Klusbabes 35!!!

I'm still alive............
Was gisteren weer niet zo druk op het werk, dus we hebben de carnaval rustig doorstaan zullen we maar zeggen, weer wat gebroken polsen enzo maar verder niets.
Ben nu even in huis bezig dan kan ik de komende twee dagen lekker rustig aan doen.
Fons gaat morgen weer weg, ik heb tot 8.45 geslapen en hij ligt er nu weer in.
Zometeen even een fruithap maken en met maudy even boodschapjes doen, verder het huis wat aan kant maken. Stofzuigen enzo. Zit nu al een was in de machine en heb de plee en de kattenbak al gedaan...........

Phoebs: kan me voorstellen dat je moe bent hoor, zeker na zo'n dagje beurzen bezoeken............leuk dat je wat leuke dingetjes hebt gekocht!

Lin: je kleine meisje (weet ik bijna zeker) laat zich vandaag wel weer horen hoor! Die lag vast lekker te maffen, als mama het niet doet, doet zij het wel.............whahaha! Weer een drukke dag voor je!!

Bambi: heerlijk zo'n pyama dag toch! Is hij goed bevallen?? Leuk dat je weekend zo ggeslaagd was, kun je er weer effe tegen.

Jacq: dus de kinderkamer-to-be is nu leeg?? Heb je al ideetjes voor hoe je het wil?? Leuk he? Allemaal voorpret! Willen jullie weten wat het wordt trouwens??

Klaasje: harde buiken, kut gevoel he? Doe maar kalm aan met werken, want ik vind het wel wat vroeg...............

Anoes: hoe voel je je nu, na die IUI??

biebje: hoe was de tweede avond alcohol-loze carnaval?? Overleefd??

Nou, ik ga even appelmoes maken..............tot vanmiddag ofzo!!

rimke; het werkweekend overleeft en weer niet zo druk over de andere kant maar goed dat je niet zoveel ellendige dingen zijn gebeurd toch haha, en lekker even boodschappen met maudy doen en het huis aan kant maken en daarna lekker met de voetjes omhoog hahah,
en ik heb de kleine net weer eventjes gevoeld, erg he wij hebben het als we samen zijn ook steeds over haar haha zo erg denken we dat het een meisje wordt, maar donderdag dan weten we het waarschijnlijk, ik ben benieuwd, maar een jongen is ook heel erg van harte welkom hoor.

zo de was is in de wasmachine de boodschappen zijn gedaan en het is klote weer het regent, en joey hangt in de bank naar de tv te kijken, dat mag ie nooit zo lang van mij en dat doet ik normaal ook nooit, maar hij zei dat hij een luie dag had hahaha en vanmdidag moet ie toch naar de chreche toe, dus ach voor een keertje maakt mama wel een uitzondering.

xx x linda

Linda; niet zo raar doen hoor met je kindje, die was gewoon even aan het slapen haha

rimke; en maudy alweer in het ritme?

Anouska   ik ga echt voor jullie duimen de komende weken!!!!!

Een aantal dames naar de 9 maanden beurs geweest. ik ga hier wel in Weert, dichterbij en vast niet zo druk

nog bedankt van de dames die op mijn blog gereageerd hebben! leuk al die felicitaties

Heb de carnaval weer overleefd. Eigenlijk nog vandaag en morgen maar ga niet meer, morgen ook weer werken. Het was wel gezellig, maar toch anders als je niet kan drinken haha. En zaterdag en gisteren de hele tijd staan, was echt kapot. Vandaag zouden we eigenlijk garage opruimen (ja, nog steeds) maar toch maar relax dag. net film gezien, the King of Narnia (dat is 2e deel).

Heb de carnavalskleding al opgeruimd, behalve wat gewassen moet worden,meestal slingert het nog 2 weken, dus ben goed bezig haha

ga weer verder relaxen....

bieb; de alcoholvrije carnaval overleeft, en bij jullie is dat natuurlijk 4 dagen net als bij ons de kermis 4 dagen is, en vermoeiend he dat staan dan als je zwanger bent., en al aan het opruimen en alles geweest, lekker.

vanmiddag even bij ons huis geweest, en heb het hele huis aangeveegd en alle troep dat in de weg lag heb ik allemaal opgeruimd pfff was een beste klus maar goed, je kan nu weer lopen in ons huis,

vanavond weer naar de yoga toe,

xxxx linda

He meiden,

Rimke, ook deze avonddienst weer overleefd! gelukkig maar. HEb je het nog wel naar je zin op je nieuwe stekkie?

Bieb, lekker carnaval gehad. en alcoholvrij! haha

Lin, wasjes gedraaid.

Hoe is het verder met iedereen?
Ben gesloopt! Drukke dag geweest. dus vanavond lekker vroeg naar bed. Tom heeft weer avonddienst, gezellig! hhaha

x jacqy

Zo, nou, maudy wil vandaag niet slapen..................heeft twee keer een half uurtje geslapen, heb haar wel laten liggen, want ze huilde niet, maar lag gezellig te kletsen...........slapen ho maar.........
Sprongetje van 6 maanden komt er aan dus dat zal het wel zijn...........
Ook de laatste fles, normaal zo'n 270 cc, drinkt ze niet leeg...........wil haar morgen weer even laten wegen, gewoon voor de zekerheid, ik kan haar toch niet dwingen om te eten en te drinken, dat werkt niet, maar ze moet wel groeien..whahaha!!!

Lin: lekker druk bezig geweest en je meisje lekker gevoeld.........zie.

Bieb: hahaha, geen zin om op te ruimen, groot gelijk, klote klus..............hoe is de bank nou geworden?? Heb ik er overheen gelezen...........

Jacq: zo kapot meid, lekker vroeg naar bed dus.............tom heeft avonddienst zo te lezen dus je kan je gang gaan.............lekker.............

Ik kruip er ook in, ben benieuwd wat de dag brengt..............hoop dat meisje een beetje wil slapen............
Tot morgen!!

hoi meiden,

rimke maudy groeit echt wel hoor hahah, des te ouder ze word des te minder ze gaat drinken..miss heeft ze gewoon genoeg van die grote flessen..vooral omdat ze al veel en goed eet.
binnekort starten met brood zeker..lois eet een hele boterham op tussen de middag en dat zonder tanden whahah

linda, zou het een meisje worden..ben benieuwd.

jacqy de kamer is leeg, mooi de voorbereidingen voor de babykamer kunnen beginnen.

klaasje een harde buik na het klussen...kan geen kwaad maar is wat minder prettig..als je harde buiken krijgt omdat je teveel doet dan is het niet goed natuurlijk.
en was helemaal vergeten dat jij zo dichtbij woont, zal je ook toevoegen..Diana uit sliedrecht.,

phoebe last van moeheid..leuke site heb je..ga hem zeker af en toe bezoeken meid.

bieb carnavallen overleeft, tja je hebt het zonder alcohol gedaan dus dan ben je iig niet brak van de drank hihi.en lekker een rustdag gehad. gelijk heb je

meiden ben niet voorruit te fikken...zo moe...ga lekker me bed in.
van het weekend ongie worden...ben wel een beetje zenuwachtig, me lichaam vertoont namelijk vreemd gedrag.
heb veel afscheiding beneden, last van opstipatie, ben veel moeier dan normaal, heb steeds last van krampjes onderin, normaal alleen ongie pijn als ik ongie moet worden en nu dus normaal nog niet..verder gooi ik heel veel woorden door elkaar en dat deed ik in het begin bij Lois ook....Me man zij al, ohjee je bent zwanger...nou liever niet hoor...is echt nog te vroeg..
zit met me werk, weer verhuizen, Lois nog te klein, Ik nog te zwaar...brrrrrr.. denk dat ik heel blij ben als ik van het weekend ongie word hihih
of ik maak me druk om niks, en houd me lichaam me een beetje voor de gek, of ik let er teveel op...

heb spierpijn van het wiien en nu branden me ogen..word ook nog sago..ik ga naar bed, moet morgen het hele fucking huis schoonmaken...blegggg...geen zin..
oh nog ff een schattige foto van me meisje erbij..
die gaat als een speer in der ontwikkeling momenteel, nog ff en ze staat los..ze staat aan de tafel en op de bank..snelle griet, en we dachten vanavond echt papa te horen uit der mond..er kwamen de laatste dagen al dada en baba uit, maar nu de p dus ook. jeeee..

nou ga ik echt.

xxx bambi

Terug
Bovenaan