OOOhhh, schandalig, zo lang als ik niet gereageerd heb. Sorry meiden, maar 't was ook zo rustig bij mij en hier op 't forum ook... Maar nu zal ik ff wat schrijven, ok?
Jacqy, hoofdpijn, tsja. Je zit natuurlijk in een drukke periode, maar kan ook je bloeddruk of Hb zijn. Ik had rond de 18 weken elke dag hoofdpijn, bleek m'n Hb te laag. Ondanks dat wij ook net een drukke periode achter de rug hadden van overlijden schoonvader, toch maar ff laten checken en voila. Zit nu aan de ijzertabletten. En die trouwkaarten, spannend die reacties. Wij zijn bezig met geboortekaartjes uitzoeken, is ook zo leuk! Wil een beetje zelfde stijl als de trouwkaart, met ecru, niet te druk etc.
Rimke, oei je meisje zo van slag geweest. Ja, lijkt op een virusje, maar jij zit er op dat moment maar mee. Was het werken wel gelukt? Hopen dat het niet zo druk was...
Linda; ik zal je hyves even checken voor die nieuwe foto's. Manlief zat ook al mee te kijken, omdat wij het natuurlijk ook gedaan hebben. En hij is bouwvakker, dus hij zag precies wat jullie aan 't doen waren, ha ha. En dwarse Joey, nou je hebt goed laten zien wie de baas is. Soms hebben kids dat gewoon ff nodig. Maar op de foto's blijf ik het een lief ventje vinden hoor!!
Nou en verder weet ik 't ff niet, heb geen 2e scherm erbij....
Hier gaat alles goed. Ben druk aan 't leren ivm toets maandag. Als ik die niet haal moet ik stoppen met de opleiding, dus ben hard aan 't leren over bacteriën en virussen etc. Is best moeilijk, veel rijtjes uit je hoofd leren. Maar heb gisteren m'n huisje al gedaan, dus vandaag alle tijd... Het zou vandaag lekker weer worden toch? Hier is het alleen nog maar mistig, yek.
Qua zwangerschap gaat alles voorspoedig. Heb echt een buik die soms al in de weg zit (jeeej) en voel deze week continu een soort van harde bal in m'n rechterbovenbuik. Zal wel een hoofdje zijn denk, want als m'n blaas wat te vol zit, voel ik daar voetjes. Voelt niet zo heel prettig moet ik zeggen, maar het kindje is actief zat en dat is gewoon heerlijk!
Kreeg een brief dat volgende week het kraampakket van de ziektekostenverzekeraar komt, ben benieuwd wat daarin zit. Allemaal afzichtelijke kraamverbanden heb ik wel eens gehoord, maar goed, dan heb je wat in huis.
Verder hoef ik pas de 16e naar de vk, moet vantevoren Hb prikken, dus ben benieuwd of ik van de staal af mag. M'n darmen gaan er namelijk een beetje van plat.
Nou, ik ben uitgekletst, ga weer ff de boeken in
Doei!!