Bambi; nog steeds niet lekker maar toch even gepoetst. Is toch ook wel weer fijn. Wij zitten betreft werk toch wel in hetzelfde schuitje elke keer. Alleen vorige x was jij zwanger en nu ik. Onzekerheid troef. Alleen als ik nu ontslagen wordt moet ik in principe nog 2 maanden overbruggen tot verlof. Misschien kan ik ergens terecht voor vakantiewerk en anders gewoon extra lang verlof. We zien wel
Ik hoop voor jou dat t in ieder geval goed uitpakt, heb je t wel al eens over je dagen gehad
Linda; had je gister op hyves al gefeliciteerd, maar nu alsnog...nog gefeliciteeerd!
Je hebt een leuke maar drukke dag gehad
Rimke; lukt nog niet helemaal met nieuwe schema? Ach, dan wacht je toch nog ef,misschien gaat t over paar maanden beter
Jacqy; koorts gelukkig al over
Gister gesprek met baas gehad. Eerst met zn allen hoe we mijn afdeling kunnen verbeteren. Er zijn gewoon te weinig afspraken en daar kan ik niks aan doen, maar de makelaars kunnen proberen dit te verbeteren. Daarna gesprek alleen. Heb wel gezegd dat de gesprekken mij zelf niet liggen (te commercieel) maar de administratie eromheen wel. En hij zei ook al dat het kan dat ik daar minder goed in ben. En heb toaal 18 afspraken dit jaar gehad en maar 2 klanten binnengehaald, dit zouden er min 5 moeten zijn. Maar we moeten gewoon hopen dat t aantrekt en dat ik ook meer klanten binnenhaal. En als t niet aanloopt dan kan hij ook niet garanderen dat contract verlengd wordt, maar daar waren we het beiden over eens. Heb niet gezegd dat ik de andere functie leuker vindt maar dat wil ik dan aankaarten als we over maandje nog s gesprek hebben. Heb hem ook gezegd dat het voor mij onzeker is ivm contract afloop en zwangerschap enzo. Dus wil sowieso in april nog een gesprek.
Maar goed, gesprek ging soepel, het ligt niet alleen aan mij, maar moet wel proberen meer klanten tijdens gesprekken binnen te halen
Verder gaat het met schoonmoeder niet echt goed. Rimke, je zei al dat verwardheid met narcose nog te maken kan hebben. Maar dat lijkt me nu niet echt. De 1e week ging het nl gewoon goed, alleen de laatste dagen niet. benauwd en erg verward, Ik had nu begrepen dat ze met stroomstootjes bovenste gedeelte van hart beetje meer op gang willen brengen. En morgen krijgen 2 broers van mannetje gesprek met dokter. vanavond gaan we gewoon heen, dus ben benieuwd of ze door heeft dat we er zijn
In de familie is ook weer ruzie. 1 broer van mannetje is echt een eikel, een profiteur en die werkt niet, en die heeft nu een andere broer voor profiteur uitgemaakt omdat hij nu niet werkt ivm been maar wel kan sporten. Pardon? De grootste profiteur zegt wat, En dat hij en zijn vriendin hem niet mogen vanwege zn gedrag. Pardon? diegene die niet werkt, altijd profiteert en dus nu zo achterlijk reageert die zegt wat.
Ga niet het hele verhaal erom heen vertellen maar de broer die niet werkt is nu echt helemaal gek geworden. Hij gaat anderen voor profiteurs uitmaken terwijl hij al 6 jaar niet werkt, geen uitkering heeft, uit zn woning is gezet ivm achterstand, daarna al die tijd bij zn moeder heeft ingewoond, doet alsof hij werkt, nu eindelijk na aandringen van ons zich bij zn vriendin heeft ingeschreven zodat zn moeder recht op thuiszorg heeft. Hij is nu echt te ver gegaan....EIKEL. Hij voelde zich waarsch zo betrapt dat hij weer bij zn moeder thuis zat, terwijl hij zogenaamd werkt en moeder ligt in ziekenhuis dat hij zo reageert...
Oja, laatst vroegen jullie al hoe het met broer van mannetje gaat die dus ongeluk heeft gehad. Hij zit dus nog steeds thuis, mag nog niet werken, wond aan been gaat steeds open. En oke, hij sport wel, maar dat is juist goed, en dat is niet de reden dat wond opengaat. Hij staat dus nu op de wachtlijst voor plastisch chirurgie, via andere huid gaan ze de wond dichtmaken. vanaf juni is hij al thuis, en wordt helemaal gek want het is een echt iemand die niet stil kan zitten. En daarom vindt ik het ook zo belachelijk dat hij nu voor profiteur wordt uitgemaakt.....
zo genoeg gelul van mij...ga weer verder niksen op werk...