Klusbabes 35!!!

hey klaasje; de stalen balken zijn vandaag geleged en volgende week kan het opbouwen beginnen hopelijk.
en nog steeds last van je ribben op je rug, raar, misschien een spiertje wat niet goed zit of dat het gewoon van de zwangerschap komt, en anders evengoed maar even langs de huisarts.
voor de rest voel je je goed gelukkig maar, en ook af en toe flink sjaggo, ik ken het hahaha heb ik ook last van, met joey had ik ook 9 maanden lang dat ik neit te genieten was en nu heb ik het af entoe hahaha.

heb net een haring gegeten maar die heb ik weggegooid was niet lekker ,

xx linda

Meiden,

sorry sorry sorry dat ik ook zo ineens weer vertrokken was, maar moest het echt even laten bezinken...af en toe echt een dipmoment, maar meer omdat het allemaal zo lang duurt, want we gaan er wel echt voor! Ik wil en ik zal gewoon een kindje krijgen!! (we eigenlijk, niet zo egoïstisch Joepie!!)
9 maart hebben we de intake voor ICSI en dan worden er onderzoeken gedaan en dan worden we ingepland. Dus voordat we echt een terugplaatsing hebben zijn we al wel een maand of 3/4 verder denk ik...zucht!

Lin, een JONGETJE!!! Geweldig hoor! Een lekker eigenwijs ding!

Dit is het enige dat ik nog weet...en Rimke, Fons weer veilig thuis!? Gelukkig!
(vrienden/buren van ons hebben ook een nichtje gekregen...RIMKE!, dacht nog, misschien is het stiekem Renee wel, maar toch niet, haha! snap je hem nog?!)

Mijn zwager en schoonzus hebben trouwens een jongetje gekregen...Jurjen...gelukkig niet onze naam! Een lekker jochie! Eindelijk een neefje, na 4 nichtjes!

Meiden, ik lees nog mee hoor, maar reageer niet meer zoveel, want heb gewoon niet veel nieuws meer te vertellen!

Liefs Joepie

Goedemorgen!!

Jemig, wat een rust hier!!!

Lin: zo verkouden meis??? Lekker stomen hoor, als je longen zeer doen..........zometeen heb je een longontsteking en dat wil je niet, heb ik 2 keer gehad..........goed stomen en je slijm goed los houden..............en begonnen met de opbouw! Ben zo benieuwd hoe het wordt!!!

klaasje: tja, ik heb maxalt tegen de migraine maar die was op en mijn hhuisarts is ook met vakantie..............dus van het werk wat valium mee genomen voor het slapen, alle spieren ontspannen et voila!! En jouw tieten zijn ook lekker gegroeid..............ik kwam al van een cup D...................kun je nagaan..............en het bizarre.........absoluut geen borstvoeding, kwam gewoon niet opgang..........ws van de traumatische bevalling en het feit dat maudy te hongerig was en dus niet goed zoog..............die had meteen veel melk nodig omdat haar glucose te laag was in haar bloed, jammerlijk mislukt dus...........met enorme tieten............bijzonder, zegt dus helemaal niets............

joepie: rustig aan maar meid...................denk aan je hoor!!

nou, op het werk was het erg druk maar nu dus 5 dagen vrij. Ik ga zo naar mijn ouders en kom morgenmiddag weer terug. Heeft Fons even lekker een paar dagen alleen thuis...........die gaat stappen met de mannen, de gemiddelde leeftijd is daar 40 dus het zal wel loslopen, whahahaha! Bejaarden op stap!!

Tot morgen!!!
fijn weekend allemaal!!!

O joepie! Weer een Rimke geboren, wat enorm grappig! Is toch een naam die niet zo heel veel voorkomt.............ik vond hem vroeger altijd stom...........maar waardeer het nu toch wel.................lekker fries en hollands..................als wij ooit nog een meisje krijgen vind ik Famke heeeeeeel erg leuk..................

goeiemorgen meiden

rimke; pfff heb nooit geweten dat je borstkast zo zeer kan doen, vannacht om 2 uur zat ik weer beneden, van het hoesten en draaien, maar ik stoom goed en ga zometeen even een hoestdrankje halen,
veel plezier bij je ouders deze 2 daagjes,en fons gaat op stap met de vrienden, hahah mijn tom gaat ook vanavond met zijn vrienden op stap dus voordat die thuis is vannacht is het een uur of 5 en dan heb ik hopelijk al een paar uurtjes erop zitten,
en weer een rimke  geboren wat ontzettend leuk zeg, zo hoor je die naam nooit en nu alweer 2 keer hahaha

joepi: meisje je moet je niet verontschuldigen hoor, het is logisch dat je er niet zo vaak bent je hebt het al moeilijk genoeg en 9 maart de intake het zal mij benieuwen, het moest niet   allemaal zo lang duren dat is eht vervelende van alles. Doe maar rustig aan en kom gewoon buurten als je  je goed voelt.

nou vannacht zat ik dus hoestent beneden, dus mijn wasmachine draait alweer, en momenteel zit er een klein jongentje heel hard te  schoppen in mijn buik haha want  ik heb de laptop op mijn buik gezet haha, en wat denk je we zijn al uit de naam ook dat iwas met joey wel anders toen hadden we een  week voor de  geboorte pas een overeenkomst hahahahaha
straks even warme broodjes voor de werkmannen halen, en ik wilde met joey gaan zwemmen  maar ik wacht nog maar een weekje.
En de stalen balken liggen er allemaal in maar ze  krijgen ze nog niet goed vast dus daar komt vandaag iemand voor kijken, want die dingen moet natuurlijk wel goed vast hangen, en dan volgende week gaat de opbouw beginnen als het goed is. ik wacht af.

ik ben er vanmiddag nog eventjes, fijne dag allemaal

xxx linda

LInda; een jongetje, ontzettend leuk zeg. Het is nu dus al een ontzettende druktemaker want de echo kon niet goed gemaakt worden haha.
En anders zeg je gewoon tegen Tom dat je t niet tegen ons gezegd hebt....

Rimke; ben je al over de schrik heen meis? Het is echt verschrikkelijk als zoiets gebeurd, maar zoals al gezegd, laat je leven er niet door leiden, je kan ook zo onder de bus komen

Ben niet veel meer op internet, thuis geen zin om die computer aan te zetten. Was gister ook nog vrij, maar ook geen zin haha. Verder gaat alles toppie, was afgelopen woensdag alweer 12 weken, en op babybrabbel zou vandaag de laatst kritische dag zijn. Ben volgens mij al wel minder moe, voel wel soort van bandenpijn ofzo? Maar maak me er niet druk om, vk zei ook al, zolang je niets in je buik voelt is het prima.

Vandaag weer een lange rit naar Zaandam. Neefje is jarig. Nou niet echt, de 29e maarja dat is maar 1x in 4 jaar

Kraamzorg via internet aangevraagd, krijg ik een mailtje dat ik sinds dit jaar niet meer bij hun ingeschreven sta!! wat een onzin zeg, betaal gewoon en heb een nieuw pasje.Zeker verkeerde nr nagezocht ofzo. Maar kan ik zo geirriteerd door raken,   moet ik maandag weer bellen grrr

Morgen willen we naar babydump gaan. Waren al naar babyplanet geweest. Niet zo supergroot hier, maar wist toch niet wat ik moest kopen haha, veels te veel. Ach vandaag zullen we een heleboel spullen van   mijn zus mee krijgen, dus kan ik alvast wat van de lijst schrappen.

Oja, maandag wordt eindelijk mijn schoonmonster opgenomen voor de operatie. Ach en ze is zo 'overbezorgd' . Maandag bij de optocht was ze mee. En vroeg ze de hele tijd of ik wilde zitten (op haar rollator!!!!). Ja hoor, ben niet invalide. pfff kan ook beetje overdrijven hoor. Maar oke, het is goed bedoeld

dames, ga weer stoppen. Fijn weekend verder!!!

bieb; hahaah je schoonmonster moest er wel om lachen, maar wel lief dat ze het vroeg met carnaval of je op haar rollator wilde zitten, ik had het wel gedaan hahaha, en maandag wordt ze opgenomen voor de operatie dat wordt spannend zeg,
Veel plezier in zaandam vandaag, dat wordt zeker een rit voor jullie. maar wel leuk als je iedereen weer ziet,
En het gaat snel he alweer 12 weken, en je voelt je geod dat is het belangrijkste, en je bent minder moe, geef mij daar wat van hahaha,

ik ga effein de bank liggen na me broodje en daarna even schoonmaken en dan vanavond lekker vroeg me bed in.
Vandaag niet veel gedaan, de bedden verschoond en gewassen, bij ons huis geweest, en even bij me ma haar graf en over de markt, en ben net weer thuis, dus een rustig ochtendje gehad en dan vanmiddag nog even schoonmaken.
Morgenochtend dan hebben we een kraamfeest, verschrikkelijk vind ik dat maar goed kan er niet omheen want het is van me neef hahaha.

xxx linda

goede morgen meidne

ik kon gisteren niet meer op het forum komen heel raar.

geen nieuws voor de rest, Tom is gisteravond in amsterdam uit geweest en die kwam om half 4 vannacht thuis dus dat was wel een schappelijke tijd,
ik heb niet echt lekker geslapen want ik heb me longen uit me lijf gehoest maar het komt wel los dus dat is wel lekker.

Hoe is het met de meiden??

xxxx linda

Terug
Bovenaan