Klusbabes 35!!!

Hallo, hier ook weer eens een teken van leven van mij

Jacqy; wat een zeikerds zeg, zeggen dat je dikker bent geworden, Nou ten 1e ben je zwanger, dus niet zo vreemd, maar als het dan zo negatief wordt gezegd, ook niet leuk
Hier beginnen mensen ook te zeuren dat ons leven hierna gaat veranderen en geniet er nog maar van en dan luiers duur zijn enzo, maar dan ook op zo een domme toon. Ja, hallo!!!! of wij dat allemaal niet weten zeg. Sjonge. Kreeg vanmiddag ook zo een dom mailtje, en na tig x dat gehoord te hebben weet ik het nu wel....(misschien zijn dit wel de hormonen haha)

Phoebe; toppie dat alles weer goed was, en maken zich niet druk om cyste, Dus jij doet wel nekplooimeting. Moet je eerlijk zeggen dat ik af en toe nog wel twijfel of ik het toch had moeten doen....tot hoeveel weken kan dat eigenlijk?
En al flink gezwaaid haha

Bambi; heerlijk ongi geworden, komt goed uit. En je zusje al bijna uitgerekend, spannend hoor
Jeetje, is wel snel al he, weer verhuizen. Maarja, wel nodig

rimke; ehhh

Linda; domme opnmerking zeg dat ze nog niets aan je zien,. Ik vond je toch wel al aardig buikie hebben op de foto. Wel goed die reactie van je terug
En ook al zo verkouden....hier ook een verkouden bieb, en mijn vent is er nog erger aan toe

Schoonmonster ligt nu onder het mes (naam is trouwens verzonnen door mijn vriendin....) Evengoed hopen natuurlijk dat alles goed gaat

Ik dacht dat ik minder moe was, maar gisteravond lag ik weer als een dooie mus op de bank. Heb gezegd tegen vriendin dat ik snel wil beginnen met zwemmen, beetje beweging in de tent

Verder voel ik me goed (behalve verkouden). Voel wel regelmatig van alles aan zijkanten, soms maak ik me ongerust, maar zal wel gewoon groeien zijn van baarmoeder enzo. Borsten zijn nu echt bh uitgegroeid, puilen aan de bovenkant eruit
Vanavond gaan we naar zo een info avond ivm zwangerschap, moet je eerlijk zeggen dat ik eigenlijk geen zin heb. Toch wel moe en we voelen ons alle2 minder lekker ivm verkoudheid. nouja, we zien wel

Had ik al verteld dat ik de wieg van mijn zus mee naar huis heb genomen? supermooi ding nog. En 2 zakken zw.kleding van andere zus gekregen, ook wat oudere dingen tussen, maar helft kan ik wel aan

Morgen auto apk voor t eerst. denk toch dat we nu voor andere moeten kijken, en net als alle nieuwe gezinnetjes een stationwagen haha. Liever niet trouwens. Ach, eerst even al t vakantiegeld en belastinggeld binnenvegen ....

ga weer s werken...bah

hoi meiden,

bieb hoeft niet meteen een station hoor hahah..een ruime 5 deurs is ook al genoeg..wij hebben een grote hond dus heb echt die ruimte nodig...al iets gehoord van je schoonmoeder? is de operatie geslaagd.

rimke lekker weekend gehad en mogen uitslapen..en maudy gaat alles goed ?

linda weer veel te druk bezig geweest..je moet echt een beetje proberen te minderen hoor.

was er verder nog iemand..?

ben een beetje hyper vandaag..zou met me zusje naar de vk mee gaan vandaag...word ik vanmorgen gebeld door me moeder om 9 uur ( die licht normaal tot 11 uur te maffen) dat ik niet mee hoef, ze moest zo naar het zh toe..k whaattt...
blijkt dat der vliezen gisterenmorgen gebroken zijn...soms een wee en vanacht om de 4 a 5 min weeen gehad...moest ze vanmorgen naar het zh van der vk want er waren 24 uur verstreken..daar hebben ze alleen een soort uitstreikje gedaan ivm infectie en 1.5 uur ctg..door de spanning me zusje der weenen weg..ja om het kwartier eens 1.
weer naar huis gestuurd zonder een vk te hebben gezien niks gekeken of ze ontsluitng had nada...kom morgen maar terug om 7.15 smorgens .....oke..
dus kwam ze ff met der vriend bij me ouders een bakkie doen toen ze uit het zk kwamen...ze zag er moe uit, vanacht niet geslapen...nog steeds af en toe een wee, maar verders niks..wij hebben ze gou naar huis gestuurd..lekker proberen te slapen..
waarschijnlijk als het er morgen nog niet is dan wekken ze de boel op..wat ik al dacht hoor..maar stom zh...laaat het arme kind gewoon lopen zo..

dus word morgen denk ik tante hahaha..maar morgen moet ik werken, dus ben vandaag al in de weer geweest met me kraammand..hij is bijna klaar..nou ja mand...curver box hihihi. heb vandaag een setje voor een jongen en voor een meisje gekocht..zodra ik weet wat het is dan pak ik die nog in en dan is de mand klaar..kan het andere terug brengen of laat het liggen voor 1 van me vriendinnen..me beste vriendin heeft net die mk gehad en is weer bezig en hoorde gisteren dat een andere vriendin van me zwanger is...heel leuk, want die is ook al 2 jaar ofzo bezig..ze weet alleen nog niet hoelang want is altijd heel onregelmatig ongie en is nu al 4 maanden niet ongie geweest..dus kan best dat ze al 3 maanden is ofzo..

ga ff de lasanga is de over pleuren...
tot snel...hyper hyper bambi.

xx bambi

hey meiden

zo hier weer even bericht van mij , ik heb vandaag een televisie en radio installatiedag gehad, pff wat een kutwerk haha ben net terug bij me schoonouders daar moest ik ook de tv weer goed instellen.

bieb; mensen kunne zo zeiken ook dus wat betreft dat je leven gaat veranderen, nou ik vind dat best meevallen, en je kan alles zo duur maken als je zelf wilt, joey is nu 3,5 jaar en ik vind het echt allemaal wel meevallen hoor.
en heb je al wat van je schoonmoeder haar operatie gehoord? hopelijk is ze al onder het mes vandaan.
En jullie raken waarschijnlijk aan een andere auto haha altijd leuk om daar naar te kijken.

bambi: jeetje zeg dat ze je zusje dan gewoon weer naar huis toe laten gaan arme meid die zal ook uitgeput zijn zeg, en hopelijk komen die weeen gewoon weer zelf terug en hoeft het niet te worden opgewekt. en je kraammand is bijna af haha heel erg leuk, en ook leuk dat je vriendin zwanger is.

heb net me broodje op en ga zometeen kaarten, maar ik heb totaal geen zin want ik ben helemaal kapot na een heel kort nachtje, maar goed, morgen weer werken.
Ik moet de dvdspeler ook nog opnieuw de netten erin zetten maar dat doe ik morgen wel weer haha.
meiden fijne avond en morgenochtend dan lees ik alles weer bij

xxx linda

Ha!!!
Daar was ik ook weer eens, op de een of andere manier geen tijd gevonden vandaag.........

Bambi: OE!!!! Spannend, hoop dat het vannacht lekker door zet..............gewoon lekker spontaan! Geestig, bij jou begon het ook met gebroken vliezen, dat is niet zo vanzelfsprekend! Vaak moeten die gebroken worden na een aantal cm ontsluiting!
Denk aan je, hou je hoofd er bij!!!

Bieb: lekker laten lullen iedereen! Zolang jij je goed voelt en je kindje het goed doet, is het allemaal goed!! Ben benieuwd hoe je schoonmoeder gaat!!!

Lin: tv en radio installeren??? HUH??? in jullie eigen huis? Ik snap het niet..........whahaha!!!

Nou hier alles redelijk, maudy heeft om het half uur een poep luier, slijmerige vieze poep, zielig, haar hele billetjes kapot. Weet niet of het tanden zijn, ze is niet anders dan anders.......
Morgen laatste dag vrij alweer, en dan weer aan het werk, maar twee dagen gelukkig en dan weer samen het weekend vrij! Wat een luxe!!!

Tot morgen! Heb vanavond plannen met mijn mannetje..............whihihihi!!!

Rimke veel plezier hihihih..en maudy ook al van die dunne luiers. Lois vandaag ook 4x en ook helemaal onder de luieruitslag, als ze zure poep heeft heeft ze dat direct. voel al in haar mondje, maar voel niks..nog steeds geen tand te zien..ook was ze vandaag wat jengeliger dan normaal.maar ze is ook verkouden dus kan ook daarvan zijn..eten ging wel dus..raar he als ze ineens anders gaan poepen wjhahaha, denken meteen dat er wat is.

linda aan de instalatie van tv en video/dvd....knap hoor..snap daar niks van en ga er zeker de moeite ook niet voor nemen..laat ik lekker aan me man over.
veel plezier met kaarten..en slaapse daarna he

nou net nog nieuws van me moeder van me zusje...schiet nog voor geen meter op..me zusje heeft wel het gevoel dat er van beneden wat open staat, maar de weeen komen niet of bijna niet..soms na een half uur eens 1. ze zal gaan proberen te slapen, en laat zich morgen niet van het kasje naar de muur sturen, ze raakt een beetje uitgeput, en moet eigelijk nog gaan beginnen..Ze zij al staks heb ik een trauma bevalling en wil ik nooit meer..ze vind het niks dat het niet gewoon gaat.
Ik zei al, kan je niks aan doen hoor..bij mij wilde het ook niet vanzelf..het zh heeft echt moeten helpen bij mij...alleen het persen kon ik wel hahahah..
Dus ben benieuwd...morgen heel de dag in spanning op me werk..brrrr hihihi

ga zo lekker slapen...ben verrot moe zeg.
Trouwens Lois ging vandaag uitzichzelf staan vanuit zit in de box...ze trok zich zo op de bijdehand hihih..en haar favo woordje is momenteel ..mama...zo lief...
Ze heeft vorige week 1 dag de p gezecht en dus x papa, maar verders is het alleen maar mama...echt ben helemaal in de wolken..meestal roept ze in de wilde weg wat, maar soms echt gericht..
ook zegt ze soms op, als iets uit gaat of als het eten op is. ik zeg dan altijd operdepop. Ook zegt ze vaak bah...en dan vooral tijdens het eten..ik zeg dan nee joh is lekker mmmmhhhh. hiihih
en vandaag ging mevr.de hele kamer door op der buikje...soms op der knieen, maar dan komt ze niet echt voorruit nog..schuiven op het laminaat gaat beter hahaha

nou ga ik echt.
xxx bambi

goeiemorgen meiden

rimke; maudy aan de dunne poepluiers, kan met tanden te maken hebben, joey heeft dat gelukkig nooit gehad. wie weet. en je vrije dagen zitten er alweer op gaat snel he.
en ik bedoelde de tv's en radio bij me pa installeren hahaha we hebben er daar 3 staan, beneden 1 en op onze kamer en op me pa zijn kamer, haha,
vanmiddag moet ik bij me schoonzus de tv instellen.

bambi: ach die arme zus van je het schiet dus niet op, hopelijk heeft ze vannacht een beetje kunnen slapen en is ze een beetje fit voor vandaag, want anders wordt het een zware dag. HOu ons op de hoogte hoe het gaat.
en lois steeds mama aan het zeggen, je smelt dan gewoon haha en ze komt lekker vooruit op haar buikje en soms op haar knieen ach als ze maar vooruit komt toch hoe maakt niet uit.

ik ben wel bij me vriendin geweest maar we hebben niet gekaart ik had totaal geen zin en puf, dus we hebben lekker bankgehangen, en ik heb vannacht zowaar op bed  geslapen heerlijk haha en om 3 uur moest ik eruit want er riep heel hard iemand ik moet plassen haah de lieverd, jezus trouwens die lag me toch een partij te snurken gisteravond ik wilde bijna naar me pa zijn kamer gaan en toen bleek dat joey te zijn niet normaal meer wat een geluid uit zo'n lijfje.
ik schrok net wakker even voor de wekker en ik moest wel effe denken waar ik was heerlijk hahaha
ik ga me klaarmaken om te gaan werken, dus ik ben er later vandaag weer, na de spaarzegeltjes.
iedereen een fijne dag en tot later

xxx linda

Goedemorgen meiden,

hier weer een teken van leven van mij! haha, beetje druk gehad.

Laatste echte les gehad van de opleiding, nu alleen nog de eindpresentatie voorbereiden. Ging goed gister op school, moesten presenteren. nou makkie!!!

Bambi, wat spannend, bijna tante! wel  raar dat ze in het zh verder niet is bekeken. hoop dat het wel snel gaat gebeuren nu.... succes!!!

verder niets bijgelezen, sorry. hoop morgen ofzo meer tijd voor jullie te hebben!

x jacqy

Goedemorgen!!!!

Linnie: whihihi, geen zin om te kaarten dus lekker bankgehangen, moet ook gebeuren toch!! Lekker hoor, en goed geslapen buiten de break om...........zalig!!

Bambi: ach die lieve lois al zo aan het kletsen, die is vroeg zeg!! Lekker wijffie!!
Goed van je zusje, laat haar haar mond maar opentrekken............anders krijgt ze mijn toestanden en dat gun ik niemand. Misschien heeft ze gewoon wel erg veel last van voorweeen, die voelen echt, maar doen neits................waardeloos!

Jacq: de laatste loodjes qua opleiding! Fijn............rust in de tent!!

Nou vandaag was het fons zijn beurt om uit te mogen slapen, ik heb vrij redelijk ggeslapen voor de verandering...............hadd ik ook wel nodig!!
Vandaag een rustig programma, het poepen bij maudy lijkt iets minder te worden, maar snachts eet ze natuurlijk   niets, dus moet zo even kijken wat de score is............
Tot later!!!

Terug
Bovenaan