Ha meisjes!
Lin: HOU JE NOU GVD EENS KALM!!!!!!!! Net wat Bambi zegt, zometeen moet je weer op bed................................ach, je luistert toch niet, eigenwijze drol............
Veel plezier met kaarten vanavond!
Jacq: fijn dat je je opleiding aan het afronden bent, zou fijn zijn als dat helemaal klaar is voordat je gaat trouwen en bevallen............Leuk zometeen hebben we hier drie kindjes die in de zelfde week jarig zijn................maudy is van 8-9-2008............whahaha!!!
Bambi: oei...................ik ga ook maar aan een antibiotica kuur...................van mijn mag er wel een ongelukje gebeuren............ontslaan mogen ze je toch niet vanwege een zwangerschap, maar ons lijkt het ook beter als ik een vast contract heb.................maar nogmaals ontslaan mogen ze je niet.....................een ongelukje zou erg goed uitkomen, whahahaha!!!!
Werkze morgen...............en ik heb maudy idd in haar slaapzak gewieberd............wat bleek later, had ze een enorme poepluier..............haar billetjes waren al een beetje stuk................nu helemaal. Zo zielig.............ik ben al heel goed aan het smeren, maar het helpt geen zak................zielig, zielig, zielig................er gaan hier potten sudocreme en bepanthen doorheen....................doe het om en om bij elke luier...............vannacht maar een keer extra verschonen, zal de wekker er voor moeten zetten, dan maarr.................effe checken of ze niet in de poep ligt.........
Anyway, had lekker bami bij de slager gehaald en die heb ik net opgegeten. Kreeg net een sms van fons dat hij veilig in India is geland..........ook wel fijn.
Zometeen lekker het meisje nog even een fles geven en dan ga ik lekker op de bank voor een avondje RTL4.............
Kom zo nog effe buurten!!