Klusbabes 35!!!

Jacqy; te gek, ringen uitgezocht. Weer een spannend ding afgehandeld

happy; je klinkt super gelukkig! ben blij voor je... en je weet het, als hij eenmaal een nieuw huis heeft, dan volg jij vanzelf haha
Enne fijn dat de uitslagen van je vader goed waren!!

Joepie; nog steeds je temp hoog. Nou, ik blijf duimen hoor. En 3 jaar samen, gefeliciteerd,  Wij  waren afgelopen Valentijnsdag 15 jaar samen!

Bambi; klote dat je vriendin een mk heeft gehad. Hopen maar dat het snel weer lukt
Enne ik zou het zeker aanhalen op je werk dat je niet op de vakantielijst staat! Wat een onzin van die gasten, kan ook gewoon vergeten zijn, en anders weet je gelijk waar je aan toe bent....

Linda; haha dementie, gewoon vergeten dat je vriendin op vakantie is. Nouja, volgens mij had je toch geen zin in kaarten
Zal binnenkort s op je Hyves naar de verbouwingfotos kijken

rimke; een 'heerlijke' ongi...ben ik nu voorlopig van af hihi

Hoop dat ik iedereen gehad heb....

Gistermiddag ben ik om 1 uur naar huis gegaan, heb gebruik gemaakt van de werktijdverkorting. Gelijk thuis ef het bed ingedoken, en vrij snel daarna kwam mannetje ook thuis.
Gisteren nog een muisje gered. katten zaten hele tijd bij een kast, bleek er dus een muisje te zitten. katten even weg, en muis naar buiten gejaagd. Zo, weer een dierenleven gered

En morgen om 9 uur alweer naar de vk. mannetje gaat mee, ik hoop dat ze het hartje laat horen. ben dus nog steeds supermoe, en af en toe kokhalzen, maar niet echt misselijk. Maar dat is vooral als ik honger krijg, dan loop ik echt te kokhalzen.
Morgen ga ik het ook vertellen op het werk. eerst even een appeltaart bij Hema halen om het te vieren

Kan nog wel steeds mijn kleren aan, maar broeken knoopje los en t-shirt zie ik toch echt strakker zitten. Van de week zei collega als 1e toen ik binnenkwam, jee wat zie jij er uit...moe. Sja, ze moest s weten haha. En vanmorgen zei ze al dat ik grote borsten in dit shirtje heb wat ik nu aanheb. Haha, morgen kan ik ze ook zeggen waarom.
Heb een spijkerbroek van vriendin gekregen, voor haar te  klein. voor mij past deze nu goed. Ben ik superblij mee

Pff nog een half uurtje...en dan naar huis. Vandaag eten we tacos, lekker

Mannetje belde net al dat hij zich niet lekker voelt, als hij maar niet ziek wordt. Zal je net zien tijdens carnaval

Zo, ga nog ef wat doen....niets dus

bieb; het is neit te hopen dat je man nu net voor de carnaval ziek gaat worden, zorg maar goed voor hem haah
en morgen ga je het op je werk vertellen spannend hoor ben benieuwd, en gisteren eerder naar huis gegaan en lekker je bed in gedoken je hebt helemaal gelijk even lekker aanjezelf denken vooral als je zo moe bent, en ook af en toe kokhalzen, soms dan kan het er maar beter uitkomen dan ben je er vanaf.
veel plezier met lekker niksen hahahaha

joepie: hoe was het in het ziekenhuis?

zo alles is weer schoon, en joey is effe bij me tante, en ik zit nu en blijf zitten haha vanaf vanmorgen half 7 ik heb me best wel weer gedaan al zeg ik het zelf.

xxx linda

Hey meiden,

heb niet alles bijgelezen hoor, even vluchtig.

Net van het ziekenhuis terug...weer slecht nieuws!
Er waren na proefopwerking IUI maar 200.000 zaadcellen over en dat is dus te weinig voor IUI...omdat vriendje antistoffen aanmaakt is IVF ook geen optie, omdat ze daar gewoon de zaadcellen bij de eitjes doen en dat zou bij ons niet veel bevruchting opleveren...het wordt dus ICSI...Echt een domper weer.

Over een week heb ik een telefonische afspraak en dan moeten we dus aangeven of we ervoor gaan of niet. Als we dat wel willen dan wordt alles in werking gezet en krijgen we een afspraak bij een IVF-verpleegkundige...

pppfff...wat een teleurstelling zeg. Ben er even flink kapot van. En vriendje natuurlijk ook...We gaan alles maar eens goed bekijken. Ik weet eigenlijk wel zeker dat we door gaan zetten, want heb er gewoon alles voor over.
Heb nu helemaal zoiets van, ik zal wel niet zwanger zijn, ook al weet ik dat Jacqy ook spontaan zwanger is geraakt.

Ik ga maar even op internet zoeken hoe het allemaal precies gaat.

Fijne avond lieverds...

liefs Joepie

Jezus Joepie, wat een klote nieuws!!
Kan me enorm voorstellen dat dit een klap in jullie gezicht is.................verwerk het rustig met zijn tweetjes..............ik wens jullie sterkte, en je weet, je kunt hier je verhaal kwijt..................

Bieb: hihihi, je broek al op de vreethaak............en toch een beetje misselijk..........hoop niet voor je dat het erger wordt. Ip zouden je klachtjes na 11-12 weken wat minder moeten worden.............lekker morgenochtend taart!!! Veel plezier met het vertellen, en doe maar lekker een strak shirt aan, kun je je buikje en tieten showen..............voor wie er op zitten te wachten. Hoop niet dat je mannetje ziek wordt....................

Lin: lekker op de bank vanavond.............groot gelijk, ik hoop niet dat je al te hard bent aangepakt door je fysio!!

Bambi: hoe is het onder tussen met Lois??

Happy: ik heb al met je ge-smsd.............dat niemand denkt, waarom reageer je niet op happy......................trouwens super nieuws van je pa!! Feestje waard lijkt me zo.

Nou, Maudy was superzoet vandaag, lag er nu uiteindelijk om 18.15 lekker gebadderd op. Ik had haar, net als gister, in het grote bad gelegd, ik heb zo'n badzitje voor haar..........ze past gewoon niet meer in het baby badje. Had vandaag bij de HEMA ook maar twee lekkere dikke grote badhandoeken voor haar gekocht, vind die hydrofieldoeken zo'n geklooi...............dus lekker fuchsia roze............whahaha!! Ook twee bordjes voor haar gekocht..........altijd leuk. Ik had vanavond de witlofschotel voor haar en ik dacht, ik doe er nog wat vers geperste sinaasappelsap doorheen, zeker omdat ze wat ziekig is, kunnen wat extra vitamientjes geen kwaad.................het was nu echt witlofsoep geworden, whaaha! Nou, ze heeft nog best aardig gegeten, lekkere griet.
Ik heb simpel een broodje gegeten, morgen kook ik weer vers. Dan heb ik mijn handen vrij de hele dag, en fons is er ook weer. Ik vind koken voor mijzelf alleen zo'n toestand, zeker als ik al voor Maudy in de keuken heb gestaan.......
Kom vanavond nog even buurten!!

Ik verneem net de naam van Renee haar dochtertje..............het mooie kleine meisje heet..................Rimke...........

Whahahaha! Is dat nou niet heel leuk? Ik vind het geweldig in ieder geval..............

joepie; jezus meid dat is zeker slecht nieuws, zeker een klap in jullie gezicht, laat het allemaal even bezinken, en je weet je kan hier altijd je verhaal kwijt meid, ik vind het echt erg voor je.

rimke: renee haar dochter ook rimke haha wat leuk zeg, en maudy is heel zoet geweest vandaag en heeft witlofsoep gehad hahaha ach ze weten het verschil nog niet hahah, en fons is ook weer thuis dat is gezellig, en eten koken voor jezelf is inderdaad altijd zo'n gedoe, en je krijgt vitamines genoeg hoor.

ik ga zo gtst kijken en lekker in de bank hangen, Tom komt net met zijn vader uit het ziekenhuis vandaag, Mijn schoonvader had vorig jaar in ene bloedneusen en dan niet normale bloedneusen maar met heel veel brokken en heel veel bloed, en toen bleek hij een poliep in zijn neus te hebben die dat veroorzaakte   en die is operatief weggehaad.
Gisteren kreeg ie opeens weer zo'n heftige bloedneus, en vandaag weer en nu zijn ze om 6 uur naar het ziekenhuis gereden en zijn net terug, nu heeft ie weer zo'n tampon in zijn neus en moet weer naar de kno arts om te kijken voor hoe en wat. dus zal mij benieuwen

meiden fijne avond en morgenochtend lees ik bij

xxx linda

Zo, hetzelfde ritueel als gisteren.............lekker op bed met mijn warmtedekentje aan en een kop thee, laptop op schoot en ik ben tevreden..........morgen gaat de wekker vroeg, maudy gaat naar de oppas en die wordt daar om half negen verwacht, normaal douche ik in Maudy haar ochtendslaapje, maar dan is ze dus bij de oppas, dus ik moet douchen voordat zij wakker wordt..........de wekker gaat dus om 7 uur.................hoezo relaxed, je kindje naar de oppas op je vrije dag...........

Lin: ik heb even de fotoos op hyves bekeken, jullie nemen geen halve maatregelen zeg! Wat een enorme klus!!! Wat krijgen jullie er een stuk bij zeg! Er kunnen na Joey en jullie uk nog wel 6 kinderen in...................whahaha!
Wat een toestand trouwens, van je schoonvader..........neuzen kunnen enorm bloeden......en met zo'n tampon van de kno arts wordt je ook niet vrolijker..........ik heb een tijdje op een kno afdeling gewerkt en als ik zag als die tampons werden verwijderd ging ik altijd bijna van mijn graatje, whahaha.....toen was ik nog niet zoveel gewend..........

Meisjes, ik ga nog even verder op internet kijken...........tot morgen!!!

hoi meiden,

ben weer bijgelezen.
joepei wat een rot nieuws zeg..echt weer ff een domper...tocvh hoop ik net als de andere meiden dat je nu gewoon zwanger bent.

happy fijn dat alle onderzoeken van je pa weer goed waren..

rimke leuk joh je bent vernoemd hihihi

linda ik hoop dat je vanacht weer beter slaapt dan afgelopen nacht..en heftig die bloedneuzen van je schoonpa..hoop niet dat er wat ergs uit komt.

bieb, morgen weer naar de vk en vertellen op het werk..ben beniewd naar de reacties meid.en jou mannetje ook wat ziekig..de mijne ook inneens..maargoed wij hoeven niet te carnavallen.

werk weer overleefd..lois wilde weer wat slecht slapen tussen 18.00 en 20.00 dan ligt ze eerst een uur te draken en jengelen of janken zelfs..en slaapt ze eindelijk kan ze er weer uit..maar goed dan ligt ze meestal binnen het half uur weer op bed hahahaha..laatste fles erin en dan gaat ze graag weer slapen..
hoop dat ze morgen weer wat langer blijft liggen..tot na 8 graag hahaha

ga afluiten en kruip tegen me mannetje aan, die ligt al vanaf half 9 te maffen..voelde zich niet goed..alweer...is wel ziekelijk de laatste maanden..om de 2 wk is ie ziek, zwak en misselijk...vroeger was ie nooit ziek...mmhhh

morgen met lois naar het cb..ben benieuwd hoeveel te gegroeid is..
en vandaag ff een opsteker voor me zelfvertrouwen..heb een knap koppie en ben helemaal niet te dik heb ik te horen gekregen..en lig nog goed in de markt...want krijg de laatste tijd toch wel vaker comlimenten op het mannelijk vlak hahaha..altijd leuk natuurlijk..

nou ga ik echt maffen..
xx bambi

Terug
Bovenaan