Klusbabes 35!!!

hye meiden

rimke; lekker aan het wandelen geweest met maudy het was ook heerlijk weertje vandaag, en lekker geslapen doormiddel van een pil en borrel hahaha nou meid je hebt gelijk, hopelijk is het vandaag weer wat drukker op het werk, en met je ouders was het ook weer gezellig,

jacqy; hebben jullie lekker bij je ouders gegeten?

bambi: weer wat actiever gelukkig maar, en morgen weer werken, tja het hoort erbij haha en ik persoonlijk vind het wel lekker dat ik 2 dagen aan het werk ben nou ja 2 ochtenden heb ik toch weer even wat anders. maar dat zeg ik ik werk 2 ochtenden en niet   3dagen, en ik vind het ook heerlijk met joey maar af en toe effe rust is ook wel lekker hahahha,
en jullie zijn lekker bij de kinderboerderij geweest en lois vond het fantastisch dat is ook leuk voor die kinderen.

Ik ben helemaal brak inderdaad haha, ik ben om 2 uur na het eten even op bed gegaan en tom en joey lagen ook op bed, en ikheb effe een uurtje kunnen slapen maar vanavond ga ik vroeg op bed, Daarna heb ik effe gestreken want ik had de was van mijn   oom gedaan want daar is vrijdag het riool in de steeg geknapt en die komen dat morgen pas maken dus ik zei nou dan breng je alles toch bij mij ik was wel dus die man was ook weer heel blij.
Ik ga zo nog effe lekker in de bank liggen en effe lekker lezen.
meiden fijne avond en morgenochtend lees ik bij.

xxx linda

goeiemorgen meiden

nou van me boek lezen gisteravond kwam niks terecht watn om kwart over 9 lag ik in bed en een seconde later lag ik denk ik al in coma, heerlijk geslapen en ik ben nog brak
zometeen effe boodschappen doen,en nog effe langs ons huis, en daarna zie ik wel, gisteren alles al schoongemaakt
ik ben er later nog even fijne dag allemaal

xxx linda

wow wat een rust hier vandaag zeg, ben echt de enige hahaa, wat een weertje vandaag, en ik heb vanmiddag even lekker een uurtje op bed gelegen nadat ik joey naar de chreche heb gebracht en daarna nadat joey van de chreche kwam zijn we naar ons huis gegaan en heeft joey even lekker met het buurjongentje gespeeld,
zometeen een broodje eten en vanavond naar de yoga toe.
morgenochtend lees ik weer bij

xxx linda

what's gebeurt...???
hahah is echt rustig hier geweest.

alleen linda in der remie hahah..gelukkig heb je weer wat bijgeslapen en vanaaf lekker aan de yoga..ff ontspannen.
de verbouwing gaat al aardig vorderen..snap dat je wel snel weer naar je eigen huisje wil.

nou vandaag weer gewerkt dus, en heb een gesprek gehad...heb er zelf om gevraagd toch maar wel..wil er niet te lang mee blijven lopen..
Gevraagd of ze al weten of ze contract gaan verlengen en zo als het er nu uit ziet willen ze me nog een half jaar geven, nog niet helemaal duidelijk eigelijk..maar goed..aangezien ik toch echt minder wil gaan werken, heb ik aangegeven dat graag daar te willen doen, maar hij wist niet of die mogenlijkheden er waren, want hij heb echt voor mij die functie vrij gemaakt en nu wil ik ineens  minder werken...tja...mijn gezin gaat gewoon voor en ben niet zon superwomen als zijn vrouw..die altijd 4 dg heeft gewerkt en nog steeds doet en daarnaast alles in huis, hij doet niks...tja ik ben nu eenmaal een huismusje en dan maar wat minder geld, vind het eigelijk niet belangrijk of ik wel of niet uit eten kan 1x in de maand...betaal me scheel aan opvang en alles wat ik straks minder verdien compenseerd elkaar bijna hoop ik..berekeningen volgen als het mogelijk is...waar ik echter nog bang voor ben, is dat die mogenlijkheid er niet is....en wat dan ??? dan weet ik het ff niet meer.
ook moest ik vandaag iets doen als klusje waar ik echt niet achter staat...heb het vorige keer met erg grote tegenzin gedaan, want tja op elk bedrijf heb je wel klusjes die minder zijn, maar hier ga ik gewoon nooit aan wennen...moet ik mensen gaan bellen om ze naar onze garage te krijgen, heb zelf al een schurft hekel aan mensen die mij bellen voor onzin en dan moet ik dat zelf doen...nee dank je...kreeg gewoon buikpijn van de stress...toen dacht ik nee, ik ga dit niet doen, gelukkig reageerde hij best goed...of we het dan samen konden doen, nee ook niet...ik wil het niet hahahah.
oke geen probleem, hij is er toch beter in zegt ie....kots kots...maar goed ik knik braaf...ohja moest nog werken aan me klantvriendelijkheid..verder deed ik alles super, maar was niet altijd vriendelijk naar klanten...whahahah zegt hij die best bot naar klanten is, maar dit zelf echter niet ziet...hij denkt dat ie met zijn trainingen presies weet hoe ie klanten moet aanpakken, maar dat ie soms ronduit onbeschoft is merkt ie niet eens...ik zeg niks hoor...maar dat ie zegt dat ik niet vriendelijk ben is echt onzin,, heb ook gevraagd me daar dan op te wijzen wanneer het net heeft plaatsgevonden wanneer hij dat vind...ff kijken of ie miept om niks of dat ie gelijk heeft, niet dat het iets is waar ik wat aan kan doen, denk toch echt dat het me karakter is, vind mezelf helemaal niet bot en kortaf, maar zeer vriendelijk hihihi

lang verhaal geworden..ga er eens over slapen...
morgen schoonmaken bleggg en inkopen doen...luiers en zooi...

xx bambi

Jeumig wat een rust...........whahahaha!!!
We hebben er nog nooit zolang over gedaan om een topic vol te kletsen geloof ik!

Anyway, wilde even laten weten dat ik nog leef, nauwelijks maar ik leef   nog, ben kapot, ben nu twee hele dagen vrij, jajajajaja.....................lijk wel een fulltimer...........
Kom morgen na maudy haar ochtendflesje even buurten, nu nog even een apfelkorntje achter over slaan ( als slaappil zeg maar), sigaretje roken en naar bed....................

Truste meisjes!!!

goeiemorgen meiden

bambi: goed dat je een gesprek hebt aangevraagd met je baas, weet je wel een beetje hoe en wat en hij wil je toch nog een half jaar houden, dat is wel fijn, maar je wilt minder werken begrijp ik uit je verhaal en dan wordt het weer wat moeilijker volgens je baas, vind ik ook een beetje onzin eigenlijk, en hij vind je soms onvriendelijk naar klanten toe, nou ik ben benieuwd of ie dan aangeeft wanneer dat is.
wel een beetje opgelucht na het gesprek?

rimke; hhaha een borreltje als slaappil je hebt gelijk meid, en nu lekker 2 daagjes vrij heerlijk zeg ga maar lekker even genieten, hebben jullie een goede nahct achter de rug?

Tom had gisteren zijn laatste cursusavond en na de yoga ging me pa op bed, maar ik was erg beroerd bij de yoga vandaan gekomen, we hadden laatst een oefening waarbij de ene haar tenen moet vasthouden en haar neus naar beneden houden en dat ik met me onderrug tegen haar rug moet zitten en dan over haar hele rug gaan liggen met mijn rug, dus ik lag met me achterhoofd in haar nek, maar zij had gerookt en stonk erg naar de rook en daar werd ik me toch een partij beroerd van niet normaal meer, Dus ik ben gisteren lekker om half 10 op bed gegaan en om kwart over 5 was joey wakker vannacht hij moest plassen en zijn deken moest goed en toen besloot hij dat hij wel wakker was, toen is hij om half 7 weer in slaap gevallen tot half 8, maar goed het is neit anders hahaha,
zometeen even boodschappen doen en nog even naar ons huis toe en vanmiddag ga ik dinosaurusstenen verven met joey hahaha, had ik gisteren gekocht voor hem vind ie leuk
meiden fijne dag en tot later vandaag.

xxx linda

Goedemorgen allemaal!

Zo, dat is weer een vroegertje na een late dienst maar Fonske vertrekt vandaag weer en die wilde ik laten uitslapen, ik ga er vanavond gewoon wat vroeger op. Niet erg. Hoop dat het een beetje mooi weer wordt...........kan ik lekker veel naar buiten met Maudy. Moet wat boodschapjes hebben...........

Bambi: goed dat je een gesprek hebt aangevraagd, geeft wat duidelijkheid en eigen initiatief wordt altijd wel gewaardeerd. Zou fijn zijn als je een dag minder kon gaan werken, ik wil dat ook hoor als mijn opleiding klaar is.............begin volgens mij in november en ben dan volgend jaar juni klaar. Hoop eigenlijk dat ik dan ver in een zwangerschap zit........whahaha!!!

Lin: wat een rare oefening!!! Ik snap er niets van, lijkt wel alsof je in de knoop lag! Whahaha, en zo beroerd   van sigaretten lucht, snap ik wel.............ook als roker.
Lekker creatief bezig vandaag.............knutsel ze!

Nou, voor mij dus lekker een dagje thuis, zal vanmiddag nog wel even komen spieken.
Donderdag hebben een teambuilding dag, heb ik altijd zo'n schijthekel aan............gadver. Maar goed, misschien valt het mee.
Donderdag komt Fons ook wweer thuis en zijn we vrijdag weer eens samen vrij. Lekker!

rimke; je was inderdaad vroeg vanmorgen, hier schijnt de zon niet maar het is wel lekker weertje, en fons gaat weer weg vandaag, jammer maar gelukkig zijn jullie vrijdag lekker samen, en wat is nou een teambuildingshuppeldepup hahah kan me geen voorstelling erbij maken.
en die yoga oefening haha we lagen niet in de knoop maar ik lag gewoon met mijn rug bovenop haar rug ik denk dat het zo simpeler is uitgelegd hahahaha

zo de boodschapjes zijn gedaan, en daarna even naar ons huis geweest en de tuinmuren zijn al bijna klaar zal vanmiddatg even een foto maken en de aanbouw is helemaal gemetseld, en vanmiddag komen ze het dak plakken dus daarna kan het binnen gebeuren beginnen.

ik ben er vanmiddag weer eventjes.

xxx linda

Terug
Bovenaan