Zo, buikje vol (de mijne dan), pasta van gisteren opgewarmd, met zalm en tomaatjes............heerlijk en zo handig. Geen afwas, geen gekook, gewoon de magnetron aan en lekker eten...............
Maudy is in bad geweest en ik heb haar ruggetje even getraind vanmiddag, ze heeft een kwartier in de kinderstoel gespeeld, koddig gezicht............kleine meisje in een kinderstoel. Die van de IKEA is daar ideaal voor, zit nog een stoel verkleiner in, in onze Triptrap zit wel een baby zitje, maar daar zit ze nog niet lekker in naar mijn idee, nog even een maandje of 1,5 wachten, is niet erg..............is toch nog niet goed voor haar rug om zoveel te zitten..............ga nu elke dag een kwartiertje oefenen............
Bieb: de dag overleefd meis??
Lin: lekker gepoetst en gedaan en vanavond lekker op de bank, groot gelijk! Ik reageerde trouwens op je hyves, je hebt al best een grote buik voor 20 weken zeg! Het is natuurlijk je tweede maar toch, zo groot was die van mij niet met 20 weken..............zegt helemaal geen moer natuurlijk, maar wel leuk om te zien!!
Bambi: kan me voorstellen dat mocht je zwanger zijn dat je eerst even moet slikken, maar maak je nu maar geen zorgen voor de dag van morgen. Wanneer heb je onveilige sex gehad? Want een maand daarna zou je positief kunnen testen..........ga daar maar van uit...........en wie weet zijn het gewoon de zenuwen die je voelt.
Ik persoonlijk, nogmaals, zou het niet erg vinden als er hier een ongelukje gebeurd.......maar handig qua jaarcontract is het niet................maar goed, zeg nooit nooit.......misschien denken wij van de zomer ook wel: weg met die pil, we gaan er weer voor. Als maudy een jaar is............noem maar wat.
Ehm............volgens mij heb ik iedereen gehad he??
Ik duik er vanavond als vanouds lekker vroeg in, even slaap in halen, en vooruit slapen. Ik geef maudy haar flesje, en dan duik ik er ook in..............misschien neem ik de laptop wel lekker mee naar bed en zien jullie me hier nog effe vanavond!