Phoebe; spannend he, en dat wachten.....dat duuuuurt zo lang. Wie weet hebben de klachtjes wel ergens anders mee te maken...
Jacqy; gefeliciteerd met jullie ondertrouw!!!Belachelijk he, na een minuut ben je weg en toch krijg je daar een dag vrij voor haha.
Dus nu heb je het tegen iedereen verteld? Zal wel super zijn die reacties. IK wil het aan de ene kant ook wel vertellen, maar toch ook weer niet
Rimke; vroeger dacht ik altijd dat ik nooit wilde weten wat voor geslacht het kindje had, maar na zwanger te zijn geweest, wil ik dat toch wel. Dus ik denk wel dat ik wil weten wat het wordt. En of ik het jullie zal vertellen...???? hmm, dat weet ik nog niet haha
LInda; leuk dat je vriendin ook zwanger is. DAn zal ze wel midden sept zijn uitgerekend
Jongens, wat heb ik toch een honger de hele dag. Als ik wat gegeten heb, is het een half uur later weer raak. Probeer zo weinig mogelijk vet te eten, anders wordt ik een 100 tonner haha. Maar het is niet gewoon trek, maar echt honger, en dan krijg ik last van maagzuur. Vanmiddag was ik echt misselijk, maar nog niet gekotst ofzo, ook niet echt de neiging toe. s avonds na het avondeten dan heb ik er niet zo een last meer van, Maar ik sta dus op met honger, en ga er mee naar bed haha.
En nu 2x snachts plassen ipv 1x.maarrrr heb het er allemaal voor over hoor
Ik neem zelfs een boterham extra mee, en iets voor tussendoor, sultana ofzo
en ben toch wel moeier
op het werk wordt ik nog moeier, het is nu echt saai, gewoon niet veel te doen. En dat maakt het nog minder leuk. Ik twijfel of ik deze functie wel wil blijven beoefenen. Het is een echt comm. functie en dat is eigenlijk niets voor mij. Maart ga ik weer de office ondersteunen omdat 1 collega naar andere vestiging gaat, dus misschien dan weer meer te doen en leuker. Misschien kan ik dat weer blijven doen, of misschien ontslaan ze me wel in juni als ik deze comm functie niet goed uitoefen, Nou pech, dan kan ik tenminste genieten van de zwangerschap, want ik denk niet dat ik dan aan de bak kom met een 6 maanden zwangere buik haha. Ach, ver van me bed show, ik zie het allemaal wel. Ik ben niet carrriere gericht, als het werk maar beetje leuk is en mijn geld kan verdienen.......Maar hoop wel bij dit bedrijf te blijven, want verder heb ik t naar mijn zin....
heerlijk....morgen uitslapen....