hey meiden
ik heb gelezen en ik hoop dat het is blijven hangen hahaha
bambi: voel je a.u.b. niet schuldig over die 2 ongelukjes van lois want je zal zien dat er zometeen veel meer ongelukjes gebeuren, dat gaat met vallen en opstaan, die dingen gebeuren, hoe vaak joey wel niet een ongelukje heeft gehad, ze willen alles zelf uitproberen enz, en op een gegeven moment nadat jij veel keer hebt gezegd dat kan niet of wat dan ook dan komen ze er vanzelf achter dat iets ook echt niet kan, meis het hoort erbij echt waar.
en wat een raar verhaal van je vriendin haar zwangerschap ik geloof ook dat zij het niet helemaal goed heeft begrepen, ik denk ook dat ze dan of 4 weken of 6 weken bedoeld.
en veel plezier vanavond met het vieren van je man zijn verjaardag.
klaasje: het gaat goed met je zo te lezen, en hard aan het leren over virussen, hopelijk ga je het redden die toets, en je buik groeit goed en haaha wat dat kraampakket betreft, daar zitten hele charmante maandverbanden in en navelklemmetjes en een gazen onderbroek voor direct na de bevalling, en nog meer ellende hahah maar ja je hebt het nou eenmaal nodig.
en hopelijk mag je van die staalpillen af, ik heb ze met joey ook gehad maar je wordt er niet vrolijk van, en nu is mijn hb gehalte gelukkig allemaal goed.
jacqy: elke dag hoofdpijn jakkes dat is heel vervelend gewoon een paracetomolletje nemen hoor meis, en anders wel even je bloeddruk laten nakijken, en mij is verteld dat ik veel water moest drinken voor de hoofdpijn.
en vandaag lekker je trouwkaarten de deur uitgedaan, het wordt nu echt spannend hoor heel leuk.
bieb; dus met je shcoonmoeder gaat het weer iets beter gelukkig maar, en hoe gaat het trouwens met je zwager die dat ongeluk toen heeft gehad?
en hoe was de bungalow? haha hebben jullie het al gekocht? haha
en je kan anders natuurlijk altijd een sollicitatiebrief versturen naar dat bedrijf je weet maar nooit hoe het af gaat lopen.
rimke; fons komt vandaag weer thuis dat is fijn, en met maudy gaat het ook iets beter, misschien inderdaad een buikgriep ofzo, en morgen op de high tea met je vriendinnen dat is wel gezellig toch, meestal asl je ergens geen zin in hebt dan is het altijd wel gezellig. en alle boodschappen binnen?
zo de kerkmis was mooi een mooi bruidspaar, voor de kerk heb ik nog even schoongemaakt en daarna naar de kerk gegaan,en ik heb net al me was erin gehaald dat heeft lekker buiten gehangen watn hier was het stralend weertje vandaag, nu trekt de lucht een beetje dicht.,
Ik ga me rustig aan klaarmaken voor de bruiloft, ik moet nog even zin vinden want ik ben moe en ik heb niet kunnen slapen vanmiddag want joey had geen zin om op bed te gaan maar ja het is niet anders, Joey gaat bij mijn broer logeren vanavond en daar heeft ie heel veel zin in . hij zegt al de hele dag komt ome jan me nu al halen hahahah de lieverd,
meiden ik ben er vandoor en morgenochtend dan lees ik bij
iedereen fijne dag en tot morgen
xxx linda