Klusbabes 35!!!

Ha dames, lekker gekletst. s kijken of ik t onthouden heb

Linda is naar een originele volendamse bruiloft geweest. Was dus weer supergezellig alleen beetje te laat gemaakt....

Phoebe; gelukkig maar dat die cyste geen kwaad kan, maar kan me voorstellen dat je schrikt, goed dat je toch even nagevraagd hebt. 10 weken alweer, gaat snel zeg.

jacqy; leuk he, bijna de trouwkaarten de deur uit
En al flink de babykamer opgeruimd. Net als bij ons dus, alleen zijn wij met een andere kamer begonnen haha, alles moet opschuiven, maar eindelijk na tig weken is er een bureau en 1 kast van boven naar de garage gehaald. hehe, nu kunnen we verder

sorry dames, kan niet meer reageren. Mijn ouders komen net binnen. straks om half 11 naar vk, en moeder wilde graag mee

groetjes!!

bieb; veel plezier samen met je ma bij de vk, fijne dag vandaag

xxx linda

Ha meisjes!!!

Lin: weer lekker geslapen, fijn hoor! Succes bij de echo vanmiddag, ben benieuwd. Een vriendin van mij had ook een navelstreng met 2 vaatjes, verder niets aan de hand...........zal wel goedkomen dus. Een kleine druktemaker in je buik, that's all..........whahaha!!!

Bieb: veel plezier met je moeder bij de VK!!! Altijd leuk om het hartje weer te horen kloppen! Blijft gewoon een geruststelling!!

Ik heb ook redelijk geslapen, wel vaak wakker. Ben zo aan het zweten snachts, echt niet normaal, droom ook weer raar.........de   straaltjes zweet liepen over mijn rug vannacht. Was vast weer geen leuke droom.........
Vandaag een dag als alle anderen, lekker boodschappen doen met maudy, even het dorp in enzo...........verder helemaal niets bijzonders op het programma!
Heerlijk..............

Hallo meiden,

Wat is de tijd omgevlogen. Ik heb helaas niet meer kunnen reageren. We waren een paar dagen weg en vervolgens heerste hier de buikgriep. En leuk is dat als je de kleine bij elke poep-beurt onder de douche moet zetten en weer een nieuw setje kleding, etc. moet aandoen. De wasmachine heeft iig overuren gedraaid en zelf heb ik geen minuut stilgezeten.
Ik hoop dat alles goed met jullie gaat. Tot gauw, dikke kus!

he meiden,

heb ff geen puf om te reageren. maar was benieuwd hoe de echo van lin was, en het vk bezoek van bieb.

zag sterretje voor bij komen.

heb pijn in mijn kop, en ben koortsig, en we krijgen nog visite ook!

hoop er morgen weer te zijn.

dikke kus jacqy

hey meiden

nou de echo was weer leuk, de navelstreng heeft dus 2 bloedvaten, maar zei ze het zou ook zomaar kunnen dat er na de bevaling toch 3 zaten maar dat die 3de dan heel heel klein was.
Voor de rest is de kleine helemaan van top tot teen bekeken en ze konden gelukkig geen gekke dingen vinden en alles zag er voor de rest goed uit.
Over 8 weken moet ik terugkomen en dan krijg ik een groei echo, dus ik ben helemaal gerustgesteld.

rimke ; lekker een luie dag vandaag gehad heerlijk haha

sterretje; zo druk meid ik miste je al een tijdje

jacqy: weer hoofdpijn meid, en misschien toch een beetje grieperig aan het worden, en anders je bloeddruk maar evenlaten meten.

zometeen weer naar de yoga toe en morgenochtend lees ik weer bij
iedereen een fijne avond en tot morgen

xx linda

bieb; hoe was het vandaag bij jouw bij de vk? heo vond je moeder het?

xx linda

Terug
Bovenaan