Klusbabes 35!!!

Hallo allemaal,
Hier ben ik weer. Afgelopen week weer extra moeten werken en van het weekend waren we er even tussenuit. Dus het was druk, druk, druk.
De kleine is zo lief geweest toen we weggingen. 's nachts in het hotel kwam ze moeilijk in slaap, maar toen ze tussen papa en mama mocht liggen was ze zo naar dromenland vertrokken. 's Ochtends  na haar fles gingen we ontbijten. Ze kreeg stukjes brood en heeft de hele tijd rustig gegeten.  We hebben in de file gestaan, maar ook daar had ze geen last van.

@bambi: ik kan me voorstellen dat het spannend wordt voor je ongi. Maar had je normaal niet ook last van je borsten? wanneer is je nod?
Wat heeft Lois toch lekker lange haren. Hier groeit het wel, maar is het nog niet zo lang. Lijkt me wel leuk om een speldje of elastiekje erin te kunnen doen. Mensen letten soms niet op. Dan heeft ze knalroze aan en vragen ze nog of het een meisje of jongen is.
Dus Lois zegt de d en de b, ja dan kan het heel goed zijn dat ze de p heeft gezegd. Dat kwam hier heel snel achter elkaar. Vervolgens zei ze wekenlang papa en toen kwam eindelijk mama.
@rimke: met dat drinken is dat eenmalig geweest? Rond de sprong kunnen ze even anders reageren. Mocht het vaker gebeuren dan heeft bambi waarschijnlijk gelijk.

Ik heb de rest nog niet kunnen lezen, maar ik word geroepen. Ik laat me snel weer horen.

goeiemorgen meiden

ik had vanmorgen helemaal geen internet dus vandaar dat ik zo laat ben, ik ben even bij de huisarts geweest, me bloeddruk gemeten en die was goed 145/70 en ik heb dus een schimmelinfectie, maar het gaat beter,
de boodschappen heb ik maar gelijk gedaan, en me bloemkool is al klaar en de wasmachine draait zijn 2de wasje al.

bambi: wat een grote meid wordt het zeg en wat een haren , nou dat wordt spannend dan voor jouw zeg, allemaal rare vage klachten, en lois gaat papa zeggen heel leuk zeg

sterretje: je hebt het druk gehad meid en jullie zijn er even lekker tussenuit geweest, dat is altijd gezellig voor de ontspanning.

jacqy: heb je lekker geslapen meid, je ging vroeg je bedje opzoeken

rimke: heeft maudy nog geslapen vannacht/ en ben je al bij het consulatatieburo geweest? ik ga ervan uit dat die kleine meid heel goed groeit hoor, en misschien heeft ze gewoon meer trek in een broodje met een lekker kopje thee hahaha

ik heb me vannacht trouwens een partij geslapen niet normaal meer, ik ben om kwart over 9 na de yoga gelijk op bed gegaan en heb denk ik half 10 niet meer meegemaakt, en ik heb tot half 5 heerlijk geslapen dat had ik nodig en nu ben ik kapot hahah
vanmiddag even met joey naar de logopediste toe.

xxx linda

Zo, even bij het CB geweest, waar ik me altijd druk om maak weet ik niet zo goed, maak me ook niet echt druk, kan haar toch niet dwingen om te eten, maar het moet geen mager scharminkeltje worden, whahaha!!!
Nou, dat wordt ze ook niet.............ze is nu 70 cm en 8370 gram..................in drie weken tijd dus 620 gram gegroeid..............whahaha! Tja, en brood, ga daar denk ik volgende week mee beginnen, ga eerst haar fruithapje wat kleiner maken want ze eet zo twee appels weg, of een banaan en een kiwi.............dus misschien moet ik een stukje fruit doen en dan kijken of ze om 12 uur een fles wil drinken.............ik denk dat ze midden in een sprong zit, want ze slaapt ook belabberd, gelukkig alleen overdag.........
Maareh, wat doen jullie op die boterhammen? Ik wil nog geen zoetigheid, dus ik dacht aan iets van smeerkaas, maar dat is vast te zout?

Sterretje: lekker zeg, een weekend weg! Waar zijn jullie heen geweest? En je kleine meid heeft zich zo goed gedragen, heerlijk hoor!!! Beetje bijgekomen?

Bambi: spannend!! Ik hoop dat hier echt een dezer maanden een ongelukje gebeurd...........whahaha! Zal wel niet............ik hoop voor jullie dat het meevalt, en dat je lijf je gewoon voor de gek houdt..........en wat een lekkere griet toch, Lois. Die haren!! Wij zijn jaloers...............

Linda: dus toch een schimmeltje...........ach, 1 vaginale zetpil en dat is ook weer verholpen...................en je bloeddruk goed. Mooi hoor.........hou je nou maar kalm............

Nou, maudy ligt eindelijk even te pitten, was kapot maar lag op haar buik in haar bedje............hoop dat ze even een half uurtje meepikt..............is ze iets vrolijker.
Fons is weer vertrokken, komt donderdag middag dus weer terug, ik moet Maudy dan dus heeeeeel vroeg naar de oppas brengen..............vind ik altijd vreselijk, want kan al niet tegen vroeg op staan............en dan maudy ook nog vroeg wegbrengen, de fles krijgt ze daar, ik lever haar in haar slaapzakje en pyama af..............moet ze haar daar maar aankleden en de fles geven, anders is haar ritme er helemaal aan..........
Ik moet vandaag echt even stofzuigen maar heb geen schijt zin in dat huishouden...............bleh, gelukkig is het bed al verschoond en de was weg gewerkt.........zit even te bedenken of ik wat leuks met Maudy kan gaan doen..........maar wat!!!???? Wandelen vind ze nou niet heel leuk...............o god, ze is al weer wakker........................

Rimke; en al bedacht wat je met Maudy gaat doen? Is er geen kinderboerderij in de buurt ofzo? Of gewoon lekker shoppen met mama, haha

Linda; toch een schimmelinfectie. Nu moet je zeker met spul in je doos gaan spuiten

Bambi; oeps, het zou misschien wel eens kunnen dat je zwanger bent??? Maar als het toch zo is, zou je toch wel superblij zijn, toch?
Leuke foto trouwens!

sterretje; lekker het weekend er even tussenuit geweest, en gelukkig is de kleine lief geweest

Bah, vandaag aan het werk. Deur is wel gesloten, dus geen ongenodigd volk binnen. Zijn met zn 3-en vandaag, rest nog aan het carnavallen denk

Had eigenlijk vandaag parttime dag, maar toch niet meer carnavallen, dus nu ben ik volgende week maandag extra vrij. Gisteren kregen we van de zaak cadeau

ga zo direct via internet kraamzorg aanvragen.. toch tijd zat. Kan mensen vandaag toch niet bellen, allemaal zatte koppen....

Hoi meiden, hier ff en teken van leven. Alles gast prima hier !!! Bloeddruk was goed.....verder volop aan het genieten. Ben heeeeeel weinig thuis dus daarom ook maar afe n toe vluchtig hier ! Denk aan jullie hoor meiden, tot snel

Liefs happy

Zo, ik ben na maudy haar slaapje (wat is dat??) en fruithap even bij een vriendin koffie wezen drinken, een van haar kindjes had de waterpokken maar ach, maudy krijgt het toch wel een keer, dus daar ga ik niet dramatisch over doen............was gezellig in ieder geval, even er uit he?
Maudy ligt nu al keurig een uur te slapen, is nog geen twee uur zoals normaal, maar ze ligt nog steeds te maffen dus het kan nog.............we houden hoop!!

Bieb, iedereen in limburg een kater?? whahahaha!! Lukt het met het uitzoeken van een kraamburo??

Happy, goed je hier even te zien lieverd, fijn dat alles goed gaat!!

nou, ik ga even wat nieuwe fotoos downloaden, tot later maar weer!!!

Ook nog wat verse foto's van Maudy........hier ongeveer 5/5,5 maand.

Terug
Bovenaan