Klusbabes 35!!!

Rimke; wat een lekkere toet heeft ze zeg! Niets te zien van ondervoeding haha

Happy; bloeddruk goed, en met jou ook goed! toppie meis

Ik heb via de website aanvraag voor kraamzorg ingevuld, dan wordt er automatisch een bureau ingevuld, kon ook niets andere kiezen, lekker makkelijk dus

Ben gewoon alleen nu!!!
1 collega naar huis, en de ander een taxatie. Iemand moet blijven voor telefoon en ik be de lul!!! En die gaat niet eens meer...nouja, nog 2,5 uur te gaan.
Alle winkels zijn ook dicht, dus kon niet eens wat lekkers halen. Ach, had als voorzorg maar een lekker twixje meegenomen. hmm. Wel een mini hoor!!!. Heb al boekje uit die ik had meegenomen. Ben aan het internetten voor babykamers enzo, maar heb t nu wel ef gezien....

Mannetje was ook gaan werken vanmorgen, eigenlijk vrij, maar hadden gisteren gebeld, en aangezien ik toch ook moest werken. Maar die was dus alweer rond 1 uur thuis....grrr hij wel....Had ik nou maar gezegd dat ik gewoon vrij had vandaag...
oke. genoeg gezeken, het is nu eenmaal zo...

ga s kijken wat er allemaal voor zin en onzin wordt gevraagd op de forums....

hoi meiden,

zo rimke , maudy wer goed gegroeid zeg...ze weegt gewoon een halve kilo meer als Lois en is ook al een cm groter..whahaha en ze is 2 maanden jonger...hoe is het mogelijk he...hoop niet dat ze de waterpokken krijgt, ze zeggen altijd als ze het voor het jaar krijgen ze het nog wel eens kunnen krijgen.

bieb gatsie alleen op het werk..das zo saai en dan kan je ook nog eens alleen maar internetten..dan duurt de dag eeuwig....maar kraamzorg is aangevraagt

linda vanacht goed geslapen, fijn meid..en toch een schimmeltje.

happy fijn dat alles goed gaat meid.

sterretje, lekker een weekend weg geweest. fijn   dat alles goed is gegaan..hoe doetje meisje het..al wat nieuwe dingen..wat kan ze al zeggen ? en loopt ze al wat ? hihih

nou vandaag toch maar aan de schoonmaak geweest..nog ff met lois gewandeld en een bakkie bij me ouders gegaan..

Als ik perongeluk zwanger zou zijn, dan zal ik ook echt wel blij zijn, maar toch eerst een beetje verdrietig, want zie iets te veel beren momenteel...heb liever toch nog even niet...maar goed ik wacht het weekend ff af..
vanavond me laatste pil..word dan van het weekend normaal pas ongie..soms op vrijdag, maar vorige maand pas op zondag...dus we zullen zien..
kan aan niks anders denken man..het maakt me knetter gek en ben in staat om te testen..maar heb er maar 1 een digi liggen en geen idee op welke dag ik van me cyclus zit. als je de pil slikt weet ik dag 1 niet..normaal is dat je 1e ongie dag, maar met pil ? 1e pil dag ? 1e stopdag ? of 1e ongie dag...geen idee dus.

wat Lois lange haar betreft..zucht het word weer tijd voor de kapper, maar das pas 2 april...dus zit nog een maand met die weerbarstige lokken..dus veel staartjes dan zit het niet zo in der gezicht hahaha. Erg he ..

ga ff relaxen op de bank, heb koppijn ....

xx bambi

hey meiden

rimke; wat een heerlijke bolle toet zeg van maudy hahah die is duidelijk niet ondervoedt haha, en nog effe dan heeft ze joey qua gewicht ingehaald, en donderdag moet ze vroeg naar de opvang toe, je hebt gelijk dat je haar in slaapzak en al overleverd en dat hun haar eten geven en aankleden. zo'n gedoe allemaal zo vroeg in de ochtend voor jullie zie je.
en ze heeft vanmiddag wel lekker geslapen gelukkig maar,

bambi: ik snap je gedachtengang goed hoor meid, dat mocht je zwanger zijn dat je wel blij bent maar ook eerst verdrietig,en dat is logisch omdat jullie nog een keer moeten verhuizen en met je werk enzo, maar je kan nu even niks anders doen dan afwachten. en is je hoofdpijn weer wat gezakt?

bieb; lekker aan het werk hahaha iedereen nog dronken en dan zit jij aan het werk, en ook niet druk ach heb je wel mooi tijd gehad voor de kraamzorg en kinderkamers uit te zoeken hahaha, maar heb je het wel gezellig gehad met de carnaval??

happy: fijn weer even wat van je te horen meid en gelukkig was je bloeddruk helemaal goed en gaat het goed met je daar ben ik blij om.

ik heb voor die schimmel een zalfje gehad wat ik moet smeren, ik had vrijdagmiddag de doktersassistente gebeld en gezegd wat er aan de hand was en die zei gelijk van een schimmelinfectie en toen had ik die zalf al gehaald maar ik wilde toch een zekerheidje hebben, en de dokter zei je hoeft je niet te schamen want 8 van de 10 zwangere heeft het, en waarschijnlijk is het bij mij gewoon van tom zijn sperma gekomen dus dat houd in dat ik het dus nog vaker ga krijgen volgens de dokter, ach we zien wel, het gaat nu gelukkig een stuk beter.

ik ben even aan het schoonmaken geweest, en heb net de strijk gedaan, en ik ga zometeen lekker in de bank liggen en tv kijken heerlijk haaha

xxx linda

Zo, buikje vol (de mijne dan), pasta van gisteren opgewarmd, met zalm en tomaatjes............heerlijk en zo handig. Geen afwas, geen gekook, gewoon de magnetron aan en lekker eten...............
Maudy is in bad geweest en ik heb haar ruggetje even getraind vanmiddag, ze heeft een kwartier in de kinderstoel gespeeld, koddig gezicht............kleine meisje in een kinderstoel. Die van de IKEA is daar ideaal voor, zit nog een stoel verkleiner in, in onze Triptrap zit wel een baby zitje, maar daar zit ze nog niet lekker in naar mijn idee, nog even een maandje of 1,5 wachten, is niet erg..............is toch nog niet goed voor haar rug om zoveel te zitten..............ga nu elke dag een kwartiertje oefenen............

Bieb: de dag overleefd meis??

Lin: lekker gepoetst en gedaan en vanavond lekker op de bank, groot gelijk! Ik reageerde trouwens op je hyves, je hebt al best een grote buik voor 20 weken zeg! Het is natuurlijk je tweede maar toch, zo groot was die van mij niet met 20 weken..............zegt helemaal geen moer natuurlijk, maar wel leuk om te zien!!

Bambi: kan me voorstellen dat mocht je zwanger zijn dat je eerst even moet slikken, maar maak je nu maar geen zorgen voor de dag van morgen. Wanneer heb je onveilige sex gehad? Want een maand daarna zou je positief kunnen testen..........ga daar maar van uit...........en wie weet zijn het gewoon de zenuwen die je voelt.
Ik persoonlijk, nogmaals, zou het niet erg vinden als er hier een ongelukje gebeurd.......maar handig qua jaarcontract is het niet................maar goed, zeg nooit nooit.......misschien denken wij van de zomer ook wel: weg met die pil, we gaan er weer voor. Als maudy een jaar is............noem maar wat.

Ehm............volgens mij heb ik iedereen gehad he??
Ik duik er vanavond als vanouds lekker vroeg in, even slaap in halen, en vooruit slapen. Ik geef maudy haar flesje, en dan duik ik er ook in..............misschien neem ik de laptop wel lekker mee naar bed en zien jullie me hier nog effe vanavond!

rimke; ik heb net gezien dat je op mijn hyves reageerder, ik heb inderdaad een beste buik hoor en dan nog zijn er mensen die het allemaal nog wel mee vinden vallen en dat je het nog amper kan zien, maar dan zeg ik ook dat ze bij de pearl brillen verkopen haha en ik ben dus nog niks aangekomen. misschien zit er wel een mega baby in maar dat zien we donderdag wel.
en ga je vanavodn lekker vroeg op bed lekker meid en hopelijk hebben jullie een rustige nacht. en wat het zitten met maudy betreft ik zou het ook rustig aan doen watn het is inderdaad nog niet goed voor ze als ze zolang zitten, het komt vanzelf, joey was 8 maanden toen hij echt helemaal super stevig en goed zat, en ook wilde zitten haah elke keer als ik hem probeerde te laten zitten ging ie heel snel weer liggen haha

meiden ik ben er ook vandoor ik ga lekker bankhangen.
fijne avond allemaal en morgenochtend voordat ik ga werken dan lees ik wel bij

xx linda

goeiemorgen meiden

zo ik heb weer heerlijk geslapen en ikheb hoofdpijn toe, ach paracetomolletje erin en we kunnen weer hahaha,
zometeen werken en vanmiddag me spaarzegeltjes en nog naar de fysio toe en voor de rest weinig haha

fijne dag allemaal en tot later vandaag

xxxx linda

Zo, wat is het hier rustig zeg!!!

Lin: ik hoop dat je koppijn wat gezakt is? En gelukt met de zegels??

Nou, hier alles prima. Maudy heeft zojuist haar eerste stukjes brood gekregen. In de kinderstoel. Ik stop het eerste stukje erin, geen probleem, en even later begint ze te krijsen!!! Niet normaal meer, dikke tranen..............ik dacht nog, o ze krijst, dus ze stikt niet.................slechte moeder...........whahaha! Maaar goed, ik haar uit die kinder stoel gesleurd, getroost, op schoot genomen, en toen hapte ze zo 6 stukjes weg........prima voor de eerste keer, dus daarna nog een flesje melk van 150 cc, nu nog even spelen en dan lekker slapen hoop ik, vanmorgen was een drama!

Terug
Bovenaan