Klusbabes 35!!!

Gaaaaaaaaaaaaaaaaap!!!
We zijn hier niet vooruit te branden................helaas moet ik nog tot 23.30...............gisteravond was wonderwel erg rustig op het werk, en ik stond nog wel op de kleine traumatologie............veel kindjes en wat hoofdwondjes en gebroken polsen maar verder niets shockerends............denk dat we daar vandaag voor moeten boeten............hoop het eigenlijk niet, want ben zo lamlendig als het maar zijn kan.
Ik heb vanmorgen even uitgeslapen, tot 10.00! Heerlijk. Zojuist nog even met Maudy een rondje dorp gedaan, even naar een beetje carnaval gezocht hier, maar dat begint rond deze tijd en dat is maudy haar heilige-middagslaap..................Fons gaat vanmiddag even met haar naar familie in Apeldoorn, en ik moet zo aan het werk, geen reet zin.......maar goed, nu drie dagen vrij...........

Anoes: ben blij dat het er op zit voor jullie, zoek maar lekker veel afleiding als het helpt de komende twee weken.........................lekker carnaval vieren in ieder geval! Veel plezier!!!

Jacq: krijg je de was een beetje weg gewerkt?? Lekkere klus altijd he, op zondag, vind ik wel altijd in ieder geval............alles weer schoon in de kast, heerlijk!! Voor mij wordt morgen poetsdag............

Lin: hoee was carnaval bij jullie? Vond joey er iets aan??

Bambi: is het gelukt met de Wii? En een leuke avond gehad??

Ik heb wel bijgelezen maar ben volgens mij alles vergeten, hoewel het ook wel weer rustig was............ben er morgen hopelijk weer wat uitgebreider........

hoi meiden,

ff snel, want hoor me meisje al mopperen..we gaan lekker samen douchen en dan allebij in een verse pyama.. we hebben een pyama dag en zie geen enkele behoefte om daar verandering in aan te brengen whahaha

wii avond zeer geslaagd..zelf me zusje met dikke buik kon aardig mee komen hihih
we lagen er na 1 uur in en moest er vanacht 2x uit voor Lois..ze besloot om half 6 klaarwakker te zijn en de buurt bijelkaar te roepen..toch nog een speen erin gekregen en tot iets voor half 8 hield ze het uit...toen was mama toch nog erg moe en sago en toen papa uit bed kwam ben ik er weer ingedoken tot na 12 uur zo...hihih ff nodig gehad hoor.

Rimke gisteren werk overleeft..vandaag nog en dan 3 dg vrij...heerlijk hoor.
jacqy vandaag lekker was dag en verder   niet zo veel, laat de mannen het werk maar doen hoor.
linda , ach die joey, had geen zin om te carnavallen..
anoeska en bieb lekker gefeest...
ehm iemand vergeten ?

heb net kaarten besteld voor dirty dancing ....21 maart gaan we...jeee
drukke maand die er aan komt..me man moet zaterdag al heel de avond oppassen, want dan ga ik lekker uiteten met 2 vriendinnen en lekker borrelen.
weekend daarna is me mannetje jarig, dan 1 weekend niks en dan dus musical en dat weekend erna me zusje jarig en 2 vrienden..ergens bevalt me zusje ook nog en dan is het alweer april en gaan we lekker een midweekje center parken jeeee.

nou is Lois echt wakker, dus ga eens ff buurten bij me smurffie.

xx bambi

Hey meiden,  

Sorry meiden dat ik er zo weinig ben, maar ik ben na me werk gewoon te moe om de laptop aan te zetten....
Maar dat is dan ook het enige waar ik last van heb, verder voel ik em echt super!

Was leuk gisteren opd e 9 maanden beurs, maar er komt zo veel op je af, zoveel keuzes.....
En het was zo verschrikkelijk druk, niet normaal meer.
Het enige wat we gekocht hebben is een pluche woezel en pip kubus, echt schattig.
Oja, en een zwitsal mama pakketje hahaha
We hebben nog even een ronde huishoudbeurs gedaan, maar dat is helemaal gekkenhuis... En na 5 uus slenteren was ik ook wel verrot hoor...
Maar het was een gezellige dag saampies.

Anoeska, jij vroeg nog naar onze IUI behandeling....
Mijn vriendje had 55 miljoen zaadjes per ml met een bewegelijkheid van 45% dacht ik, dus daar was helemaal niets mis mee.
Ik hoefde verder niet te blijven liggen, na 5 minuten was ik al weer aangekleed hahaha
Ook bij ons vroegen ze gelijk  of we nog medicijnen genoeg hadden, maar dat komt omdat als ik ongesteld zou worden ik op dag 3 alweer met clomid zou beginnen, dus dan heb je zo weinig tijd om nieuwe te bestellen.
Gelukkig is dat bij ons  niet nodig geweest, en ik ga heel hard duimen dat dat voor jullie ook niet nodig hoeft te zijn  !

Liefs Phoebe

hey meiden

zo me pa zijn huis is weer schoon, en de verjaardag was wel effe gezellig, om 1 uur is tom met joey naar zijn ouders vertrokken en ben ik even lekker op bed gegaan, ze zijn nog niet terug haha vast een goede stoel.

rimke; het was niet zo druk op het werk nou hopelijk vandaag niet het toetje zeg maar, en daarna lekker 3 daagejs vrij.

jacy; hahaha heerlijk geslapen meid, en ze zijn begonnen met de kelder je hebt gelijk dat je gaat kijken als ie ruim is hahaha

bambi: een geslaagd wii avondje gehad en een lekker kort nachtje achter de rug maar wel lekker uitgeslapen vanmorgen dat is fijn, en je krijgt een drukke maart maand zeg,

phoebe; even een dagje 9 maandenbeurs en een huishoudbeursje er tegenaan gegooid. pfff waar je zin in hebt hahaha wel effeleuk maar logisch dat je daarna helemaal verrot bent hahaha

ik heb trek in een dame blanche hahaah

xxx linda

he meiden,

Rimke, stilte voor de storm misschien... succes vanaaf!!

Bambi, was dus gezellig gister! mooi zo! best leuk die wii he?

Phoebs, niet normaal he hoe druk het daar was! werd donderdag ook helemaal gek! haha

Lin, huisje weer schoon! mooi! hoe was de verjaardag?

De kelder is leeg, en opgeruimd en weer ingericht. alle spullen uit de kinderkamer zijn nu naar de kelder. op wat kleine dingentjes na.. lekker!!!!

verder nog druk met de was. nouja, de was draait laat maar zeggen.. haha
ben nu lekker kip aan het braden. met gebakken krieltejs en snijboontjes..
jummie!

fijne avond!

x jacqy

jacqy: de kelder is helemaal opgeruimd nou dat is lekker toch en daarna lekker aan de gebraden kip en krieltjes jammie ik krijg nu al trek als ik het lees haha,

zo ik lig nu lekker in de bank en ga lekker niks meer doen
morgenochtend lees ik bij
iedereen een fijne avond

xxx linda

Ha meiden!!

Ja, ja ik ben er nog. Van de week niet zoveel gereageerd bedacht ik me net. Sorry.

Lin; lekker middagje bank, goed zo!! En het schiet al op met die verbouwing, lekker hoor. Wij hebben hier 2 jaar geleden ook een grote aanbouw gezet, dus herken alle fases die jij nu doorloopt ook, echt; 't komt goed. Enne ik wil die foto's ook wel zien, die stonden op je hyves? Ik heb namelijk sinds 2 dagen (dankzij zusjelief) ook hyves, waar kan ik je vinden?

Rimke, een gekkenhuis op je werk geweest? Hoop het niet voor je. Ik ga binnenkort ook weer op mijn 'oude ' afdeling een avonddienstje draaien, ben benieuwd hoe dat gaat... Daar kan het ook zo spoken... Maar ja, heb nu een half jaar niet gewerkt als pleeg en als ik wacht tot na m'n verlof is het al ruim een jaar geleden, da's wel erg lang vond ik....

Phoebe: ook naar de 9maanden en HH beurs geweest? Ik ben woensdag overdag geweest, maar inderdaad; de 9 maandenbeurs was al redelijk druk, maar de HH beurs was echt totale chaos. Wat een puinhoop zeg, daar zou ik dus nooit meer voor m'n lol heen gaan. En jij ook Woezel en Pip-fan? Ik ook, ons kamertje krijgt redelijk wat accessoires van Woezel en Pip. Heb op de beurs de behangrand en het kapstokje gekocht, vind het echt helemaal leuk!! Maar was ook gebroken na de beurs, voelde niks meer vanaf m'n heupen naar beneden... Maar ja, was wel leuk....

En verder ben ik 't alweer kwijt dus...

Nou heb dus sinds 2 dagen hyves, dus als mensen me willen toevoegen, zoek maar ff op Claudia de Jong uit Gorinchem...

Ja verder gaat het allemaal wel redelijk goed. Heb alleen al sinds een paar weken een pijn bij m'n ribben aan de rechterkant, zo'n beetje onder m'n oksel en dan een paar ribben naar beneden. Precies waar je BH loopt. Kan er ook niet op liggen en zo. Nou zei ventje net dat daar ook een soort bult of verdikking zit... Zou niet weten wat dat nu weer is, maar laat wel ff kijken door HA, want heb er met vlagen echt last van. Plegen onder ons, weten jullie wat het kan zijn? Zal wel niks met zwangerschap te maken hebben toch?
De zwangerschapskwaaltjes worden wel iets meer, maar da's alleen maar leuk. Ben tenslotte al 24 weken en 3 dagen nu... Had vanmorgen dus geklust met ventje en kreeg na m'n eigen hoogtepunt toch een harde buik!!! Was echt knalhard en deed ook beetje pijn. Weet dus nu gelijk wat een harde buik is, jeetje, was echt niet lekker. De lol is er voor mij dus een beetje af wat klussen betreft en we hadden het net weer een beetje opgestart.... Nou ja, niks aan te doen. Ben verder ook behoorlijk verstopt, drink al Roosvicee Laxo en magnesiumpillen, maar het valt nog niet mee. Heb natuurlijk ook staalpillen dus die stoppen ook zo lekker. En lactulose vind ik echt smerig, gatver. Ja ik zal merken dat ik zwanger ben ha ha ha.

Nou  dames, ik ga ff NCIS kijken,

doegie

goeiemorgen meiden

klaasje: ik heb je gevraagd hyvesvriendjes te worden, mijn naam is linda schilder. en ik kom uit volendam.
en het gaat wel redelijk met je gelukkig en je krijgt meer zwangerschapskwaaltjes haha. Ik gebruik wel lactulose die zakjes en ik vind ze wel lekker hahahah
en een harde buik gehad na de daad doet zeer he, doe maar rustig aan.

rimke; hoe is het op je werk gegaan gisteren??

vannacht weer kut geslapen maar goed ik wilde niet naar beneden gaan, dus ik heb de hele nacht geprobeerd me kindje te voelen en voelde niks dus gelijk in de stress, maar het zal nog wel leven hahah
voor vandaag niks op het programma, heb gisteren alles al schoongemaakt, en vanmiddag gaat joey naar de chreche en dan ga ik in mijn huis even verder met behang afhalen en bij de buurman de wc schoonmaken, al onze meubels en spullen staan daar opgeslagen want dat huis staat leeg en hij is zo lief geweest dat we ook zijn wc mogen gebruiken.
voor de rest weinig nieuws, heb gisteravond om half 10 die hypnotiseur bekeken op rtl 5 wel lachen hoor zo voor lul wat je staat zeg dan hahaha

tot later

xxx linda

Terug
Bovenaan