Klusbabes 35!!!

hey meiden

wat een rust hier zeg, pfff

jacqy: daar was ik helemaal vergetne op te reageren dat je niet naar de rekening mag kijken omdat je anders het kadootje voor je kan zien haha, wel lief hoor een valentijnskadootje, wij doen daar nooit aan haha

rimke; een goede nacht gehad meid, heerlijk en heeft die dubbele dosis zalf wel gegeven voor maudy haar stuutje (kont)?

zo het was druk op het werk, ik ga zo aan het einde van de ochtend wel voelen aan mijn onderkant en aan de banden zeg maar dat het zeer gaat doen, ik moet veel lopen maar goed dan geef ik maar een stap minder, ik heb net me spaarzegeltjes af, en ik heb net ook nog even een half uurtje met joey aan het kleien geweest en zometeen om 4 uur naar de fysio toe, even een half uurtje pijn lijden maar goed wat moet dat moet hahaha
joey is me pa aan het wakker schreeuwen die doet net of hij   joey niet hoort dus joey schreeuwt al harder hahahaha wel grappig

xxx linda

Nou zeg! Waar is iedereen!?
Met dit pestweer kan er niet veel ondernomen worden........ach, de meesten zullen wel gewerkt hebben!
Ik heb vanmorgen even boodschapjes gehaald met Maudy, daarna lekker in huis gerommeld zodat Fons het weer netjes over kan nemen, de vloeren gezogen en gedweild, de was weer weg gewerkt, het bedje van Maudy verschoond, heerlijk. Hoeft Fons alleen ons bed nog maar te doen van het weekend.
Morgen gaat Maudy in de avond naar de oppas, ik heb een avonddienst en Fons de cursus van de brandweer........dus maudy gaat na haar middagslaap, zo rond een uur of half 4 naar haar gastmoeder, en fons haalt haar dan ook weer op rond een uur of 22.30.
Is voor het eerst dat ze in de avond gaat, ben benieuwd hoe het gaat!
Heb haar schriftje al geschreven met alle instructies en haar tasje al in gepakt, buiten al het etenswaar om................Vanavond heeft ze heerlijk van mijn wortelprakje met wortel/aardappel/appel en ham gesmuld, zo leuk om te zien! Het is ook echt lekker! Ze eet zo 5 ijsblokjes weg............3 eetlepels ongeveer. En ze had nog wel meer gelust volgens mij. Toen nog een danoontje en een flesje diksap. Tandje "gepoetst", in bad en nu ligt ze lekker te maffen. Ze krijgt om 20 uur nog een fles en dan is het nacht voor haar. Ze was weer super gezellig vandaag, pieste alleen tot 2 keer toe het aankleedkussen onder, whahahaha! Had zelf even de tijd nodig voor het insmeren van haar kontje en temperaturen (ze had van de week behoorlijke verhoging in de namiddag, dus dat doe ik al weer een paar dagen) et voila, zo over mijn handen heen............lekker warm, whahaha!
Ik heb lekker een bakje salade van de groentenboer gegeten, weer mooi makkelijk. Morgen weer vers! Andijviestamppot.

Lin: ik had na een drukke dienst op het werk ook altijd zo'n pijn in mijn kruis, op het laatst kon ik mijn auto niet eens meer uitkomen als ik gewerkt had.............zo'n pijn. Toen ben ik dus ook halve dagen gaan werken, scheelde niets maar toch..................en uiteindelijk ben ik toen dus helemaal ggestopt met werken.............is echt een belasting voor je lijf, zo'n zwangerschap, maar zo leuk he?
Wat heb je gemaakt met klei samen met joey?? Lekker creatief hoor! Leuk voor hem!
Is het hem nog gelukt om opa wakker te schreeuwen? Whahaha, wel erg grappig!

Nou, ik ga, in het kader van gezond eten, nog even de frituur aan zetten, heb ik trek in..............heb al een hele bak met rauwkost op dus het mag best................zovaak doe ik het niet!!
Tot later!!!

he meiden,

zo, de week is weer goed door de midden!

Lin, haha joey is lekker je vader aan het wakker schreeuwen! is het nog gelukt?
En hoe was het bij de fysio?

Rimke, fijn dat jullie een goede nacht hebben gehad. hoe gaat het met de billetjes? en het tandje?

vandaag hard gewerkt! morgen bij mijn oude collega's op de andere locatie werken. wel weer heel gezellig.

x jacqy

hey meiden

ik denk dat me pa doof is aan 1 oor na het geschreeuw van joey hahaha, en bij de fysio was het weer pijnlijk maar jawat nodig is is nodig. alles weer schoongemaakt bij me pa en net de boodschappen gedaan en zometeen ga ik douchen

rimke; lekker weer alles aan kant in huis scheelt weer voor fons, wat hebben die mannen het toch makkelijk , en morgen gaat maudy voor het eerst in de avond naar de opvang, nou dat zal toch ook wel goed verlopen neem ik aan,
en na al het gezonde eten van vandaag even lekker de frituur aan je hebt gelijk hahaha

jacqy: vandaag hard gewerkt op je oude stekkie dat is wel weer eens fijn.

misschien nog even tot later en anders iedereen een fijne avond en tot morgen

xxx linda

@renee; Wat leuk om weer iets van je te horen. Gelukkig had je alleen last van vermoeidheid. Weten jullie eigenlijk t geslacht van de baby? Volgende keer dat je reageert ben je misschien al mama. Jullie waren destijds aan het kijken voor een woning. Zijn jullie daar nog verder mee gegaan of wonen jullie nog in hetzelfde huis?
@rimke: vervelend van die billen. Wij hebben het hier ook om en om. Laatst had ze een poepluier en daarna ook de hele billen open. Ik schrok me een ongeluk. Nu had ze er ook last van, maar de sudocreme die we hebben werkt minder goed dan die van het kdv, dus ik ga eens navragen welke zij hebben. Trouwens moet je het eten van maudy meegeven? Zit dat niet bij de prijs inbegrepen?
Ik las dat je de tanden poetst en ze dan nog een fles krijgt. Wij doen na de laatste fles de tanden poetsen, dat werd ons aangeraden. Maar misschien heb ik het wel verkeerd gelezen.
@bambi: De box omlaag, tja dan zal het bed er ook aan moeten geloven. Wij hebben dat met kerst ook gedaan. Madam leek zich op te willen trekken toen hebben we alles verlaagd en niet veel later deed ze het ook echt.
@jacqy: nog even en het is je man idd. En dat is wennen in het begin. Maar ok mooi. En je ringen uitzoeken, spannend. En je opleiding is net voor de bruiloft af, gelukkig, want na de bruiloft heb je weer andere zaken om je op te richten. Hoe ver ben je op je trouwdag?
@linda: Het volgende klusbabesuitje is naar volendam en de activiteit is: "Linda laten zitten en niets doen, hahaha. Let op jezelf en ook al heb je die rust niet, doe het dan voor de kleine!
@bieb: hoe is het met de afspraken? Zeg niet dat er weer afspraken zijn afgezegd.

@bambi: Misschien alweer een 2e op komst? Ik kan me voorstellen dat je enerzijds nog even wilt wachten.
@bieb: tja, kan me voorstellen dat je het niet leuk vindt dat je  broer zo reageerde. Maar staat hij er wel bij stil hoe zijn reactie op jou overkomt? Is hij trouwens zelf vader?
@linda: ik irriteer me zelf ook aan verfilmingen, maar ik probeer ze los te zien van het boek. In het boek kan je lekker je eigen fantasie gebruiken. Zo'n film stoort me dan ook omdat alles al is ingevuld.
@rimke: ja maudy was idd wel eerder met de voeding.
@joepie: oude tante met je 26 jaar, hahaha, dan ben ik zeker stokoud. En wat het slapen betreft, tja het is idd echt makkelijk als je dat 's middags kunt.
@happy: hoest meissie?

Nou, hier niet veel nieuws. Ik heb me op t werk weer kapotgeergerd. Ik moet maar eens naar yoga of meditatie. Adem in, adem uit.
De kleine maakt gelukkig mijn dag weer helemaal goed. Sinds een week of zo maakt ze een smek-geluid met haar tong en soms krijgt ze er een klak-geluid uit. Wel grappig, als ik een kus-geluid maakt reageert ze terug met haar smek-geluid. Ze begint ook langzaam met iets wat lijkt op "dat".
Vandaag hebben we samen prentenboekjes gelezen. Dat vindt ze heel leuk en ik ook.

Hey meiden,

Nog even een kort berichtje voor dat ik me bedje in ga, ik ben echt kapot....
Ik ben best wel een beetje zenuwachtig voor morgen....
Morgen ochtend nog werken, gelukkig een vergadering die waarschijnlijk de hele ochtend duurt, dan wordt ik een beetje bezig gehouden.... als ik me gedachte er maar bij akn houden hahahaha
Om 14.40 uur is het dan eindelijk zover....
Jullie horen morgen hoe het geweest is!

Slaap lekker allemaal!

Liefs Phoebe

Goedemorgen!

Phoebe, succes strakjes! ik denk aan je hoor meis!

Sterretje, wat schattig die geluidjes! en lekker aan het lezen geweest. als we trouwen ben ik 20 weken zwanger.

Ik ga zo aan het werk. weet niet of ik er vanaaf nog ben. want gaan waarsch. even de stad in.

Fijne dag allemaal!

kus jacqy

Terug
Bovenaan