Klusbabes 35!!!

he renee,

wat leuk om weer van je te horen...ooh wat spannend het dat wachten. het kan elk moment gebeuren..fijn om te horen ook dat behalve veel moeheid je zw.schap verder goed verlopen is..ik spiekte de laatste dagen op je hyves om te kijken of je al bevallen was.
ja we houden iedereen in de gaten hoor hahaha, ook als er niet meer word gekletst..
straks als je kindje geboren word ...oh das echt niet te beschrijven, maar dan begint het pas....ik wens je veel geluk en sterkte met de bevalling en we horen graag van je na afloop...en anders spieken we gewoon op je hyves hahah

Er ligt hier een dame op de grond rondjes te draaien...ze gaat ook meer achteruit dan voorruit..whahahah ik kom niet meer bij...rare meid...die billen gaan omhoog, maar ze snapt het gewoon niet.....ze ligt al bijna in de keuken nu hihihi...

ga maar ff naar der toe, want ze word boos...drifthasses...

xx bambi

Zo, hier nog een driftharses hoor.................lag om 12.30 in mijn armen te slapen tijdens de fles, dus naar bed met die dikbil............nu, na een uurtje is madam al weer wakker en ligt de dekens van haar af te trappen. Ik dacht het niet, dus heb haar na twee keer opnieuw instoppen in haar slaapzak gegooid, maffen met die handel..............nou, dat werd dus niet gewaardeerd, whahaha, schreeuwde de heleboel bij elkaar, maar goed, ik ben streng dus nu ligt ze te slapen..............
Zojuist even boodschappen gedaan, tandenborstel en tandpasta voor maudy haar tand. Hoewel die al een paar dagen aanstalten lijkt te maken door te breken is hij er nog niet.........wel rode billen en driftig gebijt op alles wat ze kan vinden, maar die tand komt nog niet door. Het bultje en witte puntje zitten nog braaf waar ze al zaten............
Verder nog wat groenten en fruit voor het meisje. Heb zojuist pastasaus voor haar gemaakt, dus zocht gezeefde tomaten zonder zout............is lastig, maar voila, bij onze biologische groenteboer hadden ze het wel............dus de pastasaus wordt nu ingevroren en vanavond krijgt ze lekker pasta!

Renee: goed van je te horen, spiek af en toe op je hyves, maar vind dit leuker!
Lastig he, die laatste loodjes..............weet er alles van, maudy werd met 41+3 op de wereld gesleurd..............die wilde echt niet......wahaha!!!
Ananas enzo helpen niet trouwens.................

Bambi: whihihi, die kleine van jou heeft er zin in! Wil ze inenen toch wel kruipen, had ze niet zo'n zin in eerder toch??

Lin: fons en ik hebben zo ongeveer de hele zwangerschap apart geslapen, whahaha! Als dat jou meer rust geeft.............waarom niet?

Ehm..................wie had ik nou nog meer voorbij zien komen............
Och, wat erg, moet even terug lezen..........

A! Happy!! Beste paardje van stal..................
Schandalig dat ik je vergeet.............hoop dat je hoofdpijn snel wat afzakt.
Je hebt ook nogal niet wat aan je koppie............moet er toch uit, wel waardeloos dat het zo moet.............
Lukt het een beetje met de laatste dingetjes regelen? Wat een toestand he?
En had nog helemaal niet gereageerd op je nieuwe vlam (metje), hoop dat het lekker gaat werken voor jullie, zou helemaal te gek zijn toch? Is je van harte gegund!
Dikke kus voor jou!!!

hier weer snel ef een berichtje

Jacqy; wat fijn dat alles er goed uit zag? Wist ik niet eens dat je hierna geen echo meer kreeg als je geen nekplooimeting doet. Zal ik dan ook wel niet meer krijgen hierna. En al het hartje horen kloppen. Wauw zeg. Was je nu alleen trouwens? (weet dat je mannetje niet kon, maar ben even vergeten of er iemand anders mee is gegaan)
Ik hoop dat ik het volgende week ook kan horen, maar zien kloppen is ook mooi hoor!

Rimke en Bambi; die meisjes van jullie zijn echte wildebrassen (positief hoor haha). Leuk altijd om te lezen.
Hoest met tandje?

Renee; leuk dat je er weer ef bent. 3 dagen al over tijd, spannend hoor

Zit hier op het werk, val bijna in slaap
Heb al paar dagen last van steken, maar maak me niet druk hoor, dan groeit het gewoon lekker goed haha. Ik heb het rechts erger, maar kan me herinneren dat Rimke dat ook had, en dat de ukkepuk dan schijnbaar meer rechts ligt?

Oja, gister nog naar schoonbroer en -zus geweest. Erg leuke reacties natuurlijk. Kan me schoonzus weer shoppen bij prenatal
Daarna naar schoonma, en schoonbroer was er ook, dus lekker makkelijk haha
Schoonma gelijk janken, wel leuk hoor

vanavond naar andere schoonbroer en - zus en naar schoonzus

ga ef stoppen....collegas in de buurt

hey meiden

renee: wat goed weer eens wat van je te horen, ik spiek ook af en toe op je hyves hahaah, en 3 dagen over de datum heen dat wordt heel spannend, meid, heel v eel succes alvast met de bevalling en ik ben heel benieuwd hoe het allemaal is gegaan

rimke; hah maudy wilde vanmiddag niet echt meer slapen de apekop hahah, en uiteindelijk heeft mama haar standvastigheid gewonnen hahaha, en weer fruit en alles gemaakt.

bambi: nergens zin in vandaag kan je wel eens hebben zo'n dag, en lois probeert zich al op te trekken aan de box, dat heel snel zometeen.

bieb; je verveeltj je op je werk zo rustig dat is wel balen meid, en de reacties van je schoonfamilie waren zo te lezen ook heel erg leuk en je schoonmoeder in huilen uitgebarsten. wat lief haha,

happy: ook hoofdpijn meid, ik hoop dat het is gezakt in de loop van de dag,

vanmorgen moest ik me indentiteitskaart halen en daarna gelijk even me scooter laten maken en toen werd ik daar niet goed,tot 2x aantoe, ik moest helemaal gaan zitten het leek net of ik zo ging flauwvallen heel raar, daarna moest ik me telefoon ophalen en toen in die winkel kreeg ik het weer, daarna gelijk naar huis gegaan,e n heeft me pa voor het eten gezorgd en ben ik even gaan liggen, vanmiddag heb ik joey op bed gelegd en ben ik zelf ook gaan liggen, nu gaat het wel weer maar heb nog steeds hoofdpijn en ben nog erg moe,
vanavond ga ik lekker kaarten

Ik heb gisteren met gips carsautootjes gegoten voor joey en die is ie nu aan het schilderen hahah, hij ook weer blij en we zijn ngo effe naar ons huis geweest, want ze gingen het beton in de bekisting gieten met een grote kraan en dat wilde joey heel graag zien.

xx linda

meiden fijne avond en morgenochtend dan lees ik alles weer bij, ik ga effe bij joey zijn verfkunsten kijken en daarna broodje eten en nog even liggen en dan naar me vriendin toe

xxx linda

He meiden,

Bambi, ze maakte er geen groot probleem van hoor, van het overgewicht. Maar dat is hun protocol. Ze zei na afloop ook, dat ze hoopte dat het niet te negatief overkwam, maar dat ze me alleen maar willen beschermen en goed in de gaten willen houden. ach.. vind t wel best.   haha

bieb, mijn zusje was mee! dus dat was wel erg gezellig. volgende keer kan mijn vriendje weer mee. de keer daarna is het trouwens mijn MAN!! haha Hoop dat jij het volgende week ook kan horen. Er zit nu nog maar ene paar dagen verschil tussen ons. ik 5-09 en jij 9-09! wel leuk! haha

Rimke, tandenborstel kopen. ach.. de schat. heeft ze er veel last van?

Rene, wat leuk dat je er weer even bent. spannend hoor meis! heel veel succes en plezier!!

ehm.. weet t ff niet meer.
oja, Happy, ook al koppijn! schiet niet op!

Lin, wat leuk cars auto's verven. heeft joey het ook weer naar zijn zin! haha

Had vandaag ook weer koppijn, maar na het eten is het beter gegaan. Weer naar school geweest, en voor het middag vak was dit de voorlaatste les. En mijn spullen zijn voldoende. dus ben daarvoor "geslaagd". Voor het ochtend programma ook dus dat is mooi. moeten nu alleen nog begin april een slotmanifestatie houden voor het ziekenhuis. ben benieuwd!

Dikke kus jacqy!

hoi meiden,

jacqy fijn dat je een gedeelte van de opleiding al kan afsluiten..scheelt toch he, straks met een dikke buik heb je wel wat anders aan je hoofd.
en gelukkig bedoelde de vk het allemaal goed...fijn dat je het ff uitlegde hahah..ik ben beschermer van negatiefiteit over overgewicht whahahah

linda meisje doe je aub een beetje rustiger aan..je voelt je nu miss wel wat beter, maar zulke dingen zijn toch echt een teken dat je wat minder moet doen....laat iedereen lekker in zijn sop gaar koken..straks moet je verplicht op bed, net als bij joey...je weet nu toch wel beter...

bieb , wat een leuke reacties  allemaal..das wel fijn he..ga je het op je werk volgende week vertellen, of wacht je nog tot de 12 wk.

rimke, ook zon dondersteen...je bent weer culinair bezig geweest..vind het knap hoor, maar ik schotel mijn kind dus wel die 'vieze'potjes voor, en gelukkig vind zij het heerlijk...ben niet zon kook mens whahahah
Lois ligt trouwens altijd in een slaapzak, want anders is het pret in bed, dan vind ik er bovenin bed met der knuffels of op zijn kop, gedraaid...nee vast leggen die griet hahaha

straks met der douchen en weer alles klaar leggen voor het werk.
moet trouwens nog wat vertellen..
had pas toch een kuurtje gehad, daarbij was me pil niet safe...nu was ik toch aan me stopweek toe. maar goed tot 2 wk na het beindigen van de kuur zou de pil niet safe zijn...hadden we van het weekend eindelijk weer eens geweldige sex whahahah..bedacht ik me dat dus ff na de sex...oeps...2 wk waren nog niet om..
nu weet ik niet hoe ik me cyclus moet berekenen..vanaf dag 1 van me stopweek, dan zat ik op dag 11..wat wel gevaarlijk is natuurlijk..of vanaf de dag dat ik een bloeding kreeg en dan zat ik pas op 7 ofzo...dus das wat veiliger...maar weet het eigelijk niet zo goed...
me man zegt dat het niet erg zou zijn, maar ik wil nu eigelijk nog niet..vanwege me werk enzo..pfff ...toch ff spannend tot eind deze maand..

ga nog ff me film van vanmiddag afkijken..
toedels.
xxx bambi

Terug
Bovenaan