Klusbabes 35!!!

he verdorie!!! wat balen voor haar.. hopelijk heeft ze deze ronde het geluk!!

jaja hier alles goed ja, ben nu alweer 12 weken en 4 dagen.. gaat super snel.
woensdag weer een echo.. kijk er wel naar uit..

die kleintjes van julie die groeien ook super goed zeg, leuk zo af en toe die foto's van hun ertussen..

trouwens leuk linda een jongen.. zit je zometeen tussen de mannen..haha..

en gelukkig is voor happy het geluk ook weer wedergekeerd, goh dat was even wat zeg.. maar gelukkig is alles goed.

nou meiden, geniet van jullie kleintjes, of jullie kleintjes in de buik..en voor anouska en happy.. veel succes met alles.

tot weer een keer als ik een zoete inval kom doen!

kus kleintje

Kleintje; leuk dat je er weer eens bent, en fijn dat het zo goed gaat met je! En 12,4 weken alweer, gaat snel he?

Bambi; groot gelijk, lekker nog een dagje thuis. Misschien is het wel fijn als je zelf een gesprek ergens in april aanvraagt, weet je tenminste waar je aan toe bent. Alhoewel dat ook niks zegt. Bij t vorige bedrijf hadden ze ook gezegd dat ze mijn contract gingen verlengen, en 2 weken vtv toch weer niet.....Ik zou lekker alvast gaan solliciteren, misschien kom je een leukere baan tegen

Gister dus op ziekenbezoek. Hadden neefje van 14 meegenomen, maar we mochten maar met 2 tegelijk omdat ze zo verward is, en aan 1x kant van het bed zitten, anders kreeg ze te veel prikkels. We kregen een folder van acute verwardheid in handen gedrukt, dat heeft ze dus nu. Ze zei ook allemaal rare dingen. Ze zit op schaal 3, en het ergst is 12. Ze gaan nu dus onderzoeken hoe en wat. S avonds kreeg ze nog longarts op bezoek, en vandaag hebben dus 2 zwagers gesprek met arts.
De verwardheid kan paar dagen aanhouden maar ook paar weken, maar volgens zuster gaat het wel over. In de folder staat dat het kan aanhouden, maar dat zal wel met de hoogte van verwardheid te maken hebben.
Afwachten dus maar weer. Is wel raar om haar zo te zien. We moeten nu ook fotos meenemen, en knutselwerk. En in ieder geval niet met haar meepraten maar echt duidelijk maken dat ze in ziekenhuis zit enzo. Veel bezoek is ook goed. Wat ik raar vindt is dat er we kleine kinderen mogen komen, maar ze mag niet te veel prikkels. Mijn schoonzus wilde haar zoontje van 4 meenemen, maar die is erg druk, dus lijkt mij niet echt goed. maar oke, dat is ook zo een rare.

zo, ga weer fijn werken en naar buiten staren, en fijn zien wat voor mooi weer het is.....

he bieb wat vervelend nou dat je schoonmoeder zo in de war is.. hoop indd dat er niks blijvends is..weet ze wel wie wie is enzo..
moet ff kijken met me werk..ga eerst lekker een weekje op vakantie van 6 tot 10 april..en dan zien we wel..ben niet zo van zelf gesprekken aangaan...hahah..heb besloten om me er niet druk meer om te maken

kleintje al weer ruim 12 wk...wat goed zeg..en binnekort weer een echo, kijk je vast naar uit..die uk weer zien ..geniet er lekker van meid..verders geen klachten ?

wat balen zeg dat ik ziek ben.,..is echt mooi weer nu...had wel willen wandelen.
miss morgen als ik opgeknapt ben..moet zoiezo boodschappen doen morgen en wilde eigelijk naar me zusje smiddags...ff naar me nichtje kijken hoe die het maakt..Lois vind het fasinerend om naar te kijken, maar goed dat vind ze ook van de kat hahahah

Lois zit te keten in de box..laat haar ff lekker zelf spelen..vanmiddag kan ik er wel weer bezig houden..ze kijkt wel af en toe naar me om te kijken of ik wel oplet..
wilde net ff naar upc on demand gaan kijken..desp. housewives 1e seizoen b.v. maar werkt het weer niet bij ons..moet me man zeker weer bellen of uitzoeken hoedat werkt, ben echt een technono hahah

xx bambi

bambi; nog gelukt met je upc? hier laat ik t ook aan mn vent over. Alhoewel als ik me erin zou verdiepen lukt t wel...maarja, makkelijker als hij t doet haha

Pff echt zo een vrijdagmiddag, lekker weer buiten...wil naar huis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hey meiden

bambi: toch niet aan het werk gegaan vandaag meid, je hebt gelijk en misschien dat je gewoon als je een leuke vacature tegenkomt kunt gaan solliciteren, en voor het zelfde geldt wordt je contract wel verlengt je weet maar nooit, en lois lekker zelf aan het spelen in de box, dat moet ook kunnen hoor want je kunt ze niet steeds bezig houden dat moeten ze ook zelf kunnen

bieb; dus je schoonmoeder is nog steeds verward, maar het gaat wel over dat is dan dus wel te hopen zeg, want dit is ook niks, en weer niet zo druk op het werk.

kleintje: ja ik kom in een mannenhuishouden terecht hahaha maar wel heel erg leuk, en je bent alweer 12 weken dat gaat echt snel hoor voor je het weet loop je te puffen hahah

vanmorgen gewerkt  tot 12 uur en daarna gegeten en om kwart voor 1 gelijk weer de deur uit want joey moest zelf op zijn fiets naar de fysio toe en ik lopen omdat mijn fiets nog bij de maker staat, na de fysio naar ons huis toe ik uiteraard lopend en joey op zijn fiets en daarna weer naar me pa toe, ik was helemaal kapot net zeg niet normaal meer, en bel ik net de fietsenwinkel op om te vragen wanneer ze me fiets weer terugbrengen, moeten ze er nog aan beginnen, hij zei is het erg als we hem morgen brenge ikzei ja want ik ben zwanger en ik had die fiets vanmiddag al nodig en morgen helemaal want dan heb ik helemaal een drukke dag dus nu zouden ze hun best doen om hem vandaag nog te maken en dat ze hem vanavond nog terugbrengen want anders heb ik morgen echt een probleem want ik ga echt niet nog een keer zover lopen.

xxx linda

Ha meisjes!

Ik heb lekker gegeten en het meisje ligt lekker op bed, dus even tijd voor jullie.
Op de een of andere manier kan ik de laatste tijd wat minder tijd vinden om te reageren.......sorry!
Vandaag waren Fons en ik allebei vrij, dus vanmorgen hebben we lekker een uur gewandeld door het dorp, lekker gelunched met zijn drietjes, gewoon hier aan de keukentafel, ik ben even als een dolle door het huis gegaan, ben de was aan het wegwerken, heb vanmiddag nog een uur met Maudy gelopen, ze heeft lekker gegeten, was erg gezellig, sliep enorm goed, heeft lekker in bad gelegen, Fons is naar een concert in Ahoy (van AC/DC............GADVERDAMME!!!!! kutherrie........). Ik zit nu even op de bank en moet zo nog even afwassen, maudy een fles geven en dan lekker naar bed, ik moet morgen weer heeeeeeel vroeg op.
Mijn ouders komen morgen op bezoek om te kijken hoe maudy gegroeid is.
We zouden vandaag even bij een neefje op bezoek gaan die jarig was, maar fons had de afspraak gemaakt en vergeten dat hij dat k.t concert had, dus ik zou misschien in mijn eentje gaan, maar moet de komende drie dagen werken, dus had geen zin.....................

Lin: wat een achterlijk verhaal van je fiets! Dat ding heb je toch gewoon   nodig, dat snappen ze toch wel??
En fijn dat jullie zo'n fijne dermatologe hadden, hoop dat het Joey wat gaat helpen.
Sterkte morgen met je verjjaardag vieren trouwens..................doe een beetje kalm als het lukt.

Kleintje: jemig, alweer 12,5 week.............gaat snel he, hoop dat je je goed voel!!

Bieb: naar om iemand zo te zien he? Hoop dat ze genoeg medicijnen krijgt om de verwardheid wat tegen te gaan.

Bambi: echt ziek dus..........ziek nou maar lekker uit!

Nou, ik weet het al niet meer...........sorry.
Ik moet morgen dus werken, ben er waarschijnlijk zondag voor mijn avonddienst weer even!
Fijn weekend allemaal!

Kus!

goedemorgen meiden,

rimke; werkse vandaag meid, en je ouders komen gezellig op visite, ik neemaan dat ze dan blijven slapen v annacht of gaan ze weer vanavond terug?
en heeft fons genoten van zijn concert? AC/DC je moet er van houden hahah

heerlijk geslapen vannacht, me wasmachine draait al en ik ga nu effe een zootje boodschappen deon voor in ons huis voor de werklui, en hapjes bij de slager halen,
Me fiets is uiteindelijk rond half 8 gisteravond gebracht, maar nu ga ik op de scooter hahahahahah moet een aantal grote dingen halen en dat gaat niet op de fiets met joey,
meiden fijne dag en ik ben er later nog even

xxx linda

Linda; is je fiets klaar ga je nog met de scooter haha

Rimke; Leuk zo een concert van ac/dc. had je best mee kunnen gaan hihi. Groot gelijk om niet in je eentje naar verjaardag te gaan.

Hier meer nieuws over soap schoonmoeder. Donderdagavond had ze nog longarts langs gekregen, schijnt dus dat ze een schimmelinfectie in longen had, en omdat ze zo zwak is werd dat erger (iedereen schijnt dat te hebben???), een liter vocht weggehaald. En gister hadden 2 broers een gesprek met arts. Ze is dus zo verzwakt dat zodra ze het ziekenhuis uit is, niet meer naar haar huis mag, maar gelijk naar een verpleeghuis moet, voor altijd. Het stomme is, wij proberen haar al de laatste jaren kleiner te laten wonen, wilde ze niet. Hadden haar gewaarschuwd dat ze nog s inverpleeghuis terecht komt, en nu is t zover. Terwijl je eigenlijk denkt dat t na zo een operatie juist beter had moeten gaan, niet dus. De laatste jaren is ze al zo zwak geweest, beter zal t dus niet worden. Ze weet t nog niet, maar over paar dagen als ze iets minder verward is, gaat t ziekenhuis t dus vertellen. Nou ik zei al, zorg maar dat er iemand extra bij is, want ze krijgt aqute hartaanval. Maar ik denk wel dat dit t beste voor haar is. Maar ik hoop wel dat ze hier in t dorp terecht kan, want anders kwijnt ze helemaal weg. Pfff moeten we binnenkort ook nog s met zn allen dat huis leeghalen, smerig huis vol met troep. Staat mn kop (en mn lichaam) eigenlijk niet naar haha

Een heel weekend vrij, hoeven alle2 niet te werken. Maar heb zoveel klussen in mn kop, zal de helft wel niet van terecht komen. Wil boven leeghalen, verven, klussen in tuin. garage nu s goed opruimen enz enz .....

wilde morgenvroeg zwemmen met vriendin, maarja ze kan weer niet...altijd een smoesje. Dan ga ik wel met mannetj

Heb alle ramen in huis opengegooid, ef lekker doorluchten. Heb vandaag echt zo een lentegevoel

Gister belde die profiteur zwager, wij gaan vanavond op ziekenbezoek maar of we niet wilden ruilen, dat wij zondag gaan en hij zaterdag (hij moet werken zegt ie, nou echt niet....). Dus mannetje zei al, weet ik niet, bel je morgen wel. Ik zei al, ik wil vanavond, dan hebben we morgen de hele dag voor onszelf, ik ga me niet voor hem aanpassen omdat hij eindelijk eens op bezoek wil (is nog maar 1x geweest in bijna 2 weken). De ballen met m.Eikel bah

hehe, mannetje is nu aan t stofzuigen. Hij voelt zich al paar weken suf (zwangert met me mee), en vandaag ook. maar hup,gewoon doorgaan met die banaan

zo genoeg geklaagd en verteld, dames fijne dag en tot laterrrrr!

Terug
Bovenaan