Klusbabes 35!!!

klaasje en jacqy jullie laten ook geen nekplooimeting doen we liggen wel op 1 lijn hahaha

de reden waarom of er bij ons in volendam zoveel ophef over wordt gemaakt als je het niet doet komt denk ik, dat er hier bij ons best veel gehandicapten kindern worden geboren, dan in vergelijking met de rest van nederland, en de artsen in ziekenhuizen hadden daar ook een oorzaak van gegeven omdat een volendammer met een volendammer trouwt, en dat iedereen ergens wel familie van elkaar is. ik denk dat tom en ik ook ergens erg ver wel familie zijn, dus dat is waarschijnlijk de oorzaak van dat alles.

xxx linda

ben ik weer even!

Lin, toch nog even gaan liggen. goed zo meid! en schiet het al op in je huis? verlang je al terug? haha

Bieb, wat super de reacties! lekker huilen. en wel gaaf dat ze het al hadden verwacht. en cadeau's hebben gekocht! heel leuk.
maar wat raar van je broer! hebben jullie wel een goede band? wel een teleurstelling dan he! je moet maar zo denken, de rest was wel super gelukkig ermee!
En wij doen dus ook geen nekplooimeting. het is hoe dan ook welkom.

Happy, daar was je weer ff he! hahaah wel fijn hoor dat je er weer bent.

even verder lezen...

klaasje, was dus een gezellig weekend! heerlijk hoor! en nu maar wachten op de baby! haha

anous, balen meid dat je toch ongie bent geworden! hoop zo voor je dat de 1e iui genoeg is!

Rimke, zag je foto's op hyves, wat een scheet is het toch he?

Bambi, diare, bah! is altijd zo vervelend!

Nou, geloof dat ik zo'n beetje alles heb gehad! haha

heb knallende koppijn. vanaaf lekker rustig aan, en vroeg naar bed!

x jacqy

oja, mijn uitgerekende datum is verschoven. is 5 september geworden. ze houd toch de echo aan uit het zh. het zh zei dat ze het niet deden. ach.. .maakt mij niet uit! haha

Zo zeg! Wat een rust sinds gister middag!
Nou, ik heb 1 dag gewerkt gister, nu weer 2 dagen vrij, maar had van zondag op maandag maar 3 uur geslapen, dus ik was gisteravond kapot, ben met een dubbele slaappil naar bed gegaan na maudy haar laatste flesje.............heb dus heerlijk geslapen, whahaha. Ik wil geen slaappillen nemen als fons er niet is, dus nu kon het nog net want fons is zojuist weer vertrokken.

Bieb: leuke reacties van je familie! Buiten je broer om dan.................wat is dat voor een raar verhaal! Je verzameld leuke kadootjes zo!

Jacq: is je koppijn weer gezakt? Lieve foto's he? Zo'n lekker wijffie is het! Fijn dat alles goed was bij de vk, en dat je meer echo's krijgt, heerlijk!!!

Lin:beetje geslapen meis??

Bambi: hoop niet dat je ziekte doorzet!! Gaat het weer een beetje?

Klaasje: fijn dat jullie het zo lekker gehad hebben! En je kunt weer eten, nu zullen er wel kiloos bij gaan komen.............

Happy: je blijjft druk, druk, druk, whahahah! Lekker ding..........

Phoebs: je echo komt dichtbij!! Leuk!!

Nou, ga vandaag een beetje aanrommelen. Moet een tandenborsteltje en tandpasta voor maudy gaan kopen want die tand komt er echt aan........whahaha! Rode billetjes, een rood hobbeltje met wit puntje, een onderhoektandje..........de lieverd............

Kom later weer buurten!!

goeiemorgen meiden

jacqy: is je hoofdpijn een beetje gezakt?

rimke; dus het tandje zet goed door heel goed, en heeft ze er last van of valt het mee??
en je hebt ook slecht geslapen van het weekend en vannacht lekker met slaappil geslapen, dat kan dan ook met fons.

ik heb dus weer verrot geslapen en het ligt ook gewoon aan de zwangerschap, om half 5 was ik weer klaar en klaarwakker.ik ben om 6 uur op me pa zijn bed gaan liggen want tom werd steeds wakker van me, en heb tot half 8 op mepa zijn bed gelegen, heel irritant dit maar goed, ik probeer vanmiddag niet te gaan slapen misschien dat dat geeft voor de nacht maar ik denk het niet, en ikheb ook nog weer eens koppijn maar dat gaat ook wel weer over.

ik ga zo effe me nieuwe identiteitskaart halen en me nieuwe telefoon en de scooter effe langs de maker brengen watn hij start niet en de kickstarter ook slecht en ik trap me de kolere dus dat zal ook wel weer wat gaan kosten, kan er allemaal wel bij haha

meiden ik ben er later nog vandaag.

xxx linda

Goeiemorgen meiden, hier nog eentje met koppijn, hangt zeker in de lucht pffff. Is het bij jou een beetje weg jacq ???? Linnie, ook koppijn en kloote geslapen, bah vervelend is dat he....kalm aan he lieverd !!! Rimke, heerlijk slaappillen......heb je af en toe gewoon nodig...fijn dat je nu zo goed geslapen hebt en fons is weer weg.......haha, leuk een tandenborsteltje kopen voor madam.......meiden, fijne dag allemaal

Liefs happy

hoi meiden,

wilde uitgebreid gaan reageren, maar denk dat lois dat niet wil, hoor der al jammeren.
heb vandaag echt de scheit erin ...zo geen zin in iets..kijk me huis rond en denk, het is glad, dus waar maak ik me druk om. heb de zwabber door het huis gehaald en me stofdoek en vind het best...is toch vies goor weer buiten...lekker een niks dag..heb het druk zat met die kleine griet van me..
mevr. heeft voorkeur voor staan..denk dat de box van de week naar beneden moet..ze trekt zich nog niet op, maar maakt wel pogingen..
lekkere griet, kletst momenteel de oren van me kop.

happy koppijn, linda ook en jacqy ook al..nou schiet niet op meiden.
lin weer zo beroerd geslapen, zal het de hele zw. schap door gaan zo.
rimke dagje gewerkt en ff een nacht goed   geslapen..en het tandje komt eraan. ben benieuwd wanneer ie door komt.
jacqy fijn dat de controle bij de vk goed was, vind het wel een beetje stom overkomen, jou vk heeft duidelijk moeite met overgewicht...want hier doen ze niet zo moeilijk ..extra echo's is wel leuk, maar niet noozakelijk, heb je niet het idee dat ze je bijna schuldig wil laten voelen ofzo..zo kwam het een beetje over bij mij.
bieb wat een leuke reacties meid, op die van je broertje na dan, das wat minder.en leuke kado's gehad...hoe reageerde schoonmoeder ?
klaasje leuk weekend gehad en lekker kunnen eten...groeien met die buik hahahah

nou meiden, kom straks miss nog ff buurten, maar lois is wakker en ga die ff aankleden en een berg fruit erin proppen hahahah

verders alles oke hier, het rommeld nog in me darmen, maar ben niet ziek..heb alleen geen zin vandaag hahaha

xx bambi

Hallo meisjes

Ik ben al heeeeeel lang niet meer wezen buurten... Voordat ik zwanger werd had ik net besloten om wat meer afstand te nemen omdat ik op een gegeven moment te veel tijd hierin stopte wat niet bepaald gewaardeerd werd door vriendjelief. Tijdens  mijn zwangerschap  ben ik behoorlijk moe geweest en had ik geen fut om achter de pc te ´ontspannen ´. Kon veelal alleen maar bankhangen en om 21.00 uur afdruipen naar bed. Moest de laatste 6 weken voor mijn verlof van mijn baas verplicht 1,5 uur minder werken en dan thuis gaan rusten....  GElukkig is vermoeidheid de enige klacht die ik heb (gehad).
Nu ik met verlof ben heb ik ook meer tijd en sindsdien kom ik wat vaker lezen hoe het met jullie gaat. En wat gaat het goed!!!! Ongelooflijk meiden wie er allemaal zwanger is geworden!! Werd helemaal blij toen ik het las!
Meiden VAN HARTE!!!!
Las dat de relatie van Hapy jammerlijk niet meer is en helaas Anouska nog niet zwanger is.
Maar lees ook dat de geboren kluskindjes het ontzettend goed doen!!! Wat worden ze snel groot!!

Ik ben vandaag ´al ´ 3 dagen over de datum.... Het wachten duurt lang en valt toch wel zwaar maar het is het vast en zeker allemaal dubbel en dwars waard!

Meisjes ik zal proberen om nog eens langs te komen om te buurten!

Heel veel groetjes   XX Renée

Terug
Bovenaan