin, hoe is het met de misselijkheid?

ehm.. weet t ff niet meer.
Ben even heel druk. sorry voor de korte reacties...
morgen in ondertrouw!!!! gaat het echt beginnen!
gisteravond voor het eerst gekotst. en vanmorgen bijna... ojee!! als dat maar niet te vaak gebeurd. en ben onwijs moe!

ga snel naar de keuken!

x jacqy

Wat een kalmte hier!!
Hier thuis niet, of tenminste nu wel, maar overdag zijn Fons en ik even lekker bezig geweest in huis! Alles is lekker gelucht, alle ramen tegen elkaar open, badkamer eens heel goed gedaan, maudy haar kamer goed gedaan, matrasje omgedraaid, bedje verschoond, goed gezogen...........fons heeft de boekenkast een beetje opgeruimd en we hebben een tripp trapp voor Maudy gekocht.
Drukke dag dus! Maudy was bij haar gastmoeder dus we hadden onze handen lekker vrij! Om 15.30 hebben we ons grietje weer lekker opgehaald, nog even gespeeld op het kleed, bloemkool gegeten (je moest haar gezicht zien! Gadver!!!! Wat is dat dan!!!) bijna het hele bakje leeg.
Nu gooien we haar zometeen nog even onder de douche, laatste flesje en dan lekker slapen!
Ik ga de auto vast inruimen want ik ga morgen natuurlijk met haar naar grootebroek, zetten eerst fons af op schiphol en dan rijden wij door.
Ga morgen om half 9 al rijden, dus ik zeg alvast dag tegen jullie, ik ben er morgen avond weer!!!

Iedereen alvast een fijne avond en zaterdag!!!

Hahaha, vergeet helemaal te reageren.........sta de auto in te pakken en denk: mmmmm, wat een ego berichtje...........whahaha!!

Bieb: lekker spulletjes kopen joh! Je kunt toch ook gewoon wat neutraals aanschaffen? Of slabbertjes?? Die voorpret is al zo leuk! Moet je jezelf niet ontzeggen joh!
Is veel te leuk!! Willen jullie weten wat het wordt? En ga je dat ook aan ons vertellen? Whahaha?
Ons sexleven stond ook op een laagpitje toen ik zwanger was hoor! Was wel veel gevoeliger zeg maar, maar de zin ontbrak me gewoon! Een miskraam kun je er niet van krijgen in ieder geval...............maar mijn miskraam begon na de sex..........dus je begrijpt mijn gedachten erbij........

Jacq: niet misselijk worden lieverd..........weet dat je het allemaal stoer draagt, maar het is wel klote........Vergeet je nog te vertellen hoe iedereen reageerde volgens mij!! Lijkt me net zo leuk om te horen, al die reacties!!!

Lin: hoe is je dag gegaan, je had een vrij goede nacht   toch, dus dat zou goed moeten zijn gekomen? Hoe was de verjaardag van je oom??

Nou, we gaan het meiske onder de douche gooien en daarna erwtensoep eten, fons naar de brandweer en ik vroeg onder de wol.....

hey meiden

jacqy; morgen in ondertrouw, dan gaat het echt beginnen hahah, en o jee gisteren voor het eerst gekotst en vanmorgen bijna, ik hoop echt voor je dat het snel over is, en ook zo moe, nou dat ben ik ook. en hoe reageerde iedereen over het zwanger vertellen?

rimke; zo jullie hebben jullie best gedaan in huis vandaag met z'n tweetjes. je schiet wel lekker op als die kleine er effe niet is, kan je schoonmaken zonder onderbrekingen haha, voor morgen en zaterdag alvast veel plezier bij je ouders maar dat zal wel lukken denk ik.

mijn vriendin is zwanger net 5 weken, ze was bij me pa, want ze moest zijn voeten effe doen en toen zei ze een beetje lacherig van tja me man zei we wachten nog even , en toen zei ik van dat is te laat, dus ik reageerde er eigenlijk niet o want het kwam zo over van een grapje, en toen vroeg ik later van is het nou echt waar, en toen zei ze ja, maar zeg nog maar niks want het is echt net 5 weken, het is haar 2de de eerste is in november 1 geworden. wel erg leuk.

ik ga zo effe eten, ben er misschien vanavond nog eventjes en anders lees ik morgenochtend alles bij

xx linda

rimke, veel plezier morgen! en wat een drukte voor jullie vandaag zeg.   maar wel lekker he, alles weer aan kant!

Lin, leuk dat je vriendin ook zwanger is. ook in sept uitgerekend he?!

het vertellen aan iedereen was echt super. hele leuke reacties. van mijn 2 collegatjes op mijn locatie een speen gehad. echt schattig! en vandaag naar de andere locatie geweest, daar heb ik ook 5 jaar met die meiden gewerkt, dus ff persoonlijk gedaan. hele gafe reacties. hihi
vriendinnen reageren ook super positief. veel mensen hadden het nog niet verwacht. hadden het na het trouwen verwacht! hhaa

x jacqy

goeiemorgen meiden

jacqy: heerlijk al die positieve reacties,en leuk he dat ze het nog niet hadden verwacht des te leuker hahaha

rimke; goede reis naar je ouders toe en veel plezier,

nou we lagen om 10 uur op bed en heb tot half 3 geslapen want ik moest uiteraard naar de wc en toen heb ik tot half 5 wakker gelegen en ben daarna in slaap gevallen tot half 7 want toen ging me wekker heel irritant maar goed,

meiden fijne dag en tot later vandaag

xxx linda

Hai meiden!

's kijken wat ik onthouden heb;

tsja, dat sexleven bieb, ik geloof dat de laatste keer dat wij het gedaan hebben in deze zwangerschap heeft geresulteerd  Het is echt heel erg, maar de zin ontbreekt me gewoon. We doen wel veel knuffelen en zo, maar het 'echte' is niet meer gebeurd... Maar, nu ik me weer beter voel gaat het binnenkort misschien weer gebeuren...

Jacq ja leuk he dat vertellen. Die reacties. Ik droomde daar ook al dagen van toen ik net zwanger was. En je blijft gewoon je hele zwangerschap in de belangstelling, want telkens vragen mensen ernaar. Is echt leuk.

Lin, ik vraag me wel eens af of er nachten zijn dat jij gewoon kunt slapen? Ongelofelijk,  hoe hou  je dat vol?  Al die gebroken nachten, nu al. Als de kleine er is dan zal het er wel van komen, maar dat is anders. Ik lig tegenwoordig om 9 uur in bed en slaap non-stop tot 7 uur. Ik ben alleen bang dat ik binnenkort ook van die nachtelijke plasjes ga krijgen, want m'n blaas doet erg pijn als ik 's ochtends wakker wordt.. maar ja, ik ga er echt m'n wekker niet voor zetten.

Nou ik voel de kleine hoor! Het is echt apart, maar nu weet ik het zeker, het zijn niet m'n darmen oid. Vooral als ik ff stilzit, 's avonds, op de bank of in bed dan voel ik het echt. Zeker als m'n blaas wat voller zit dan voel ik het. Het is een heerlijk gevoel en ik denk dat ik nu pas echt ga beseffen dat er een levend wezentje in 'n buik zit. Lin, jij voelde het toch ook al?

Vanavond ga ik ff babyshoppen. Ben de 26e jarig en krijg allemaal babycadeautjes, maar sommige dingen wil ik ff zelf uitzoeken. Nou dat vind iedereen best, dus ik ga babyshoppen met de portemonne van een ander! Wil graag een sitter en een mooie luiertas, maar dat durf ik niet zo goed online te bestellen. Moet echt ff zien.

Nou ga nu ff schoonmaken, morgen komt de fam eten, gaan daarna naar musical Joseph. Dus het weekend wordt weer leuk!

Liefs, K

Terug
Bovenaan