Klusbabes 35!!!

hey meiden,

jezus zeg wat een rust hier vandaag.

heb ook eigenlijk weinig te melden. heb gewerkt en ben met joey naar de fysio geweest en ik heb voor joey kleren gekocht en ben bij me tante geweest die is jarig en heb effe foto's gemaakt van de aanbouw, en voor de rest niks gedaan.

xx linda

Pffffffffffffffffffffffffffffffffffffff, wat een dag EN vooral wat een nacht............of eigenlijk gebrek aan nacht...............nou ja, het was natuurlijk wel nacht, maar daar trok Maudy zich niets van aan.........om acht uur nog een flesje gedronken en toen lekker gaan slapen, wel een hoop gerommel en het duurde lang voordat ze echt ging slapen, ik sliep echter vrij vlot want de sms van fons om 21 uur heb ik niet binnen horen komen...............en toen.........toen werd het 2 uur in de nacht en begon Maudy te huilen en is niet meer gestopt tot 5 uur...........toen is ze in mijn armen in slaap gevallen...........zo zielig. Ook wel een beetje voor mij, want ik heb vanaf 2 uur vannacht niet meer geslapen..............en toen maudy naar de oppas gebracht en gewerkt tot half 4...................maudy weer opgehaald, daar was ze redelijk lief geweest en veel geslapen..............goh. Daar wel.
Maar goed, ze ligt weer gebadderd op bed, ik heb gegeten, er zit een wasje in de wasmachine, de flesjes voor vanavond en morgenochtend staan klaar, dus wat dat betreft...........zometeen allen nog even afwassen en dan lig ik er weer heeeel vroeg in.........

Carina, ik ga je een dezer dagen even mailen goed? Ik moet effe bijkomen! Goed van je te horen!!!

Linnie: zo lekker geslapen vannacht! Super!! Lekker he, voel je je een heel ander mens! En foto's gemaakt van de aanbouw, ik ben benieuwd hoor!!!

Bambi: hoe gaat het met je zusje en haar meisje??? Gaat alles naar wens?
En hoe is het met Lois? Leuk hoor een nichtje voor haar!! Ik hoop ook al tijden   dat mijn broertje of zus ook wel een kindje willen..................

Bieb: lastig he, in zo'n arbeidssituatie zitten terwijl je zwanger bent. Probeer het los te laten en lekker van je buikje (jeeeej!!!) gaan ggenieten!

Jacq: hoe is het bij jou! Bruiloft komt lekker dichtbij..............

Sterretje: hoe is het bij jullie?????

Nou, is hier idd rustig geweest vandaag!!!
Tot morgen weer...........

rimke; wat heb jij een rotnacht achter de rug zeg, was ze zo aan het huilen de arme schat., en bij de oppas ging het redelijk gelukkig, hopelijk hebben jullie vannacht een betere nacht, duik er maar vroeg in vanavond.

de foto's staan op hyves, en ik was boos op joey straks,, en dan gaat ie helemaal niet meer luisteren en hij was met een puzzel aan het gooien en ik had al een paar keer gezegd joey ruim op want anders gooit mama het in de vuilnisemmer. en dat deed ie natuurlijk niet en ging verder met dingen gooien, dus toen zei ik en nu ruim je het op zo niet dan gaat het in de vuilnisbak en hij deed het weer niet dus heb ik het opgeruimd en in de vuilnisbak gegooid, hij helemaal over de rooie ik zei moet je maar luisteren, en janken niet normaal, maar dan ben ik daar even niet gevoelig voor, me hart breekt wel hoor maar toch even laten zien wie de baas is haha, en dat ben ik haaha, nu ligt ie lekker in de dromenland de lieverd, daarna was het wel weer goed hoor.
Ik ga uri geller kijken en hopelijk is mij vannacht weer een goede nachtrust gegund, Morgenavond hebben we een bruiloft.

fijne avond meiden

xxx linda

goeiemorgen meiden

rimke: hebben jullie nog een beetje een redelijke nacht achter de rug? hoe gaat het met maudy haar poepluiers werkt de ors een beetje?

sterretje; hoe is het bij jullie ?

bambi; hoe gaat het met je nichtje en zusje?

Gisteravond uri geller gekeken, en heel leuk dat dat meisje heeft gewonnen,die was gewoon goed,
vannacht een vrij redelijke nacht gehad mag niet klagen, en zometeen even boodschappen doen, de wasmachine draait al en de bouwmensen even warme broodjes brengen en om half 11 komt me broer joey halen want ik moet om 11 uur in de kerk zitten want er is een trouwmis en vanmiddag nog even schoonmaken en dan vanavodn om 6 uur begint de bruiloft.

ik ben er denk ik nog wel eventjes vandaag

xxxx linda

Zo, hier weer een nacht uit het boekje gelukkig. Maudy werd keurig om half 8 wakker, dan krijgt ze altijd haar fles.
De uitslag op haar billen wordt minder, en ook haar ontlasting wordt weer vaster, zal wel een virusje zijn geweest want ik zie nog geen tandjes............het blijft bij de vele hobbels en bobbels, er staan er een hoop tegelijk in de wacht volgens mij.

Fons is onderweg naar huis, ik moet vandaag effe boodschapjes doen enzo. Morgen heb ik een high tea ter ere van drie verjaardagen van vriendinnen...............geen zin in maar goed, wat moet dat moet.

Lin: fijn dat jij ook weer een redelijke nacht achter de rug hebt, is toch fijner voor je lijf...........fijne dag vandaag!!!

Goedemorgen meiden!

Rimke, jeetje dat zal me een zware dag geweest zijn gister voor je! Gelukkig heeft ze vannacht beter geslapen! En fons weer bijna thuis. Wel weer zo lekker he! Hoe veel dagen hoef je nu niet te werken?

Lin, haha, arme joey! Een boze moeder. Tja, soms moet je inderdaad laten zien wie de baas is! En dat ben jij! hahaha Veel plezier op de bruiloft!

Zo, ben blij dat het weekend is! Heb nu al 2 weken iedere dag hoofdpijn, word er gek van!
vandaag de trouwkaarten versturen. ben benieuwd hoe iedereen reageert!

Fijne dag allemaal!

x jacqy

hoi meiden,

jacqy blij dat het weekend is, ik ook hoor..en heel de week al koppijn is ook niks he..als het echt erg is neem dan gewoon een molletje he.
en de kaarten de deur uit vandaag. ben ook benieuwd naar de reacties.

rimke zwaar daggie gisteren dus..gelukkig was ze vanacht gewoon weer zoet.
en de poep is weer normaal..das ook fijn...wellicht der 6 maanden sprong die ze in stappen neemt..ze ligt tenslotte wat voor he.

linda vandaag een drukke dag weer...jij zit nooit stil he..en bruiloft leuk hoor..en gisteren ff boos op joey..moet soms ook he..geeft niks..

ehm rest weet ik niet meer..

voel me echt een ontaarde moeder...er zijn 2 ongelukjes gebeurt de laatste dagen hier..durf het bijna niet te vertellen aan jullie, heb er al genoeg om gejankt en ben tot de conclusie gekomen dat ongelukjes nog wel vaker gebeuren.

nou komt ie..donderdag is Lois uit der bedje gevallen...En voel me daar zo schuldig door..het bedje stond nog niet op zijn laagste stand..was boven aan het stofzuigen en dacht zet er ff in der bedje met wat speelgoed..nog geen minuut later een keiharde klap...schrok me dood..ligt me kind op der rug op de grond...janken natuulijk..leek een uur te duren..ik mee janken..maar met 5 minuten was het over..gelukkig..overal gezocht maar kon niks vinden..ze was weer vrolijk aan het lachen...kon staan en kruipen..dus geen zere voeten of handen..ook geeen bult ondekt, maarja ze heeft zoveel haar...wel meteen het bed naar beneden gedaan....zucht...voel me er echt rot door..

en vanmorgen ook een ongelukje dat ze viel.gelukkig. was dat met een minuut al over, meer de schrik..ze zat in haar nieuwe auto, schommel, kar..4 in 1 ding...maar papa had hem niet goed vastgemaakt en toen leunde ze te ver opzij en viel dat ding uitelkaar..dus zij op de grond..pfffff...nu ze zo snel in der ontwikkeling gaat is het echt oppassen..ze doet gewoon al stappen als je dat vraagt en der vast hebt..moet nog 8 maanden worden....doodeng....

nou met me zusje gaat het geloof ik wel goed..heb er vanmorgen gesmst..want alle dagen druk..gaan er morgen weer heen..ze is gestopt met bv...het lukt allemaal maar niet..en het is al zon kleintje die mag niet teveel afvallen..ik vind het een wijsbesluit..rust voor allemaal.

nog een raar verhaal van een vriendin die zwanger is..vetelde dat toch van de week..nu heeft ze een echo gehad..en wat blijkt een tweeling..helemaal leuk..ze wist dat die kans er in zat..zit in de familie..maar nu blijkt ze 2 wk en 4 dg zwanger...dat kan toch helemaal niet ? ik wil de discussie niet aan gaan. maar ze zecht dat het echt zo is..
maar ze had vorige week al een posie test, ook een nega...maar goed ze was toen pas 1 wk dan...snap er niks van..
dahct echt dat ik door me jaren forum wel een expert was op het gebied van zwanger worden en zijn hahahah..maar dit heb ik nog nooit gehoord..het zal wel....

moet snel weer verder met de schoonmaak..al druk bezig geweest. we vieren vandaag me man zijn verjaardag, die is maandag jarig..dus moet nog stofzuigen en dweilen enzo...meubels al gesopt en me man net de plee gedaan..hij is al taart gaan halen enzo..en is nu trainen met de hond....ik ga verder aan de poets...lois straks der fruit en aankleden..en mezelf moet ik ook nog doen...pfff...druk daggie voor de boeg..

meiden jullie vinden me toch geen slechte moeder he ? voel me al zo rot door het geval.......

tot snel.
xx bambi

OOOhhh, schandalig, zo lang als ik niet gereageerd heb. Sorry meiden, maar 't was ook zo rustig bij mij en hier op 't forum ook... Maar nu zal ik ff wat schrijven, ok?

Jacqy, hoofdpijn, tsja. Je zit natuurlijk in een drukke periode, maar kan ook je bloeddruk of Hb zijn. Ik had rond de 18 weken elke dag hoofdpijn, bleek m'n Hb te laag. Ondanks dat wij ook net een drukke periode achter de rug hadden van overlijden schoonvader, toch maar ff laten checken en voila. Zit nu aan de ijzertabletten. En die trouwkaarten, spannend die reacties. Wij zijn bezig met geboortekaartjes uitzoeken, is ook zo leuk! Wil een beetje zelfde stijl als de trouwkaart, met ecru, niet te druk etc.

Rimke, oei je meisje zo van slag geweest. Ja, lijkt op een virusje, maar jij zit er op dat moment maar mee. Was het werken wel gelukt? Hopen dat het niet zo druk was...

Linda; ik zal je hyves even checken voor die nieuwe foto's. Manlief zat ook al mee te kijken, omdat wij het natuurlijk ook gedaan hebben. En hij is bouwvakker, dus hij zag precies wat jullie aan 't doen waren, ha ha. En dwarse Joey, nou je hebt goed laten zien wie de baas is. Soms hebben kids dat gewoon ff nodig. Maar op de foto's blijf ik het een lief ventje vinden hoor!!

Nou en verder weet ik 't ff niet, heb geen 2e scherm erbij....

Hier gaat alles goed. Ben druk aan 't leren ivm toets maandag. Als ik die niet haal moet ik stoppen met de opleiding, dus ben hard aan 't leren over bacteriën en virussen etc. Is best moeilijk, veel rijtjes uit je hoofd leren. Maar heb gisteren m'n huisje al gedaan, dus vandaag alle tijd... Het zou vandaag lekker weer worden toch? Hier is het alleen nog maar mistig, yek.
Qua zwangerschap gaat alles voorspoedig. Heb echt een buik die soms al in de weg zit (jeeej) en voel deze week continu een soort van harde bal in m'n rechterbovenbuik. Zal wel een hoofdje zijn denk, want als m'n blaas wat te vol zit, voel ik daar voetjes. Voelt niet zo heel prettig moet ik zeggen, maar het kindje is actief zat en dat is gewoon heerlijk!
Kreeg een brief dat volgende week het kraampakket van de ziektekostenverzekeraar komt, ben benieuwd wat daarin zit. Allemaal afzichtelijke kraamverbanden heb ik wel eens gehoord, maar goed, dan heb je wat in huis.
Verder hoef ik pas de 16e naar de vk, moet vantevoren Hb prikken, dus ben benieuwd of ik van de staal af mag. M'n darmen gaan er namelijk een beetje van plat.
Nou, ik ben uitgekletst, ga weer ff de boeken in

Doei!!

Terug
Bovenaan