Klusbabes 35!!!

goedemorgen meiden,

jacqy meisje, niet te druk maken joh, is niet goed voor de baby. Probeer af te werken wat al gebeuren kan..en laat de rest maar gewoon tot maart gaan.. klinkt stom, maar meestal komt het wel goed hoor meis.
doe jij vandaag maar lekker niks .

rimke werkse meid.

linda bedoel je echt spellen...zoals woorden spellen..of spelletjes doen? was het leuk.

was er nog meer? geloof van niet he..
lag er gisteren pas om 2 uur in en lois werd om 3 uur en 6 uur wakker..ben ik ff naar der toegeweest en nu dus om 8 uur...pff en me man slaapt lekker door. whahaha..nou straks is ze van hem en kruip ik lekker terug me bed in. Ik ga zoiezo sáchts als lois wakker word die speen erin stoppen en heb dan toch een onderbreking..

ze zit nu de boel bijelkaar te schreeuwen, van blijdschap dan he hahaha
lekker papa wakker maken.

Goed nieuws me vriendin is zwanger...in ronde 2 al..snel hoor..
Het is nog even spannend, want ze had wat bloedverlies, maar goed hoeft niks te betekenen..miss dins of woens.een echo..vind het heel leuk voor der..
Had graag samen zwanger geweest, nu is ze dat met die ex vriendin van mij, waar zij nog wel vrienden mee is...ach kan niet alles hebben he.
gisteren hebben gewiit...heel leuk...en heb lekker een hele fles wijn in me uppie op, jammie...hihih, moet zeggen dat ik aardig wakker ben voor een korte nacht en die fles hihihi..

2 wk terug was ik op de verjaardag van me vriendin der vriend, en toen had ze smorgens getest, 4 dg voor nod en die was negatief, zodat ze lekker kon drinken, maar ik zij nog, meid dat zegt niks, kan altijd nog...ze zij toen nog geef me geen false hoop joh...nou is geen false hoop, was zeker gegronde hoop...was achteraf is ze dus wel degelijk zwanger, maar gaf dat dus pas 1.5 week later aan....ze heeft toen wel gedronken..maar ja..dat wil niks zeggen over het bloedverlies van nu..
ff afwachten dus..

bij me zusje duurt het denk ik ook niet lang meer..die haalt 9 maart niet denk ik...al de hele week veel harde buiken enzo..zegt ook niks maar daalt snel in, lopen doet zeer enz...

ga ff met me meisje spelen.
xxx bambi

goeiemorgen meiden

jacqy: je was de eerste vanmorgen hhahahaha, en jeetje meid, zo verdrietig meid nou wat je allemaal opnoemt wat er allemaal aan het einde van maart en begin van april moet worden gedaan zou ik ook een beetje moedeloos van worden, is er niet een mogelijkheid dat je wat van die belastingaangiftes een keertje uithanden kan gaan geven? gewoon rustig proberen te blijven en alles komt goed, ik heb makkelijk praten ik weet het, probeer anders als   het mogelijk is gewoon hulp te vragen,

bambi: en hoe is de wi avond afgelopen gisteren? en heeft lois het geod gedaan?

rimke; hahaah joey zijn tenen zitten er nog aan hahaahah, en werkse voor vandaag meid, ik hoop dat je ej weer een stuk beter voelt.

gisteravond aan het spellen geweest, het ik hou van holland spel , heel erg leuk we hebben gigantisch gelachen zeg, en we lagen om half 1 vannacht op bed, voor mij heel laat haha ik was ook helemaal kapot maar goed wel gezellig gehad,

ik ga zometeen even schoonmaken en de bedjes verschonen en dan weer rustig aan doen vandaag, ik ben er later vandaag weer eventjes. fijne dag meiden

xxx linda

Hey meiden,

Gisteren naar baby dump geweets, wat een keuze zeg... niet normaal pffff gelukkig heb ik nog wel even hahaha
Wanneer hebben jullie eigenlijk de grote dure spullen gekocht, zoals de kamer en de wandelwagen enzo?
Ik heb gisteren wel zo'n schattig zacht pakje maat 56 gekocht, ik kon het niet laten hahaha

Verder voel ik me echt super, zo niet zwanger zeg maar hahaha
Ben alleen wat sneller moe en ik moet wat vaker plassen, maar verder voel ik me niet anders dan normaal zeg maar.
Het maakt het wel wat moeilijker om het te beseffen dat ik zwanger ben, ik weet het natuurlijk wel, en ik heb het ook gezien, maar toch...
Niet dat ik zit te wachten hoor om kots misselijk te zijn en bij gtst in janken uit te barsten, maar het zou wel een extra bevestiging zijn.
Moet wel zeggen dat ik erg blij ben dat er over 2 weken weer een echo gemaakt wordt, nog een keer die kleine uk bekijken!

Meiden, fijne dag!

Liefs Phoebe

bambi: wat leuk dat je vriendin ook zwanger is, hopelijk is het bloedverlies niks ergs. en je denkt dat het met je zusje niet zo lang meer gaat duren , maar net wat je zelf al zegt steeds die harde buiken dat zegt natuurlijk niks,
en jullie hebben een gezellige wii avond gehad haha

phoebe; wat lekker dat je je zo goed voelt meid, en bij de baby dump geweest, leuk he om zo tussen al die baby dingen te slenteren haha,
Ik was 12 weken zwanger ofzo toen we de kinderwagen bestelde, en de kamer haddne we van me schoonzus geleend, en zo zachtjes aan ging ik toch dingentjes kopen en vooral na de 20 weken toen ik wist dat het een jongentje zou worden.

zo me pa zijn huisje is weer schoon, en joey ligt op bed, maar die gaat weet ik eigenlijk wel zeker niet slapen want hij zat net te spelen op zijn bedje, maar goed laat maar gaan haha is ie toch even rustig, en we gaan zometeen chinees eten met me pa en me broer en schoonzus, dus dat is wel lekker.
ik ben er later nog even

xxx linda

Hey dames,

Daar ben ik ook weer!
Heb lekker een weekje vakantie in het vooruitzicht, dus kan lekker veel lezen deze week, hihi!
Eerst even reageren!

Linda, moet het kalm aan doen meis! haha, er wordt goed voor je gezorgd hier op het forum! Ze zeggen je gewoon waar het op staat!
Leuk dat je het gister zo gezellig hebt gehad! Ik ben ook dol op spelletjes, we doen het veel te weinig! (ja we doen wel spelletjes, maar dan in de slaapkamer, hihi!)
En lekker laat op bed vannacht! Kan me voorstellen dat je kapot was!
Wat de chinees lekker?! (het eten dan!)

Phoebe, wat geweldig dat je een kloppend hartje hebt gezien!!! VAN HARTE! Kan me voorstellen dat dat dan je grootste angst is...dan ben je eindelijk zwanger en dan zou het ook nog eens niet goed gaan! Gelukkig lijkt alles goed! Geniet ervan!
En ik snap dat je helemaal gelukkig bent met één ukje! Lekker alle aandacht richten op jullie kleintje!
Wat leuk dat je al naar babydump geweest bent! Zou ik ook meteen doen! Je hebt je nog goed in kunnen houden, je hebt groot gelijk dat je wat gekocht hebt hoor!
En dat je nog niet kan beseffen dat je zwanger bent lijkt me ook heel logisch, want er is zoveel gebeurd bij jullie!
MAAR HET IS ECHT ZO, JE HEBT EEN UKKIE IN JE BUIK!!
Zo, geloof je het nu?! hihi!

Sterretje, intern solliciteren! Groot gelijk, lekker doen! Misschien voel je je ergens anders wel beter op je plek!

Jacqy, helemaal in de stress...het komt vast allemaal goed meis, maar snap wel dat het soms even te veel wordt. En natuurlijk hebben wij allemaal makkelijk praten, maar weet niet zo goed wat ik anders moet zeggen!
Ik hoop voor je dat je je snel weer beter voelt! Zet hem op meis!

Bambi, wat leuk dat je vriendin zwanger is! En dat in ronde 2...zucht...dat lijkt me echt zo fijn! Jammer dat ze niet te gelijk was met jou, haha, maar er kan nog een kindje komen! ;-)
En volgens mij heb ik ergens gelezen dat het kindje er  in de 1e 5 weken nog geen hinder van heeft, omdat de navelstreng dan nog niet aangesloten is...Kan dat kloppen meiden?!
Hoop dat het bloedverlies niks te betekenen heeft!
Spannend dat je zus ook op het eind loopt! Weer zo'n hummeltje erbij!

Rimke, ben je de dag een beetje door gekomen?! Voel je je al wat beter? Zou wel lekker zijn als je die 4 daagjes vrij toch lekker kunt genieten he! Niet dat je dan je bedje in moet, omdat je ziek bent!

Happy zoeft overal voorbij, haha! Druk leventje meis!

Ppfff...druk ik toch op zo'n kruisje van een tabblad sluiten...schrok me dood...als dat deze was geweest had ik alles opnieuw kunnen doen...maar het was gelukkig van de andere die ik erbij had om te spieken wat er allemaal getypt was...gelukkig!

Hier een lekker weekend gehad...vrijdag van vriendje een grote klok voor boven het dressior gekregen! Had die gezien bij Ikea...Is hij donderdagmiddag iets eerder van zijn werk vertrokken en helemaal naar Hengelo gereden (3 kwartier) Kreeg hem vrijdagavond omdat ik te nieuwsgierig was, haha!
Gisteravond met z'n tweetjes gegourmet...was erg gezellig! Vanmiddag bij mijn schoonouders geweest (ze waren er alleen zelf niet) vriendje wilde graag Ajax- Feyenoord zien...gelukkig heeft Ajax gewonnen. Hij hoeft nu het voetbal om 19.00 niet te zien, hoera!
Ik heb hem voor valentijnsdag een tegoedbon gedaan voor een wedstrijd ajax tegen......(moet nog ingevuld worden)

Verder was gister de uitgerekende datum van schoonzus (vrouw van vriendjes broer) maar tot nu toe nog geen telefoontje gehad. Spannend hoor. Kijk er erg naar uit. Ben soms wel bang dat ze met onze jongensnaam aan de haal gaan, haha!
Weet niet eens of ze een  jongetje krijgen hoor, maar het is vriendjes jongere broer en ze hebben november 2006 een meisje gekregen, april 2008 zijn ze getrouwd en heb soms het idee dat schoonouders hem als de 'betere' zoon zien zeg maar.
Ze hebben allebei een goede baan en alles lijkt hun mee te zitten.
Ik zei al tegen vriendje, wedden dat ze dan ook nog jouw ouders hun eerste kleinzoon geven en dat het dan ook nog onze naam wordt.
Ik vind namelijk Jesse een hele mooie naam en in onze buurt wordt hij helemaal niet veel gebruikt. Ook in onze families nog niet. En dat is de enige jongensnaam waar ik 100% zeker van ben.
Meisjesnamen genoeg, maar jongens vind ik zo moeilijk!
Zou toch best even moeten slikken als het dan dan Jesse wordt. Maar misschien wordt het wel heel wat anders.

Verder morgen bloed prikken en vriendje moet zijn zaad weer inleveren, dit keer met vloeistof tegen zijn antistoffen. Woensdag om 16.00 moeten we weer naar de gyn. Moet vrijdag ongesteld worden, hoop dat we dan gelijk aan de slag gaan. Zou het geen wonder zijn als ik nu zwanger blijk te zijn!?!
Geloof er echt niet in hoor, maar dat zou toch geweldig zijn. Ik voel wel weer van alles, maar ik ga nergens vanuit. Wat ik wel vreemd vind is dat mijn ochtendtemp nu hoger is dan ooit te voren.
Temp al 8 maand ofzo (met soms tussenpozen) maar had altijd na mijn eisprong 36.7/36.8. Nu had ik na mijn eisprong eerst 36.6/36.7 en toen 2 dagen 36.9 en nu sinds woensdag 37.0...
Maar dat zal dan ook z'n redenen wel ewer hebben. Zal wel niks met een zwangerschap te maken hebben, maar het geeft je toch hoop op de één of andere manier, terwijl ik die niet wil en moet hebben!

Ik hou jullie op de hoogte! Vriendje heeft morgen ook nog vrij genomen, dus daar gaan we eerst nog van genieten. Gaan lekker het bos in, als het weer meewerkt, met onze hond!

Fijne avond lieverds!

Liefs Joepie

hey joepie: er wordt hier zeker goed voor me gezorgd hahaha, en gelukkig zegt iedereen hier waar het opstaat, gewoon lekker eerlijk zijn tegen elkaar daar bereik je het meeste mee,
en je hebt een mooi kadootje gehad van je vriend, wel erg lief zeg dat ie er ook zolang voor gaat rijden zou mijn man nooit doen hahaha,
en je schoonzus is bijna zover voor de bevalling dat wordt wel spannend, het zou toch niet zo zijn dat je schoonouders je zwager als betere zoon zouden zien, ik zou daar niet zo zwaar aan tillen hoor meis, jullie hebben het ook geod voor elkaar, en die ukkepuk komt er zeker bij jullie, en zo te lezen wordt het weer spannend voor je, en je temperatuur hoger dan ooit, mijn duimen draaien voor je, het zou heel erg leukzijn als het nu gewoon raak is
en morgen mag hij zijn zaad weer inleveren, ik ben heel benieuwd. hopelijk krijgen juullie goed nieuws.
en erg he is dat dat je een naam in je gedahcten hebt en dan maar hopen dat die niet door een familielid wordt gebruikt,
Ik was met 3 nichten tegelijk zwanger en ik was de laatste die uitgerekend was, en ik had al gezegd tegen ze dat als we hetzelfde geslacht en naam zouden hebben dat ik die niet zou veranderen haha, gelukkig hadden we allemaal andere namen .
succes voor morgen en laat even horen hoe het is gegaan.

zo vanmiddag even bij me schoonouders geweest,en zometeen ga ik lekker in de bank liggen met me boek en niet zo laat op bed, en hopelijk slaap ik ook lekker dan,
morgenochtend dan lees ik alles weer bij, want tom wil pokeren op de laptop, niet voor echt geld hoor want dat mag ie niet van mij,

meiden fijne avond   en tot morgen

xxx linda

goeiemorgen meiden

rimke :   is het werken een beetje gegaan? en ben je weer helemaal opgeknapt?

ik heb weer lekker geslapen maar tot half 4 vannacht, toen ben ik op me pa zijn bed gaan liggen want dan kon tom gewoon slapen, en joey was vanmorgen om 6 uur weer paraat, dus die gaat vanmiddag dus echt even slapen, want het was veel te vroeg vanmorgen hahaha
vandaag alleen boodschappen doen, want gisteren heb ik het hele huis al schoon gemaakt, haha heerlijk een vrije dag ,
ik ben er straks nog even

xxx linda

Ha meisjes!

Heb gister gewerkt maar had geen puf meer om te reageren na mijn berichtjes op het moeder-forum.............sorry!!!

We gaan zometeen richting sauna, en dan ben ik drie dagen thuis........dus dan ga ik uitgebreid reageren!!!

fijne dag allemaal!!!

kus!

Terug
Bovenaan