Klusbabes 35!!!

bambi:   en je wilt lois een prinssessenkamer geven haha, wel leuk hoor, maar ik hou zelf niet van roze hahaha,
en wat die reactie betreft van mij tegen diegene die niks kon zien dat ik zwanger ben, ach ik zeg dat gewoon ik zeg trouwens altijd wat ik denk, mensen weten wat ze aan me hebben, en heel soms hou ik me mening voor me maar dat gebeurt niet vaak hahahaha

xxx linda

zo de chinees was weer lekker, en tom is heel moe die valt steeds in slaap haha, en ik raak aan een pamper om want elke keer als ik hoest moet ik rennen naar de wc want anders plas ik in me broek, morgen ga ik effe inlegkruisjes kopen voor het geval dat heel irritant is dit maar goed.

meiden fijne avond allemaal en morgenochtend dan lees ik bij

xxx linda

Zo, weer thuis, vanmiddag al, na een reis van 3,5 uur.................stond een uur shocking klem bij Utrecht, gelukkig had ik nog wat te drinken voor mijn meisje mee.
Thuis was het een teringbende dus kon meteen aan de slag.
Gelukkig was het gisteren wel erg gezellig, en mijn ouders vonden het erg leuk om voor Maudy te zorgen. Was leuk om de meiden weer te zien....

Lin: ik had het op het laatst ook hoor, pieste ik elke keer bijna in mijn broek...........whahaha!! Je bekkenbodem is toch slapper, misschien even aan de fysio gaan vragen wat je kan doen buiten de normale oefeningen om.....lastig in ieder geval!

Bambi: weer lekker geshopt en gelukkig weer ongi geworden..............wel een opluchting of niet?? Wordt iig spannend voor je zusje zeg..............ben benieuwd hoor!!!

Phoebs: leuk weer een echo gehad, gelukkig alles nog goed! Daar gingen we natuurlijk wel van uit.............

Bieb: whihihihi, je schoonmonster......................alsof zwanger zijn een handicap is, ach, het is natuurlijk wel lief............maar als je nou 40 weken was...........maar dat is natuurlijk   nog niet zo........

Ehm................ik heb weer last van dementie, ik lig er vanavond weer eens vroeg in............ben hartstikke   verkouden geworden, dus ik ben niet zo lekker..........
Kom morgen weer buurten, ik hoop dat ik lekker slaap vannacht! En jullie ook...........

goeiemorgen meiden

rimke; pfff dat is een rit geweest zeg op de terugweg, gelukkig had je drinken mee voor maudy, en je pa en ma hebben genoten van maudy gelukkig haha, en jij hebt een gezellige avond met je vriendinnen gehad heel erg leuk omd ie weer eens te zien.
alleen de thuiskomst niet zo leuk dat je meteen kan beginnen met opruimen. pfff mannen ze leren het nooit volgens mij.
Heb je vannacht nog een beetje kunne slapen door je verkoudenis?
Ik zal woensdag even vragen aan de fysio over die bekkenbodemspieren ik ben ze wel aan het trainen, maar ja door het hoesten komt er natuurlijk een megadruk op dus zometeen even naar de supermarkt inlegkruisjes kopen

nou ik heb tot half 4 geslapen en toen ben ik begonnen met hoesten als een idioot en dat doe ik nog al niet normaal meer, volgens mij hebben de buren ook niet veel geslapen door mijn gehoest hahaha
Vandaag hoef ik niet schoon te maken heb ik dit weekend al gedaan dus lekker niks doen haha,

xxx linda

dat rustige ochtendje is toch niks geworden vandaag hahaha, Heb boodschappen gedaan, en daarna naar ons huis geweest en heb het hele huis opgeruimd en al het puin wegveegd dus nu is het helemaal puinvrij en breek je je nek niet als je in huis bezig bent, en daarna gestreken en de was gedaan, en vanmiddag als joey op de chreche zit ga ik in ons huis boven verder met het behang afhalen en daarna een verjaardag want me oom is jarig en dan snel eten en naar de yoga dus me dagje zit wel weer vol vandaag hahahaha
ik weet niet of ik nog kom buurten vandaag en anders tot morgen.

xxx linda

Zo, hier ook weer even een teken van leven.............
Vanmorgen lekker uitgeslapen, na een waardeloze nacht, en net boodschappen gedaan........maudy een broodje en een flesje...............en die ligt nu op bed.

lin: hou je je nou eens kalm, zeker met bekkenverslapping............niet zo veel tillen en doen want je bent echt verder van huis hoor!!

Vanmiddag wil ik nog even weer een stukje met Maudy wandelen, het is lekker weer en de zon komt af en toe eens door...........lekker dus.
Kom vanavond nog wel even buurten, kijken of er iets meer leven is..............

zo hier ben ik nog eventjes.

rimke; toch een slechte nacht achter de rug, en vanmiddag lekker aan de wandel geweest, het was lekker weertje, tenminste hier wel. wel af en toe donkere wolken maar er viel niks uit haha

Zo vanmiddag heb ik het behang eraf gehaald ik ben nog niet helemaal klaar, en ik heb nog wat puin geveegd en wat boodschappen gedaan, voor in ons huis, en ik kom net bij me oom en tante vandaan me oom was jarig en moet me nu vliegend weer omkleden voor de yoga zometeen, en daarna ga ik in de bank liggen hahaha

meiden fijne avond en morgenochtend dan lees ik weer bij

xxx linda

goeiemorgen meiden

zo de yoga was weer lekker gisteravond, en ik lag vannacht weer om 12 uur op de bank maar ditmaal omdat dan mijn pa en tom konden slapen want pfff mijn hele lijf doet zeer van het hoesten, ik heb tot half 3 geslapen en toen weer een uur of 2 achter elkaar me longen uit me lijf gehoest, het zit wel los gelukkig maar ja heel irritatant.
vandaag hou ik wel een rustig dagje haha, alleen wassen, ik heb gisteren uit de babykamer alvast wat spulletjes gehaald om te wassen en dat leg ik dan bij mepa in de kast totdat ons huis weer bewoonbaar en schoon is.

xx linda

Terug
Bovenaan