Klusbabes 35!!!

Kijk, ondertussen had Bambi ook alweer gereageerd:
Voel je niet slecht hoor, dat kan inderdaad iedereen overkomen. De ontwikkeling is soms moeilijk bijbenen als het inene zo hard gaat. En 2 keer in 1 week is gewoon domme pech, nee hoor, jij ben helemaal geen slecht moeder!!! Jullie doen het juist hardstikke goed!!!

En 2 weken zwanger? Nee, ook nog nooit van gehoord nee..... Dan kun je ook nog niks zien op de echo en zo, nee, ik geloof het niet...

Even snel voor de fruithap.............

Lieve, lieve Bambi: meis, groeien gaat met vallen en op staan...............zo ook bij Lois. Je bent geen slechte moeder, ze doet gewoon dingen sneller dan jij verwacht had! Je hebt acties ondernomen door het bedje naar beneden te doen, je hebt er op geanticipeerd dus ben je een goede moeder....................ga je nou niet rot voelen en droog je tranen.............ze zal nog wel vaker vallen, met leren fietsen bijvoorbeeld.............JE BENT GEEN SLECHTE MOEDER!!!! Je hebt gewoon een ondernemend en bijdehand   kindje.......................koppie op hoor!!
En twee weken zwanger kan niet...........dan is ze 6 weken zwanger. Zag het ook op de reclame van clearblue. Die geeft dan aan dat je 3 weken zwanger bent. Ze moeten die eerste maand gewoon mee tellen..............je vriendin is dus 6 weken zwanger, en snapt het nog niet helemaal................

Klaasje: even goed studeren dus..................kom op, dan heb je het achter de rug en kan je relaxen!! Fijn dat je kindje lekker druk is.....................minder voor jou maar wel een goed teken!!

Jacq: probeer eens valeriaan tegen je koppijn, overleg even met je VK. Ik mocht het toen slikken.................ontspan je wat van, en verdwijnt vaak je hoofdpijn...............ik ben helaas hoofdpijn expert.............whahaha!!!
Geniet van je weekend lieverd.

Maudy moet haar fruit hapje hebben!!!
Tot later!!!!

Bambi; zo heee, al 2 weken zwanger en nu al een echo en weten dat je een 2-ling krijgt.....denk ook echt dat je vriendin zich vergist.....

En voel je geen slechte moeder!!! ongelukjes gebeuren overal en zal vast nog wel vaker voorkomen....

Rimke; hoest met Maudy haar billetjes? En hoe voel jij je nu? al uitgerust?

Klaasje; fijn dat je je goed voelt, en die harde bal zal het hoofdje zijn hihi.

Jacqy; al 2 weken hoofdpijn? hmm misschien is dat jouw kwaaltje wel

Ben nu op het werk, 1 afspraak al niet komen opdagen....

Gisteravond op ziekenbezoek geweest, vanavond gaan we weer, hoeven we morgen tenminste niet, lekker dagje met zn 2. Ik hoorde al dat het weer slechter werd, anders heb ik denk wel zin om beetje in tuin te klussen. Nouja, binnen moet ook (nog steeds) van alles gebeuren

Oja, had het verkeerd gelezen van die sollicitatie! er stond helemaal niets over vervanging ter zwangerschapsverlof in. Zeker bij een andere functie gelezen, en door elkaar gehaald (zw.dementie haha). Kan op zich dus wel solliciteren, maar is bij een andere makelaar, en ben bang dat de baas vanuit daar mijn baas gaat bellen . Mag natuurlijk niet, maarja je weet het nooit. En het is niet verboden om te solliciteren, maar toch. Misschien maar even solliciteren zonder naam van de makelaar erbij te zetten

Straks gaan we langs een huis rijden welke te koop staat. Mooie bungalow, gewoon even voor de lol langsrijden. Ben eigenlijk niet van plan om nu te verhuizen

dames, ga weer verder. groetjes!

hey meiden

ik heb gelezen en ik hoop dat het is blijven hangen hahaha

bambi: voel je a.u.b. niet schuldig over die 2 ongelukjes van lois want je zal zien dat er zometeen veel meer ongelukjes gebeuren, dat gaat met vallen en opstaan, die dingen gebeuren, hoe vaak joey wel niet een ongelukje heeft gehad, ze willen alles zelf uitproberen enz, en op een gegeven moment nadat jij veel keer hebt gezegd dat kan niet of wat dan ook dan komen ze er vanzelf achter dat iets ook echt niet kan, meis het hoort erbij echt waar.
en wat een raar verhaal van je vriendin haar zwangerschap ik geloof ook dat zij het niet helemaal goed heeft begrepen, ik denk ook dat ze dan of 4 weken of 6 weken bedoeld.
en veel plezier vanavond met het vieren van je man zijn verjaardag.

klaasje: het gaat goed met je zo te lezen, en hard aan het leren over virussen, hopelijk ga je het redden die toets, en je buik groeit goed en haaha wat dat kraampakket betreft, daar zitten hele charmante maandverbanden in en navelklemmetjes en een gazen onderbroek voor direct na de bevalling, en nog meer ellende hahah maar ja je hebt het nou eenmaal nodig.
en hopelijk mag je van die staalpillen af, ik heb ze met joey ook gehad maar je wordt er niet vrolijk van, en nu is mijn hb gehalte gelukkig allemaal goed.

jacqy: elke dag hoofdpijn jakkes dat is heel vervelend gewoon een paracetomolletje nemen hoor meis, en anders wel even je bloeddruk laten nakijken, en mij is verteld dat ik veel water moest drinken voor de hoofdpijn.
en vandaag lekker je trouwkaarten de deur uitgedaan, het wordt nu echt spannend hoor heel leuk.

bieb; dus met je shcoonmoeder gaat het weer iets beter gelukkig maar, en hoe gaat het trouwens met je zwager die dat ongeluk toen heeft gehad?
en hoe was de bungalow? haha hebben jullie het al gekocht? haha
en je kan anders natuurlijk altijd een sollicitatiebrief versturen naar dat bedrijf je weet maar nooit hoe het af gaat lopen.

rimke; fons komt vandaag weer thuis dat is fijn, en met maudy gaat het ook iets beter, misschien inderdaad een buikgriep ofzo, en morgen op de high tea met je vriendinnen dat is wel gezellig toch, meestal asl je ergens geen zin in hebt dan is het altijd wel gezellig. en alle boodschappen binnen?

zo de kerkmis was mooi een mooi bruidspaar, voor de kerk heb ik nog even schoongemaakt en daarna naar de kerk gegaan,en ik heb net al me was erin gehaald dat heeft lekker buiten gehangen watn hier was het stralend weertje vandaag, nu trekt de lucht een beetje dicht.,
Ik ga me rustig aan klaarmaken voor de bruiloft, ik moet nog even zin vinden want ik ben moe en ik heb niet kunnen slapen vanmiddag want joey had geen zin om op bed te gaan maar ja het is niet anders, Joey gaat bij mijn broer logeren vanavond en daar heeft ie heel veel zin in . hij zegt al de hele dag komt ome jan me nu al halen hahahah de lieverd,
meiden ik ben er vandoor en morgenochtend dan lees ik bij
iedereen fijne dag en tot morgen

xxx linda

He meiden!

Bambi, leren gaat met vallen en opstaan hoor! Het hoort er echt bij. Je moet je niet schuldig voelen, je bent een goede moeder!!!
En wat raar van die vriendin... je ziet echt nog niets als je zo kort zwanger bent! raar.....

lin, veel plezier bij de bruiloft. is de jurk mooi?? en joey lekker uit logeren vanaaf.. lekker rusig! haha
maarja, je hebt nog steeds je pa om je heen!! haha

Bieb, ben je al aan het groeien?? ik zou gewoon solliciteren hoor! wie niet waagt, wie niet wint! en fijn dat het wel oke gaat met je schoonmoeder. morgen lekker dagje met zijn tweetjes...

Rimke, zag je ook nog voorbij... oja, dat spul tegen de hoofdpijn, is dat homeopatisch??

Bijna alle kaarten zijn geschreven!! jippie!! moet alleen nog achter 4 adressen aan.. ben daar zo slecht in! en dan morgen op de bus.
net boodschapjes gedaan enzo.. ook weer in huis.
morgen lekker niets!!

kus jacqy

goeiemorgen meiden

jacqy: alle kaarten bijna geschreven, een helse klus altijd haha, ik zet de adressen in de computer op adresstickers, en fijne dag vandaag lekker niks doen

zo de bruiloft was gezellig, we hadden 2 mensen tegenover ons zitten die kwamen uit den haag, en het bruidspaar had ze al expres tegenover ons gezet omdat tom en ik tegen iedereen praten, en volendammers zijn nogal van ik ken jouw niet dus ik praat nog nietmet je. We hebben ze toen even uitgelegd hoe een volendammerbruiloft in elkaar steekt hahaha nou ze hebben genoten.
Om 2 uur vannacht lag ik in bed en was helemaal kapot om 11 uur kon ik al niet meer, maar ja je gaat niet naar huis dat is bij ons zo. maar als ik al beroerder zou worden had ik weggegaan hoor hahaha, En ik ben wakker geworden met het gevoel of ik een mega kater heb, knallende knallende hoofdpijn en super misselijk niet normaal meer, zal wel komen omdat ik er laat in lag en weer vroeg eraf.
Joey heeft het goed gedaan bij me broer ik heb hem net al gebeld de kabouter hahaha

Straks even naar me schoonouders, en daarna even de beneden verdieping hier schoonmaken gisteren heb ik boven alles al gedaan, en dan lekker voor de rest niks doen.

xxxx linda

Lieve meiden,

Hier even een teken van leven! Tja, dat is lang geleden he . De fagelopen tijd is voorbij gevlogen, dus weinig tijd om hier mee te lezen. Ik hoop dat het met iedereen goed gaat. Hoe is het met de zwangere onder ons, lekker aan het groeien en niet te veel kwaaltjes? en inmiddels al mooie echo's mogen zien. Lekker genieten hoor meiden!!
En met de moeders onder ons, groeien ze allemaal hard en hoe is het met kruipen, staan, lopen...... En de nog niet zwangere, ik blijf aan jullie denken en voor jullie duimen hoor.
Hier alles oke, mijn afval race gaat super, ben inmiddels slanker dan voor de zwangerschap..... Verder doet ons ventje het helemaal oke, erg makkelijk en tevreden.
Met mijn gezondheid iets minder, maar daar doe ik wel verslag over op hyves.

Liefs April

Hey meiden,

Hier weer eens een berichtje van de inmiddels alweer 10 weken zwangere Phoebe.
Wat gaat de tijd toch snel zeg...

Ben vrijdag een keertje extra naar het ziekenhuis geweest...
donderdag avond ben ik aan de rechterkant kleine steekjes gaan voelen, ik dacht gelijk aan die cyste en maakte me verder geen zorgen.
Vrijdag werd het toch erger, pijnlijker en duurde de steken langer zeg maar.
Om een uur of 11 even naar het ziekenhuis gebeld, uitgelegd wat ik voelde enzo.
Nou, moest even 2 paracetamolletjes nemen en het afwachten.
Om half 3 moest ik even terug bellen om te vertellen of het beter ging.
Nou, het werd niet beter maar ook niet slechter.
Dus om half 3 gebeld en ik moest toch maar even langs komen.
Moest behoolijk lang wachten omdat ik natuurlijk zonder afspraak tussendoor even kwam.
Maar uiteindelijk toch aan de beurt en een echo gehad.
Blijkt 1 van die cystes gegroeid te zijn van 2 naar ruim 4 cm. Dan zit er nog 1 van ruim 5 cm en een kleintje van nog geen 2 cm.
Het kan nog steeds geen kwaad, en dat was eigenlijk alles wat ik wilde horen.
Het komt vaker voor bij een zwangerschap via IUI.
Het heeft te maken met vooral de pregnyl spuit. Die zorgt ervoor dat de eitjes springen. Alleen springen dan niet alleen de eitjes die groot genoeg zijn maar er kunnen dus meerdere eitjes springen. de niet bevruchte eitjes hopen zich op en vormen dat die cystes. In pregnyl zit het zwangerschaps hormoon HCG. Nu maakt mijn lichaam zelf HCG aan en daar worden die cystes door gevoed zeg maar.
Rond de 16 weken neemt de HCG productie in je lichaam af en zullen die cystes ook verdwijnen.
Dus ik moet nog even geduld hebben, maar ik ben wel blij dat we even geweest zijn en gerust gesteld zijn dat het geen kwaad kan.

Liefs Phoebe

Terug
Bovenaan