Klusbabes 35!!!

hah en rimke en joepie wonen bij elkaar in de buurt wel leuk hoor haha

happy: je was weer op tijd als je om 10 uur moest beginnen vanmorgen hahahahaha

xx linda

hoi meiden,

phoebe ???? hoe was de echo ???
rimke wat een leuke verassing van fons..vanaaf werken he.en maudy naar de oppas.
jacqy en linda lekker rustg aan doe he..verplicht niksen vanaaf hahah
happy en joepie zag ik snel voorbij komen
sterretje balen van je werk. gelukkig maakt je meisje alles goed..

nou moet alweer vliegen, komt me man met het eten aan. lekker friet want ben afgedraaid.. Lois was vanmiddag niet te genieten...janken janken en nog eens janken...ligt nu gelukkig te maffen..maar had ff geen puf meer om te koken..
had vanmorgen heel het huis al gedaan en wilde vanmiddag de belasting aangifte doen..ben wel begonnen ermee..

ga nu eten, miss kom ik straks nog ff, maar moet ook douchen met lois en vroeg naar beb, morgen weer werken.
duss we zullen zien.

xx bambi

Hey meiden,

Nou, goed nieuws, het hartje klopt!!!!
Het is er 1tje, en daar ben ik toch wel een beetje blij om, 2 had natuurlijk ook van harte welkom geweest, maar nu kunnen we lekker al onze aandacht richten op deze uk.
We zijn helemaal opgelucht en blij!

Ik moet over 2 weken terug komen, dan krijg ik weer een echo.
Dit omdat 1 van mijn eierstokken nog behoorlijk groot is door de hormonen.
Het kan verder geen kwaad, maar ze willen het wel in de gaten houden.
Dus met 9 weken nog een echo, altijd leuk hahahaha

Fijne avond allemaal!

Liefs Phoebe

hey meiden

bambi: lois een baaldag, dat is vervelend, en het lastige is dat je ook nooit goed weet waarom of ze nou huilen. en lekker frietjes gehaald ook wel eens lekker toch,

phoebe; dus een mooie echo met een kloppend hartje en het is er 1, en over 2 weken weer een echo helemaal super toch, ga lekker genieten meid

vanmiddag even bij me tante geweest en daarna nog even naar me schoonouders toe,
wij hadden vanmiddag gebakken aardappelen met uitjes erdoorheen gebakken, maar daar heb ik de hele middag last van gehad. gewoon wat misselijk enz. maar goed ik krijg nu weer wat honger dus ikga zo er een broodje tegen aan gooien haha

ik ben ook gelijk weer weg want tom wil achter de laptop.
fijne avond meiden en morgenochtend voordat ik aan eht werk ga lees ik weer bij

xxx linda

goeiemorgen meiden

zo ben gisteravond om half 10 me bed ingedoken en hebt otot 3 uur heerlijk geslapen en vanaf 3 uur weer wakker en in slaap vallen maar goed mag niet klagen,
Ik heb ook af en toe flinke steken aan de linkerkant van me baarmoeder, zal wel groei zijn,

meiden allemaal een fijne dag en een fijne werkdag en ik ben er later vanmiddag nog eventjes.

xxx linda

Pfffffffffffffff, ben helemaal niet lekker..............enorme koppijn en een wattenkop tegelijk. Moet vanmiddag werken, maar ik betwijfel of dat goed gaat komen. Wil eigenlijk terug mijn bedje in....................
Weet   nog niet wat ik moet doen..............zucht.

Hallo girls,

Phoebe; wat heerlijk, een kloppend hartje!! En toch eentje, ja bij de eerste zwangerschap lijkt een tweeling me wel heftig gelijk. Maar gefeliciteerd hoor!!

Linda; een redelijke nacht gemaakt, vooruit dan maar weer. En groeipijnen in je baarmoeder? Da's alleen maar goed.

Rimke; shit zeg, niet echt fit... Hoop dat je gewoon kunt werken, maar zo te horen gaat dat niet lukken denk... succes iig

Van mijn kant niet echt nieuws. Ja, was afgelopen weekend dus 2 kg aangekomen, dus ben helemaal blij! Eindelijk weer wat kilo's erbij en die zitten allemaal op m'n buik, super dus, eindelijk zien mensen dat ik zwanger ben. Nu alleen nog wat voorjaar, zodat ik die dikke truien uit kan doen en dan ben ik helemaal blij. Begin dit weer wel zat te worden moet ik zeggen. Je kunt niks doen, alleen maar was vouwen of zo, ga ik dus ook maar ff doen.....

doei doei

Nou, tot mijn grote spijt heb ik me ziek moeten melden, heb van half 12 tot half 2 als een blok geslapen, toen ging de wekker en voelde ik me nog niet veel beter...........
Baal er van..........maar goed, zo werken is ook lastig, zeker als het de hele avond rennen en vliegen is zoals gister, een kwartier tijd om wat te eten en een sigaretje te roken en weer vliegen en rennen.................helaas.

Terug
Bovenaan