Klusbabes 35!!!

hey meiden

bieb; een schimmelinfectie in haar longen en vocht weggehaald zo zeg dat houd ook niet op, en ze moet een verpleegtehuis in, nou dan kan er inderdaad maar beter iemand bij zijn als het ziekenhuis dat aan je schoonmoeder gaat vertellen.
en je hebt gelijk dat je niet met je zwager wilde ruilen voor het bezoek,
en lekker alles open gezet het was ook super weertje. ga lekker van jullie vrije weekend genieten .

zo ik had me toch een boel zware en veel boodschappen vanmorgen kon echt niet op de fiets, en ik ben me nog effe de pestpleuris geschrokken.
Joey en ik hadden voor de werklui lekkere warme broodjes gekocht en die gingen we om half 10 vanmorgen brengen, De metselaars waren bezig en op een gegeven moment was me schoonzus met haar zoon er ook en die waren steeds in de aanbouw bezig, en we hadden de tafel in ons nieuwe gedeelte gezet en ik zat effe lekker, en ineens zie ik joey en me neefje buiten staan en er valt een grote emmer met water over joey heen, maar wat ik niet zag was dat de metselaar door een plank op de steiger was gegaan en daardoor die emmer was gevallen dus ik zeg tom ren effe naar joey wnat die emmer is over hem heen gevallen en toen zagen we de metselaar pas want van waar wij zaten kon je dat niet zien, ik de metselaar op een stoel gezet en tegen hem blijven praten want zijn ogen draaide steeds weg, en hij had pijn in zijn pols en die hebben we in een emmer water gelegd en gelukkig ging het later weer beter met hem,
en joey wilde steeds huilen maar deed het niet het was zo zielig die arme schat was zeiknat dus me schoonzus heeft joey effe naar huis gebracht.

zo dat was weer genoeg beleving voor vandaag.   Vanavond vier ik me verjaardag voor de familie,

xx linda

vanmorgen had ik al vroeg het beddengoed en de kleren in de waslijn hangen want het was heerlijk weertje alleen al vrij snel ging die zon weer weg, en net gign ik effe naar een winkel en het begon uiteraard te regenen. en de kleren waren ook nog niet droog, grrrr ik ga nu echt niks meer in de waslijn hangen, en nu is het hier een vies smerig motregentje.

xxx linda

he meiden,

hoe is het met iedereen?

bieb, jeetje joh, is wat met je schoonmoeder! Wel heftig allemaal he, hoe is ze er zelf onder? wel verstandig dat ze niet meer naar huis gaat. maar wel een hoop geregen natuurlijk.

lin, zag de foto's van de uitbouw. word nu echt wat he! gaat lekker opschieten. hoelang nog denk je?

rimke, jullie waren weer eens gezellig met zijn drietjes. heerlijk toch?

Bambi, nog niet gaan werken gister meid? als het niet gaat, dan gaat het neit!

ik ben gister wel weer gaan werken. ging wel, nog niet goed maarja...
vandaag weer naar mijn jurk winkel geweest. want er was een probleem met mijn schoenen, waren toen de verkeerde geleverd. heb nu andere, de enige in mijn maat en kleur, en vind ze eingelijk helemaal niet mooi. maar moet toch iets onder mijn jurk aan, dus toch maar genomen. baalde er wel van. en was weer anderhalf uur rijden, heen EN terug. ben gesloopt. zo nog even wat boodschapjes doen,en dan niets meer.

fijne dag allemaal!

x jacqy

He hallo meiden!

Nou heb een hele drukke week achter de rug, wat ik vandaag helaas heb moeten bekopen, maar daarover later...

Jacqy: balen van die schoenen ja. Maar was je jurk verder wel goed?

Jeetje Lin, da's ook schrikken ja. Had die metselaar verder niks gebroken of zo? En die arme Joey, helemaal klieder... Ja ik had vanmorgen ook wat aan de waslijn hangen, maar kon het maar net op tijd binnen hangen. Het is vandaag niet zo mooi geworden als ze hadden voorspeld qua weer. Maar ik heb gehoord dat volgende week het echte voorjaar begint.

Bieb, da's niet zo mooi voor je schoonmoeder, maar net wat jij zegt: wel te verwachten. Als ze eerder was verhuisd, had ze misschien niet permanent naar dat verpleeghuis gehoeven. En al dat vocht, dat klinkt niet goed, hopen dat dat wel wegblijft als die schimmel behandeld is. Kan best ernstig zijn volgens mij.

Rimke: lekker gewerkt? We horen het wel. En Fons naar AC/DC, is ook niet mijn smaak nee. En dan zou jij naar die neef moeten zeker, nou groot gelijk dat je lekker thuis blijft. Eerst die 3 werkdagen maar weer eens overleven...

Nou, had afgelopen week dus een examen en 5 dagen stage. Erg vermoeiend, maar steeds op tijd naar bed en dan red ik het wel. Niet dus. Vanmorgen met buikpijn opgestaan, toch maar ff naar de kapper gereden met een paracetamolletje op, maar toen ik terugkwam om 11 uur had ik echt keiharde steken in m'n onderbuik, trekkend naar m'n rechterzij en ook af en toe een ballongevoel (harde buik??) Dus HAP gebeld, urine ingeleverd, was bloed, eiwitten en bacteriën postief, maar 1 plusje. Dus geen daverende blaasontsteking en ze vonden dat ik de vk maar moest bellen. Nou die kwam 's middags dus thuis, maar na onderzoek (inwendig, auwww) bleek alles ok te zijn, hartje klopte ook prima, kindje schopte hardstikke, dus geen vk-probleem. Weer terug naar de HAP en daar eindelijk een arts gesproken (eerder niet...) en die vond het toch wel verdacht dat m'n rechterzij ook zeer deed en verdacht me van een nierbekkenontsteking. Het is dat ik geen koorts heb, anders had ik dus gelijk in het zh kunnen blijven!! Heb nu een kuurtje, maar ben er de hele dag mee bezig geweest, ben echt doodop... En heb eigenlijk een verjaardag vanavond. Maar goed, de pijn is een stuk minder, buik rommelt nog wat en kindjelief heeft bedacht met zijn voetjes op mijn zere blaas te moeten trappelen, dus da's niet zo heel lekker... Dus ga ff dutje doen en dan kijk ik wel wat ik vanavond doe.  

Dames, ik ga plat, doei!!

goeiemorgen meiden

jacqy: jeetje zeg dat is wel balen van je schoenen, maar over de andere kant zie je die gelukkig niet onder je jurk maar het is niet leuk want je had je zin op andere gezet, en je hebt toch gewerkt gelukkig ben je wel weer wat opgeknapt.

klaasje; wow zeg wat een verhaal een nierbekontsteking dat is niet niks zeg, en gelukkig dat je geen koorts had want in het ziekenhuis liggen ishet ook niet en dan gaat die ukkepuk nog effe tegen je zere blaas aan schoppen ook, lijkt net of ze het expres doen haha, ben je uiteindelijk nog naar die verjaardag gegaan gisteren?
doe maar rustig aan meid en neem je rust. Die harde buiken is ook niet fijn, ik heb ze ook regelmatig dan lijkt het net of je een betonblok in je buik hebt zitten.

zo me verjaardag gevierd gisteravond en dat was heel gezellig, alleen lag ik om half 4 vannacht op bed en om kwart voor 7 was joey weer paraat, om half 8 vanmorgen naar beneden gegaan en heb gelijk het huis weer aan kant gezet en gestofzuigd en de was is nu ook klaar en zometeen effe de wc schoonmaken en afstoffen.
Me man zijn zus is een half jaar gescheiden en die had natuurlijk een paar borrels op gisteravond en toen bijna iedereen weg was heeft die arme schat even haar hart gelucht en veel gehuild heel zielig, maar dat vind ik niet erg want ik was blij dat het eindelijk er even uitkwam, ik zal haar zo effe bellen of ze nog heeft geslapen,

Iedereen een fijne dag en tot vanmdidag

xxx linda

Zo, effe snel voordat het kind weer wakker wordt en we even lekker naar buiten gaan.

Klaasje: doe je kalm, die nierbekken moet wel goed genezen hoor..........maar goed, daar weet je zelf alles van. Hoee zijn je toetsen gegaan??
Die harde buiken kunnen dus ook van je blaasontsteking komen is mij altijd verteld.

Lin: zo zeg jij lag er laat in, zal wel lekker brak zijn............whahahaha!

Nou, ik moet vanmiddag weer aan het werk, was gister extreem rustig, is ook nooit goed he, maar ik vind het zo zonde van mijn tijd, heb thuis betere dingen te doen zeg maar.
Zometeen dus even lekker met maudy naar buiten.
Gister met mijn ouders was even gezellig, maar was toch erg moe van het werken, hoewel ik dus niets gedaan had..........whahahaha!!!
Vannacht fantastisch geslapen, maar had ook een borreltje gedronken en een slaappil ingenomen, whahahaha! Foute zuster.............

goedemorgen meiden,

Rimke, hahah lekker geslapen met een borrel! heerlijk toch? en weer werken. balen altijd he. geniet nog even van buiten, watn het is prachtig weer!

Lin, was dus gezellig. wel laat! hahah moet er niet aan denken, en joey houd daar ook geen rekening mee sochtends natuurlijk! En wat zielig voor je schoonzus. wel fijn dat ze even haar hart heeft kunnen luchten

klaasje, jeetje zeg, is ook niets. wel rustig aan doen he. heb je je toetsen gehaald?

vandaag naar mijn ouders. gaan daar eten. wel gezellig. en straks nog ff naar buiten, genieten van het zonnetje!

dikke kus jacqy

hoi meiden,

klaasje wat een verhaal, doe aub echt een beetje rustig aan want in het zh belanden wil je niet..gelukkig met je uk alles goed..die is lekker druk dus.

linda gezellig je verjaardag gevierd, maar wel een latertje geworden ...je zal wel brak zijn nu..nog wat bijgeslapen vanmiddag.?

rimke weer aan het werk..nog wel genoten van de zon vanmorgen..heerlijk weertje he.
snap dat zo goed..ben je op je werk is er bijna niks te doen, ik heb dat de laatste tijd ook zo erg..maarja jullie kunnen van het ene op het andere moment drukte hebben natuulijk . stoute zuster, borrel en medicatie//foei hahah

jacqy balen van je schoenen zeg...en kan je nergens anders een soort gelijks vinden..hoeft toch niet persee daar? je gaat toch geen schoenen aan doen die je eigelijk niet mooi vind ? maar goed, als het goed is zie je ze niet he

nou ben gelukkig weer opgeknapt..hoest nog wel veel en snotter nog, maar ben weer wat actiever..vandaag heerlijk genoten van het mooie weer en met me man en meisje wezen wandelen naar de kinderboerderij..hondje mog niet mee. zielig voor hem, maar mag niet in de kinderboerderij.. dus moest ie thuis blijven..Lois vond het geweldig en heeft der ogen uitgekeken van de geitjes en schaapjes enz...nog nooit eerder gezien. daarna ff bij schoonouders aangewipt..lag op de route. Lois had niet zon zin om te slapen vanmiddag dus nog even bij me ouders geweest en gisteren dus bij me zusje..ook hele leuke foto's weer van het weekend..zie hyves..
ga nu lekker eten, griet ligt uitgeput in bed gelukkig..en nu verse soep..ook nog ff tussendoor aangezet hahaha
'morgen weer werken...blegggg.maar goed hoort erbij.

ben er wel achter dat ondanks dat ik ziek was wel veel relaxter was..vind het helemaal geweldig met me meisje zoveel tijd..en heb meer tijd voor rond en om het huis en besteed meer tijd aan koken,...en niet ff snel snel omdat ik  moe ben..
zucht wat te doen ??

nou ga eerst ff genieten van soep met broodjes en een avondje relaxen..

xx bambi

Terug
Bovenaan