Klusbabes 35!!!

@rimke: he, beterschap hè! Oh ja, ik wil het woord sigaret niet meer horen. Ik mis het niet totdat ik het hoor of ruik
@linda: hahaha, ik wilde @joey intikken. hahaha.
En gelukkig naar ommstandigheden goed geslapen.
En wat het op bezoek gaan betreft bedoel ik niet op kraamvisite, maar daarvoor!!!
@klaasje: hahaha, ik weet nog goed dat ik ook blij was dat je het al beter zag. Als je eenmaal over die 20 weken bent dan komen die kilo's echt vanzelf eraan en hoef je je er geen moeite meer voor te doen. En die wintertruien, tja, je hebt er ook die het juist accentueren.

Op het werk een gesprek gehad. voel me nu iets beter. gelukkig zit ik bij een grote organisatie. ik denk dat ik intern ga solliciteren. eerst eens kijken waar ik zou willen zitten en waar er plaats is.

@jacqy: je bent 20 weken als je trouwt, dan zal het verstellen van de jurk nog op t laatste moment plaatsvinden neem ik aan?
@bambi: die belastingen ook. Gelukkig doet mijn man dat. ik heb er een hekel aan. makkelijker maken ze t niet en leuker ook niet.
@phoebe: Geen tweeling, maar wel het hartje horen kloppen, geweldig hè. Hoe reageerde je man?
@happy: ben je weer wieberen? Hoe is het met je ouders? Heeft je pa nog controles?
@linda: neem je aspirine bij hoofdpijn? Ik dacht dat je alleen paracetamol mocht tijdens de zwangerschap? Bij mij werkt nl. alleen de aspirine, maar gelukkig heb ik de hele zwangerschap geen hoofdpijn gehad.

Hé, wanneer spreken we iets af? Misschien in de zomer? Als we dan bij een grote dierentuin of zo afspreken, dan kunnen de kleintjes mee. Het is maar een idee.

he meiden!

Phoebs, een goede echo! jippie!! goed nieuws meis, en over twee weekjes alweer! hoe voel je je?

Sterretje, mijn jurk moet inderdaad ophet laatste moment nog gedaan worden. 5dagen voor het trouwen! erg krap allemaal! haaha

Rimke, ziek, o, meis toch, rustig aan he!!

ehm. ... verder heb ik niet zo goed gelezen.

VAn de zomer afspreken lijkt me een heel leuk/goed idee. kunnen de ukkies mee, en kunnen lin, phoebs, bieb en ik onze buik showen! haha

Hier alles goed. WEEKEND!!!! heerlijk. morgen gaat tom voor zijn pak kijken. ben benieuwd!

Fijne avond allemaal!

x jacqy

hey meiden

rimke; ach jee meid zo beroerd en je ook nog ziek moeten melden, ga je daar maar niet schuldig over voelen hoor, iedereen is ziek, en jij loopt ook al een paar weken te kwakkelen en dat komt er een keertje uit, ziek maar lekker uit meid

klaasje :   2 kilo aangekomen joehoee en je kan nu ook zien dat je zwanger bent, alles komt goed meid, hahah

sterretje: een gesprek gehad op je werk, en je voelt je er wat beter bij, gelukkig en je wilt intern gaan solliciteren dat is wel lekker dat die mogelijkheid daar is.
en met asperine bedoelde ik eigenlijk paracetomol hahahah.

jacqy: tom morgen voor zijn pak kijken, ga je met hem mee, of blijft dat ook een verrassing?.

vanmiddag met joey naar de fysio geweest en effe bij me tante geweest en weer effe bij me schoonouders geweest, zometeen komt me vriendin met haar vriend op visite dus vanavond ben ik er ook niet, morgenochtend dan lees ik alles wel bij
fijne avond allemaal en tot morgen

xxx linda

@linda: drukke dag gehad met op bezoek gaan en bezoek dat langskomt, maar wel gezellig.
@jacqy: ja, ik ben benieuwd wie of t ons dit keer echt lukt om af te spreken, maar 3 maal is scheepsrecht toch?

vanochtend was het mijn beurt om op te staan. om 8 uur liet ze zich horen.

goeiemorgen meiden

sterretje; wow de kleine werd lekker om 8 uur wakker heerlijk zeg, joey om half 8 dus dat is voor zijn doen helemaal uitslapen hahaha

zometeen even warme broodjes voor de werkmannen halen en om 11 uur moeten we naar een kinderverjaardag, daarna nog even schoonmaken, en vanavond gaan we spellen bij een vriendin

ik hoop ook trouwens dat de meeting doorgaat, maar van de zomer wordt voor mij niks want in juli ben ik uitgerekend. maar goed we zien het wel komt wel goed allemaal .

fijne dag meiden en ik ben er later vandaag

xxxx linda

Goedemorgen meisjes!

Nou, ik voel me iets beter maar daar is alles mee gezegd, zeer lijf, koppijn, duf, beetje misselijk, maar ik ga morgen toch maar aan het werk. Daarna ben ik 4 dagen vrij en dan zou het dus wel moeten lukken!

Sterretje: wat een zoete griet, pas om 8 uur wakker!! Lekker hoor, en ik zal het s....... woord proberen te vermijden goed??
Van de zomer een date lijkt me een goed plan, misschien kunnen wel het van het voorjaar doen, ergens   in mei, zodat de zwangeren ook mee kunnen, en linnie in een rolstoel??
Dierentuin lijkt me leuk! Zeker voor de kids!
We gaan wat data zetten goed?

Lin: hoe is het met je koppijn??

Jacq: ga je mee tom zijn pak uitzoeken of doet hij het zelf??

Klaasje: wow, 2 kilo aangekomen, die buik komt hoor, en van het voorjaar lekkere strakke shirtjes aan.....................het grappige was dat ik een compleet verkeerd zelfbeeld had toen ik zwanger was. Ik vond mezelf helemaal niet dik maar als ik nu fotoos kijk.............whahaha, leek wel een olifantje............mijn bovenlijf was compleet opgezet, dikke bovenarmen, dikke kop, en een enorme buik, maar dat zag ik toen niet............grappig he?

Nou, ik wil vandaag wel even naar buiten, want het is hier prachtig............ga zo eerst even naar het werk bellen dat ik morgen kom..............hoop dat het gaat, maar dat zien we wel.............
kom later nog even buurten.

he meiden,

rimke, gaat gelukkig weer ietsjes beter. en na morgen 4 dagen vrij, dat is wel lekker natuurlijk!

Sterretje, acht uur pas wakker! dat is fijn! haha, mijn wekker ging ook om 8 uur, en dat zonder kind! hihi

Lin, jij mag mee in de rolstoel. want je MOET mee hoor!! ik kom je persoonlijk halen.

en toen was ik alles alweer vergeten! gaat lekker ! hahah

Ik ga niet mee naar het pak kijken. blijft een verrassing. is alleen vandaag niet door gegaan! gezeik met zijn ouders... AAAHHH ga ze killen! haha
Boodschappen zijn al in huis, huis is schoongemaakt, was draaid. we liggen goed op schema! haha vanavond naar mijn ouders toe.
We hebben trouwens de trouwkaart uitgezocht nu alleen de tekst nog! maar we komen steeds een stapje verder!

meiden, fijne dag!

kus jacqy

Terug
Bovenaan