Zo, 5 dagen vrij!!! Hoezee!!!
Was weer druk op het werk, ongelofelijk hoe mensen de weg naar een SpoedEisendeHulp kunnen vinden..........en waarom.........zucht. En je moet het allemaal serieus nemen..................nog een keer zucht.
Phoebs: Gefeliciteerd!!! Super!!! In een keer raak, mooier kan het niet toch!
Sterretje: thanks voor de opbeurende woorden wat betreft mijn buik.............whahahaha!!!
Zullen we dan samen gaan sporten?? Wat betreft mijn tieten, ik heb natuurlijk geen BV gegeven, dus die zijn redelijk uit de strijd gekomen, al hangen ze wel wat meer dan voor mijn zwangerschap, heb nog de stille hoop dat ze nog wat steviger worden.
Lin: laat tom eens wakker blijven, als jij ook wil slapen! Je bent een kindje aan het broeden..............kost heel veel energie!! En over energie gesproken, die nam bij mij alleen maar af, maar ik sliep natuurlijk maar 2 uur per nacht.
Bambi: shit, die arme meid zo verkouden en hoesten tot dat ze er van kotst! Jemig, wat zielig............laat je strijk toch lekker meid, komt wel weer, dan strijk je een keer niet. Je hebt het druk zat.
Jacq: fijn, een goedkope kinderwagen..........wij hadden hem ook tweedehands, superding voor 100 euro. Helemaal gewassen en zo goed als nieuw!
Anoeska: heb volgens mij nog helemaal niet gereageerd op je.............of wel? In ieder geval, ik hoop dat ze snel eens goede actie gaan ondernemen voor jullie, het is nu wel klaar zo............
Happy: je telefoon stuk.......dikke kus voor jou meisje!!!
Nou, maudy was super lief vandaag, volgens fons en ik vond het ook, de uren dat ik thuis was. We zijn het namiddag/avond ritme wat aan het veranderen zodat ze zometeen met ons mee kan gaan eten.........we proberen haar wat langer wakker te houden, dan om 17.15 een warme hap, onder de douche of in bad, even slapen van half 7 tot half 8, laatste flesje en dan maffen. Dan kunnen we haar er aan wennen dat ze rond 7 uur half 8 naar bed gaat, en met ons gaat mee eten om 18 uur...............ach, langzaam wordt ze toch steeds wakkerder, dus kan ze langer opblijven.............zo blijf je bezig toch??
Morgen moet ze voor de laatste keer naar de osteopaat, wij zijn super tevreden en blij dat we toen maudy twee weken oud was, meteen zijn gegaan. Echt heel blij mee, was na een keeer of 2 een ander meisje, zat gewoon erg in de knoop na de bevalling, net als haar moeder..........
Ik ga er lekker vroeg op vanavond, en dan volop van mijn vrije dagen genieten...........tot morgen!!