Klusbabes 34 *********************************

@linda: wanneer je weer energie krijgt? hahaha, jij bent me er een. Je bent zwanger en dat hoort erbij. Trouwens wanneer ben je uitgerekend? Ik zie de datum niet op de roze wolk staan.

Nou, gisteren hoefden we gelukkig niet veel boodschappen te doen, dus ik dacht, jippie tijd over om de stad in te gaan. Ik was echter bekaf en ben 2 uurtjes gaan liggen.
Vandaag weer gedweild, gedoucht en straks gaan mijn 2 schatten in bad. Dan nog even naar opa en oma en dan zit de dag er alweer bijna op.
Morgen naar het cb. Ik ben benieuwd hoeveel ze weegt. Ze eet iig goed.

sterretje: ik ben 10 juli uitgerekend, en gisteren ben je effe lekker de stad in geweest en daarna 2 uurtjes plat hahah heerlijk, en vandaag een volle dag fijne dag.

zo tom is weer thuis en ligt nu op bed en joey ook en ik lig in de   bank op de hoop dat ik in slaap val want ik kan echt me ogen nietmeer open houden maar ik krijg de slaap niet te pakken, heel irritant, maar goed

ben er later nog eventjes

xxx linda

hoi meiden,

jeeeee phoebe...nu is het zeker weten waar...ga er lekker van genieten meid.

happy meissie hoest met jou ?

linda nog wat kunnen slapen..die vermoeidheid gaat wel blijven denk ik tot je baby er is en dan zeker nog een half jaar verder hahaha als het niet langer is...

sterretje, nog even lekker gaan liggen dan maar niet winkelen hoor...soms heb je je rust gewoon nodig he..

bieb knap hoor je mond kunnen houden tegen je ouders...en al een klein buikje kan zekers..je darmen zetten ook op en gaan plaats maken voor de beeb he.

hoest me nog steeds de pleuris hier, maar goed...Me arme meisje ook, is ook zo aan het hoesten..ben er vanacht 3x uitgeweest omdat ze zo moest huilen van het hoesten.
gisteren overdag heeft ze 2x der complete fles uit gekotst direct nadat ie er in zat..
vanmorgen goed gegeten en het flesje bleef erin..complete fruithap ook..boterham zonder moren..en toen weigerde ze haar fles...geen druppel..ze heeft een heel klein beetje sap op zon 50 cc maar goed das wel weinig vocht...zucht wat moet ik hier nou weer mee..
vanmiddag nog even wezen wandelen...hoeste ik me toch de longen uit me lijf...maar wel gezond he..
lig nu te luieren op de bank, heb nog een streik te doen, maar zo geen zin...kan dat dinsdag ook   ? hahaha

straks lekker visje eten met salade en geb.aardappelen. jammie...en dat van sonja he..

x bambi

hey meiden

bambi: lois haar flessen eruit kotsen maar het vast eten blijft er wel in, maak je geen zorgen meid, morgen drinkt ze misschien wat meer, en lekker aan het wandelen geweest was wel koud maar wel mooi weertje,

nou ik heb vanmiddag dus niet kunnen slapen want joey wilde niet slapen, tom lag wel op bed en ik was weer de lul met wakker blijven, ik ben helemaal kapot ga vanavond vroeg naar bed toe,
Ik heb uit mijn huis even het apparaatje gehaald waar je de hartslag van de baby mee kan vinden, maar het is me nogniet gelukt haha met joey ook al niet maar blijf proberen.

meiden fijne avond en morgenochtend dan lees ik weer bij

xxx linda

He meiden!

Phoebs, van harte gefeliciteerd meis! Eindelijk is het jullie ook gegund! Ben zo blij voor jullie! Er zijn er lekker weer aardig wat zwanger op t moment!

Happy, zag je voorbij komen.. hoe gaat het met je? dikke kus voor jou!!

Lin, niet geslapen vanmiddag, nou ik wel! hahah ben alweer gesloopt!

Bambi, nog steeds niet lekker, en hoesten. arme lois.... beterschap voor jullie!

bieb, knap hoor dat jullie je mond konden houden! nou even.. en dan kun je het vertellen!

Nou, wij hebben vanmiddag een hele goedkope kinderwagen op de kop getikt! ruim 200 euro korting, kon t toch niet laten liggen. Staat nu bij mijn schoonouders op zolder.. heb er nog geen ruimte voor! haha Beetje vroeg, maar heb het maar vast in huis!

Ga vanavond weer lekker vroeg slapen.. je kan me alweer opvegen!

fijne avond allemaal!

x jacqy

Zo, 5 dagen vrij!!! Hoezee!!!
Was weer druk op het werk, ongelofelijk hoe mensen de weg naar een SpoedEisendeHulp kunnen vinden..........en waarom.........zucht. En je moet het allemaal serieus nemen..................nog een keer zucht.

Phoebs: Gefeliciteerd!!! Super!!! In een keer raak, mooier kan het niet toch!

Sterretje: thanks voor de opbeurende woorden wat betreft mijn buik.............whahahaha!!!
Zullen we dan samen gaan sporten?? Wat betreft mijn tieten, ik heb natuurlijk geen BV gegeven, dus die zijn redelijk uit de strijd gekomen, al hangen ze wel wat meer dan voor mijn zwangerschap, heb nog de stille hoop dat ze nog wat steviger worden.

Lin: laat tom eens wakker blijven, als jij ook wil slapen! Je bent een kindje aan het broeden..............kost heel veel energie!! En over energie gesproken, die nam bij mij alleen maar af, maar ik sliep natuurlijk maar 2 uur per nacht.

Bambi: shit, die arme meid zo verkouden en hoesten tot dat ze er van kotst! Jemig, wat zielig............laat je strijk toch lekker meid, komt wel weer, dan strijk je een keer niet. Je hebt het druk zat.

Jacq: fijn, een goedkope kinderwagen..........wij hadden hem ook tweedehands, superding voor 100 euro. Helemaal gewassen en zo goed als nieuw!

Anoeska: heb volgens mij nog helemaal niet gereageerd op je.............of wel? In ieder geval, ik hoop dat ze snel eens goede actie gaan ondernemen voor jullie, het is nu wel klaar zo............

Happy: je telefoon stuk.......dikke kus voor jou meisje!!!

Nou, maudy was super lief vandaag, volgens fons en ik vond het ook, de uren dat ik thuis was. We zijn het namiddag/avond ritme wat aan het veranderen zodat ze zometeen met ons mee kan gaan eten.........we proberen haar wat langer wakker te houden, dan om 17.15 een warme hap, onder de douche of in bad, even slapen van half 7 tot half 8, laatste flesje en dan maffen. Dan kunnen we haar er aan wennen dat ze rond 7 uur half 8 naar bed gaat, en met ons gaat mee eten om 18 uur...............ach, langzaam wordt ze toch steeds wakkerder, dus kan ze langer opblijven.............zo blijf je bezig toch??
Morgen moet ze voor de laatste keer naar de osteopaat, wij zijn super tevreden en blij dat we toen maudy twee weken oud was, meteen zijn gegaan. Echt heel blij mee, was na een keeer of 2 een ander meisje, zat gewoon erg in de knoop na de bevalling, net als haar moeder..........
Ik ga er lekker vroeg op vanavond, en dan volop van mijn vrije dagen genieten...........tot morgen!!

Lief biebje, ik vergeet je helemaal lieverd!! Schandalig............

Wat knap dat je je mond hebt gehouden!! Wauw! Had ik niet gekund.......whaahaha!!
En ik had al een buik na 6 weken, allemaal opgezette darmen...........ik zag het zelf maar anderen natuurlijk niet..........ik had al wel met 8 weken geloof ik, zwangerschapsbroeken aan.............mijn eigen zaten gewoon helemaal niet lekker meer, knellen om mijn buik enzo.......
Dus mijn tip, ga je zelf niet pesten met je eigen broeken als het gewoon niet lekker meer zit. Leuk een spijkerbroek en een nette broek kopen bij H&M of MissEtam, leuk truitje er overheen, en de hele wereld kan nog effe lekker denken dat je gewoon bent aangekomen!!!

Dikke kus!

rimke heerlijk genieten van je vrije dagen meid...pas volgend weekend weer werken..
ff bijtanken he.
en het ritme aan het veranderen..lijkt een beetje op dat van Lois nu..alleen heef lois der laatste fles iets later om 20 uur.

linda niet kunnen slapen dus..echt balen dat tom dan niet een keer wakker blijft..snap wel dat hij moe is van heel de week werken, maar een kind is veel vermoeiender dan een baan buitenshuis hoor en je huishouden erbij en nu natuurlijk met de zw. schap..vraag die man eens of die een keer wakker wil blijven. kan jij f bijtanken

jacqy een kinderwagen gescoord..wat voor 1 ? geeft niks zo vroeg hoor, je hebt hem straks toch echt nodig hahaha

nou lois der fles is er in gebleven ...gelukkig...we hadden wel een late, omdat lois tot 18 uur sliep en mama ook en papa dus niks deed..dus lois at laat der groente en was daarna weer moe.dus weer slapen en heb haar 20 uur wakker gemaakt..samen douchen en toen de fles...dus ze lag pas na 21 uur op bed..maar wel voldaan en zoet..
heb de strijk niet meer gedaan..heb veel gewoon gevouwen en de kleertjes van lois, meestal boven truitjes en bloesjes die strijk ik liever wel, maar dat doe ik dinsdag..de rest gewoon weg gewerkt met 38 gr hahahah.
lig nu lekker in me bedje en ga zo slapen want moet morgen weer werken...blegggg..geen zin..ben bang dat ik nooit zin krijg..haha
tot gouw.

xx bambi

Terug
Bovenaan