Klusbabes 35!!!

Goedemorgen meiden!

Lin, wat leuk een jongen! een echt mannengezin word het dus! hhaah, en Tom wezen stappen. Ach, half vier, netjes hoor! hahah

Rimke, lekker 5 dagen vrij!! En fons gaat naar de bejaarden club! hihi wel lekker voor hem, eventjes tijd voor zichzelf!

Joepie, wel spannend allemaal voor je hoor. al bijna de intake, en daarna maar wachten tot je mag beginnen! Hoelang is de wachttijd bij jullie?

Bieb, je schoonmonster word eindelijk geopereerd! hihiihi geweldig, zo ga ik de mijne ook noemen voortaan! en of je wou zitten, kun je nu al niet meer lopen??? hahahah geweldig! Wel fijn dat je je beter begint te voelen. ik ook hoor.

weet t verder ff niet meer.... sorry!!

was gister avond boos. iedereen zat maar om me heen te zeiken! niet normaal meer. het is toch normaal in je zwangerschap dat je buik iets groter word??? nou, kreeg een commentaar! zo van "ik had nog niet zo veel hoor" "o, je bent wel dik geworden". en dan op zo'n negatief toontje!!! ik vroeg aan tom, of ik echt zo dik ben geworden nu al, hij zegt van niet. alleen mijn buik iets boller.

heb trouwens de laatste dagen als ik wakker word dikke handen. hoe dat nou weer kan! mijn bloeddruk is goed, heb ik vrijdag nog opgenomen. netjes 120/80.

nu ben ik niet meer boos trouwens hoor. laat ze gewoon kletsen! vandaag lekker een dagje samen met mijn vent! heerlijk!

fijne zondag allemaal!

x jacqy

hey jacqy": dat is heel vervelend dat mensen zich steeds met je gaan bemoeien als je zwanger bent en iedereen weet het weer beter, laat iedereen lekker lullen en bij de 1 is de zwangerschap eerder dan de ander te zien.
gistern kwam ik iemand tegen die zei tegen mij nou je kan nog helemaal niet zien dat je zwanger bent, ikzei nee helemaal niet want ik heb altijd al zo'n dikke buik van mezelf gehad, ze werd rood en ik had zoiets van ja sorry hoor zeg dan niks, maar goed. zeikerds hou je altijd

zometeen naar het kraamfeest toe, blegh echt onzin en zo onpersoonlijk vind ik, er staat een tafel daar kan je je kadootjes opgooien en de ouders weten daarna niet van wie of ze wat hebben gehad en het kindje staat ergens in een hoekje, nee geef mij maar lekker kraamvisite in eigen huis. veel gezelliger en je weet van wie je alles hebt gehad en je hebt tijd voor je visite.

xxx linda

Hey meiden,

Ben ik weer even, ik lijkt wel een weekend internetter hahahaha

Nou, afgelopen vrijdag de 2de echo gehad om te kijken of die cyste al kleiner was geworden, en dan staat die kleine uk er natuurlijk ook op!
Zo grappig, hij/zij was al lekker aan het bewegen met de armpjes en beentjes, zo schattig!
En ze maken zich in het ziekenhuis geen zorgen om die cyste, dus doe ik dat ook niet.
We hebben ook gelijk een gesprek gehad of we een prenetal onderzoek willen.
We hebben besloten om de combinatietest te laten doen, dus bloedprikken en de nekplooimeting. Vooral mijn vriendje wil dit graag. 25 maart hebben we de nekplooimeting, de bloeduitslagen zijn dan binnen en dan horen we het wel.

Verder  voel ik me nog steeds prima, als het zo blijft heb ik echt een super zwangerschap!

Nou meiden, fijn  dag allemaal!

Liefs Phoebe  

lin, zeker ongezellig/onpersoonlijk zo'n kraamfeest.   vind het  altijd zo gezellig gewoon op kraam visiste!
Ja, zeker heel vervelend sommige mensen. jij hebt echt een mooie buik hoor!

Phoebe, wat fijn dat de echo weer goed was, en dat ze zich geen zorgen maken om die cyste. Was die nooit eerder te zien dan?
En je voelt je goed. fijn te horen.

Alles goed met iedereen?

x jacqy

zo ben weer terug van het kraamfeest. we zaten met onze eigen familie van me pa zijn kant, en die is niet zo groot hahaha, maar goed we konden er niet onderuit anders was ik neit heen gegaan.

phoebe; ze maken zich niet druk om die cyste dan zou ik dat ook niet doen, en ook lekker de uk weer gezien, en je voelt je nog steeds goed, houden zo hahahah

jacqy: ik heb me buik nog steeds van voren zeg maar maar dat had ik met joey ook en toen werd ik op het einde waggelende walrus genoemd want toen was ik helemaal tonnetje rond geworden en maar 6 kilo aangekomen heel raar maar waar hahahaha

rimke; heb je het gezellig gehad bij je ouders? en heeft fons zich gisteren nog gedragen met het stappen met de mannen ?

mijn kroost ligt op bed haha tom was nog moe en joey wilde even naast zijn papa tv kijken, nou dat mocht van mij, ik ga effe op de laptop gtst kijken van vrijdag, ben ik vergeten op te nemen.
Had ik vanmorgen me kleren in de waslijn gehangen want het zou zo mooi weer worden, en we komen net bij dat kraamfeest vandaan regent het, grrrr dat is nu de 2de keer deze week dat ik alles buiten heb hangen en het gaat regenene en ik niet in huis ben, dus nu hangt het weer over de kachel
xxx linda

hoi meiden,

zo laat ik ook maar ff van me horen, heb het zo veel te druk..

rimke lekker bij je ouders logeren en fons met de ouwe lullen opstap whahaha. was het gezellig ??

linda whahah geweldig dat jij dat gewoon durft te zeggen...die stond lekker met der bek vol tanden, ja moeten ze maar niet gaan zeggen dat ze niks zien,

jacqy dat gezeik altijd of je al dikker bent geworden of niet..ik ben ook vrij stevig vanmezelf maar toch zag je al heel vroeg bij mij een zw,buikje. ondanks me rolletjes...goed mensen die niet weten dat ik zwanger ben, die denken gewoon dat ik dik geworden was whahaha..maar zulke mensen zul je altijd hebben...ene oor in andere eruit oke.

bieb je schoonmoeder morgen onder het mes..nou dan is ze daarna wel ff zoet ....sterkte...een hartoperatie blijft altijd riskant..

phoebe..fijn dat alles op de echo weer goed was..en de cycste is niet dus niet ernstig ofzo.
en een combi test gaan doen..

klaasje nog gezien geloof ik..gisteren al toen ik alleen tijd had om bij te lezen..ehm weet alleen niet meer wat? sorry meid.

gisteren heerlijk uit eten geweest met 2 vriendinnen..super gegeten en mega gezelig geweest..daarna nog de kroeg ingegaan en verder geklets..was om iets na 1e thuis maar wel half bezopen whahahah..maar was echt heel leuk..moest er vanacht wel 2x uit voor lois, maar me man was heel lief en heeft me vanmorgen lekker laten liggen en kwam er lekker 10.45 pas uit..zalig...
heerlijk met zijn 3e gebruncht...lois een boterham en wij lekkere afbakbroodjes.

als lois zo wakker word gaan we ff een bakkie doen bij me schoonzus en gelijk een autostoel ophalen..scheelt een boel geld als ik er zelf 1 moet kopen..zit nog te denken of we 1 of 2 autostoelen nodig hebben...anders koop ik 1 nw ..ben er nog niet uit.
wil ook nog een andere buggy, want dit ding van de kinderwagen is echt een mega onhadig ding zeg...als ze iets groter is dan wil ik denk ik een zapp kopen of iets wat er op lijkt..klein en compact en handig in gebruik...mijn 3 wieler is nu wel erg lomp en groot..rijd wel lekker maar is echt heel groot whahaha.

ben benieuwd wanneer we gaan verhuizen..ze gaan nu kijken waar er een geschikt huisje voor ons is..kan maanden duren maar ook volgende maand al b.v we hebben onze wensen duidelijk gemaakt..dus ben zeer benieuw waar ze mee komen.
zit al een beetje te denken hoe we het volgende huis gaan doen..zelfde kleuren of wat anders...En voor Lois was ik al bezig wat spullen te verzamelen voor der nw kamertje voor als ze een broertje of zusje zou krijgen...maar als we toch dit jaar verhuizen krijgt ze meteen al der prinssenkamertje hihih alleen nog met  de babymeubels erin..heb al leuke schilderijtjes van disney sprinssesen..lamp al..en zo wil ik dus echt een meiden kamer maken..
gisteren van phoo zonneschermpjes voor in de auto gekocht.hadden ook prinsessen, maar goed als de volgende een jongen word hahaha..die vind dat vast niet zo leu..ben ff met me moeder wezen kijken in de babystore bij ons..zodoende dat ik voor autstoelen heb gekeken en een buggy en me moeder gaat een kinderstoel kopen voor me zusje, die kreeg ik ook toen Lois werd geboren.,
me zusje moet nog 8 dg..spannend hoor..kan tenslotte elk moment gebeuren.

morgen weer werken, dus jullie zien me wel weer aankomen
ga nu spullen inpakken.

xx bambi

ohja trouwens,
geen broetjes of zusje voor lois binnen 9 maanden hoor...pffff..ben zwaar ongie geworden hihih
ben er voor het 1e blij mee...hahaha

xx bambi

bambi: dus je ongi is doorgebroken toch wel een opluchting voor je.
en dat wordt weer spannend met het huis, ik ben benieuwd hoelang het gaat duren voordat jullie wat horen, en of er echt aan jullie wensen wordt voldaan.
en gisteren lekker op stap geweest met 2 vriendinnen, gezellig heb je gewoon eens nodig en vanmorgen mocht je lekker van jeman uitslapen dat is wel erg lief hoor haah
Veel plezier bij de schoonzus vanmiddag, en je hebt gelijk dat je zolang hun autostoel neemt, heb ik toen ook gedaan en nu hebben we zelf 1 gekocht waar ie nu in kan. scheelt allemaal weer zo is het gewoon.
en je zusje moet nog 8 dagen spannend hoor.

zo ik heb me kroost maar even wakker gemaakt want die lagen nog te slapen, hahaha heb gelijk de badkamer schoongemaakt en gisteren heb ik al het nodige al gedaan dusmorgen mag ik weer lekker niks doen. zometeen gaan we lekker chinees eten jammie nu al trek in ik heb honger hahaha

xxx linda

Terug
Bovenaan