Klusbabes 35!!!

@jacqy: niet doen, dat killen. Ik bedoel als je nu al van je schoonouders af wilt, hoe moet dat dan straks?  hahaha
@rimke: ik kan me voorstellen dat je vandaag naar buiten wilt. Ik hoop dat t werken enigszins lukt.
En mei: tja, ik weet het niet, we hebben ontzettend veel verjaardagen en de kleine is jarig en er is moederdag. Misschien 9 mei, dan staat er nog niks op.
@linda: lekker uitgeslapen, hihi. Hoe vroeg is joey normaal wakker? Hier verschilt het. Zo rond 9 ligt ze erin en ze wordt uit zichzelf tussen 7 en 9 wakker. Wel lekke, ja.

Ik ga zelf even liggen, ik ben bekaf. De hele week heb ik mijn slaap niet kunnen inhalen.

Hallo dames,

hier ook weer s een berichtje van mij. Deze week amper thuis geweest, en de enigste avond dat we thuis waren, lagen we alle2 als een oud lijk op de bank. Wilde gisteren al reageren, maar toen kwam net mijn vriendin eraan. Ben nu op het werk, dus tijd zat whahah.
Heb dus gisteren wat gelezen en vandaag, ef kijken of ik het nog weet

Phoebe; dus geen 2-ling. jammer, maar eentje is natuurlijk ook super welkom. En kun je ook meer aandacht geven. verder gelukkig alles toppie

Sterretje; dus je gaat intern soll. Je hebt de mogelijkheid, en wie weet wel een veel leukere functie

Klaasje; wauwie, alweer 2 kilo bijgekomen. Zien de mensen tenminste dat je zwanger bent. Wie weet komen de kilos er nu wel heel snel bij!

Rimke; je had je zeikgemeld. Sja, ziek is ziek. Volgens mij ging t nu wel beter? Hoest met tandjes van de kleine?

Jacqy; 5-9 uitgerekend, komt aardig in de buurt van mij. Ik nu 9-9, maar als het aangepast wordt, hou ik gewoon 9-9 aan haha, veel leukere datum

nu weet ik t niet meer..

oja, over het uitje. Zomer te laat ivm LInda. Mei ging moeilijk bij sterretje? Ik hoor het wel haha

De hele familie weet nu dat we zwanger zijn. Al paar kaarten gehad, super leuk. Gister verjaardag van broer, wilde eigenlijk niet verder vertellen, maarja met de hele familie hou je dat toch niet stil, dus buitenwereld krijgt het nu langzamerhand ook te horen. Ach, toch ook wel weer leuk. Moet alleen 1 oma nog bellen.

De vk raadde me trouwens aan om geen rauwe groenten uit zo een kant en klare zak te eten. Liever verse groenten, en die ook goed wassen  (of je moet het koken). Maar kan ik dan ook geen salades eten?

S avonds ben ik nog steeds supermoe. Vanaf een uur of 4 begint het. ALs ik tussendoor ga dutten, kan ik snachts weer niet slapen.

Ben gister nog even met vriendin naar carnavalswinkel geweest, een te gek fout jurkje gescoord. Lache

ga nu maar weer een boekje lezen, nog 1,5 uur te gaan.....

Zo, even naar buiten geweest, boodschapjes gehaald, lekker weer zeg!!

bieb: volgens mij gaat het om de listeria-bacterie............ik was hoogzwanger in de zomer dus ik heb echt wel salades gegeten hoor, je kunt het alleen beter zelf snijden enzo en niet in de koelkast bewaren maar meteen eten............groenten even goed schoonmaken, zoals rauwe paprika en tomaat en komkommer, maar verder niets aan de hand hoor, gewoon lekker eten. Anders moet je maar even googlen op listeria bacterie, maar laat je niet te bang maken hoor! Is hier in Nederland allemaal zo streng..............gewoon doen waar jij je goed bij voelt en je verstand een klein beetje gebruiken...............en dat kan je prima dus het komt helemaal goed!! Ik wil dat foute jurkje wel eens zien trouwens...........
En 9-9-2009 is een hele mooie datum! whahaha, zou wel grappig zijn..............maudy is dus van 8-9-2008............hilarisch toch!
Werkze nog eventjes, hou vol!!!!

Sterretje: vergeet helemaal te reageren op je mogelijke interne switch!! Zou fijn zijn..........heb je dan een andere manager boven je?? Balen dat je niet uitgerust bent trouwens, hoop dat je in de middagslaap van je meisje nog wat kunt bijtanken!!

jacq: dus als we morgen in de krant lezen dat er in zuid-holland een vrouw haar schoonfamilie om heeft gelegd, moeten we onze mond houden?? Ga mijn best doen!!

nou, maudy zal zo wel wakker worden, ligt nog heerlijk te slapen, al vanaf half 1!
Lekkere griet..............

hey meiden

ik heb een hoofd als een vergiet zeg ik kan echt niks onthouden haha, ik heb gelezen en ga proberen te reageren

jacqy; jeetje zeg wat balen dat tom zijn pak uitzoeken niet doorging, door gezeik met zijn ouders, je zou schoonouders inderdaad af en toe wat willen doen, en wanneer gaat ie nu kijken? wel leuk inderdaad als je niet weet hoe tom eruit ziet op jullie trouwdag, ik wist het ook niet hahaha

bieb; zo'n drukke week gehad meid, en moest je ook ngo naar een verjaardag van je broertje daar zal je ook weinig zin in hebben gehad na die reactie die je van hem had gehad over je zwangerschap, en iedereen weet het   nu ondertussen over je zwangerschap en leuke kaartjes gekregen datis wel heel erg leuk allemaal, en nog steeds zo moe, nou ik ook hahaha
en een fout carnavalsjurkje gekocht hahahaah wel heel leuk, me broer en zijn vrouw die gaan met carnaval naar eindhoven toe elk jaar.

rimke; gelukkig voel je je weer wat beter, en morgen evengoed aan het werk, kijk maar wel uit meis, en maudy heeft vanmiddag heerlijk geslapen zo te lezen haha, en het is super wandelweertje vandaag.

sterretje; joey ligt om half 8 op bed en is in de ochtend, heel lang zeg 2,5 jaar elke dag om half 6 wakker   en daarna was het steeds half 7/7 uur en nu ook af en toe half 8, hij ligt ook wel eens om 8 uur op bed, maar niet later.

wat het uitje betreft, ik wil supergraag, maar ik ben bang dat ik in mei niet kan want dan zullen wij qua verbouwing een heel eind opschieten en waarschijnlijk in die maand ook weer overgaan, maar ja dat kan begin midden of eind mei worden, maar goed we komen er wel uit.

ik ga joey zijn nageltjes even knippen want hij heeft een paar messen aan zijn voetjes, en nu vroeg ie er zelf om want zijn teennageltjes knippen is altijd oorlog hahaha,
ik heb vandaag trouwens niks gedaan, ben op een kinderverjaardag geweest, was wel even gezellig en daarna heb ik joey op bed gelegd die was erg moe en ik heb zelf ook even gelegen, maar ik heb al de hele dag last van me buik dus ik ben ook niet van plan om ook maar iets te gaan doen vandaag haha, morgen weer schoonmaken, vanavond naar me vriendin toe dan gaan we met z'n 8en spellen jongens tegen de meiden altijd wel gezelllig,

xxxx linda

Hoi meiden,

phoebs een kloppend hartje, goed zo..oke het is maar 1 maar dat maakt niks uit..we zijn zo blij voor je..lekker genieten meid.

sterretje intern gaan soll. waarom niet..ga lekker kijken of het gras elders groener is hahah

linda weer een beetje uitgerust ? ik lees toch dat je nog steeds veel doet. ..ff hierheen en dan weer daarheen hahah

rimke, was ziek, maar is al weer wat opgeknapt..gelukkig meid...maar doe de komende dagen wel rustig aan he

klaasje jeee 2 kilo erbij en allemaal op de buik..hij word steeds groter hahah

jacqy je schoonouders niet gekild hahah...lastig he..afspraken maken en dan niet nakomen..en altijd gezeik hahahah..

bieb zo moe aan het eind van de dag..nou lekker aan toegeven dan he.
Leuk al die leuke reacties van de familie

ehm was er nog meer ?

Wat betreft het uitje...wil graag mee..lees juli geen optie voor lin  en mei behoorlijk vol voor sterretje.
is juni wat ? als we linda toch moeten rondrijden in een rolstoel kan dat ook als ze 8 mnd is whahahah....

Moet alweer vliegen..ff make upen en haar doen...al lois zooi inpakken.
We gaan vanaaf naar vrienden..we gaan wiien..ben benieuwd..Lois in het camping bedje. Moet al haar spullen nog pakken en omdat ze een poepluier had ligt ze net te slapen en moet om 20 uur haar laatste fles, en die wil ik daar geven...zucht....
spitsuur...........

xx bambi

Zo, voordat ik mijn bedje induik.........

Lin: ik hoop dat Joey al zijn teentjes nog heeft...............ik weet van mezelf ook nog dat ik het vroeger afschuwelijk vond als mijn teennagels geknipt moeten worden. Voorals nog is het bij Maudy nog ondoenlijk om het te ondernemen, die ligt zo wild met haar voetjes te trappelen dus ik probeer het nog niet. Ik inspecteer ze af en toe wel, maar op de een of andere manier zijn   die nog niet zo lang gegroeid dat ze geknipt moeten worden......

Bambi: veel plezier vanavond bij jullie vrienden, ik hoop dat Lois een beetje slaapt! Zal wel toch............

Jacq: de woede weer een beetje gezakt?? Whahaha!!

Nou, morgen ochtend gaat hier vroeg de wekker weer, vroege dienst.............
Tot morgen!!

he meiden,

lin, een lekker rustig dagje gehad. wel zo fijn.

bieb, hard gewerkt?? en wel leuk he die kaartjes enzo..

meiden weet t verder ff niet meer. sorry, ben er niet zo bij met mijn hoofd.
Hebben jullie trouwens iets voor valentijn gehad? Ik een blik van de meisjes van verkade. was ook op tv bij de reclame. met een persoonlijke boodschap erin van mijn mannetje. echt schattig.

ik kan alleen maar huilen, word echt gek van mezelf. Maak me onwijs druk over het trouwen, heb die week ervoor mijn eindpresentatie van de opleiding, afschijdt regelen van onze arts, de belasing van tom zijn bedrijf moet gedaan worden, mijn eigen belasting uiteraard. En dit alles eind maart begin april. zie het gewoon even niet meer zitten. en nu ook het gezeik van tom zijn ouders!
Nu hoorde ik van mijn moeder dat ons vrijgezellefeest eind maart zou zijn. dus toen ging ik alweer gillen. ik wil het gewoon eerder. kan het er niet bij hebben eind maart. Word nu het weekend van 21 maart. eigenlijk ook te laat, maarja.....
ik kan alleen maar janken. en ben zooooo moe iedere keer. hoop dat het dan over/minder is. want anders ga ik gillen.....

sorry, moest het even kwijt. maak me ook veel te druk, ik weet het, maar kan het niet naast me neerleggen....

truste voor straks allemaal.

dikke kus jacqy

Goedemorgen meiden,

ik was de laatste gister en de eerste vandaag. gebeurd ook niet vaak.

lekker geslapen allemaal? ik ga vandaag helemaal niets doen heerlijk.

fijne dag allemaal?

x jacqy

Terug
Bovenaan