Klusbabes 35!!!

oei! bambi! dat is spannend!!!
Maar het zou wel welkom zijn toch? Maar gewoon afwachten denk ik.

En gewicht, ja ik ben er ook best negatief altijd over. maar deze keer vatte ik het goed op! haha en gewoon een prima dame met goede uitleg enzo. dus dat is wel ok!

wanneer is nu je NOD??? haha

x jacqy

wel fijn dat je geweldige sex hebt gehad!!!! haahah
gaat het allemaal weer goed?

Ha meisjes!

Lin: HOU JE NOU GVD EENS KALM!!!!!!!! Net wat Bambi zegt, zometeen moet je weer op bed................................ach, je luistert toch niet, eigenwijze drol............
Veel plezier met kaarten vanavond!

Jacq: fijn dat je je opleiding aan het afronden bent, zou fijn zijn als dat helemaal klaar is voordat je gaat trouwen en bevallen............Leuk zometeen hebben we hier drie kindjes die in de zelfde week jarig zijn................maudy is van 8-9-2008............whahaha!!!

Bambi: oei...................ik ga ook maar aan een antibiotica kuur...................van mijn mag er wel een ongelukje gebeuren............ontslaan mogen ze je toch niet vanwege een zwangerschap, maar ons lijkt het ook beter als ik een vast contract heb.................maar nogmaals ontslaan mogen ze je niet.....................een ongelukje zou erg goed uitkomen, whahahaha!!!!
Werkze morgen...............en ik heb maudy idd in haar slaapzak gewieberd............wat bleek later, had ze een enorme poepluier..............haar billetjes waren al een beetje stuk................nu helemaal. Zo zielig.............ik ben al heel goed aan het smeren, maar het helpt geen zak................zielig, zielig, zielig................er gaan hier potten sudocreme en bepanthen doorheen....................doe het om en om bij elke luier...............vannacht maar een keer extra verschonen, zal de wekker er voor moeten zetten, dan maarr.................effe checken of ze niet in de poep ligt.........

Anyway, had lekker bami bij de slager gehaald en die heb ik net opgegeten. Kreeg net een sms van fons dat hij veilig in India is geland..........ook wel fijn.
Zometeen lekker het meisje nog even een fles geven en dan ga ik lekker op de bank voor een avondje RTL4.............
Kom zo nog effe buurten!!

he rimke,

zielig voor maudy dat haar billetjes zo stuk zijn. arme meid. Wel grappig inderdaad, dat er dan 3 kindjes zijn die dan in dezelfde week jarig zijn! hhahah ben benieuwd!
en vind het ook wel heel lekker dat de opleiding dalijk klaar is. 9 dagen voor mijn trouwen!!! AAAAAAAHHHHHHHHHH moet nog zoveel doen! ahhaah
volgende week maandag afspraak bij juwelier. heb de ringen al uitgezocht op internet, maar wil ze ook in het echt zien natuurlijk.
en vanavond of morgen gaan we trouwkaarten uitzoeken. En zondag (mag dan pas, want tom heeft op die rekening een valentijn cadeau gekocht, en anders zie ik wat het is...) ga ik een boel betalen voor het trouwen. is dat ook maar gebeurd!

x jacqy

whahah waneer is me nod hihih das een goeie...nou ff kijken hoeveel pillen er nog in moeten. moet nog 15 pillen..dus ruim 2 wk.en dan duurt het nog meestal 3 dg voor ik ongie word..dus ik denk dat alles oke is, want me ei is denk nog niet geweest...en geloof nooit dat het zaad van me man zolang blijft leven whahahah

rimke, maudy van die kapotte billen, is indd zielig he..ik smeer alleen als het echt rood is..wat dus een paar x in de week wel gebeurd, maar meestal helpt het meteen..vorige keer waren ze echt stuk, dan duurt het wat langer en dan moet ze ook huilen omdat het pijn doet.

jacqy een boel geregel dus nog voor het trouwen..wel leuk hoor..de dag komt steeds dichterbij..wanneer mag je weer jurk passen.?

ga zo lekker slapen.
ga nog ff spieken op het babyforum.

xx bambi

goeiemorgen lieve schatten,

ik heb het gisteren voor de rest ook heel rustig aan gedaan, maar ik wijd het gewoon aan de moeheid dathet even misging, Ik heb vannacht vrij redelijk geslapen ben wel om de 2 uur wakker geweest maar viel weer gelijk in slaap gelukkig, vanmiddag moet ik me spaarzegels weer doen maar daarna ga ik weer rustig liggen in de bank hah

rimke; ach die arme schat had gisteren een poepluier en nu haar billetjes weer kapot, hopelijk werkt de sudocreme een beetje snel zo zielig allemaal

bambI; geweldige seks gehad haha helemaal super meid, en van jeman mag het 2de kindje per ongeluk komen haha dat is wel weer lief van hem. Hoe gaat het met je zusje? die moet ook al bijna werpen he? hahaha

jacqy: lekker dat je studie bijna is afgerond, scheelt een hoop stress en vanavond misschien de trouwkaarten uitzoeken, en vand e week de ringen, heel leuk allemaal, er komt een hoop bij kijken maar ik vond dat altijd leuke stress om het maar zo te zeggen, en die vk heeft het wel netjes verwoord over dat overgewicht

ik ga me klaarmaken om te gaan werken, ik ben er later vandaag nog eventjes

xxx linda

Goedemorgen!

Lin, je hebt gelukkig iets beter geslapen. Denk aan jezelf he!!!

Bambi, hahaha, wie weet heeft je man wel superzaad! hahaha ach, maar even afwachten he!

Zo, heerlijk geslapen, en zo naar het werk.

Fijne dag allemaal !!

kus jacqy

Goedemorgen!
Nou, hebben wij even heerlijk geslapen!! Zonder luier-verschoon-onderbreking.............en geen poepluier vanmorgen dus het meisje haar billen hebben even een nachtje rust gehad, ik had een enorme laag bepanthen gesmeerd dus dat heeft de urine ook nog tegen gehouden! Vandaag niets bijzonders, even een stukje wandelen en verder niets!

Lin: goed dat je je verder rustig hebt gehouden, het is echt een teken van je lijf he? Je moet gewoon rustiger aan doen. Kan niet altijd, maar zodra het kan even gaan zitten.

Jacq: lekker geslapen meis, en je mag niet naar de rekening kijken omdat je anders ziet wat tom voor je gekocht heeft voor valentijn! Whahahaha!! Geestig, ik ben benieuwd. Ik moet gewoon werken met valentijn en wij doen er eigenlijk nooit aan, dus ik ben benieuwd............zal wel niet.............whahaha!!!

Nou, ik ga mijn meisje even redden, ligt lekker te gillen op haar buikje..............dus draai haar eventjes terug!

Terug
Bovenaan