Klusbabes 34 *********************************

Goedemorgen meiden,

Nou gisteren die CB test gekocht en net gedaan..............
Hij zegt ZWANGER !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik ben nu wel overtuigd hahahaha
En nu nog gaan beseffen, mar dat komt vanzeld wel!
Lang leven IUI !!!!!
Ik ga ff de wolk erbij halen, kan ik er eens iets anders opzetten dan mijn NOD hahaha

Liefs Phoebe

De Roze Wolk

Zwangere:
2007:
Aug: Bianca 1e ronde
Sept: Sterretje 4e ronde  : Uitgerekend  17 mei 2008
Sept: 25) Rimke 5e ronde
Oktober: 8) April 2, 10e ronde  : uitgerekend 10 juni 2008
November:  2)  Bambi 4e ronde  : Uitgerekend 13 juli 2008                                    
December: 23) Rimke, ronde 7, 2de ronde na mk , uitgerekend 30 augustus 2008
2008:
Januari: 7) Essy, 4e ronde  : Uitgerekend 10 september 2008
                              23) Linda 2  : Uitgerekend 27 september 2008
Maart: 12) Kruimels 11de ronde  : uitgerekend 16 November 2008
Mei: 23) Linda 2de kindje,ronde 6 met clomid    , een bbz geworden
      30) Pip 11e maand, 1e kindje, 2e ronde clomid (1e eisprong):uitgerekend 6 febr. 2009
Juni: 5) Renee na 12 maanden : uitgerekend  7 februari  2009

sept: 5) Linda 1 miskraam
               28) Klaasje !!! zwanger : uitgerekend   11 juni 2009
Okt : 22) Mamoetje na iets maar als 1 jaar
Nov: ..) Linda
Dec: 25) Jacqy na 19 rondes, uitgerekend 1 september!!
                31) Bianca na 16 rondes, uitgerekend 9 september!!
2009:
Jan: 25) Phoebe na 21 rondes, uitgerekend 2 oktober

Bevallen klusbabes :
2008:
Sterretje op  23 mei - meisje

April op 13 juni                - jongetje
Bambi op 10 juli           - meisje
Essy op 29 augustus -jongetje
Rimke op 8 september - meisje
Kruimel                                             - jongentje
Linda 2  op 30 september   - meisje

.        

januari
18)
19)
20)
21)
22)
23) Klaasje 20 weken echo
24) Phoebe ronde  21 1e kindje  1ste ronde IUI
25)
26) Bieb 2e echo
27)
28)
29)
30)
31)

Miskraam
Sept 07: Bianca miskraam
Okt 2008: Rimke miskraam van tweeling
Mei 2008: Linda miskraam
Sept 2008: Linda miskraam

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten

Lieve lieve buuf, van harte meisje, wat een geweldig nieuws !!! Ga enorm genieten he lieverd...het is je zoooooooo gegund ! Ik wou je een sms sturen maar,mn telefoon doet het al een paar dagen niet dus doe ik het gewoon ff hier !!...Super voor jullie meis.....

Liefs happy

Phoebe; GEFELICITEERD!!!! Echt te gek, en dat bij de 1e poging!!!! Enne je kan t natuurlijk nog even geheim houden voor je ouders, zeggen dat het mislukt is...maarja, dat is ook zoiets natuurlijk

Klaasje; toppie dat alles goed was met de baby, en soms een beetje voor op de groei. Dus in principe krijg je met 20 weken de laatste echo? Nou, ik zou ook nog een pret echo doen haha

Sorry, wel gelezen van iedereen maar weet t niet meer

Gisteren waren mijn ouders er nog. Maar ik moest natuurlijk gewoon werken. Was doodmoe, maar heb me er doorheen gesleept. had 1 afspraak, dus toch een beetje een break. Ben om half 3 gestopt, dus 1,5 eerder. Nog ef met mijn moeder geshopt, maarja, kan natuurlijk niet te veel kopen met het ook op de groei haha. Dus heb een paar truitjes gekocht die je evt ook aan kan met een buikje. Maar op een gegeven moment ging ik een jurkje passen, maar je zag dus echt mijn buik.,En of het nou gewoon een vetbuik is of al een zwangere buik,. ik weet t niet, maar heb m maar snel uitgedaan haha. Voor mijn moeder gaat denken.....Heb niks tegen ze gezegd, kon me goed inhouden. Had wel gezegd dat ik erg moe was, maar dat het door het werk kwam. En mijn vader gaf wel een opmerking dat ik dacht van hmmm.....wat zal ie weten.
Kan je trouwens al een buikie zo snel hebben? Ben nu 7,5 week. Nu eet ik niet echt meer, heb niet zo een hongeraanvallen meer, het is meer dat ik niet zo veel zin in alles heb

we gaan straks ef naar retail park. Wilde eigenlijk naar woonboulevard, maar is weer 40 min rijden, en mannetje wil garage enzo gaan opruimen. En dat moet ook gebeuren, anders wordt het weer pas over 2 maanden. En als het goed is komt volgende week nieuwe kast.

vandaag voel ik me wat fitter, maar heb dan ook nog alleen maar op de bank gezeten haha

ga denk maar ef stofzuigen

doeii meisjes

Phoebe; Van harte gefeliciteerd, echt helemaal geweldig! Hoe voel je je verder? Lekker gaan genieten hoor.

Dikke kus
April

phoebe; van harte gefeliciteerd meid, ik ben super blij voor je ga heerlijk genieten

happy: meisje hoe is het metje? ik snap dat dit weer erg moeilijk voor je is meid, maar wil jij niet contact opnemenmet de huisarts?

beib; je hebt je goed in kunnen houden met het niet vertellen tegen je ouders, heel goed gedaan hahaha en je kan al een buikje hebben hoor bij de een gaat dat veel sneller dan bij de andere, en nog effe lekker met je ma aan het shoppen geweest gezellig,

zo ik heb het hele huis alweer schoon en de was is gedaan en de andere was is opgevouwen, ik ben moe en moe en moe en moe, wanneer zou ik weer eens wat energie gaan krijgen, ach ik zie wel.

meiden ik ben er vanmiddag nog eventjes

xxx linda

@phoebe: jippie, gefeliciteerd meid. Wat leuk dat er nu weer een groep samen zwanger is. Nu hopen dat die groep alleen maar groter wordt.
@april: wat fijn voor je dat je bent afgevallen. Hoe is het eigenlijk met je rug? Moet je je daar nog aan laten helpen?
@rimke: Ik wil je niet ontmoedigen, maar het kan zijn dat je t buikje niet kwijtkomt. Ik las van de week de mama en die ging over theezakjes en hangbuikjes. Maar ik ga binnenkort ook maar naar de sportschool voor hangbuik, bekkenpijn, rugpijn, etc. hihihi.
@anouska: goed gezegd, ik ben benieuwd wat eruit komt.

even verder lezen

@bieb: het kan best dat je al iets ziet. Soms zie je het zelf, maar letten anderen er echter niet op, of ze zien het niet. Als je het gat vertellen wel aan je pa vragen of hij al iets doorhad. Spannend allemaal zeg.
En wat de echo betreft had ik ook een pretecho. Ik vond de tijd tussen de 2 echo's véél te lang duren. Vooral omdat je dan elke keer weet dat het goed zit.

@happy: hoe is het met je meid? dikke kus!!!

Terug
Bovenaan