Klusbabes 35!!!

@rimke
hoe is het?
ik wilde je even laten weten dat ik 10 feb. bevallen ben van een zoon.
hij heeft de naam swen gekregen en hij doet het super!
groetjes

Carina!!!!!!
Ik was zo naar je aan het zoeken!!!!
Nu breek je eens hier in..............whahaha!
Wat een super nieuws!
Alles goed gegaan? Miste je al een tijdje op het forum dus ik ga er vanuit dat je niet helemaal soepeltjes je laatste weken bent door gekomen? Las ook al iets dat je in het ziekenhuis lag........................balen!
Maar goed, Sven is geboren..............hoera!!!! Is alles goed gegaan?
En hoe voel je je? Is de bevalling goed gegaan? Ben je goed hersteld?

Anyway, een hoop vragen voor je!!!
Dikke kus en lekker genieten!!

he meiden,

Rimke, en is het poepen al minder geworden?

Wat een rust hier zeg. ben gesloopt trouwens!
heb dus ook niets nuttigs te melden! haha

oja, mijn trouwkaarten zijn binnen! jippie! ze zijn echt gaaf geworden!

dikke kus jacqy

hey meiden

zo ik zit en ik ben helemaal gesloopt,

jacqy: je trouwkaarten zijn binnen, dat is goed nieuws, en ook je laatste les van de opleiding gehad, lekker weer iets minder omt e doen om het maar zo te zeggen.

bieb; Hoe is het met je schoonmoeder haar operatie vergaan?

rimke; fons mocht vanmorgen lekker uitslapen en jij hebt wel redelijk geslapen, beter redelijk dan niet zo is het toch? en hoe is het vandaag met maudy haar ontlasting gegaan?

zo vanmorgen tot 12 uur gewerkt, toen kon ik gelijk aan de pannekoeken bakken en om 1 uur ging ik zitten en om kwart over 1 moets ik beginnen met me spaarzegeltjes, en om kwart voor 3 was ik weer thuis en toen heb ik de dvdspeler ingesteld en om 4 uur moest ik naar de fysio en om 5 uur zat ik bij me schoonzus daar de tv in te stellen wat niet lukte ongelooflijk maar waar heb alle knoppen wat er op de afstandsbediening zitten ingedrukt enz. maar het lukte niet dus nu gaat haar buurman het weer proberen, toen heb ik daar boven een tv ingesteld en nu ben ik net thuis en ben heel chagerijnig en moe.
ik ga vroeg naar bed en morgen om 12 uur heb ik weer de echo dus ik benieuwd wat eruit komt,
fijne avond allemaal en tot morgen

xx linda

hoi meiden,

ben tante geworden.
Me zusje is vanmorgen half 12 bevallen van een dochter. ze heet Amy en is 48 cm en 2700 gr. Echt een kleintje dus..komt waarschijnlijk door me zusjes ongezonde eet patroon, maar goed..ze scoorde meteen een 10 dus maakt het verder goed.
Ze moest vanmorgen om 7.15 al in het zh zijn..en had vanacht wel weeen gehad maar die kwamen steeds te ver uitelkaar..dus aan de opwekkers, want er waren 2 cm ont.geconstateerd...rond half 11 was er 1 cm bij, en hield me zusje het niet meer...ze wilde een ruggeprik..daarvoor moest ze naar beneden naar de ok, want dat ging sneller dan iemand naar boven sturen..ondertussen had ze een ware weeenstorm..beneden aangekomen moesten ze eerst de voorverdoving plaatsen en me zusje gilde het uit...ik heb persdrang...dat kan nog niet.zeiden ze...nou toch wel..kwart over 11 volledig onsloten..binnen 3 kwartier 7 cm...niks geen ruggenprik..als de sodemieter de vk oproepen...ohjee daar komt het hoofdje..geen tijd om naar de verloskamers te gaan, dan maar hier op de ok..met voltallig personeel een man of 7 om haar heen is ze bevallen op de vercouverkamer, of hoe je dat ook noemt. met het complete ok team om der heen whahaha..allemaal in het groen incl. der vriend...behalve de vk zelf, want die had geen tijd meer om dat aan te doen, zo snel ging het...Een heel klein poppie is het..lijkt enorm op der vader en heb foto's op me hyves..ze moeten een nachtje blijven, dat ivm dat haar vliezen langer als 24 gebroken zijn geweest..verders maken ze het goed..bv lukt niet echt..maar me zusje kolft nu en wil het wel proberen..ik vind dat niet zo wijs, want me zusje eet daar niet gezond genoeg voor..eet geen groente en weinig fruit..veel ongezond eten eigelijk..brood en pasta is niet heel erg maar zonder groenvoer wel he.
ach maar goed ga me daar ff neit druk om maken, het komt vast goed...maar ze is wel heeeeeel klein hoor..pfff heb nog nooit zoiets gezien..

sorry voor het ego verhaal, maar ben nu zo moe, helemaal hyper vandaag..ook nog gewerkt.

zag rimke, linda en jacqy en voor de rest weer rustig geweest..
kijk ff of ik morgen tijd heb, maar moet dan schoonmaken en al een berg boodschappen in huis halen, want vrijdag werken en zat.vieren we de verjaardag van me mannetje..zondag gaan we naar me zusje weer..eerder geen tijd en wil ze morgen niet lastig vallen..doet me moeder wel hahahah

tot snel.
xx bambi

goeiemorgen meiden

bambi: je zusje een dochter, mooie naam hoor amy, en 2700 gram dat is klein, joey was 2300 gram, en ze wil wel borstvoeding proberen. wat een gedoe zeg rond die bevalling hahaha later kan je erom lachen. ik weet er alles van hahaha maar leuk is anders, ze had in ieder geval wel een heel medisch team om haar heen staan hahaha.
en zaterdag je man zijn verjaardag vieren wel even gezellig.

zo ik heb weer een bank nachtje gehad maar heb gelukkig wel geslapen, zometeen joey naar de chreche brengen en de wasmachine draait al dan even boodschappen halen en schoonmaken en om 12 uur in het ziekenhius zijn, ik ben benieuwd, Jullie horen later wel van me asl ik tijd heb om te reageren.

O en anoeska haar eerste iui poging is mislukt schreef ze op hyves, heel erg jammer hopelijk mag ze snel aan de 2de poging beginnen en is die wel raak

meiden fijne dag en tot later vandaag

xxx xlinda

linda succes vandaag weer met de echo. hoop dat dat drukke mannetje zich beter laat zien nu.

verder geen tijd   en zin..ben aan het schoonmaken en vanmiddag boodschappen doen..lois word zo weer wakker..
dus tot snel.

xx bambi

Hallo meisjes

Even snel tussen de poepluiers en de voedingen door!
Ik ben zoals jullie al weten 16-2 bevallen van een wonderschone dochter,Rimke!
Bevalling is me tegen en mee gevallen. Het begon 's nachts om 00.30 uur een beetje te rommelen in mn buik. Maar van weeen kon ik nog niet echt spreken. Na een half uurtje rommelen werd het toch steeds duidelijker dat ongesteldheids gevoel waar mijn moeder het over had. Mn mannetje maar wakker gemaakt en gezegd dat het misschien wel begon. Ik had het nog niet uitgesproken of de weeen kwamen steeds sneller en pijnlijker. De weeen kwamen bijna om de 2 minuten. Na het een tijdje te hebben aangekeken en getimed toch de verloskundige gebeld. Omdat de weeen nog niet allemaal een minuut aanhielden moesten we terug bellen als ze dat wel deden en dan pas als het 2 uur lang aanhield. Ik kreeg de weeen niet weggepuft en ze deden verrekte pijn. Kreeg het niet onder controle. Uiteindelijk de verloskundige nog maar weer eens gebeld (was ondertussen al bijna 7 uur). De collega van de ochtenddienst zou er rond 8 uur zijn en die zou verder kijken hoe het ging. Toen die godzijgedank eindelijk kwam bleek ik al 5-6 cm ontluiting te hebben en konden we op naar het ziekenhuis. De verloskundige pufte samen met me de weeen weg en eindelijk begon het minder pijn te doen. Wel bleven ze om de 2 minuten komen.  In het ziekenhuis  aangekomen bleek ik al 6-7 cm te hebben. De vliezen werden gebroken en madam bleek in het vruchtwater te hebben gepoept. Toen ik dat hoorde kreeg ik het toch even benauwd, bang dat er iets met haar aan de hand zou zijn. Ook kregen we meteen te horen dat we een dagje moesten blijven....Nog een domper. De weeen bleven behoorlijk komen en ik wilde graag pijnstilling. Bleek ik al meer dan 8 cm te hebben en kreeg ik deze niet meer (waar ik achteraf wel heel erg blij mee ben). Niet lang daarna kreeg ik te horen dat ik al langzaam aan kon persen als ik drang had. En wat was dat een verademing!! om 10.35 mocht ik persen en om 11.05 is mijn lieve Rimke geboren, 51 cm lang en 3890 gram zwaar! Wel had ik een flinke knip en bleef 1 schoudertje ´haken ´. Maar verder kerngezond! Toen kregen we te horen dat de kinderarts kwam om haar te controleren en als alles in orde was dan mochten we om 15 uur al naar huis!! GElukkig was dat ook zo.
Wel hebben we heel veel moeite gehad met de borstvoeding. Rimke had vruchtwater binnen gekregen en bleek achteraf goed misselijk te zijn en wilde de borst niet nemen. Na 2 dagen hebben we maar besloten dat ik zou gaan kolven om de productie op gang te krijgen. En de afgekolfde melk kreeg ze met een lepeltje. Dit ging gelukkig goed maar nam heel veel tijd in beslag. 15 minuten proberen om aan te leggen met als gevolg een woedende en uiterst hongerige baby en een gefrustreerde mama die nog eens even een half uur kon gaan kolven om dit vervolgens met een lepeltje op een tergend langzaam tempo te kunnen geven. Ondertussen al een dik uur verder. Toen ze gewogen werd bleek ze ruim 400 gram te zijn afgevallen en moesten we bijvoeden. De gekolfde melk kreeg ze vanaf toen met de fles, Hallelujah! Omdat ik een melkproductie had waar ik 3 kinderen mee kon voeden heeft ze geen bijvoeding hoeven krijgen. Maar omdat ze erg gulzig was spuugde ze veel melk weer terug. Maar ze was na 4 dagen alweer 300 gram bijgekomen. Na een week proberen had madammeke welgeteld 3 keer aan de borst gedronken en weigerde verder. Toen ik er helemaal doorheen zat en het niet meer zag zitten en wilde stoppen met de borstvoeding hapte ze opeens!! Sindsdien drinkt ze opeens aan de borst. Een erg eigenwijs meisje dus, maar dat heeft ze van papa en mama geleerd!!
Nu de borstvoeding ook goed loopt gaat het super. Ze slaapt als een roosje, drinkt goed en als je dr verschoont dan kun je je beter maar goed beschermen tegen de spuit luiers! We zijn helemaal in de wolken met ons meisje!

Als ik het hier weer een beetje op een rijtje heb en onze draai hebben gevonden dan kom ik weer vaker buurten maar op het moment is tijd voor mezelf erg schaars!

Groetjes!!!

Terug
Bovenaan