hoi meiden,
ben tante geworden.
Me zusje is vanmorgen half 12 bevallen van een dochter. ze heet Amy en is 48 cm en 2700 gr. Echt een kleintje dus..komt waarschijnlijk door me zusjes ongezonde eet patroon, maar goed..ze scoorde meteen een 10 dus maakt het verder goed.
Ze moest vanmorgen om 7.15 al in het zh zijn..en had vanacht wel weeen gehad maar die kwamen steeds te ver uitelkaar..dus aan de opwekkers, want er waren 2 cm ont.geconstateerd...rond half 11 was er 1 cm bij, en hield me zusje het niet meer...ze wilde een ruggeprik..daarvoor moest ze naar beneden naar de ok, want dat ging sneller dan iemand naar boven sturen..ondertussen had ze een ware weeenstorm..beneden aangekomen moesten ze eerst de voorverdoving plaatsen en me zusje gilde het uit...ik heb persdrang...dat kan nog niet.zeiden ze...nou toch wel..kwart over 11 volledig onsloten..binnen 3 kwartier 7 cm...niks geen ruggenprik..als de sodemieter de vk oproepen...ohjee daar komt het hoofdje..geen tijd om naar de verloskamers te gaan, dan maar hier op de ok..met voltallig personeel een man of 7 om haar heen is ze bevallen op de vercouverkamer, of hoe je dat ook noemt. met het complete ok team om der heen whahaha..allemaal in het groen incl. der vriend...behalve de vk zelf, want die had geen tijd meer om dat aan te doen, zo snel ging het...Een heel klein poppie is het..lijkt enorm op der vader en heb foto's op me hyves..ze moeten een nachtje blijven, dat ivm dat haar vliezen langer als 24 gebroken zijn geweest..verders maken ze het goed..bv lukt niet echt..maar me zusje kolft nu en wil het wel proberen..ik vind dat niet zo wijs, want me zusje eet daar niet gezond genoeg voor..eet geen groente en weinig fruit..veel ongezond eten eigelijk..brood en pasta is niet heel erg maar zonder groenvoer wel he.
ach maar goed ga me daar ff neit druk om maken, het komt vast goed...maar ze is wel heeeeeel klein hoor..pfff heb nog nooit zoiets gezien..
sorry voor het ego verhaal, maar ben nu zo moe, helemaal hyper vandaag..ook nog gewerkt.
zag rimke, linda en jacqy en voor de rest weer rustig geweest..
kijk ff of ik morgen tijd heb, maar moet dan schoonmaken en al een berg boodschappen in huis halen, want vrijdag werken en zat.vieren we de verjaardag van me mannetje..zondag gaan we naar me zusje weer..eerder geen tijd en wil ze morgen niet lastig vallen..doet me moeder wel hahahah
tot snel.
xx bambi