Phoebe; GEFELICITEERD!!!! Echt te gek, en dat bij de 1e poging!!!! Enne je kan t natuurlijk nog even geheim houden voor je ouders, zeggen dat het mislukt is...maarja, dat is ook zoiets natuurlijk
Klaasje; toppie dat alles goed was met de baby, en soms een beetje voor op de groei. Dus in principe krijg je met 20 weken de laatste echo? Nou, ik zou ook nog een pret echo doen haha
Sorry, wel gelezen van iedereen maar weet t niet meer
Gisteren waren mijn ouders er nog. Maar ik moest natuurlijk gewoon werken. Was doodmoe, maar heb me er doorheen gesleept. had 1 afspraak, dus toch een beetje een break. Ben om half 3 gestopt, dus 1,5 eerder. Nog ef met mijn moeder geshopt, maarja, kan natuurlijk niet te veel kopen met het ook op de groei haha. Dus heb een paar truitjes gekocht die je evt ook aan kan met een buikje. Maar op een gegeven moment ging ik een jurkje passen, maar je zag dus echt mijn buik.,En of het nou gewoon een vetbuik is of al een zwangere buik,. ik weet t niet, maar heb m maar snel uitgedaan haha. Voor mijn moeder gaat denken.....Heb niks tegen ze gezegd, kon me goed inhouden. Had wel gezegd dat ik erg moe was, maar dat het door het werk kwam. En mijn vader gaf wel een opmerking dat ik dacht van hmmm.....wat zal ie weten.
Kan je trouwens al een buikie zo snel hebben? Ben nu 7,5 week. Nu eet ik niet echt meer, heb niet zo een hongeraanvallen meer, het is meer dat ik niet zo veel zin in alles heb
we gaan straks ef naar retail park. Wilde eigenlijk naar woonboulevard, maar is weer 40 min rijden, en mannetje wil garage enzo gaan opruimen. En dat moet ook gebeuren, anders wordt het weer pas over 2 maanden. En als het goed is komt volgende week nieuwe kast.
vandaag voel ik me wat fitter, maar heb dan ook nog alleen maar op de bank gezeten haha
ga denk maar ef stofzuigen
doeii meisjes