Klusbabes 34 *********************************

goeiemorgen meiden

rimke; lekker 5 dagen vrij heerlijk meid, kan je effe bijtanken, en het was druk op de spoedeisende hulp, en hahaa je moet ook iedereen serieus nemen je weet maar nooit wat er is met die mensen haha
en jullie proberen het avond ritme om te gooien met maudy wel lekker als ze zometeen met jullie meekan eten scheelt een hoop haha

bambi; lois haar fles bleef erin gelukkig maar, en ze was laat gisteravond de kleine slaapkop en ikhoop dat je werkdag een beetje voorspoedig verloopt vandaag.

en ja meiden wat dat slapen betreft ik ben gewoon te lief hahaha, tom is wat het slapen aan gaat gewoon af en toe erg egoistisch met het motto als hij maar slaapt, ik ben het gewend zal ik maar zeggen,
gisteravond lag ik om 9 uur op bed en ik heb hem niet meer naar boven horen komen en ik heb tot 5 uur geslapen vannacht heerlijk, vanmiddag als joey naar de chreche is ga ik weer even liggen.
zometeen even boodschappen doen, ik hoef niet te schoonmaken want dat heb ik gisteren allemaal al gedaan

Ik ging gisteravond even kijken of ik het hartje kon vinden en ik geloof dat ik het heb gehoord en steeds waar ik dat dingentje zette op me buik kreeg ik tegendruk hahah heel grappig hoor

xxx linda

jacqy: zo meid dat is lekker zeg een wagen gescoord met 200 euro korting je hebt gelijk dat je dat ding gelijk hebt meegenomen, je hebt het toch nodig.
en ook zo moe, welkom bij de club hahahaha

xxx linda

Goedemorgen!

Zo, lekker uitgeslapen, whahaha! Een uur langer dan normaal, fons mag van mij uitslapen vandaaag, ik haal het de komende avonden wel in door vroeg naar bed te gaan.......
Even boodschappen doen en vanmiddag met maudy naar de osteopaat.

Lin: wat heb je goed geslapen!!! Fijn, een uitgerust mens telt voor twee!! Je hebt 8 uurtjes gemaakt, geweldig!

Bambi: werkze vandaag meisje, even doorbijten, maar dat doe je al een hele tijd, dat weet ik..................knuffel!

Meiden, tot later!

Lin, leuk trouwens dat je zelf het hartje hebt gevonden!! Leuk gehoor blijft het, ik heb het de hele zwangerschap zo af en toe eens gedaan, maudy was druk zat in mijn buik, en die voelde ik elk uur wel............maar toch is het leuk om te horen. Maudy werd altijd pissig en ging ergens anders in mijn buik liggen als ik haar probeerde te horen.............whahaha! Dus die tegendruk is vast je kindje die nieuwsgierig is naar het ding wat op zijn huisje gezet wordt...............

@linda: 10 juli, ok dat vergheet ik niet meer. dat isd minder dan 6 maanden.
@bambi: dat had de kleine ook weleens als ze ziek was. vooral met de ochtendfles. Toevallig gebeurde het net vanmorgen. succes.
En een hele berg strijk? hier ook en had gisteren geen zin. zal er vandaag aan moeten geloven als ik deze week kleding wil.
@rimke: hier is de zwaartekracht bezig geweest. borsten zijn denk ik een cup kleiner, maar soms komt het wel eens terug.
Maar laat je door mij niet ontmoedigen, misschien hoor jij bij die vrouwen bij wie het goedkomt

Ik moet ervandoor, lees later de rest.

@jacqy: en een kinderwagen gescoord. Ja, je kunt er nu met korting krijgen. Vaak van het oude seizoen. Hebben wij destijds ook gedaan.
@linda: je hebt het hartje kunnen vinden en je krijgt tegendruk, hahaha. De kleine is niet gediend van je bezoekjes, hahaha. Ik heb trouwens heel sterk het gevoel dat het een meisje wordt. Wil je het weten straks?

en toen werkte het postzwangerschapsgeheugen niet meer, aaargh

rimke; heb je lekker uitgeslapen heerlijk en wat lief dat fons even langer mocht bijven liggen, en ja ik heb eindelijk een goede nacht gehad, maar ik ben alweer helemaal kapot, maar ik ga als joey op de chreche zit weer even liggen hahaha

sterretje; ik wil weten wat het wordt ja, maar tegen iedereen zeggen we van niet, ik heb zelf ook al voordat ik zwanger was gezegd dat het een meisje wordt en dat zeg ik nog steeds, maar mocht het weer een jongen zijn dan is dat ook meer dan welkom hoor hahah
hoe gaat het bij jullie? knap je en de kleine weer wat op?

ik ga effe het eten opzetten, me pa en tom en joey eten hutspot en ik eet kip met marinade en allerlei groente met rijst heerlijk haha,
Ben nog effe in ons huis vanmorgengeweest, de palen zitten er bijna in, en ik heb nog even de strijk gedaan en de boodschappen, dus ik heb me best weer gedaan vandaag hahaha
vanavond komt de kapster,

ik ben er later weer eventjes

xxx linda

@linda: hier gaat t beter. Het heeft bij mij niet doorgezet. De kleine heeft een beetje last van hoesten. Ze zit een beetje dicht, maar lijkt er nauwelijks last van te hebben.

Als je het weet, mogen wij het dan ook weten of liever niet? Ik ben heel nieuwsgierig, maar ik begrijp het als je het tegen die tijd nog een verassing houdt.

Hoe is het met joey?

Ik ga even wat eten.
Bij het cb was alles in orde. Een mooie 9250 gram alweer. En ja, mama merkt het aan haar rug.

Terug
Bovenaan