Klusbabes 35!!!

Zo, dacht eens effe kijken hoe het is geweest vandaag bij iedereen!!

Sterretje: weeeeeer een buikvirus, jezus zeg, ze moeten jullie wel hebben...........hoop dat iedereen weer is opgeknapt en de rust is weer gekeerd?

Lin: Super goed nieuws dus, je ukkie doet het gewoon goed! En met dertig weken nog een groei echo, wat een kadootje! Leuk hoor! Wat gaat het hard he, tenminste, ik vind het bij anderen altijd harder gaan dan het bij mezelf leek te gaan, de tijd kroop.........whahaha!!

Jacq: weer zo'n koppijn lieverd, hoe is je bloeddruk?? Probeer die valeriaan eens!

Bieb: hoe was het en hoe vond je moeder het?

Nou, hier een enorm kalm dagje, beetje huishouden, beetje met Maudy bezig, vanmorgen lekker gewandeld, maar vanmiddag niet want het leek hier wel herfst.
Ga morgen een nieuw ritme met haar proberen. De middag en avond wil ik wat anders........ik wil haar om 15 uur een beetje fruit geven met wat limo, en dan om 17 uur weer even naar bed tot een uur of kwart voor 6, dan een warme prak, lekker even spelen, in bad, laatste flesje en dan lekker slapen.
Nu krijgt ze om 15 uur wat limo en een rijstewafel, om 16 uur haar warme prak, om half 6 in bad en dan naar bed en om 20 uur de laatste fles.
Nu zou ze met ons mee kunnen eten..............in het nieuwe schema dan........
Ik hoop dat ze het een beetje waardeert morgen.
Fons gaat weer op route dus ik heb twee dagen alleen met haar om haar te laten wennen enzo...........
Meiden, ik kijk vanavond nog eventjes en anders morgen weer!
Fijne avond!!!

Rimke, dus je gaat een nieuw schema proberen, ben benieuwd of ze straks zelfde tijden gaat eten

Linda; fijn dat alles helemaal goed is met de kleine, en met die bloedvaten zal het ook wel goed komen. Heeft ook geen zin om je nu helemaal gek te maken terwijl het in principe helemaal goed kan komen

Sterretje; heerlijk druk gehad met poepluiers en wassen

was weer super bij de vk. Ukkie was zeer beweeglijk en zwaaide nog even ;-))). Wonderlijk wat je allemaal al kan zien, oogkas en kaak, mondje ging open en dicht, schedeltje, ruggegraat echt heel gaaf. Hartje klopte ook weer goed. Moederkoek lag volgens haar aan de goede kant zodat ik het kindje waarsch eerder kan voelen bewegen.
30 maart ga ik weer heen, en dan kan mannetje ook mee, want hebben die dag vrij, want smiddags moet hij weer voor zn ogen naar ziekenhuis. Kan ook alvast afspraak voor 20 weken echo maken

Weet je wat zo raar is, al tijdje voel ik s avonds een soort van beweging in buik, moeder denkt dat het wel eens het kindje kan zijn, maar dat vindt ik wel erg vroeg, het is vooral s avonds als ik rustig op bank zit (of lig....)

Vanavond zouden we niet op ziekenbezoek naar schoonmonster gaan, maar schijnbaar ging het toch niet zo goed vandaag, benauwd en ze zag er niet goed uit, dus nu is mannetje alleen heen. Zal zo wel thuis komen. Ik kon niet mee ivm ouders die er waren, en om half 8 kwam belastingman papieren halen

Kreeg vanmorgen sms-je van collega of ik zaterdag dienst wil overnemen ....nou heb ik niet echt zin in, dus denk t ef niet....

ga nu ef snel rekeningen overmaken die ik 2 weken geleden al had moeten overmaken....zucht....luiheid

goeiemorgen meiden

rimke; ik ben benieuwd of maudy vandaag haar nieuwe eetschema leuk vind haha, en gisteren werd het hier ook in ene heel koud hoor en regen in de avond, blegh

bieb: de echo was weer mooi, l.euk he dat je dat gewoon allemaal kan zien bij de kleine, en ook een bewegelijk kindje, ik weet niet of je de kleine al kan voelen zou wel wat vroeg zijn maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit, ik voelde joey voor het eerst met 19 weken en dat vond iedereen al vroeg hahaha,
En met je schoonmoeder ging het neit zo goed o jee, en hoe was ze gisteravond toen je man terugkwam daarvandaan?

zo me boodschappen zijn weer binnen, en ben al bij de slager geweest, en zometeen om 10 uur lekker naar de voetreflex en vanmiddag een kinderverjaardag.
Ik heb vannacht wel lekker geslapen wel regelmatig wakker en ik had een kleine schopper in me buik de hele nacht en nu heb ik de laptop op me buik en nu schopt die ukkepuk weer gigantisch echt niet meer normaal dit wordt nog wat hahaha,
meiden ik ben er later vandaag nog even

xxxx linda

hoi meiden,

hier een zieke bambi vanuit haar bedje, had het gisteren al op hyves vermeld, maar doe het nu ff hier..
Vanaf zaterdag al getob met me darmen en diaree en nu dus verstopt en buikpijn tot en met...denk gewoon een griep want heb dus een enorm zere heel. me stem is compleet foetsie en begin ook al te hoesten..gistern iets voor de middag weg gegaan op werk..liep krom van de buikpijn...ha gebeld, de assistente denkt dat het gewoon griep is of me spastische darm..ja dat kan ik zelf ook wel bedenken, maar goed. moet toch verantwoording afleggen voor me werk..zit nu al tegen morgen op...denk dat ik me man maar laat bellen, heb toch geen stem..miss dat ik lois vanmiddag dumpen kan bij me ouders en morgen moet me man haar maar naar het kdv brengen, dan heb ik ff rust en kan ik het donderdag wel weer alleen..Nu slaapt lois, maar meestal maar een uurtje, dus als ik nu slapen ga word ik moeier wakker..miss vanmiddag als me moeder haar wil natuurlijk..

rimke succes vandaag met je ritme, ben benieuwd hoe ze het doet..neem aan dat ze toch niet elke dag in bad gaat, hoe ga je die tijd dan vullen ? ben je niet bang dat ze eerder wakker word smorgens..ben nog aan het zoeken hoe ik die griet kan laten uitslapen hier..ze is altijd zo vroeg wakker...

linda en bieb  fijn dat alles op de echo weer goed was..lekker genieten van die kleintjes he

sterretje ook weer in de ziekenboeg...wat een getob allemaal he..laat de lente maar komen he

zag april ook...fijn dat je kleine man het zo goed doe, laat op de hyves indd ff weten hoe het met jouzelf gaat.

anoeska nog geen kans gehad, maar wat onwijs balen dat poging 1 mislukt is...sterkte er maar mee he

jacqy hoest met de koppijn.? en de kaarten de deur uit..en met de babykamer bezig geweest..goed hoor.

ehm rest weet ik niet meer.

had nog aan vriendin gevraagt hoe dat nou zat met die 2 wk zwanger...Ze denkt dat ze zelf een beetje alles doorelkaar heeft gehaald, maar ze was zo in shock van het 2 ling nieuws..blijkt dat ze der 1e posie test met 2 wk en 2 dg had...oke daar kan ik inkomen met een 2 ling maak je dubbe zoveel hcg aan dus dat kan wellicht...ze had nog geen kloppende hartjes op de   echo, maar was pas 3 wk onderweg dan als ik het goed begrijp..vind het nog steeds wat vaag, maar goed...ook best een risico...de hele fucking wereld weet het al en ze is dus nog geen maand zwanger...raar verhaal...
Zal je zien is ze straks verder als ze denkt hoor..nou ben benieuwd.

zondag nog even bij me zusje geweest...gaat super met amy..ze was alweer wat aangekomen..en is volledig over op fv, vind het alleen stom dat ze die dure hypoalergene voeding koopt, omdat ze dat in het zh kreeg, ja en....ze hebben beide geen allergieen, maar schijnt dat dat het meest op bv lijkt...ja whatever..ieder op zijn eigen manier..maar ze hebben al zo weinig geld en dan nog eens die dure voeding die niet echt nodig is....m,mhhhhh..niet mijn probleem en zeg er ook niks van,,
je zag me man ook kijken, van ja wat wil je nu..
Ik weet ook dat de meningen over de baby bij de ouders op de kamer verdeeld zijn, maar lois heeft nooit op onze kamer gelegen, omdat ze net als bij me zusje 1 dun muurtje verderop ligt....maar toch slaapt amy snachts naast hen, want de kraam heeft gezecht dat dat beter is om der huiltjes te herkennen...ammehoela..die hoor je door de muur heen...maar goed..ook daar niks van gezecht...me man en ik keken elkaar aan met opgetrokken wenkbrouwen hahah...maarja het is natuurlijk hun beslissing en hun mening..en ik laat ze lekker...
het is echt een mini meisje heb foto's op me hyves weer..nu ook samen met lois..zo lief...ze heeft maatje 50 kleertjes aan en die zijn nog veels te groot..brr geef mij maar op zijn minst 7 pond...dat fragile is niks voor ons...hihihi

nou ga ff neuzen op internet..ben van plan niks te doen in huis..kan me niet schelen als het vies is...het is glad en ik ben ziek..dus de groeten..

xx bambi

Zo, meisje ligt te maffen, Fons gaat net de deur   uit....................Maudy is niet echt in haar hum vandaag dus ik ben benieuwd of het vanmiddag gaat lukken. Ik ga het gewoon doen............ze moet toch eens met ons aan tafel gaan mee eten, tuurlijk het kind is net 6 maanden maar toch..........jong geleerd is oud gedaan zullen we maar zeggen.

Bieb: fijn dat de echo weer goed was! Ik weet nog (en je bent tegelijk met mij uitgerekend) dat ik Maudy ook al voelde hoor, en het is bewezen toen met een echo.......ik moest mijn ogen dicht doen en zeggen als ik haar voelde, en dat was toen ook te zien op de echo, bewijs geleverd. Het kan wel degelijk zo vroeg..................lekker van genieten. Ik voelde een soort kriebel in mijn buik, na het eten vooral. Chocola en boursin en maudy werd wild........whahahaha!!!

Lin: je kleine druktemakertje is weer bezig........wahaha, leuk toch! Lekker van genieten. Maudy heeft me eigenlijk nooit pijn gedaan met schoppen, soms wel irritant, met haar vingertjes in mijn lies kriebelen enzo, maar verder niet pijnlijk
of zo.

Ik had gister Maudy haar bedje verschoond, ook een schone pyama enzo...........kon vanmorgen weer overnieuw beginnen, haar luiertje doorgelekt dus die lieverd lag in een natte slaapzak en zelfs haar lakentje was nat. Kon dus op nieuw beginnen............ik heb haar niet eens gehoord vannacht dus ze is er zelf doorheen geslapen ook, de lieverd..........
Fons is dus weer weg en komt donderdag ochtend weer thuis, dan heb ik weer een
avonddienst, gezellig.
Heb weer waardeloos geslapen, weet   niet wat het is, kon altijd zo goed slapen, ik ben gewoon nooit uitgerust..........

nooit uitgerust !!!! dat ken ik......dat heet moeder zijn whahahah...

bleggg voel me echt niet goed...en nu word Lois wakker...ga der maar aankleden en wat fruit ingooien...

xx bambi

nou, lig dus met koorts enzo op de bank! heerlijk maar niet heus. maar beter nu dan net voor trouwen....

bieb, fijn dat alles goed was bij de vk, en ik denk dat ik de baby ook al heb gevoeld hoor. weet t niet zeker, maar denk t.

lin, fijn dat alles verder goed was, en over 8 weekjes weer een echo...

ga weer op de bank.

dikke kus jacqy

he jac

balen ook al ziek...rust maar lekker uit..ga ik ook doen..lekker slapen..
trusten.

xx bambi

Terug
Bovenaan