Klusbabes 35!!!

He meiden,

Lin, wat leuk dat jullie die mensen even hebben verteld hoe een volendamse bruiloft in zijn werk gaat.. hoe gaat dat dan?? haha en fijn dat joey het goed heeft gedaan!

April, wat goed weer wat van je te horen. en wat knap dat je nu slanker bent dan voor de zwangerschap! en ga even op hyves lezen...

phoebe, 10 weken alweer, gaat hard he! vervelend die cystes. maar wel fijn dat je gezien kon worden. toch weer gerustgesteld.... kon je ook meteen de kleine weer zien toch?? hhaah lekker genieten meis!

Hier alles goed. was vanmorgen vroeg wakker, maar ben om 11 uur weer in slaap gevallen op de bank, en tom maakte me lekekr pas om 1 uur wakker! lekker met een kopje thee en koekjes! jamjam!

verder vandaag helemaal niets!

fijne dag!

x jacqy

hey meiden

april; je bent al slanker dan voor de zwangerschap dat is harstikke goed zeg, en ik zal effe o hyves over je gezondheid lezen,hou je rustig he

phoebe; jeetje zeg goed dat je even naar het ziekenhuis bent gegaan want nu heb je wel een goede uitleg gekregen, en hopelijk zakken die cystes gewoon weer weg over een paar weekjes.

jacqy: o wat lekker zeg om 11 uur weer op de bank in slaap gevallen en wat lief dat tom je lekker heeft laten liggen heerlijk, ik ben jaloers hahaha

ik ben dus ook helemaal meer dan kapot en ik kon dus vanmiddag niet op bed want tom ging op bed, en ik heb nog steeds vanaf vanmorgen een mega knallende koppijn niet normaal en paracetomol helpt ook niet, vanavond ga ik vroeg me bed in.

Ik zal effe uitleggen wat een volendammerbruilof in houd hahahah.

Om 6 uur moet iedereen aanwezig zijn dan komt het bruidspaar om 6 uur binnen en dan gaat iedereen zingen en daarna beginnen we met een broodtafel, na een uurtje wordt dat afgeruimd en dan komen ze langs om te vragen wat we willen drinken, daarna wordt dat niet meer gevraagd want dan weten ze wat je wil drinken, de glazen staan niet leeg in ieder geval, tussendoor zijn er nog een paar hapjes, en de broers/zussen en vrienden en vriendinne doen dan een wens op een podium en het bruidspaar op een leuke manier voor lul zetten heel leuk haha, en daarna meestal rond een uur of 10 barst het feest los en gaat iedereen aan de tafels staan dansen en op de dansvloer en om 1 uur is het feest afgelopen en dan hebben we nog biefstuk met patat toe. en dan naar huis toe, heel gezellig altijd hahah

xxxx linda

he lin,

klinkt gezellig zo'n bruiloft! en het gaat altijd zo?? wel druk! en duur denk ik ook! haha

balen dat je zo'n koppijn hebt zeg. kon je tom niet zijn bed uit schoppen?

zo, de kinderkamer is bijna aan kant. wat de troep betreft dan he. heb nu alles gesorteerd, en een deel moet naar de grofvuil, en een deel opgeborgen in de kelder. dus nu alleen nog verplaatsen! heb het lekker gezogen enzo. heerlijk.

alles goed verder met iedereen?

x jacqy

jacqy: nou dan kan die kleine er bijna in in de babykamer hahaha, en die bruiloften bij ons gaan over het algemeen altijd zo , en er wordt een prijs per kop afgesproken wat je moet betalen,

we gaan zometeen effe eten ik heb honger het zal wel een chineesje worden haha. wel lekker

xxx linda

Zo, een heerlijke dag achter de rug. Het was hier dan ook heerlijk weer na de middag!
Vanmiddag eerst de high tea, was wel gezellig, veel mensen die ik niet kende maar je zit toch bijj de mensen die je wel kent...........was ter ere van een verjaardag van drie vriendinnen.
Daarna lekker naar het Football veld. Fons speelde altijd American Football, en als we thuis zijn en het is een beetje knap weer, gaan we altijd nog even kijken. Was dus heerlijk weer, dus met Maudy in de wagen, haar zonnebrilletje op en wat zonnebrandcreme op haar koppie, lekker anderhalf uur buiten geweest.
Toen lekker gegeten, gebadderd en die krijgt zo haar laatste flesje. De diarree lijkt over, haar billen zien er veel beter uit dus ik hoop dat het zo blijft.......

Lin: zo vieren we in West-Friesland idd ook bruiloften........whahaha! Gewoon een fles met jus en bacardi als je bacardi jus drinkt, een fles cola en een fles bacardi als je baco drinkt...............lachen toch, en je glas omdraaien als je genoeg hebt gehad...........

Jacq: lekker dat je zo heerlijk op de bank hebt geslapen, knapt een mens soms vreselijk van op. En al je kaarten de deur uit, het komt dichtbij he??
Valeriaan is idd een soort van homeopathisch, vraag het eens na bij je VK, bij mij scheelde het iets..............heb ergens een week lang koppijn gehad, en toen ben ik op zoek gegaan, de vk kwam met deze optie. Kon ook niet meer voor me betekenen. Met een paracetamol erbij ging het toen wel iets beter............

Bieb: hoe is het met je schoonmoeder, knapt ze wat op??
Ik zou gewoon solliciteren als ik jou was! Niet geschoten is altijd mis toch?

Bambi: hoe was het gisteren??

Phoebs: een beetje over gestimuleerd dus, veel drinken heb ik altijd gehoord!
Hoop dat je er wat minder last van gaat krijgen, wel fijn dat ze je in de gaten houden. En zelf op tijd aan de bel trekken he?

April, fijn dat het goed gaat bij jullie. Wel waardeloos dat je gezondheid wat minder gaat. Ben je al met medicijnen begonnen??

Nou, ik kruip er lekker vroeg in. Wat is nieuw...........whahahaha!!!!

rimke;   jullie hebben een lekker ontspannend dagje achter de rug zeg lekker, en de high tea ook gezellig, wel weer eens wat anders als er mensen tussen zitten die jeniet kent heb je ook weer eens een ander gesprek vind ik haha, en wat grappig dat ze in west friesland ook zo een bruiloft vieren, dachten we dat we uniek waren hahahaahahahah grapje.

de chinees was weer lekker alleen mijn pa heeft altijd visite op zondag om 5 uur tot een uur of 7 dus we moesten in de keuken eten   maar goed dat mocht de pret niet drukken.

zometeen bananasplit kijken en die hypnotiseur, maar ik ben bang dat ik dan al slaap om half 10 want ik ben helemaal kapot, en nu heb ik iemand in me buik zitten die heel erg aan het schoppen is al de hele dag trouwens hahaha.

ik ben er vandoor ik lees morgenochtend weer bij, fijne avond en tot morgen

xxxx linda

goede morgen meiden

iedereen lekker geslapen? ik wel, ik lag er om 9 uur in gisteravond en ik heb tom niet eens op bed horen komen, wel een paar keer wakker geweest maar dat mocht de pret niet drukken,  
Me eten staat al op en de boodschappen zijn al binnen, en ik heb alvast taart besteld voor een woensdag want dan ben ik jarig.
vanmiddag om half 2 gaan we rijden naar het amc in amsterdam, om 3 uur moeten we daar zijn dus ik ben benieuwd.

jullie horen wel hoe het is afgelopen

xxx linda

Terug
Bovenaan