Klusbabes 34 *********************************

he meiden,

lin, weer zo rot geslapen, dat schiet echt niet op meis. weer door het gesnurk??

klaasje, wat gaaf dat je de baby hebt gevoeld! lijkt   me zo bijzonder!

zo, we zijn nu in ondertrouw!! stelde echt niets voor! alle spullen die ik mee moest nemen, hebben ze in een enveloppe gestopt, en heb ik weer meegekregen voor loon op zand!!! ahahah dus wat heb ik daar gedaan?? 1 minuut binnen zitten! hihi
Vanmorgen niet misselijk geweest! hoera! hihi, komt natuurlijk doordat we mochten uitslapen. want zijn vrij ivm ondertrouw!

straks ff boodschappies doen.

x jacqy

wat een rust! altijd als ik vrij ben! hahahah
boodschapjes zijn weer in huis. strakjes de keuken in en daarna even naar mijn ouders. wel gezellig, alleen heeft tom geen zin! haahha

alles goed met iedereen verder?

x jacqy

klaasje: ik heb ook inderdaad af en toe het idee dat ik de kleine voel, maar jij voelt het nu wel goed haha leuk is dat he, echt het besef dat je een mini mensje in je buik hebt, heerlijk, en tja die gebroken nachten, ik ben met joey eigenlijk ook altijd wel 2x in de nacht van bed af geweest en nog steeds wel, joey droomt erg en dan wordt ie wakker en gaat ie huilen dus dan moet je er ook effe af, of als hij wakker wordt en wakker is dan blijft ie ook altijd voor lange tijd wakker ook in de nacht en dan kan ik er wel eens vaker vanaf. maar nu ben ik wel erg moe maar dat komt ook van de zwangerschap.
en veel plezier met de kadootjes uitzoeken heel leuk

jacqy: vandaag in de ondertrouw, haha stelt ook inderdaad niks voor haha, en ben je nog bij je ouders geweest vanmiddag? tom had toch geen zin, en ik was vannacht wakker omdat ik naar de wc moest en daarna heb ik altijd weer moeite om in slaap te vallen.

zo vanmiddag met joey naar de fysio geweest hij deed goed zijn best, en daarna naar ons huis geweest , de plafonds zijn eruit dus ik moest effe de hele grond aanvegen met al die gips troep en daarna even bij me tante op visite geweest en nu ben ik thuis en ga ik effe onm en gtst kijken

misschien nog tot vanavond meiden en anders lees ik morgen wer bij

xx linda

Hallo allemaal,
Hoe si s het met iedereen.
Eens kijken:
@jacqy: in ondertrouw, gefeliciteerd, dat duurt niet lang meer. Nog 3 maanden en je bent mevrouw jacqueline, hihi.
@linda: Weer druk aan het vegen lees ik.
@klaasje: naar de musical geweest lees ik. Ze willen hem wegens succes verlengen.
@april: Je vroeg of ik al ongi was geweest. Ja, sinds deze week. En ik heb het niet gemist. De 1e keer nu wel veel verlies, maar zal er wel bij horen.
@rimke: weer aan het werk gegaan. Hoe is het bevallen?
@bambi: en hoe gaat het werk/prive bij jou?
@bieb: wat een mooie echo.

@bieb: als je honger heb, eet dan ook maar voordat je misselijk wordt. En de sex. Tja, dat is er niet echt van gekomen destijds. En vooral niet in de periode van de misselijkheid.
@rimke: en lekker kunnen poetsen. heerlijk. De kleine heeft sinds kort een loopwagen en loopt de hele kamer door. Nu kan mama weer poetsen.

Ik heb trouwens weer last van mijn bekken. Kan ik wéér naar de fysio.

hey sterretje; hoe gaat het bij jullie? , ik lees dat de kleine in een loopwagentje gaat haah gaat snel allemaal he, en weer last van je bekken dat is balen kom je daar wel nog vanaf of mag je dat houden?

zo we zijn gedocht en wel en gaan zometeen eens kijken wat we gaan kijken die palingsoap geloof ik wel, ik vind het zo verschrikkelijk nep allemaal, dus het wordt denk ik wel de x - factor,
morgen met joey zwemmen en daarna even naar de markt bij ons en daarna zien we wel weer
meiden fijne avond allemaal en morgenochtend lees ik alles bij

xxx linda

Hey meiden,

De eerste "wachtweek" zit erop, nog  1 te gaan....
Gisteren en eergisteren heb ik last gehad van een soort opvliegers... echt niet normaal hoe warm ik het ineens heb, me nek zeikens nat, me rug, allemaal zweet pareltjes op me voorhoofd, en 5 minuten later is het weer weg. Zou dat nu nog kunnen komen door de Clomid of de Pregnyl?
Ik heb iets wat steekjes gehad in me onderbuik en verder niks...
Ja ik ben stront verkouden, dus misschien komen die opvliegers ook daar wel vandaan...

Nou... op naar de laatste week.... ik moet mezelf er echt doorheen slepen....

Fijne avond allemaal!

Liefs Phoebe

Phoebe; spannend he, en dat wachten.....dat duuuuurt zo lang. Wie weet hebben de klachtjes wel ergens anders mee te maken...

Jacqy; gefeliciteerd met jullie ondertrouw!!!Belachelijk he, na een minuut ben je weg en toch krijg je daar een dag vrij voor haha.
Dus nu heb je het tegen iedereen verteld? Zal wel super zijn die reacties. IK wil het aan de ene kant ook wel vertellen, maar toch ook weer niet

Rimke; vroeger dacht ik altijd dat ik nooit wilde weten wat voor geslacht het kindje had, maar na zwanger te zijn geweest, wil ik dat toch wel. Dus ik denk wel dat ik wil weten wat het wordt. En of ik het jullie zal vertellen...???? hmm, dat weet ik nog niet haha

LInda; leuk dat je vriendin ook zwanger is. DAn zal ze wel midden sept zijn uitgerekend

Jongens, wat heb ik toch een honger de hele dag. Als ik wat gegeten heb, is het een half uur later weer raak. Probeer zo weinig mogelijk vet te eten, anders wordt ik een 100 tonner haha. Maar het is niet gewoon trek, maar echt honger, en dan krijg ik last van maagzuur. Vanmiddag was ik echt misselijk, maar nog niet gekotst ofzo, ook niet echt de neiging toe. s avonds na het avondeten dan heb ik er niet zo een last meer van, Maar ik sta dus op met honger, en ga er mee naar bed haha.
En nu 2x snachts plassen ipv 1x.maarrrr heb het er allemaal voor over hoor
Ik neem zelfs een boterham extra mee, en iets voor tussendoor, sultana ofzo
en ben toch wel moeier

op het werk wordt ik nog moeier, het is nu echt saai, gewoon niet veel te doen. En dat maakt het nog minder leuk. Ik twijfel of ik deze functie wel wil blijven beoefenen. Het is een echt comm. functie en dat is eigenlijk niets voor mij. Maart ga ik weer de office ondersteunen omdat 1 collega naar andere vestiging gaat, dus misschien dan weer meer te doen en leuker. Misschien kan ik dat weer blijven doen, of misschien ontslaan ze me wel in juni als ik deze comm functie niet goed uitoefen, Nou pech, dan kan ik tenminste genieten van de zwangerschap, want ik denk niet dat ik dan aan de bak kom met een 6 maanden zwangere buik haha. Ach, ver van me bed show, ik zie het allemaal wel. Ik ben niet carrriere gericht, als het werk maar beetje leuk is en mijn geld kan verdienen.......Maar hoop wel bij dit bedrijf te blijven, want verder heb ik t naar mijn zin....

heerlijk....morgen uitslapen....

Terug
Bovenaan