Klusbabes 35!!!

hey meiden

bambi: je zal zien dat zometeen lois in ene stappen vooruit gaat dat je denkt van he kan ze dit allemaal al haha, en als ze zometeen gericht papa en mama gaat zeggen dan smelt gewoon je hart haha
en ik ben benieuwd wat de meneer van de woningbouw allemaal heeft te vertellen bij jullie hopelijk wordt het maar 1x en de laatste keer verhuizen.
en ach zat haar vingertje tussen de onderkant van de deur, nu wordt het voorzichtig doen als ze op de vloer liggen want ook al kan ze nog niet kruipen overal kunenn ze komen

happy; zometeen als je weer in rustiger vaarwater zit dan kom je wel weer vaker even neuzen bij ons meis

nou meiden de 20 weken echo was heel leuk, maar god o god wat een mega druk kind is dit zeg, we hebben zo gelachen, alleen volgende week moet ik terugkomen voor nog een echo want omdat het zo giga druk is kon ze de rug niet bekijken want het ging alle kanten op behalve die van de rug haha, en de navelstreng kon ze ook niet zo goed zien want net als ze die had kwam er een hand in beeld die hem wegdrukte hahaha, maar zoals ze een beetje had kunnen zien denkt ze dat de navelstreng 2 bloedvaten heeft in plaats van 3, dat is niet erg, maar dan is de kans er weer dat het kindje kleiner is dan normaal en na de geboorte moeten dan de niertjes na worden gekeken, maar goed daar maak ik me allemaal niet druk om.
en het wordt trouwens een  JONGENTJE hahaha, ik mocht het van tom ook niet tegen jullie zeggen maar doe het lekker toch hahahahaha, ik zei al he ik dacht echt van een meisje, maar dit kleine knulletje is ook meer dan welkom

ik ga effe verder met me goulash ik ben er later weer

xx linda

Lin, een JONGEN....das natuurlijk ook welkom. en volgende week nog een echo..druk mannetje dus hahaha. fijn dat de rest wel goed was. maar van die navelstreng is dus niet heel erg als ik het goed begrijp.. zal tom niet boos worden nu je het gezecht hebt hihihi

zo lois ligt op bed en ik ga nog ff gtst kijken van gisteren..vanmorgen lekker gewandeld en net ff bij me ouders een bakkie gedaan..Lois vond de eendjes voeren heel leuk..nog nooit een eend gezien, hihihi ze zat te   kraaien tot en met..ze zit nu helemaal rechtop in de wagen en ze kijkt der ogen uit..auto;s zijn ook super leuk, vooral rode want dat valt op hihihi

nou ga weer.
xx bambi

bambi: lekker de eendjes gevoerd haha die schat komt er vanzelf achter wat eendjes zijn leuk als ze dan zo blij zijn , en ze zit lekker rechtop in de wandelwagen, kan ze inderdaad lekker alles zien, en er is buiten genoeg te zien.

ik had de was buiten gehangen, en ik ben vanmiddag naar me tante geweest en toen ik terugreed begon het te regenen, dus nu hangt het weer over de kachel en in de droger grrrrrrr, maar goed
ja een jongen is ook heel heel erg welkom ik ben gewoon zo verschrikkelijk trots. en het voordeel is dat als je over baby's praat je   toch altijd al hij zegt haha en nu hebbben er al 2 gezegd hu hij??? ik zei je zegt altijd hij als je het over een ongeboren kind hebt hahaha.

zometeen   even broodje snijden en ik ben nu onm en gtst van gisteren aan het kijken

xxx linda

Ben kapot dus even snel, gelukkig rustig dus ik kan   niemand vergeten!!!

Lin: een jongen!!!!! Wauw, zat ik er weer even naast met mijn gevoel!!! Wat ongelofelijk leuk!! Gefeliciteerd, leuk voor Joey, en jij lekker in een mannen gezinnetje! Leuk hoor!!
Een vriendin van mij had ook maar 2 vaten in haar navelstreng en daar kwam een 8 ponder uit............dus het zegt echt helemaal niets, wel leuk nog een echo! Laat dat joch maar lekker trappelen!!!

Bambi: heerlijk de eendjes gevoerd, leuk he? Dat bij jullie de zon scheen, is hier de hele tijd waardeloos miezerig geweest.

Werk was ontzettend druk...............ben kapot, kreeg migraine aanval, maar die heb ik nu onder controle............
Ga er vroeg op, morgen weer een vroege dienst, bleh. Fons gelukkig wel weer veilig thuis........

rimke; gelukkig is fons weer veilig thuis, die zal zich ook zijn rot geschrokken van het nieuws over dat vliegtuig.
en gelukkig is je migraine ook weer onder controle.
en ik zat er ook flink naast wat het geslacht betreft hahaha maar dit knulletje is ook meer dan welkom, het belangrijkste is dat het gezond is en geslacht maakt voor mij echt niks uit.
en joey kunnen we nog niet vertellen wat het wordt want dan verteld ie het gelijk tegen iedereen haha hij zegt steeds al tegen iedereen dat ie een zusje krijgt met de naam roodkapje hahahahaahah de wijsneus haha,

ik ga house kijken , en ik hoop dat die kleine in me buik vannacht een uurtje slapen gaat want op het moment wordt ik weer lek getrapt hahaha

meiden fijne avond en morgenochtend voordat ik aan het werk ga lees ik bij.

xxx xlinda

goeiemorgen meiden

zo om half 2 was ik wakker en om 5 uur zat ik beneden en heb niet meer geslapen, me longen doen zeer het lijkt net of ze uit elkaar spatten, en moet steeds hoesten maar dat doet nog zeerder, er zit een verkoudenis vast.

ik ga zo aan het werk, en ik ben er later weer vandaag
iedereen een fijne dag en tot vanmiddag

xx linda

wow ik ben denk ik de enige nog op dit forum hahahaha,

heb nog steeds oorpijn en keelpijn en longpijn , en me stem gaat ook weg, maar goed het is neit anders.
voor de rest geen nieuws. het is klote weertje vandaag en ik ben nog eventjes in ons huis geweest, de hele achterpui ligt eruit en hopelijk liggen de stale balken erin en dan kan volgende week de opbouw beginnen.

xxx linda

He meiden,

Nou ik bedoel eigenlijk Linda, want die is de enige vandaag, ha ha ! Nee hoor, ik zal ook weer eens wat van me laten horen.

Lin; toch weer verkouden/grieperig aan 't worden, balen zeg. En ik heb je toegevoegd aan m'n hyves, die verbouwing is inderdaad enorm. En het lijkt wel een beetje op de situatie bij ons, zijn de balken al gelegd?

Rimke; een migraine-aanval tijdens je werk, dat is haast niet te doen nee. En neem jij geen medicatie voor de migraine, triptanen of zo? Of redt jij het met een valiumpje naar bed, hi hi. Dat is toch niet gebruikelijk?

Hier eigenlijk niet zo heel veel nieuws,
Ik ben niet naar de HA geweest voor m'n ribbenkastje, de onze is met vakantie en zoveel last had ik er ook niet van... Het zit echt aan de rugkant bij 'n ribben rechts, het zit er nog wel, maar kan nu wel weer een BH aan en dat is wel nodig ook met die cup D die ik tegenwoordig heb (kom van een kleine C!!!)
De andere kwaaltjes vallen wel mee op 't moment. Begin alleen met vlagen echt sjaggie te worden zonder reden, maar dat ligt volgens mij echt aan 't gebrek aan zonlicht. Heb zoooooo'n zin de zomer / voorjaar. Zeker zo'n dag als vandaag is echt niks, gelukkig moest ik gewoon werken.

Nou meiden, ga ff eten fabrieken, vent komt zo thuis

Later!

Terug
Bovenaan