Klusbabes 35!!!

goeiemorgen meiden

bieb; toch aan je vriendin verteld dat je zwanger bent, hopelijk houdt ze het nu wel nog even voor haar, en wat het voelen betreft van de kleine bij mij, het is wel mogelijk dat ik dat nu al voel met joey voelde ik het met 19 weken, en met een tweede weet je wat het gevoel is zeg maar

sterretje; is echt inderdaad steeds een beetje op en neer met je en goed dat je even thuis blijft om uit te zieken heel vervelendals het steeds niet doorzet dan blijf je rondsukkelen.

rimke; en hoe is de eerste nacht gegaan met de 2 nieuwe katten?

yoga was weer lekker gisteravond en daarna nog eventjes gelezen en vroeg ons bedje ingegaan, ik heb heerlijk geslapen en ben net weer om 8 uur van bed gekomen, was wel al wakker maar joey sliep nog en ik dacht ik blijf nog effe liggen haha
vanmiddag om 14,45 naar de gyn toe, en daarna kom ik niet meteen op het forum want ik moet even langs ons eigen huis.
zometeen even mijn paspoort laten verlengen want dat moet voor het eind van deze maand en ik vergeet het steeds haha

xxxx linda

Zo, gedouched en gestreken achter mijn mini-laptop........
De poesjes zijn er allebei. De witte hebben we nog niet gezien, die ligt te bibberen onder het bed, heeft vannacht wel iets gegeten denk ik. De oude dove is een gezelligerd, is 13 jaar en kan hier zijn laatste jaartjes gezellig leven denk ik. Die blert vanaf moment 1 en is erg tevreden. Leuk. ik moet nog van ze gaan houden, want het zijn natuurlijk niet Banjer, Davey of Jack, maar dat komt nog wel.
Fons vertrekt vandaag weer, is donderdag weer thuis en dan hebben we eindelijk 3 dagen met elkaar vrij.
Ik ben nu lekker 6 dagen vrij. Kan ik wel gebruiken. Ben niet lekker, diarree, rommelende buik, maagzuur.............net als sterretje vrees ik.

Sterretje: lekker thuisblijven idd, ziek maar eens uit. Ik word zo treurig van al die spelfouten, kijk, ik schrijf ook lang niet alles zoals het hoort..........maar goed, doe wel mijn best..........en zo'n topic kan ik me dan dood aan irriteren.

Linda: waar ben je meis, kan niet zijn dat ik de eerste ben!!

Bieb: leuk dat je het nu met een vriendin kan delen toch? Nog een weekje en dan weet je familie het ook!

Bambi: wat een toestand toch met die vriendinnen van jou.........stoer dat je een mail   gestuurd hebt hoor! Ben benieuwd wat haar reactie is!

Jacq: lekker weekend genikst??

April: hoe gaat het met je rug? Ben erg benieuwd!!

Phoebs: krijg je al kwalen of sluip je er lekker doorheen, net als ik de eerste weken??

Nou, ik ben al gedouched, meestal doe ik dat als maudy weer in bed ligt, maar ik wil zo even met haar naar de CB om te wegen. Ze laat steeds 1 fles staan, en drinkt op het moment dramatisch slecht. Fruit en groenten gaan er wel als een dolle in, maar ik wil toch even kijken of ze goed aankomt. Meteen een lekkere wandeling gehad........whahaha!!
Kom vanmiddag weer even buurten!

Fuck, toch niet de eerste............whahaha!!

O, en maudy maakt aanstalten tot kruipen/tijgeren.............zucht, ze is nog geen 5 maanden.........

rimke; haha ik was toch de eerste haah, en de poezenbeesten beginnen een beetje te wennen aan hun nieuwe huisje, is toch voor die beestjes ook weer erg wennen, en maudy drinkt haar flessen niet goed maar eet verder wel goed, ik zou zeggen maak je niet al te druk meid, en je zal zien dat ze goed is gegroeid. ik ben benieuwd.
fons gaat weer weg vandaag en komt donderdag weer thuis, en jij hebt nu lekker 6 dagen vrij heerlijk meid, en je voelt je neit lekker, niet ziek worden hoor, maar het ellendige is dat het zo heerst die vervelende griep.

zo vanmorgen even me paspoort verlengt en die kan ik volgende week ophalen en boodschappen gedaan, en voor de rest heb ik in de bank gelegen met me boek en die is bijna uit dat ga ik wel redden vandaag, straks eten en dan naar de gyn toe.
ik ben moe moe en moe, en niet helemaal lekker

ik ben er later vanmiddag weer

xxx linda

Ehm..............dus even naar het CB geweest.............dat maudy nog maar drie flessen drinkt (hele grote) is geen enkel probleem, de vraag was wanneer ik met rijst, vlees en brood ging beginnen............whahaha!!! Wat een verschil toch in de verhalen die ik hoor.
Vertelde dat ze enorme fruithappen eet en enorme warme prakken, vandaag in de fruithap (standaard met appel en mango, een best bakje) nog een extra kiwi en een liga gedaan..........schoon leeg............geen enkel probleem volgens het CB. Ze zoekt haar eigen ritme..............dan vind ik het ook prima.
Ze weegt inmiddels 7650 gram en is 68,5 cm lang.............is in drie weken een halve kilo aangekomen en verklaart ook waarom maat 68 te klein is..............whahah!!!
Reusje.........

Ha Lin! Weer tegelijk! Grappig.
Lekker je paspoort verlengd, en heerlijk geslapen zo te lezen!
Fijn hoor!
Lekker van je dag gaan genieten, succes bij de gyn! Ik ben benieuwd!!

rimke; zie je wel dat maudy goed is gegroeid, en ze geeft zelf aan wat ze wel en niet wil, voor het zelfde geld ben jij ook zo van die papflessen af heerlijk haha, en ze vind gewoon eten veel lekkerder ze heeft gelijk,

ik ga nog effe in de bank liggen met me boek, ik lees de doornappel heel mooi boek.

xx linda

Volgens mij is iedereen heeel hard aan het werk!

Lin: hoe was het bij de gyn? Kunnen jullie al zien wat het wordt??

Nou, Fons is weer vertrokken, is donderdag weer terug. Donderdag gaat ook Maudy meisje naar haar gastmoeder, dus hebben we een rustig dagje, hoewel ik dan heeeel vroeg maudy moet wegbrengen. 8.30................dus dan moet ik ook al gedouched zijn..........zucht. Maar Fons heeft beloofd dat ik vrijdag, zaterdag en zondag mag uitslapen...........whahaha!! Lekker vooruitzicht!!
Ik heb voor mezelf vanavond een opwarmmaaltijd gekocht, lekker makkelijk.
Morgen ga ik even met Maudy het dorp in en ga ik komende week een nieuwe voorraad groente en fruit voor haar aanleggen.............zat te denken aan pompoen/rijst/paprika/kip en bietjes/aardappel/vis en dan moet ik nog een combinatie maken met vlees...........zal er even over na moeten denken. Duik even in mijn kookboekjes en ga morgen bij AH even opperdepop scoren denk ik, dan heb ik genoeg ideetjes voor mijn meisje...........
Nou, een poesje ligt tevreden naast me, die dove/oude. De witte ligt nog steeds boven onder het bed, ach die zal wel eens naar beneden komen. Ooit.

Ik ga nog even van een half uurtje rust genieten en dan ben ik weer klaar voor mijn meiske..................

Terug
Bovenaan