Klusbabes 35!!!

Wat een schijt dag..............

Geldt voor meerderen hier geloof ik............

Jacq: lekker een paracetamolletje nemen tegen de koorts, koorts bij zwangeren hebben ze liever niet, dan hebben ze liever paracetamol....................snel weer beter worden en vooral op de bank blijven liggen.

Bambi: ook niet uitgerust, whahahaha! Ook lekker uitzieken....................

Maudy wil niet slapen, lag er om half 1 oververmoeid in, en haal haar er om half 2 weer oververmoeid uit, terwijl ze tussen de middag altijd twee en een half uur slaapt............zucht. Dus ik ben wel meteen de nieuwe routine begonnen, de fruithap na de middag slaap, een tussenslaapje zometeen zal geen problemen geven denk ik. Hoop ik in ieder geval...............voor haar, en voor mezelf...............anders wordt het nog een heeeeeeeele lange dag...................de fruithap ging er wel prima in, net als het broodje en de melk vanmiddag..............heb zelfs melk bijgemaakt..........komt nooit voor, 200cc melk tussen de middag..............maar goed, kan ook komen door de kleinere fruithap............ach ik weet het ook niet, het zeikt hier van de regen, kan geen kant op, heb een krijsend kind in huis en ben moe...............................

he meiden,

hier weer een berichtje vanaf de bank.

bambi, jij ook al ziek! bah, goed uitzieken hoor!

Rimke, balen dat maudy niet in haar hum is. hoop dat  ze nog even heeft geslapen.

mijn moeder kwam net langs, even thee drinken. zegt ze, je bent de laatste tijd wel erg vaak ziek he! de laatste keer was december, een one day flu. kan het toch ook niet helpen, ben gewoon sinds mijn zwangerschap vatbaarder! gaan ze nog zeiken ook, nou daar heb ik dan echt niets aan! zucht!!...

vind het nu toch belangrijker dat ik goed uitziek, anders ben ik rond het trouwen nog ziek. en krijg de komende weken het druk zat. en voor spruit is het ook beter als ik goed uitziek...

kus jacqy

hey meiden

wat een ziekeboeg heir zeg

bambi: ziek het maar goed uit, anders krijg je het zo weer, en met je nichtje gaat het goed gelukkig maar, en wat het slapen op de kamer betreft, ik heb joey ook nooit op onze kamer gehad en die huiltjes daar kwam ik wel uit, ik ben ook gewoon niet voor babys op de ouders hun slaapkamer maar gelukkig denkt iedereen daar anders over.

rimke; hoe is het met het eten gegaan vanavavond met maudy? pikte ze   het een beetje een ander ritme? en de arme schat door een natte pamper heen geslapen , en dan had jij weer wat te doen hahaha

jacqy; ook al ziek meid, ziek het goed uit hoor en je hebt gelijk beter nu dan voor je trouwen, en dan gaat je moeder ook nog zeuren dat je vaker ziek bent , je weerstnad is gewoon minder alsje zwanger bent, laat iedereen maar lullen hoor meid,

zo vanmiddag op de kinderverjaardag geweest en nog effe bij ons huis geweest en zometeen kaarten bij me vriendin.
Morgenochtend voordat ik naar me werk ga dan lees ik weer bij
iedereen een fijne avond en tot morgen

xx linda

Bambi; ik denk dat ieder op zn eigen manier de kleine opvoedt. En voor iedereen is 1e kindje nieuw, dus dan doe je misschien sneller wat de kraamzorg of t ziekenhuis zegt. Ach, als zij er blij mee zijn. Wat betreft t slapen op de slaapkamer, misschien dat wij dat de 1e weken ook doen. maar wij slapen beneden en de babykamer is een etage hoger. Ach, dat zien we dan wel weer

Rimke; jij blijft flink bezig met t verschonen hihi. Hoeveel wasjes draai je nu per week?

Linda; ik weet ook niet of ik t nu de kleine al voel, maar voel nu ook weer beweging in buik. En ach, als t bij Rimke en jacqy kan, kan t ook bij mij haha

jacqy; weer ziek meissie? laat je moeder maar lekker praten. je kan er ook niks aan doen. En nu goed uitzoeken, als je maar niet ziek bent met bruiloft
Wanneer ga je weer jurk passen en wanneer krijg je weer echo???

Nou, morgen gesprek met mn baas. Vandaag had hij van hoofdkantoor mailtje gehad dat het op de aankoopafdeling (wat ik doe dus!) niet goed gaat, hij maakt zich zorgen en wil dit vrijdag met hem bespreken. dus mn baas wil natuurlijk eerst met mij praten wat te doen enzo. Nou, misschien een mooi moment om maar gewoon te zeggen dat ik t niet meer leuk vindt. Nouja, kijk eerst wel hoe t gesprek loopt...wordt dus vervolgd

Heb net toch maar gelijk de sollicitatie naar een ander makelaarskantoor de deur uitgedaan. Heb niet gezegd dat ik zwanger ben, eerst maar s kijken of ik uperhaupt op gesprek mag. Hoop niet dat de directie met mn baas contact opneemt, mag natuurlijk niet, maar je weet t nooit..... Nouja, het is niet verboden om te solliciteren

Met moeder van mannetje ging t al wat beter, nog steeds verward, Weten nog niet wanneer ze naar ziekenhuis in buurt mag. Morgen gaat andere familie en wij gaan donderdagavond weer. 3 kwartier heen, uur bezoek en dan weer terug...pfff

Morgenavond naar schoonheidsspec, ben nu al moe haha.

Straks weer lekker tv kijken, ugly betty en desp housewives volgens mij....

Bambi; jij ook nog beterschap trouwens!! en ziek is ziek, dan heeft je werkgever maar pech!!!

Nou, dat viel niet mee vandaag.............natuurlijk ook niet omdat ze een sprong maakt denk ik..............hoop dat het morgen beter gaat in ieder geval!
Op zich heeft Maudy het prima gedaan en vindt ze het zo ook wel prima, maar het is voor mij wel even wennen........zo rond etenstijd is het druk, terwijl het normaal gesproken erg relaxed is..........ik gooi maudy haar prakje in de magnetron, geef haar te eten, nog even spelen in bad en dan slapen tot de laatste fles...............nu daarentegen, eet ik samen met haar, dus ik eet nog niet echt relaxed, en dan is het doorsjesen tot nu..........terwijl wij anders in Maudy haar slaapje heel relaxed koken, eten, afwassen enzo................het valt niet mee........whahahaha! Moet even bedenken of dit het is voor ons, of dat ik gewoon wacht tot dat ze wat ouder is en langer op kan blijven............zodat ze ook gewoon met ons mee kan eten................ik denk dat het het laatste wordt..........whahahaha! Het was prima   zo, dus waarom ook veranderen........tja, het leek me gezellig dat ze samen met ons at, maar ze kan nog jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren met ons mee eten...........

Dus.........

Jacq: ik was ook veel ziek tijdens mijn zwangerschap, het is niet anders, je zult wel een meisje krijgen..............whahahahaa!!!!!!

Lin: veel plezier met kaarten vanavond!!!

Meiden, morgen moet ik om 10 uur op het CB zijn, ben er daarna weer...........misschien hebben ze daar nog tips, hoewel, ik heb alleen een afspraak met de arts...........

Ha, was ze weer.......hihihi, heb eens even nagedacht.............ik vind het niets, dat nieuwe schema van me..........whahaaha, kwam wel goed uit dat maudy vandaag in een erg   slecht humeur was, dus zowieso dat slaapje van vanmiddag nodig had, maar morgen doe ik het weer op de oude vertrouwde manier............hoop dat ze vandaag lekker doorslaapt........

Bambi: lees net pas je hele verhaal van vanmorgen............maudy sliep ook bij ons op de kamer, ik vond het heerlijk. De kans op wiegendood wordt er zelfs door verkleind.........maar wat je zegt, iedereen doet het op zijn manier, ik vond het heerlijk, mijn meiske zo dicht bij me snachts.......en ik slaap met oordoppen dus ik werd niet van elk kreuntje wakker........
En ja, maudy is een gewoonte diertje en gaat dus sinds een aantal weken elke dag in bad, moet ook wel met die diarree van van de week...........de ene dag met zeep en de andere dag niet, om de 2-3 dagen haar haren wassen, en verder lekker spelen, ze vind het heerlijk!!! En haar huidje ziet er nog prima uit. De eerste paar maanden ging ze lang niet elke dag, omdat ze overdragen was, had ze een vreselijk droge huid, maar dat is nu allemaal prima in orde........dus elke dag lekker spelen in bad, voordat ze naar bed gaat.

Bieb: vaak zie je dat oudere mensen na een narcose en grote operatie wat verward zijn, komt wel weer goed. En ik hoop dat ze snel weer overgeplaatst wordt, scheelt een enorm gereis. Ben benieuwd naar het gesprek met je baas...............goed dat je gesolliciteerd hebt.

Meiden, ik kruip er lekker in, morgen   weer vroeg dag, neem mijn laptopje nog even mee naar bed, heerlijk,   en dan hoop ik dat ik lekker vroeg in slaap val en eens goed doorslaap. Zul je zien dat Maudy vannacht gaat spoken!

goeiemorgen meiden

zo dat was wederom weer een nachtop de bank, maar goed dan heb ik in ieder geval een paar uurtjes slaap te pakken.

bieb; je schoonmoeder nog verward maar het gaat wel wat beter gelukkig maar zeg. het is ook niet niks zo'n operatie hoor,
en je hebt toch naar de andere makelaarskantoor gesolliciteerd niet geschoten is altijd mis, en ik ben benieuwd hoe het gesprek met je baas gaat vandaag succes, we horen wel hoe het is afgelopen.

bambi: hoe voel jeje? ga je vandaag al aan het werk of blijf je nog even lekker thuis? ik zou nog effe lekker uitzieken als ik jouw was.

rimke; vandaag weer aan het oude vertrouwde schema hahahaah, Ik heb ook een jaar lang koud eten gehad toen joey gelijk met ons at, ik moest hem steeds voeren en daarna kwam mijn eten, ach meis hetkomt vanzelf hoor dat gezellig samen eten, ze is nog zo klein.
succes vandaag bij het cb. ik ben benieuwd.

Meiden ik ga me klaarmaken om te gaan werken, en ik zal er vandaag niet veel zijn want ik ben vandaag hieperdepiep in de gloria haha alweer 31 jaar.
fijne dag vandaag allemaal en misschien tot later vandaag en anders wordt het echt morgen weer.

xxx linda

Terug
Bovenaan